Hah, Google werkt ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Heej VS, je vertelde toch een keer dat je op Olly Murs lijkt? Toevallig hebben ze het net over hem in 90210, als hij in beeld komt weet ik hoe jij er uit ziet
Ik hoop dat 'ie van z'n goede kant werd belicht dan.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dit was leuker.
En waarom die saaie OP
Dat is lief van jequote:Op woensdag 24 april 2013 18:49 schreef De_Guidance het volgende:
Even wat leuks zoeken voor Corrie in de OP.
Ik vond het geen lelijke gozer, niets mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie van z'n goede kant werd belicht dan.
Slecht shot hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het geen lelijke gozer, niets mis mee.
Screenshotje gemaakt, beetje donker helaas.
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij stond te zingen, dit was het beste wat ik kon vinden van dichtbij.
Tja ik blijf naief of hoop dat er iemand hier aardig doetquote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je dit wel aan zou zien komen.
Ik ben in principe ook wel aardig. Maar dit is gewoon plagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik blijf naief of hoop dat er iemand hier aardig doet
Hij heeft wel leuke nummers, Army of Two en Troublemaker.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die gozer helemaal niet kende, alleen omdat jij hem toen noemde.
Tuurlijk en ik wist het ook wel manquote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben in principe ook wel aardig. Maar dit is gewoon plagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |