Hoe krijg je dat voor elkaar? lolquote:
Heightism awareness.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? lol
Zelfs ik was daar in der tijd voor aangenomen (en toen ben ik CE gaan doen, LOLOL)
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar Britt lijkt op Peter R. de Vries.
[ afbeelding ]
niet man veel meer op Owen Wilsonquote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar Britt lijkt op Peter R. de Vries.
[ afbeelding ]
Of je moet van die skinny Nederlandse meisjes nemen van 1.65 zonder kont etc.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]dan zul je toch echt bij een basisschool moeten gaan hosselen vriend. Of je komt uit bij een anorexia-midget.
Er waren iets van 450 (echt fantastisch) aanmeldingen maar ze kunnen er maar 290 aannemen. No worries, ben wel aangenomen in zwolle.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? lol
Zelfs ik was daar in der tijd voor aangenomen (en toen ben ik CE gaan doen, LOLOL)
Nou dan is er in ieder geval één voordeel, je bent in Zwolle geen 400 euro p/m kwijt voor een klein kutkamertje.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Er waren iets van 450 (echt fantastisch) aanmeldingen maar ze kunnen er maar 290 aannemen. No worries, ben wel aangenomen in zwolle.
Jij weet er wel een positieve draai aan te geven.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou dan is er in ieder geval één voordeel, je bent in Zwolle geen 400 euro p/m kwijt voor een klein kutkamertje.
Tenzij je in de buurt van A'dam woont en voor Zwolle juist speciaal op kamers moet gaan wonen.
Ja dat is ieder jaar. Ik snap niet dat er zoveel mensen zin hebben om gymdocent te wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Er waren iets van 450 (echt fantastisch) aanmeldingen maar ze kunnen er maar 290 aannemen. No worries, ben wel aangenomen in zwolle.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou dan is er in ieder geval één voordeel, je bent in Zwolle geen 400 euro p/m kwijt voor een klein kutkamertje.
Tenzij je in de buurt van A'dam woont en voor Zwolle juist speciaal op kamers moet gaan wonen.
Amsterdam is sowieso nice.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat is ieder jaar. Ik snap niet dat er zoveel mensen zin hebben om gymdocent te worden
Opleiding lijkt me overigens wel echt tof. Locatie in Amsterdam is ook echt mooi.
Kun je met zo'n opleiding nog wel werk vinden??quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Amsterdamquote:
Nee, tevens de reden dat ik het niet ging doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je met zo'n opleiding nog wel werk vinden??
tuurlijk sport en bewegen wordt steeds belangrijker met al die moddervette kids tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je met zo'n opleiding nog wel werk vinden??
Maar daar hebben we geen geld meer voor over. Zie ook berichtgeving over onderwijs vandaag. Verder zijn er hele volkstammen momenteel VMBO sport en spel aan het volgen, wat de courantheid op de arbeidsmarkt niet ten goede komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tuurlijk sport en bewegen wordt steeds belangrijker met al die moddervette kids tegenwoordig
retro zwembroek.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik afgelopen zomer op Cherso.
nice man welke instagram filter heb je gebruikt voor deze effectje?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Winnyquote:Op woensdag 24 april 2013 14:08 schreef seto het volgende:
[..]
nice man welke instagram filter heb je gebruikt voor deze effectje?
Dat laatste is wel waar jammer genoeg.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen gymdocent te worden. Ik wil een allround opleiding in de sport, en deze zit daar het dichtst bij in de buurt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat is ieder jaar. Ik snap niet dat er zoveel mensen zin hebben om gymdocent te worden
Opleiding lijkt me overigens wel echt tof. Locatie in Amsterdam is ook echt mooi.
Misschien zijn er in Amsterdam mensen ingeloot die liever naar Zwolle willen?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar jammer genoeg.
[..]
Ik hoef ook geen gymdocent te worden. Ik wil een allround opleiding in de sport, en deze zit daar het dichtst bij in de buurt.
Ik ben liever wat kleiner met langere spieren als je begrijpt wat ik bedoel. Deze man (wie is dat eigelijk?) ziet eruit alsof ie nog niet eens 500meter kan hardlopen. Ik doel nu op een fysiek ala Ryan Gosling.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg toch dat ik dat ben. Kan je niet lezen? Serieus man, je bent gewoon een hater.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben liever wat kleiner met langere spieren als je begrijpt wat ik bedoel. Deze man (wie is dat eigelijk?) ziet eruit alsof ie nog niet eens 500meter kan hardlopen. Ik doel nu op een fysiek ala Ryan Gosling.
Als je zo groot ben hoef je nooit weg te rennen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben liever wat kleiner met langere spieren als je begrijpt wat ik bedoel. Deze man (wie is dat eigelijk?) ziet eruit alsof ie nog niet eens 500meter kan hardlopen. Ik doel nu op een fysiek ala Ryan Gosling.
Dit ga ik onthouden, bedankt voor je tipquote:Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Amsterdam mensen ingeloot die liever naar Zwolle willen?
Ziet er goed uit!quote:
Imgur, photobucketquote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waar kan je ff snel/simpel foto's uploaden?
Fucking vaag wijf, spoort voor geen meter. Ken iemand die bij dr op school zit/heeft gezeten (kunstacademie). Heeft ze niet helemaal op een rijtje in de bovenkamer.quote:
Zou eigenlijk een foto moeten posten van mijn Slavic baby, denk dat die zelfs jou nog kan bekoren. 1.68, curvy, ass, tits, en niet skinny. Weegt nog geen 60 kg. Als ze zit is het net alsof ze lats heeft aan de onderkant, srs. Hips.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of je moet van die skinny Nederlandse meisjes nemen van 1.65 zonder kont etc.
60kg is prima gewicht voor een vrouw, mag nog wel iets meer zijn. Maarja, mijn smaak is volgens mij wel genoeg aan bod gekomen hier
3500 kcal panda-stack. Gaat de roundness er vanzelf af.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een foto moeten posten van mijn Slavic baby, denk dat die zelfs jou nog kan bekoren. 1.68, curvy, ass, tits, en niet skinny. Weegt nog geen 60 kg. Als ze zit is het net alsof ze lats heeft aan de onderkant, srs. Hips.
MAAR. Ze gaat op een Panzer-certified plan om 5 kg te shredden. Ik vind het jammer maar ze wil minder roundness.
hoe zwaar is jouw tanga?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:57 schreef 16meter het volgende:
lkkr hoor panzer
heb nu een klein stijfje =$$
wouw dat ik soals jouw was kon k misgien ook ooit n miesje kryge en zukke tories klappe =(
hij kan set van 6 maken met dr.quote:
100 kilo dus. Flink aan de maat wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hij kan set van 6 maken met dr.
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:57 schreef 16meter het volgende:
lkkr hoor panzer
heb nu een klein stijfje =$ *sgaam*
wouw dat ik soals jouw was kon k misgien ook ooit n miesje kryge en zukke tories klappe =(
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
3500 kcal panda-stack. Gaat de roundness er vanzelf af.
lkkr lkkr gijl gijl maar tog sou ik liever gijlen pics van jou z8e abs sienquote:Op woensdag 24 april 2013 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]man man man
wat een man
[..]
Ze denkt dat ze dik is omdat ze 's nachts random dingen gaat eten.
Heb er maar even een sketch filter overheen gegooid, dan is het niet zo privacy-schendend. Maar hierop zie je wel een beetje wat ik bedoel, ga iig dood als ik hier overheen pis.
[ afbeelding ]
Het steekt twee meter naar achteren uit en is zo firm als een skippyball. And not a single squat was done that day.
vraag me niet waarom ik deze foto genomen heb
Nope, is een andere. Zij is trouwens degene die mekkert dat ze mijn pecs wil afsnijden en op wil bakken, omdat ze van plastic zouden lijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef G.R.S. het volgende:
Doet me denken aan A-HA![]()
Is zij diegene waarmee jij hebt gewhatsapped? Je had een foto gestuurd van je abs.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr lkkr gijl gijl maar tog sou ik liever gijlen pics van jou z8e abs sien
OV is gratis voor studenten, wat zeur je.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Godverdomme, zo'n meisje waar ik bijna een half jaar achteraan zat maar toen nog een vriend had en nu single is zit constant met mij te flirten op facebook alleen woont zij aan het andere kant van het land, ze zat toen ik nog in Rotterdam woonde ook al de hele tijd met mij te flirten maar toen had ik daar nog respect voor als een vrouw al een relatie had![]()
En dit is echt een 8-9/10
In Nederland is niks ver weg. Maastricht - Schiermonnikoog misschien.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Godverdomme, zo'n meisje waar ik bijna een half jaar achteraan zat maar toen nog een vriend had en nu single is zit constant met mij te flirten op facebook alleen woont zij aan het andere kant van het land, ze zat toen ik nog in Rotterdam woonde ook al de hele tijd met mij te flirten maar toen had ik daar nog respect voor als een vrouw al een relatie had![]()
Afspreken om je 'cardio' te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ach, ze moet juist blij zijn dat je überhaupt moeite doet om er goed uit te zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, is een andere. Zij is trouwens degene die mekkert dat ze mijn pecs wil afsnijden en op wil bakken, omdat ze van plastic zouden lijken.Sommige meisjes hebben er gewoon niets mee.
[..]gvd
Waar is de andere kant van Nederland dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind lange afstandsrelaties niks en ik ben niet zo'n droeftoeter die alleen voor de sex met een vrouw omgaatquote:Op woensdag 24 april 2013 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
OV is gratis voor studenten, wat zeur je.Gewoon een keer heen op een vrije dag.
Het is 7 uur heen en terugquote:Op woensdag 24 april 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver weg. Maastricht - Schiermonnikoog misschien.
Doet helemaal niet aan fitnessquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |