Ik heb alleen m'n "gezellige keuvel skills" en honger naar pik gemeen met een dame inderdaad.quote:
Ja je bent wel een kletskous volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n "gezellige keuvel skills" en honger naar pik gemeen met een dame inderdaad.
Ik hou niet van ongemakkelijke stiltes nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je bent wel een kletskous volgens mij.
Ongemakkelijke nee, maar stiltes hoeven dat niet altijd te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou niet van ongemakkelijke stiltes nee.
Moet je eens met Guido gaan praten.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ongemakkelijke nee, maar stiltes hoeven dat niet altijd te zijn.
Al ben ik wel iemand die graag het laatste woord heeft
Niet als het moment er juist voor is, maar ik haat stelletjes die op een terras zitten en geen stom woord tegen elkaar zeggen. Die mensen moeten ze ruimen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ongemakkelijke nee, maar stiltes hoeven dat niet altijd te zijn.
Al ben ik wel iemand die graag het laatste woord heeft
Is dat zo een ouwehoer dan? Ik ben niet iemand die heel veel praat, maar toch wel het laatste woord wil hebben.quote:
Nee, maar hij wil wel graag het laatste woord. Dus dat wordt een lang gesprek.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo een ouwehoer dan? Ik ben niet iemand die heel veel praat, maar toch wel het laatste woord wil hebben.
Want jij hebt daar veel last van.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als het moment er juist voor is, maar ik haat stelletjes die op een terras zitten en geen stom woord tegen elkaar zeggen. Die mensen moeten ze ruimen.
Ja, want dan gaan ze altijd naar andere mensen staren die wel lol hebben, en ik ben zo'n persoon.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij hebt daar veel last van.
Snap ik ook nooit, dan denk ik: die vinden elkaar niet meer leuk. Tenzij ze elkaar wel de hele tijd verliefd aankijken, dan is het gewoon samen zwijmelenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als het moment er juist voor is, maar ik haat stelletjes die op een terras zitten en geen stom woord tegen elkaar zeggen. Die mensen moeten ze ruimen.
Mmm irritant van die mensen die OOK het laatste woord willen hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar hij wil wel graag het laatste woord. Dus dat wordt een lang gesprek.
Geen idee, is me nooit overkomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, dan denk ik: die vinden elkaar niet meer leuk. Tenzij ze elkaar wel de hele tijd verliefd aankijken, dan is het gewoon samen zwijmelen
Op naar de 4-1quote:
Komt nog wel een keertjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, is me nooit overkomen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt nog wel een keertjeMij ook niet zo vaak hoor.
Daarom. Afschieten die handel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |