nee niet veranderen maar je mening enz wat goed/fout is eraan nuquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je nu alweer veranderen?gewoon SS/SL
Als je nu SS/SL doet is het goed omdat deze baas dat zegt:quote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
nee niet veranderen maar je mening enz wat goed/fout is eraan nu
Dat hij zogenaamd populair is wordt slechts gepushed door de lobby van vollemelkproducenten.quote:
wolla zie de PI danquote:Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Complexe schema's hebben wanneer je net begint [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat is daarquote:Op woensdag 24 april 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
De feestfabriek in Maastricht)))))) )))) ))) )) )
Nog nooit van Allah gehoord, sahbi.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
wat is daaraan? Domme sletjes pakken als je niet eerder op de avond beet hebt. Prima oplossing voor iedereen. Of vind je de Allah beter
?
master of hardcore kleren?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
zo ff naar de club nieuwe kleding ophalen maar ga met de wagen
Dj paul elstak trui?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
zo ff naar de club nieuwe kleding ophalen maar ga met de wagen
knorren die even denken onze vrouwen te stelenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zijn die vrouwen die bij een studentenvereniging zitten verwaand zeg, ze kijken je echt aan alsof je een untermensch bent omdat je niet bij een vereniging zit. Als je dan eindelijk een vrouw vindt die bij een vereniging zit en niet zo is dan word je gecockblockt door een dispuutgenoot, zoals vandaag.
Held. Zo'n rode met een teddybeer?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb nog een t-shirt van Paul Elstak bij mijn ouders
Ik zou zeker gaan liften met dat shirt aan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef seto het volgende:
[..]
Net als deze
[ afbeelding ]
Maar dan met een biljartbal.
neger wat zijn knorrenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef seto het volgende:
[..]
knorren die even denken onze vrouwen te stelen
streeffysiekquote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zou me laten ontknapen door hem
[..]
we hebben weer een valsspeler mensen. met ze anabolen
Even lief doen tegen Fanta-stickquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag was ik weer lekker keihard aan het pompen in de sportschool.
Ik was aan het curlen toen ik opeens een onervaren stelletje ( ecto en zware zeug) zag die een poging tot dumbell bench press deden.
Jongen deed het nog aardig..mooie 90 graden enzo..
Toen kwam het meisje met haar 4 kg dumbells, zakte zo ver door met haar armen dat het er onnatuurlijk uitzag en killing voor je schouders. Vriendjelief ging ''spotten'' maar ja form was gewoon verschrikkelijk.
Ik bleef nog even wachten op een verbetering maar die kwam niet. Nogal twijfelend ging ik op het stelletje af, klaar om te helpen en blessures te voorkomen.
''Sorry hoor dat ik zo ongevraagd kom, maar mag ik een tip geven''
Jongen helemaal enthousiast ja vertel maar, meisje zuur gezicht.
''Als je net begint met benchpressen kan je beter je armen in een hoek van 90 graden houden, ik zag net dat je iets te diep ging met je armen.
Ik ging het ondertussen voordoen hoe het wel moest.
Toen zei de jongen.
''Ja ik laat het haar diep doen want dan traint ze haar aanhechtingen''
Meisje; ''ja ik heb namelijk last van een schouderblessure ( wut van het te hard trekken aan de koelkastdeur en het opendraaien van colaflessen?)''
Ik; ''Dan moet je juist niet te diep gaan met het benchpressen en beter is zonder gewicht wat stretchoefeningen doen en je schouders rust geven''
Jongen'' haha oke bedankt voor je tip dit dat zus zo''
Meisje fucking zure kop en bitchy doen.
Volgens mij kon ze het niet handelen dat ik met haar ectovriendje stond te praten.
Pfft..ik ga nooit meer iemand helpen in de gym.
Ik denk dat ze tegen hem zegt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Even lief doen tegen Fanta-stick
Heb jij jezelf wel eens in de spiegel gezien?
Als ik een chick was, en zo'n bloedgeile dame zoals jou zou met mijn vriendje gaan lopen aanpappen, terwijl ik zelf niets te brengen heb... dan zou ik ook zuur zijn... Daarna thuis een fitty gooien: "WAAROM LAAT JIJ MIJ HET DAN ZO DOEN ALS DAT NIET ZO MOET... WAT BEN JIJ VOOR WAARDELOOS VRIENDJE"
/Even lief doen tegen Fanta-stick
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen tips geven in de gym is nog nooit een goed idee geweest me dushi
Beetje peppie en kokkie idee.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
vind het altijd grappig zon ectomannetje met zon ha3yek dikke wijf
hahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zijn die vrouwen die bij een studentenvereniging zitten verwaand zeg, ze kijken je echt aan alsof je een untermensch bent omdat je niet bij een vereniging zit. Als je dan eindelijk een vrouw vindt die bij een vereniging zit en niet zo is dan word je gecockblockt door een dispuutgenoot, zoals vandaag.
Doe jij ook altijd de oefening volgens de manier van de tipgever omdat je geen zin hebt in discussie, om naderhand vervolgens te balen dat je getraind hebt met een fucked-up form?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.
jij staat toch overal voor open?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor tips, dat ik er wat mee doe is een 2e niet alle tips zijn natuurlijk handig,maar ik luister altijd. Ik ga niet lopen bitchen en zo zullen er wel meer zijn want die jongen reageerde nog relaxed op wat ik hem vertelde hij was wel een beetje dom maar ach.
''Doe mij maar 2 prosecco''quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |