nee niet veranderen maar je mening enz wat goed/fout is eraan nuquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je nu alweer veranderen?gewoon SS/SL
Als je nu SS/SL doet is het goed omdat deze baas dat zegt:quote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
nee niet veranderen maar je mening enz wat goed/fout is eraan nu
Dat hij zogenaamd populair is wordt slechts gepushed door de lobby van vollemelkproducenten.quote:
wolla zie de PI danquote:Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Complexe schema's hebben wanneer je net begint [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat is daarquote:Op woensdag 24 april 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
De feestfabriek in Maastricht)))))) )))) ))) )) )
Nog nooit van Allah gehoord, sahbi.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
wat is daaraan? Domme sletjes pakken als je niet eerder op de avond beet hebt. Prima oplossing voor iedereen. Of vind je de Allah beter
?
master of hardcore kleren?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
zo ff naar de club nieuwe kleding ophalen maar ga met de wagen
Dj paul elstak trui?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
zo ff naar de club nieuwe kleding ophalen maar ga met de wagen
knorren die even denken onze vrouwen te stelenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zijn die vrouwen die bij een studentenvereniging zitten verwaand zeg, ze kijken je echt aan alsof je een untermensch bent omdat je niet bij een vereniging zit. Als je dan eindelijk een vrouw vindt die bij een vereniging zit en niet zo is dan word je gecockblockt door een dispuutgenoot, zoals vandaag.
Held. Zo'n rode met een teddybeer?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb nog een t-shirt van Paul Elstak bij mijn ouders
Ik zou zeker gaan liften met dat shirt aan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef seto het volgende:
[..]
Net als deze
[ afbeelding ]
Maar dan met een biljartbal.
neger wat zijn knorrenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef seto het volgende:
[..]
knorren die even denken onze vrouwen te stelen
streeffysiekquote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zou me laten ontknapen door hem
[..]
we hebben weer een valsspeler mensen. met ze anabolen
Even lief doen tegen Fanta-stickquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag was ik weer lekker keihard aan het pompen in de sportschool.
Ik was aan het curlen toen ik opeens een onervaren stelletje ( ecto en zware zeug) zag die een poging tot dumbell bench press deden.
Jongen deed het nog aardig..mooie 90 graden enzo..
Toen kwam het meisje met haar 4 kg dumbells, zakte zo ver door met haar armen dat het er onnatuurlijk uitzag en killing voor je schouders. Vriendjelief ging ''spotten'' maar ja form was gewoon verschrikkelijk.
Ik bleef nog even wachten op een verbetering maar die kwam niet. Nogal twijfelend ging ik op het stelletje af, klaar om te helpen en blessures te voorkomen.
''Sorry hoor dat ik zo ongevraagd kom, maar mag ik een tip geven''
Jongen helemaal enthousiast ja vertel maar, meisje zuur gezicht.
''Als je net begint met benchpressen kan je beter je armen in een hoek van 90 graden houden, ik zag net dat je iets te diep ging met je armen.
Ik ging het ondertussen voordoen hoe het wel moest.
Toen zei de jongen.
''Ja ik laat het haar diep doen want dan traint ze haar aanhechtingen''
Meisje; ''ja ik heb namelijk last van een schouderblessure ( wut van het te hard trekken aan de koelkastdeur en het opendraaien van colaflessen?)''
Ik; ''Dan moet je juist niet te diep gaan met het benchpressen en beter is zonder gewicht wat stretchoefeningen doen en je schouders rust geven''
Jongen'' haha oke bedankt voor je tip dit dat zus zo''
Meisje fucking zure kop en bitchy doen.
Volgens mij kon ze het niet handelen dat ik met haar ectovriendje stond te praten.
Pfft..ik ga nooit meer iemand helpen in de gym.
Ik denk dat ze tegen hem zegt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Even lief doen tegen Fanta-stick
Heb jij jezelf wel eens in de spiegel gezien?
Als ik een chick was, en zo'n bloedgeile dame zoals jou zou met mijn vriendje gaan lopen aanpappen, terwijl ik zelf niets te brengen heb... dan zou ik ook zuur zijn... Daarna thuis een fitty gooien: "WAAROM LAAT JIJ MIJ HET DAN ZO DOEN ALS DAT NIET ZO MOET... WAT BEN JIJ VOOR WAARDELOOS VRIENDJE"
/Even lief doen tegen Fanta-stick
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen tips geven in de gym is nog nooit een goed idee geweest me dushi
Beetje peppie en kokkie idee.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
vind het altijd grappig zon ectomannetje met zon ha3yek dikke wijf
hahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zijn die vrouwen die bij een studentenvereniging zitten verwaand zeg, ze kijken je echt aan alsof je een untermensch bent omdat je niet bij een vereniging zit. Als je dan eindelijk een vrouw vindt die bij een vereniging zit en niet zo is dan word je gecockblockt door een dispuutgenoot, zoals vandaag.
Doe jij ook altijd de oefening volgens de manier van de tipgever omdat je geen zin hebt in discussie, om naderhand vervolgens te balen dat je getraind hebt met een fucked-up form?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.
jij staat toch overal voor open?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.
''Doe mij maar 2 prosecco''quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgende keer lekker laten gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje peppie en kokkie idee.
Weetje ik heb ook mijn zwemband(je), maar zij was echt dik. Gewoon oog-aids.
Meestal krijg ik echt goede tips, bijschaaf tips( van dezelfde meneer). Maar als iemand mij verteld dat ik een oefening helemaal anders moet doen dan goed is, bedank ik en ga ik gewoon verder met mijn oefening zoals ik het deed.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd de oefening volgens de manier van de tipgever omdat je geen zin hebt in discussie, om naderhand vervolgens te balen dat je getraind hebt met een fucked-up form?
Je kunt best mensen helpen, zolang het geen vrouwen zijn. Jaloerse bitches.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
verhaal
Niks, ik eet gewoon die kwark. Is niet vies toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef no1uknow het volgende:
Wat doen jullie in je kwark om het lekkerder te maken?
ja chicks diggen dat niet gelijk warzonequote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kunt best mensen helpen, zolang het geen vrouwen zijn. Jaloerse bitches.
zumba is gewoon undercoverr dating ala LEXAquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Doe mij maar 2 prosecco''
''Haha jaa tug lekker heur''
Meurgen lekkeur naar zumba les even dat vet up mijn armen eraf sporten''
Ranja, hagelslag en slagroom.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef no1uknow het volgende:
Magere kwark met aardbei whey, een appel in zeer kleine stukjes versneden en rozijnen er overheen, heerlijk![]()
![]()
ik flikker er altijd een scheut ranja is, bosbessen, aardbei, sinasquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef no1uknow het volgende:
Magere kwark met aardbei whey, een appel in zeer kleine stukjes versneden en rozijnen er overheen, heerlijk![]()
![]()
wtfquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zumba is gewoon undercoverr dating ala LEXA
gatver, nog meer tandvleesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mwah alles met mate, Yolanthe is idd veel te mager geworden.
Jammer is dat, want ik kan ook zo denken als een meisje.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kunt best mensen helpen, zolang het geen vrouwen zijn. Jaloerse bitches.
havermout, kaneel, wat walnoten.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef no1uknow het volgende:
![]()
Mannen doen daar toch nooit aan mee?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zumba is gewoon undercoverr dating ala LEXA
ik heb op salsa en zumba lessen gezeten, niet dat het mij interesseerde, maar wel lekkere chicks gescoord.quote:
sorry maar dat is echt gayquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb op salsa en zumba lessen gezeten, niet dat het mij interesseerde, maar wel lekkere chicks gescoord.
als ik chick was zou ik haar zeggen nog wat dieper te zakken, beter voor de peesaanhechtingen te versterken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer is dat, want ik kan ook zo denken als een meisje.
''Als ik haar help dan krijgt ze straks een beter figuur dan wat ik heb en dan ben ik niet meer de mooiste''.
Haha ja.. tot de dumbells op de grond komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik chick was zou ik haar zeggen nog wat dieper te zakken, beter voor de peesaanhechtingen te versterken.
er was best een overdaad aan meiden, jaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mannen doen daar toch nooit aan mee?
Zie alleen maar heumeu's en vrouwen dat doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het klinkt idd gay, maar dat is het niet
ik ben blank, net zoals de maanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef ChesterPerry het volgende:
doet me een beetje denken aan karl nootjes
hoe zie je dat ze homo zijn, staat dat op hun kop geschreven?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zie alleen maar heumeu's en vrouwen dat doen.
Omdat ik een van die faggots ken die dat doet bij mijn gym en die heeft een heuse gaydar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe zie je dat ze homo zijn, staat dat op hun kop geschreven?
ik ben gewoon een wolf in schaapskleren
ik ben een kameleon Alphaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
ja man eckte alpha gaan niet op dansles
je scheert ze wel over 1 hanekamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik een van die faggots ken die dat doet bij mijn gym en die heeft een heuse gaydar.
lucky bastard, is een lekker dingquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
trouwens het is fo real?
Weissman heeft echt met Mrs.Messy.
tot nu toe 3.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoeveel lesbo's, hebben op je gehit?
echt irritant hoor een duitse finalequote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef seto het volgende:
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
100x beter dan een el clasico finalequote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
echt irritant hoor een duitse finale
quote:Tuna+Milk+Egg Whites+Peanut Butter+Blender
So I blended all these a few mins ago and drank the ****..... taste was awful but I was able to drink it all...the blender did an epic job on cutting down the tuna to almost nothing...it was all in like liquid format at the end....
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzeneggerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Ik was aan het curlen toen ik opeens een onervaren stelletje ( ecto en zware zeug) zag die een poging tot dumbell bench press deden.
Toen kwam het meisje met haar 4 kg dumbells, zakte zo ver door met haar armen dat het er onnatuurlijk uitzag en killing voor je schouders. Vriendjelief ging ''spotten'' maar ja form was gewoon verschrikkelijk.
Ik bleef nog even wachten op een verbetering maar die kwam niet. Nogal twijfelend ging ik op het stelletje af, klaar om te helpen en blessures te voorkomen.
''Als je net begint met benchpressen kan je beter je armen in een hoek van 90 graden houden, ik zag net dat je iets te diep ging met je armen.
Toen zei de jongen.
Meisje; ''ja ik heb namelijk last van een schouderblessure ( wut van het te hard trekken aan de koelkastdeur en het opendraaien van colaflessen?)''
Ik; ''Dan moet je juist niet te diep gaan met het benchpressen en beter is zonder gewicht wat stretchoefeningen doen en je schouders rust geven''
Volgens mij kon ze het niet handelen dat ik met haar ectovriendje stond te praten.
Ben ook een keer aangesproken door een travestiet, was wel in een gaybar maar goed.quote:
Waarom zou je uberhaupt naar een gaybar gaan? Had je poppers nodig?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ook een keer aangesproken door een travestiet, was wel in een gaybar maar goed.
Not sure if gay.
dat is confusedquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ook een keer aangesproken door een travestiet, was wel in een gaybar maar goed.
Not sure if gay.
Is ook al weer 2 jaar geleden, maar ja was met mijn gay best friendquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt naar een gaybar gaan? Had je poppers nodig?
Yesquote:
Word ook wel gezien als een anal rape drugquote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is ook al weer 2 jaar geleden, maar ja was met mijn gay best friend. Er waren wel poppers, fucking raar gevoel krijg je ervan.
[..]
Yes.
en dat wist je, hoe?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Word ook wel gezien als een anal rape drug
Ach kreeg 15 seconden vlinders in mijn buik en meer voelde ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat ijl jequote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodigquote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef seto het volgende:
[..]
wat ijl je
het werkt misschien net 30 seconden max
das beter dan 15 vlindersquote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ach kreeg 15 seconden vlinders in mijn buik en meer voelde ik niet.
vind dat geblaat over poppers die je kringspier vergroten niet echt een leuk onderwerp neequote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er staat weer homofobe zweet op je voorkop?
IS wel goed asls je niet kan schtijten toch??>R?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind dat geblaat over poppers die je kringspier vergroten niet echt een leuk onderwerp nee
ik heb niks gelezen van kringspier of vergroten, dat maak jij er weer van..quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind dat geblaat over poppers die je kringspier vergroten niet echt een leuk onderwerp nee
Hahaha had ik het laatst nog met een vriendin over. Dat als vrouwen zeggen "waarom zou je afvallen? Je ziet er toch prima uit?" dat ze eigenlijk stiekem denken "omg ze mag niet afvallen, dan is ze straks slanker en sexier dan ik ben".quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer is dat, want ik kan ook zo denken als een meisje.
''Als ik haar help dan krijgt ze straks een beter figuur dan wat ik heb en dan ben ik niet meer de mooiste''.
dan doen poppers johquote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb niks gelezen van kringspier of vergroten, dat maak jij er weer van..
of olijfoliequote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IS wel goed asls je niet kan schtijten toch??>R?
je pakt het helemaal verkeerd aan manquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Toen zei de jongen.
viesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IS wel goed asls je niet kan schtijten toch??>R?
Maar ick wilde gewoon liev zijn snap je...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je pakt het helemaal verkeerd aan man
je moet schijt aan iedereen hebben in de gym. fuck iedereen daar weetje. je komt daar voor 1 ding en dat is kaolo hard pompen
Mooie serranoham.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef FiliusDeorum het volgende:
weer lkkr gepompt vandaag
[ afbeelding ]
ze is gewoon nep alpha, johquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je pakt het helemaal verkeerd aan man
je moet schijt aan iedereen hebben in de gym. fuck iedereen daar weetje. je komt daar voor 1 ding en dat is kaolo hard pompen
gewoon je beats by dre op en nergens op lettenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ick wilde gewoon liev zijn snap je...
viess, al die haren op zijn armquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef FiliusDeorum het volgende:
[ afbeelding ]
dan moet je braaf op je knietjes gaan zittenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ick wilde gewoon liev zijn snap je...
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Toen zei de jongen.
leuk plaatje mang, kom niet meer bij.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef FiliusDeorum het volgende:
[ afbeelding ]
geen dank mi mangquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
leuk plaatje mang, kom niet meer bij.
dat is een trap, gewoon tegen beide aardig doen en die ork gebruiken om bij die goudpot te komenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wou dat ik een wingman in de gym had, valt me altijd op als vriendinnen samen naar de gym gaat er 1 vaak echt tantoe nice is en die andere lijkt op een urukhai orc uit lord of the rings
Als vrouw zijnde in Rotterdam tips gaan geven in de gym, dan vraag je er gewoon om om aangerand te wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Toen zei de jongen.
haha bij mij ook!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
het enige dat ik vraag aan gasten in de gym met een verschrikkelijk woeste blik en fully flexed is hoeveel sets moet je nog. iedereen zegt altijd nog één
is je woeste blik dan zo sexy?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
het enige dat ik vraag aan gasten in de gym met een verschrikkelijk woeste blik en fully flexed is hoeveel sets moet je nog. iedereen zegt altijd nog één
Ik gaf die tip aan een meisje en haar ecto bf beide geen partij voor mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde in Rotterdam tips gaan geven in de gym, dan vraag je er gewoon om om aangerand te worden
dont knoquote:
bij mij zeggen ze altijd ik ben net klaar toevalligquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
De volgende persoon die aan mij vraagt of ik niet ergens anders kan Deadliften die hoek ik neer vriend. Wordt helemaal parra mattiequote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Duitslandquote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef seto het volgende:
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
DEUTSCHLAND
en dan maken ze het maar snel af? geen boze negerblikken?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dont kno
ik ga ook altijd pal voor mensen staan als ze op moeten schieten echt zo fucking lijp aanstaren vriend
doe je dat ook bij vrouwenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dont kno
ik ga ook altijd pal voor mensen staan als ze op moeten schieten echt zo fucking lijp aanstaren vriend
en de dumbells op zijn kleine teentje laten vallenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
denk dat ik juist nog een extra setje eruit gooide
same here als ik sta the curlen in het squat rekquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De volgende persoon die aan mij vraagt of ik niet ergens anders kan Deadliften die hoek ik neer vriend. Wordt helemaal parra mattie
bij vrouwen positioneer ik me op zo'n manier voor de spiegels dat het net lijkt alsof ik er één aan het geven benquote:
Bayern gaat de CL winnenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Duitsland
Bayern
Robben
DortmundO
haters
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
ik help vrouwen altijd lkkr met hun laatste setje, lkkr dicht er op staan
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij vrouwen positioneer ik me op zo'n manier voor de spiegels dat het net lijkt alsof ik er één aan het geven ben
ik vraag ze altijd om te spotten en dan express die bar niet omhoog krijgen for that extra cleevage, hehequote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
ik help vrouwen altijd lkkr met hun laatste setje, lkkr dicht er op staan
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de dumbells op zijn kleine teentje laten vallen
picca?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij vrouwen positioneer ik me op zo'n manier voor de spiegels dat het net lijkt alsof ik er één aan het geven ben
wat een hommo'squote:
ja, je moet je space hebbequote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]nerveus kan je er alleen maar van worden
die maken beter bierquote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel, maar ik gun het Dortmund meer.
[ afbeelding ]
Beter toch. Moet je nagaan wat ze van wat meer massa + procentje of 10% vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben even het viva forum aan het lezen en blijkbaar vinden vrouwen dit al een goddelijk lichaam
[ afbeelding ]
vind ik ook wel een mooie streef.. beetje jammer dat ie gekuurd heeft voor dit fysiek.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben even het viva forum aan het lezen en blijkbaar vinden vrouwen dit al een goddelijk lichaam
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar labiele en kwetsbare vrouwen die ik kan uitbuitenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
wat moet je in godsnaam op het huisvrouwenforum #1
dat zijn nerds, hebben nooit wat meegemaakt die vrouwen, die beschrijven het ponypark slagharen als een 3 maandelijkse backpack in aussie country.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Staan al genoeg afrikaanse negerinnen achter het raam, geen geld meer in te verdienenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
kan je beter naar amsterdam zuid oost in een lokale kelderbox
so goor, die donkerbruine tepelsquote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind ik ook wel een mooie streef.. beetje jammer dat ie gekuurd heeft voor dit fysiek.
Afrika, doen ze alles voor een handje rijst, hequote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben op zoek naar labiele en kwetsbare vrouwen die ik kan uitbuiten
so goor, met hun asfalt skinquote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Staan al genoeg afrikaanse negerinnen achter het raam, geen geld meer in te verdienen
alleen als je neonsticks vreetquote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef FiliusDeorum het volgende:
is dit natty haalbaar?
[ afbeelding ]
wel lekker een keertje voor een 10tje vodafonequote:
imageshack werkt al 5 jaar niet, dat wist je niet, hequote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[ http://img94.imageshack.us/img94/5051/1279540859561.gif (copy/paste deze link) ]
haha xD deze ben k ook aan het leren vast voor festivals deze zomerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[ http://img94.imageshack.us/img94/5051/1279540859561.gif (copy/paste deze link) ]
gratis voor niks aids, tyfus erbijquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wel lekker een keertje voor een 10tje vodafone
Het werk wel hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
imageshack werkt al 5 jaar niet, dat wist je niet, he
ja bij die wijven moet je wel condoompje omdoenquote:
hardcore zumba, dat zie je zoquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
haha xD deze ben k ook aan het leren vast voor festivals deze zomer
maar dat doet niemand veel te vele moeitequote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het werk wel hoor![]()
Gewoon ff copy paste
zijn dikke anale condoom, xxxxxl safequote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja bij die wijven moet je wel condoompje omdoen
Goede filter dusquote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar dat doet niemand veel te vele moeite
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn dikke anale condoom, xxxxxl safe
kempi plaatsen is een echte fail, johquote:
what a fail rukkerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Goede filter dus![]()
Denken dat ik m zelf in imageshack heb geüpload
wtf die wenkbrauwen van die vrouw @ 1:04quote:
ej mattie bestaat niet meer dus niet zo hequote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
kan je beter naar amsterdam zuid oost in een lokale kelderbox
Wederom, goede shit!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
Godver, harde remix deze. Los vanaf 3:15
elvira sweet kan eraan zuigenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ej mattie bestaat niet meer dus niet zo he
http://www.elsevier.nl/Ne(...)m-Zuidoost-1238534W/
Jij hebt echt een fucked up smaak wat betreft vrouwen gastquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wat vinden jullie van dit kapsel bij chicks? Ik vind dit serieus echt zo sexy:
[ afbeelding ]
In combinatie met blond haar dan wel. Val ik nu op lesbians?
kort haar staat bij 99% van de vrouwen nietquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij haar wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kort haar staat bij 99% van de vrouwen niet
Zelfs bij de vrouwen waar zo'n kapsel enigszins bij staat, zal langer haar nog steeds beter staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij haar wel.
De huisgenote van een vriendin heeft precies zo'n kapsel, staat haar ook echt enorm leuk. En zag vandaag ook nog een meisje met zo'n soort blond haar.
Maar die zullen wel tot de 1% behoren.
Dit, maar dan zonder de j/k.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt echt een fucked up smaak wat betreft vrouwen gast
j/k
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er 6 roze koeken in een pak. Die kunnen dus best ergens op de dag erbij. Anders drogen ze misschien uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Jahr00n het volgende:
O: twee boterhammen met slankie
T: 4 hema tompoesen
L: 1 stokbrood van de AH met salami
T: een pak krakelingen
D: halve kilo gebakken rijst met varkensvlees
T: roze koeken (4 stuks)
op aanmerkingen? (houdt er rekening mee dat ik vooral an het genieten ben)
helemaal kort vind ik lelijk maar dezequote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
gvdquote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Jahr00n het volgende:
Haha.quote:
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te kort voor mijn gewicht.
Die mensen genieten zich daar helemaal aan barrels.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Fonduen nog wel.. Met zo'n pan met vet.. Hmm dat is funest! En heb ik geen goede positieve tips voor helaas lucky
Genieten misschien
is this real lifequote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Zeester het volgende:
Vandaag was ik ook officieel onder de 100weegschaal gaf 99,5 aan deze keer bij de WW. Wel iets meer dan bij m'n ouders, maar dat is niet zo gek na het vreetfestijn van maandag. Ik ben echt zo blij, ga me nu steeds 'normaler' voelen ipv abnormaal dik. Ik word er blij van! Ik mocht vandaag trouwens eindelijk officieel m'n streefgewicht aanpassen, en heb het op 89 gezet. Dat is namelijk wanneer mijn BMI onder de 30 komt, en dat vind ik een mooi doel om te gaan herevalueren of ik verder afvallen nog noodzakelijk vind! Maar die 89 wil ik nog wel echt halen, want dat is gewoon een stuk gezonder. Dan zou ik 31,6 kilo kwijt zijn, wat een hoop!
En ik heb van m'n WW maatje 2 broeken gekregen. Zij begon bij maat 46 en is inmiddels al een maat afgeslankt, dus ik mocht die broeken nu hebben. Het zijn een kobaltblauwe en een knalroze broek. Allebei voor mij tamelijk gewaagd (ik had tot voor kort al jaren buiten mijn werk geen broeken gedragen) maar ik vind ze eigenlijk wel kunnen. De roze is wel enorm roze, maar op een zomerse dag... En super fijn want zo hoef ik nog eventjes geen nieuw te kopen!
Van die groene smoothies vind ik heel interessant klinken, maar lijkt me niet zo lekker. En snap er het health-voordeel tov groente/fruit eten ook niet zo van. De stamppot van Vanyel klinkt ook goddelijk!
Gemalen kikkererwten. Kant en klaar bij de ap. Apart spul, ik vind het niet bijzonder lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:00 schreef Jahr00n het volgende:
wat is humus trouwens? kun je dat kant en klaar kopen ofso?
quote:
THIS ISquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:17 schreef Joocie88 het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik moet dit met jullie delen, ik zit me toch aan een lekker bakje yoghurt.. Turkse yoghurt 3,5 & vet.. Maar heerlijk van smaak, lekker fruit erin yummie.. Dit is genieten!
Ach, ik ben blij voor haar. Zij vind 89 kilo goed genoeg. Ik ben aan stressen omdat ik nog steeds geen 53 weeg. Volgens mij zit zij lekkerder in haar vel dan ikquote:
Als jij me garandeert dat ik geen last van je vriend krijg zorg ik dat jij binnen 1.5 maand op je streeffysiek zit. Doen we dit?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij voor haar. Zij vind 89 kilo goed genoeg. Ik ben aan stressen omdat ik nog steeds geen 53 weeg. Volgens mij zit zij lekkerder in haar vel dan ik
Yuri, niemand hoeft een vrouw van 90 kg. Deze mensen vallen straks in een groot gat en doen zichzelf alleen nog maar meer pijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Good for her right!Het is gewoon psychologisch.
Wat ben je van plan Panzer?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jij me garandeert dat ik geen last van je vriend krijg zorg ik dat jij binnen 1.5 maand op je streeffysiek zit. Doen we dit?
[..]
Yuri, niemand hoeft een vrouw van 90 kg. Deze mensen vallen straks in een groot gat en doen zichzelf alleen nog maar meer pijn.
Wat wil jij gaan doen dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jij me garandeert dat ik geen last van je vriend krijg zorg ik dat jij binnen 1.5 maand op je streeffysiek zit. Doen we dit?
[..]
Yuri, niemand hoeft een vrouw van 90 kg. Deze mensen vallen straks in een groot gat en doen zichzelf alleen nog maar meer pijn.
Die met kort haar hoeft niet chubby te zijn hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
SapHoe
Eerst die foto met die mooie chick en dan nu chubby en kort haar
Waz dit man
lol 53 je moet bulken vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij voor haar. Zij vind 89 kilo goed genoeg. Ik ben aan stressen omdat ik nog steeds geen 53 weeg. Volgens mij zit zij lekkerder in haar vel dan ik
Sure bro.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe lang ben je? 53 kilo is echt licht, helemaal als je aan krachttraining doet en daarmee spiermassa opbouwt.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:
HIIT met een kuurtje. Heb je wel eens een medische check gedaan?quote:
Sapstengel, wat vond je van die foto die ik in het vorige topic ofzo postte? Is dat wat jij graag ziet?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die met kort haar hoeft niet chubby te zijn hoor. Het ging me meer om dat kapsel.
ahaha je bedoelt sex kk grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
HIIT met een kuurtje. Heb je wel eens een medische check gedaan?
[..]
Sapstengel, wat vond je van die foto die ik in het vorige topic ofzo postte? Is dat wat jij graag ziet?
geen ideequote:
Welke foto? Kan hem zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sapstengel, wat vond je van die foto die ik in het vorige topic ofzo postte? Is dat wat jij graag ziet?
Kijk, mijn dochter hoeft van mij echt geen fitnessbody te hebben of wat dan ook. Maar wanneer ze een obesitas-BMI begint te krijgen zal ik de eerste zijn die er daadwerkelijk een probleem mee gaat hebben en haar op het rechte pad zal sturen. Zoiets wil je niemand aandoen. Ik hoef geen dochter die later in een TV-programma zit te snikken over hoe ze het niet heeft zien aankomen en dat soort praktijken.quote:
ONZ / [DE GYM #53] pompen tot de spieren scheurenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke foto? Kan hem zo snel niet vinden.
wtfquote:
Je kan beter 2 crackers eten ipv boterhammen of stokbrood , veel minder calorieën en dat zet minder aan en kan je lekker blijven genieten.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Jahr00n het volgende:
Dit sowieso. Het hoeft niet perse een sportief kind te zijn, maar dik gaat het niet worden! Niet zolang het nog thuis woont.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, mijn dochter hoeft van mij echt geen fitnessbody te hebben of wat dan ook. Maar wanneer ze een obesitas-BMI begint te krijgen zal ik de eerste zijn die er daadwerkelijk een probleem mee gaat hebben en haar op het rechte pad zal sturen. Zoiets wil je niemand aandoen. Ik hoef geen dochter die later in een TV-programma zit te snikken over hoe ze het niet heeft zien aankomen en dat soort praktijken.
Want weet je wat het kutte is voor dat soort mensen, die hebben na hun cut nog zoveel overtollige huid en emotional scars over dat hun leven gewoon ruk is vergeleken met wat het had kunnen zijn.Ik zou me eerlijk gezegd doodschamen als mijn kind zich zo rond heeft gegeten dat mensen smerig naar haar kijken. Natuurlijk is het zielig, unconditional love dit dat, maar laat het verdomme dan ook niet zover komen. Excessief 'genieten' van al dat zoete voedsel is maar een marginale compensatie voor het rotlichaam dat je ervan krijgt.
Ik ben 1.57. Eigenlijk moet mijn vetpercentage omlaag en niet zozeer mijn gewicht.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? 53 kilo is echt licht, helemaal als je aan krachttraining doet en daarmee spiermassa opbouwt.
Ik doe interval training e.d. Mijn voeding is gewoon klote op dit moment.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
HIIT met een kuurtje. Heb je wel eens een medische check gedaan?
[..]
Wat bazel je nou man.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, mijn dochter hoeft van mij echt geen fitnessbody te hebben of wat dan ook. Maar wanneer ze een obesitas-BMI begint te krijgen zal ik de eerste zijn die er daadwerkelijk een probleem mee gaat hebben en haar op het rechte pad zal sturen. Zoiets wil je niemand aandoen. Ik hoef geen dochter die later in een TV-programma zit te snikken over hoe ze het niet heeft zien aankomen en dat soort praktijken.
Want weet je wat het kutte is voor dat soort mensen, die hebben na hun cut nog zoveel overtollige huid en emotional scars over dat hun leven gewoon ruk is vergeleken met wat het had kunnen zijn.Ik zou me eerlijk gezegd doodschamen als mijn kind zich zo rond heeft gegeten dat mensen smerig naar haar kijken. Natuurlijk is het zielig, unconditional love dit dat, maar laat het verdomme dan ook niet zover komen. 'Genieten' van al dat zoete voedsel is maar een marginale compensatie voor het rotlichaam dat je ervan krijgt.
Dochter sowieso niet dik inderdaad. Maar zoon iets anders, die gaat een Orion worden. Wanneer ik hem vraag hoelang hij al droog staat wil ik horen "het hele jaar al, pa".quote:Op donderdag 25 april 2013 10:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit sowieso. Het hoeft niet perse een sportief kind te zijn, maar dik gaat het niet worden! Niet zolang het nog thuis woont.
Awh je bent een womanlet!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben 1.57. Eigenlijk moet mijn vetpercentage omlaag en niet zozeer mijn gewicht.
[..]
Ik doe interval training e.d. Mijn voeding is gewoon klote op dit moment.
Ik haal liever mijn doel zonder kuurtjesAls mijn voeding in orde is, dan zal het veel gemakkelijker zijn om mn doel te halen.
Het dieetclub topic is de andere kant op maatje.quote:
Amen broederquote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Want weet je wat het kutte is voor dat soort mensen, die hebben na hun cut nog zoveel overtollige huid en emotional scars over dat hun leven gewoon ruk is vergeleken met wat het had kunnen zijn.Ik zou me eerlijk gezegd doodschamen als mijn kind zich zo rond heeft gegeten dat mensen smerig naar haar kijken. Natuurlijk is het zielig, unconditional love dit dat, maar laat het verdomme dan ook niet zover komen. Excessief 'genieten' van al dat zoete voedsel is maar een marginale compensatie voor het rotlichaam dat je ervan krijgt.
[..]
ONZ / [DE GYM #53] pompen tot de spieren scheuren
[..]
wtf
Ah dan is 53 kilo niet zo erg inderdaad. Je BF zal ook niet extreem hoog zijn lijkt me, omdat er toch wat spiermassa onder zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben 1.57. Eigenlijk moet mijn vetpercentage omlaag en niet zozeer mijn gewicht.
Ah ik scrollde er snel doorheen en dacht dat het een tekening wasquote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #53] pompen tot de spieren scheuren
ik zou al mijn spaargeld aan zieke roidschema's voor mn zoon uitgevenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dochter sowieso niet dik inderdaad. Maar zoon iets anders, die gaat een Orion worden. Wanneer ik hem vraag hoelang hij al droog staat wil ik horen "het hele jaar al, pa".
[..]
Awh je bent een womanlet!Zou spontaan vermenigvuldigen met je. Maar inderdaad, dat snap ik. Hoeveel weeg je nu?
[..]
Het dieetclub topic is de andere kant op maatje.
Tussen zoon en dochter zit sowieso nogal een verschil. Van zoon hoop je dat ie chicks hosselt, van je dochter hoop je dat ze niks uitvreet tot ze 22 is.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dochter sowieso niet dik inderdaad. Maar zoon iets anders, die gaat een Orion worden. Wanneer ik hem vraag hoelang hij al droog staat wil ik horen "het hele jaar al, pa".
Momenteel weeg ik 56.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Awh je bent een womanlet!Zou spontaan vermenigvuldigen met je. Maar inderdaad, dat snap ik. Hoeveel weeg je nu?
[..]
Het dieetclub topic is de andere kant op maatje.
Ha! 27% (huidplooimeting).quote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dan is 53 kilo niet zo erg inderdaad. Je BF zal ook niet extreem hoog zijn lijkt me, omdat er toch wat spiermassa onder zit.
[..]
Ah ik scrollde er snel doorheen en dacht dat het een tekening was. Maar ziet er prima uit ja, goede heupen, slanke taille. Nice.
Dit ja, mijn kinderen moeten lekker doen waar ze zelf zin in hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ouders die hun kinderen opzadelen met hun eigen wensen. Je zoon verplicht laten weightliften en een beest laten worden is net zoiets als van die dikke moeders die naar beauty pageants gaan met hun dochters. Of kinderen die verplicht piano of viool moeten spelen, omdat hun ouders dat vroeger nooit hebben gedaan.
Arm wicht.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tussen zoon en dochter zit sowieso nogal een verschil. Van zoon hoop je dat ie chicks hosselt, van je dochter hoop je dat ze niks uitvreet tot ze 22 is.![]()
Hebben hier ook zo'n meisje in de buurt wonen, altijd al dikke kop gehad. Toen ze 6 was zeiden ze nog steeds dat het babyvet was.Ik verdenk haar er stiekem van koe te zijn. Meerdere magen, die shit. Ze is nu jaartje of 18 en heeft geen nek meer.
![]()
Het probleem ligt voor een groot deel bij de ouders.
Haha, uitersten, de wereld is natuurlijk niet zwart-wit. Maar ik vind het niet acceptabel om maar gedwee toe te kijken terwijl je zoon walgelijk ondergewicht heeft of je dochter op 15 jarige leeftijd al een dreamer bulk nastreeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ouders die hun kinderen opzadelen met hun eigen wensen. Je zoon verplicht laten weightliften en een beest laten worden is net zoiets als van die dikke moeders die naar beauty pageants gaan met hun dochters. Of kinderen die verplicht piano of viool moeten spelen, omdat hun ouders dat vroeger nooit hebben gedaan.
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
jouw kind lekker een nerd achter een piano terwilj mijn kind fucking buff alle smatjes regeltquote:Op donderdag 25 april 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Je kind een instrument laten spelen is trouwens wel goed voor de ontwikkeling, dat laat ik mijn kinderen wel doen.
Lijkt mij wel cool als mijn kind viool of saxofoon zou gaan spelen. Zelf heb ik gedrumd.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Je kind een instrument laten spelen is trouwens wel goed voor de ontwikkeling, dat laat ik mijn kinderen wel doen.
Daarom moeten ze de dienstplicht herinvoeren. Die shit is goed voor een mens.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef kaasplankje het volgende:
Kids moeten gwn gelijk leren wat disipline is
newsflash mattiequote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jouw kind lekker een nerd achter een piano terwilj mijn kind fucking buff alle smatjes regelt
ja wanneer ze succes hebben en dat heeft 0.001% mattiequote:Op donderdag 25 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
newsflash mattie
muzikanten krijgen meer chicks dan buffe meatheads
Hier heb je helemaal gelijk in, daarom zeg ik ook dat ze niet sportief hoeven te zijn. Wat ze willen doen moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
niet eens manquote:Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja wanneer ze succes hebben en dat heeft 0.001% mattie
fucking buff zijn hoef je geen skills voor te hebben vriend
En nu wanneer je kind drummer isquote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef seto het volgende:
[..]
niet eens man
gwn beetje gitaar spelen in een hoekje bij huisfeestjes, sowieso dat er chicks op je afkomen
heb het vaak genoeg gezien
beetje beats maken door op muren en kasten te slaan en shitquote:Op donderdag 25 april 2013 10:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En nu wanneer je kind drummer is
Amen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zap wel eens langs dat obese of hoe die shit op rtl 4 ook heet met die dikke kinderen. Daar gaan echt al mijn nekharen van overeind staan. Die ouders die het niet waard zijn een kind te hebben. Goede ouders geven kinderen een opstapje richting een goed/mooi leven kado. Die mensen geven kinderen suikerziekte mee.
Prutsers gonna pruts!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Gisteren niet helemaal fit en slaaptekort maar toch naar de gym geweest omdat ik vandaag bbq had en dus niet kon pompen. Slechte workout in mn leven en zelfs van de safety van het power rack gebruik moeten maken (ook voor het eerst in mn leven trouwens)
Lolquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent zelf en prutser en je lift niet eens
En het probleem is juist dat de gemiddelde ouders helemaal niet weten hoe ze ervoor zorgen dat de kinderen hun maximale potentie eruit halen. De gemiddelde ouder vindt het allemaal wel best zolang ze maar naar school gaan, hun diploma behalen en een baan vinden. Het is nou eenmaal de maatschappij waar je niet uit mag stappen. Het kind volgt de stappen van de ouder enz. enz. terwijl dat juist niet moet.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ouders zijn in grote mate verantwoordelijk voor de vorming van het karakter van hun kinderen. Het is gewoon taak aan de ouders om hun kinderen te prikkelen zoveel mogelijk uit zichzelf te halen (op een leuke manier uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |