Plage moet je gewoon vergeten. Verder maken ze gewoon prima muziek. En live ook erg tofquote:
Vind em wel weer wat op Plage lijken, dat riedeltje.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Plage moet je gewoon vergeten. Verder maken ze gewoon prima muziek. En live ook erg tof
Inderdaad. Dat moet weer Grolsch zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Alors, wil je het eerste zinnetje in de OP weer terugveranderen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Donequote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Niet gehoord en ik ben inderdaad supergelukkig met dat feitquote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
Die nieuwe van de Crystal Fighters is echt supergeniaal, daar wordt minthy ook weer dolblij van
De OP is wel je kindje, niet?quote:
quote:
Houden zo!quote:
Zó flauw!quote:
Ik heb hem nog steeds niet in zijn geheel gehoord (slechts kleine flarden), eens kijken hoelang ik dat ga volhoudenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
Het gaat gewoon mis bij de rap. Voor de rest was het best acceptabel. Los van de tekstuele fouten
OEFENEN JIJ!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet in zijn geheel gehoord (slechts kleine flarden), eens kijken hoelang ik dat ga volhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OEFENEN JIJ!![]()
DINSDAG ZINGEN MET Z'N ALLEN!Neen. Ik weiger te conformerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien vier ik geen Koninginnedag/Koningsdag, pure poep wat mij betreft
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Enorm gezellig altijd bij de muziekquote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Ik weiger te conformeren![]()
Bovendien vier ik geen Koninginnedag/Koningsdag, pure poep wat mij betreft
Dat geloof ik ook best! Maar van mij hoeft het niet. Leuk om een extra dag vrij te hebben, maar meer ook nietquote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enorm gezellig altijd bij de muziek.
Ik ken niet andersquote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook best! Maar van mij hoeft het niet. Leuk om een extra dag vrij te hebben, maar meer ook niet
Nee, ik heb er geen kloot aan nu. Elke dag lijkt weekend, een tijdje terug leek me dat waanzinnig fijn. Valt tegenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken niet andersDag vrij is ook wel leuk ja. Niet dat je er nu wat aan hebt
, maar de andere jaren wel.
quote:
Belachelijke oldtimerregeling inderdaad. Daar gaan de hobbyisten.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
BAM BAM BAM, met de nieuwe oldtimerregels w.b. wegenbelasting is m'n Chevrolet 2 keer gestegen in marktwaarde
Belachelijke en oncontroleerbare regels trouwens:
http://www.autoweek.nl/ni(...)rb-oldtimers-bereikt
Wat nou als ik leuk met m'n oldtimertje in de winter wil rijden (doe ik nu ook) en sterker nog, als ik m'n Nissan nog had gehad (R.I.P.), mocht ik er dan niet meer mee naar m'n werk ofzo? Ik wil best de volle mep wegenbelasting betalen als ik hem elke dag gebruik.... Hoeg eef je dat aan blablabla
Bureaucratisch gelul, kosten wegen niet op tegen de inkomsten denk ik.... oncontroleerbaar...
Ja zoiets, ook lastig te controleren trouwens...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Belachelijke oldtimerregeling inderdaad. Daar gaan de hobbyisten.![]()
Allemaal door die krenten in newtimer Mercedessen![]()
Waarom niet gewoon een dagenkaart voor oldtimers?
Dagkaart zou toch prima te regulieren zijn? Zelfde aan en afmeld systeem zoals schorsen van kenteken bijvoorbeeld. Niet aangemeld, en toch op de weg > flinke boetequote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zoiets, ook lastig te controleren trouwens...
Kilometergrenzen hetzelfde verhaal...
Dit is echt een belachelijke regeling... Zeker voor de amerikaanse wagens die toch veelal uit kostenoogpunt (en niet uit oogpunt van dagelijks gebruik!) op LPG rijden.....
Iedereen dus weer LPG uitbouwen... Vervolgens betaal je max 120 euro per jaar (valt opzich mee), maar mag je niet in dec.jan.feb rijden... Wat nou als je dat wel wil? Trouwerijen, een lekkere winterdag etc...
Ja zou een prima optie zijn, alhoewel ik 30 dagen wel weinig vindquote:Op woensdag 24 april 2013 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dagkaart zou toch prima te regulieren zijn? Zelfde aan en afmeld systeem zoals schorsen van kenteken bijvoorbeeld. Niet aangemeld, en toch op de weg > flinke boete
Het heeft wel nadelen. Als je aan het sleutelen bent bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zou een prima optie zijn, alhoewel ik 30 dagen wel weinig vindIk kom er niet veel overheen, maar mocht je eens een goede zomer hebben met een aantal leuke cruises, wil ik niet beperkt worden...
Overigens heb ik geen last van de nieuwe regelen, behalve dat ik bepaalde maanden niet mag rijden... Lekker dan, als zoiets je opgelegd wordt... Lijkt wel een communistisch land zo
Ja of als je naar de keuring moet, een trouwerij moet rijden etc etc...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het heeft wel nadelen. Als je aan het sleutelen bent bijvoorbeeld.
Het blijft lastig inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja of als je naar de keuring moet, een trouwerij moet rijden etc etc...
Ik denk dat de beoogde financiële voordelen door de regering als sneeuw voor de zon verdwijnen door de extra kosten voor de controle of administratieve kosten voor uitzonderingen zoals trouwerijen en keuringen etc...
Geen agent ook die erop wil controleren denk ik
Ben ik met je eens... maar het probleem is dat de regel er al was (en al aardig lang!) en de markt hier volledig op is aangepast (bedrijven, waarde van wagens etc...).quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het blijft lastig inderdaad.
Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat het nonsense is om oldtimer rijden goedkoper te maken dan het rijden in een nieuwere auto. (ja ik weet dat een hobby oldtimer minder gebruikt wordt.)
Ja, groot deel van de oldtimer dealers zijn ten dode opgeschreven. Zonde want dit zijn vaak wel liefhebbers met hart voor hun vakquote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik met je eens... maar het probleem is dat de regel er al was (en al aardig lang!) en de markt hier volledig op is aangepast (bedrijven, waarde van wagens etc...).
Die km heffing was zo gek nog niet
Eigenlijk is het allemaal kutquote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, groot deel van de oldtimer dealers zijn ten dode opgeschreven. Zonde want dit zijn vaak wel liefhebbers met hart voor hun vak![]()
KM heffing is eigenlijk de beste en de meest eerlijke oplossing. Maar aan de andere kant vind ik het niet zo tof dat de overheid precies kan zien waar ik rijd
Dat zou wel geweldig zijn inderdaad. Dan zou ik ook wel verschillende auto's willen hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal kut
maar dat wisten we al
Bovendien, ik rij niet belachelijk veel, dus ik zou opeens 10 auto's op m'n naam hebben staan(tenzij ze houderschap belasting zouden rekenen ofzo)
Ja gewoon elke dag van de week 1quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn inderdaad. Dan zou ik ook wel verschillende auto's willen hebben
P1800 voor de mooiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja gewoon elke dag van de week 1
Scheelt ook in slijtage enzo
Ik wil een Kevertje, een Porsche 911 (ff sparen), m'n Amerikaan, m'n Nissan terug, en de rest bedenk ik nog wel wat
We krijgen zo ook een kick naar PTAquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef themauster het volgende:
Oh sorry wist niet dat het Oldtimer topic was
Yay!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We krijgen zo ook een kick naar PTA
Ik heb er 3 op naamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!!![]()
Ik hou het graag bij één autootje, het liefst m'n eigen. Bevalt prima
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er 3 op naam
Waar 1 geregistreerd staat als gestolen
Da's ook kutquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Laatst heeft iemand mijn voorwiel gejat
Ja van m'n retro Peugeot racefietsjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's ook kut(ik neem aan van je fiets
).
Balenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja van m'n retro Peugeot racefietsje
Dacht eerst dat m'n vrienden mij in de zeik hadden genomen, maar neequote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Balen
Sta je raar te kijken!
Bij mij hebben ze van m'n Chevrolet ooit m'n spiegel gesloopt en m'n band leeg laten lopenZie het nut er ook niet van in
Tja, die laatste telt helaas niet meer mee...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er 3 op naam
Waar 1 geregistreerd staat als gestolen
Ik heb te vaak wild aangereden om nog motor te durven rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, die laatste telt helaas niet meer mee...
Een auto erbij zou ik zonde vinden van het geld, dan liever een motor na de zomer
Daarom laat ik er een fietsbel opzettenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb te vaak wild aangereden om nog motor te durven rijden![]()
Herten
Volgens mij zijn alle hertjes suïcidaalquote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom laat ik er een fietsbel opzetten
Bundesliga.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?
Volgens mij aan een Bundesligaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, bundesliga's. Walgelijke koekjes. Ik heb er een hekel aan.
Ja maar die mop las ik eerst al 2x op Facebook.quote:
En daarom; rijstwafelsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, bundesliga's. Walgelijke koekjes. Ik heb er een hekel aan.
Euw...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar die mop las ik eerst al 2x op Facebook.
Nee Facebook is bij mij alleen voor vrienden en familie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Euw...![]()
Heb je nog behoefte om deel te nemen aan de meest bruisende groep op Facebook? AKA de 3FM Facebookgroep??
Groot gelijk ook, maar ik vond het wel netjes om je even te vragenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee Facebook is bij mij alleen voor vrienden en familie.
Tubgirls posten gaat zelfs mij te ver welke mod zat hier achter?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie posts op pagina 1 van het livetopic.
volgens mij zat ClapClap achter die actie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tubgirls posten gaat zelfs mij te ver welke mod zat hier achter?
Vragen staat altijd vrij natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk ook, maar ik vond het wel netjes om je even te vragen
Welk livetopic?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie posts op pagina 1 van het livetopic.
Dortmund - Realquote:
quote:silentchaos wrote:
Die drie wintermaanden regeling blijf ik zo vaag vinden!
Dus als ik wil trouwen (als ik een vrouw vind die zo gek is) en een Porsche 911 uit 1987 (ja dat vind ik gave wagens ja) wil op m'n trouwerij, kan dat niet...
Althans, de bezitter van die auto moet dan continu de volle mep betalen...
Lullig...
Ook daar kennen ze mequote:Stel dat dit uiterst hypothetische situatie zich voordoet
dan is t toch simpel: voor trouwdag naar postkantoor, platte kever overschrijven, op trouwdag naar gemeentehuis en dan door naar postkantoor, platte kever opnieuw overschrijven. Kost 2* 9 euro overschrijven en 1 dag MRB
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
Amerikaanse autoforum![]()
[..]
[..]
Ook daar kennen ze me
Jawelquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij klopt dat antwoord niet
Maar zo makkelijk switchen zal wel onmogelijk gemaakt wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawelin ieder geval zoals het er nu staat in de documenten...
Je mag namelijk ervoor kiezen de volle mep MRB te gaan betalen(anders volgt er een flinke boete als je wel in dec. jan. en feb. rijdt
In het begin nietquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk switchen zal wel onmogelijk gemaakt worden
Ik vond het domein al opvallend toen ik em kopieerde.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mij zat ClapClap achter die actie.
Wat. Ik rij nou eenmaal graag in een stinkende Turkenbak.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin nietTotdat ze erachter komen dat het veel gebeurt
zoals met alles (zo ook de Ali Achmeds die in de stink diesel Mercedessen rijden en deze regeling eigenlijk verpeste hebben
)
Jostiquote:Op woensdag 24 april 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajaxkampioen.gif is van ClapClap Pino. Dader lijkt me duidelijk.
Ja ik haalde net het alarm eraf op m'n werk, hoor je dat geluid...quote:
Ben jij er altijd als eerste?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik haalde net het alarm eraf op m'n werk, hoor je dat geluid...
Ik dacht? Wtf is er nou weer aan de hand!
Was erg blij Giel z'n stem te horen daarna
Ja ben altijd als eerstequote:Op donderdag 25 april 2013 08:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ben jij er altijd als eerste?
Solliciteer je naar de titel werknemer vd maand
Doe je slim idd!quote:Op donderdag 25 april 2013 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ben altijd als eerstemaar ga ook vaak als eerste weg daardoor in de middag
lekker lange avond
Hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 08:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik haalde net het alarm eraf op m'n werk, hoor je dat geluid...
Ik dacht? Wtf is er nou weer aan de hand!
Was erg blij Giel z'n stem te horen daarna
Tja je moet hier tussen 8 en half 10 beginnen, en dan mag je dus tussen half 5 en 6 wegquote:Op donderdag 25 april 2013 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe je slim idd!
Flexibele werktijden
Godsamme, die poster is ook echt om te jankenquote:
Verdommequote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, die poster is ook echt om te janken
[ afbeelding ]
Een gemiddeld painttopic heeft hoger niveau.
-schaal
-perspectief
-licht
-de velgen zijn er in gefotoshopt.
- Er klopt geen ene fuck van
alles is ook echt geshopt. Waarom?quote:
Blijkbaar geen mooie foto te vinden in Groningenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
alles is ook echt geshopt. Waarom?
Dat "ting ting ting" lettertype is hetzelfde als wat veel in wenskaarten wordt gebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, die poster is ook echt om te janken
[ afbeelding ]
Een gemiddeld painttopic heeft hoger niveau.
-schaal
-perspectief
-licht
-de velgen zijn er in gefotoshopt.
- Er klopt geen ene fuck van
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar geen mooie foto te vinden in Groningen
Volgens mij is dat gewoon het comicfont dat veel voor geluiden wordt gebruikt. Daar is dus niet heel vele mis meequote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat "ting ting ting" lettertype is hetzelfde als wat veel in wenskaarten wordt gebruikt
Ik vind haar niet zo heel bijzonderquote:
Wat een plaat blijft die Heart-shaped box hequote:
Beter dan niksquote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo heel bijzonder
Absoluut! Sowieso Nirvanaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een plaat blijft die Heart-shaped box he
Ik weet niet, maar ik denk dat Domien hem als Guilty Pleasure gaat draaienquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Sowieso Nirvana
Al veel te lang niets meer van gehoord, zouden ze nog optreden?
Heb vernomen dat de zanger nogal andere zaken aan z'n hoofd hadquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Sowieso Nirvana
Al veel te lang niets meer van gehoord, zouden ze nog optreden?
Domien is een skattie, maar die GP's van hem slaan nergens opquote:Op donderdag 25 april 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik denk dat Domien hem als Guilty Pleasure gaat draaien
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb vernomen dat de zanger nogal andere zaken aan z'n hoofd had
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef minthy het volgende:
Ik ben weg, aantal afspraken voor school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Mits het past bij de man.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht![]()
http://www.scientias.nl/d(...)antrekkelijkst/85064
Past bij elke manquote:
Geen award gewoon de gouden plaat van Matt Simons.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom krijgt Domien nou een award?
Raam dicht doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk hoe de geur van mest langzamerhand mijn kamer intrekt.
Neuh ik woon in de stad met de enige landbouwuni van Nederland, dan neem ik de mestgeur voor lief. Hoort er allemaal bij.quote:
ik zeg: megahitquote:
Je bent zelf een Megahit!quote:
Jijquote:
Ik was mijn walgelijke sarcastische trekken tentoon aan het spreidenquote:
Afgelopen!!!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje lijkt voor eeuwig te duren.
Zelfspotquote:Op donderdag 25 april 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was mijn walgelijke sarcastische trekken tentoon aan het spreiden
Precies! In combinatie met een fikse vleug zelfhaat, heerlijk!!quote:
Heb eigenlijk geen idee... maandagochtend? Rond etenstijd heb je al die mensen die uitgebreid bij de Ikea gaan eten. Alhoewel als mijn ouders gaan ze meestal rond etenstijd gaan en ik heb ze nooit horen klagen over de drukte.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
Ik heb mezelf als doel voor vandaag opgelegd dat ik naar Ikea moet![]()
Nu al spijt ook![]()
![]()
Welke tijd is qua drukte (of eigenlijk rust) het meest handig?
Ben je klaarquote:
Ooit een tweede paasdag overleefd, doe ik ook nooit weerquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee... maandagochtend? Rond etenstijd heb je al die mensen die uitgebreid bij de Ikea gaan eten. Alhoewel als mijn ouders gaan ze meestal rond etenstijd gaan en ik heb ze nooit horen klagen over de drukte.
Ben er voor het laatst op een zaterdag geweest. Ik moest in de rij staan om de matrassen te testen.
En ff van te voren op hun site checken of ze wat je wil hebben op voorraad hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooit een tweede paasdag overleefd, doe ik ook nooit weer![]()
Ga rond een uur of 5 eens kijken
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Haten op de omgeving van Minthy en ik
Vechten?
Ik heb nog geen idee, ik wil "een stoel" en moet nog wat spulletjes halen voor de kamer van m'n nichtje (voor als ze komt logeren). Nog niets in m'n hoofdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ff van te voren op hun site checken of ze wat je wil hebben op voorraad hebben
Ik breng al m'n home boys uit tha hood mee hequote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Haten op de omgeving van Minthy en ik
Vechten?
Spiekerbokshang'nquote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
We laten SC gewoon lekker mee doen aan het spelletje zwientje tikken.
mag ik meedoen? hier in de buurt wil niemand een varken aanraken....quote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
We laten SC gewoon lekker mee doen aan het spelletje zwientje tikken.
Hij is er al voor aan het trainen in de sportschool.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik breng al m'n home boys uit tha hood mee he
Maar zoals Ilse de Lange dat accent heb ik dan weer geen problemen mee
Zal wel komen omdat ik het bij mannen gewoon verschrikkelijk vind klinken
Bij zwientje tikken moet je geblinddoekt in een afgezet stuk land (lees: modderbad) een biggetje zien te vangen. Ik geloof dat je als je hem hebt gevangen je hem mag houden.quote:
Dat mag ook, het is zwaar vermoeiendquote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is er al voor aan het trainen in de sportschool.
Ik praat ook pas meer Haags als ik heel moe ben of als ik gedronken hebquote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Als ik vermoeid ben dan, de laatste westerling die ik trof vond m'n accent behoorlijk mee/tegenvallen
Kom dan jongeh. ik sta zo met m'n stretched geel blauwe voiture in Zoetermeerquote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik breng al m'n home boys uit tha hood mee he
Maar zoals Ilse de Lange dat accent heb ik dan weer geen problemen mee
Zal wel komen omdat ik het bij mannen gewoon verschrikkelijk vind klinken
Nja, je zal bijna altijd kunnen horen uit welk landdeel iemand komt. Als ik veel onder "soortgenoten" ben geweest praat ik veel meer in dialectquote:Op donderdag 25 april 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik praat ook pas meer Haags als ik heel moe ben of als ik gedronken heb
Zoeterminderquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kom dan jongeh. ik sta zo met m'n stretched geel blauwe voiture in Zoetermeer
Op maandagen had ik ook wel eens een Gronings accentquote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, je zal bijna altijd kunnen horen uit welk landdeel iemand komt. Als ik veel onder "soortgenoten" ben geweest praat ik veel meer in dialect![]()
Hoe het zit met alcohol weet ik niet. Ik gok dat ik dan lomper word en daar hoort wel een beetje het lompe taalgebruik bij dat we hier kunnen hebben
Klopt!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, je zal bijna altijd kunnen horen uit welk landdeel iemand komt. Als ik veel onder "soortgenoten" ben geweest praat ik veel meer in dialect![]()
Hoe het zit met alcohol weet ik niet. Ik gok dat ik dan lomper word en daar hoort wel een beetje het lompe taalgebruik bij dat we hier kunnen hebben
Bang?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
?
Zoeterminderdamn, sterkte
hoop dat je treintje snel weer vertrekt
Heul niet! Vorig jaar heb ik nog naar je gezwaaid en dat was in Zoetermeer!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoeterminderdamn, sterkte
hoop dat je treintje snel weer vertrekt
Kom maar opquote:
Ik vond m'n accent altijd heel erg meevallen totdat ik in Utrecht ging werken met de volgende "nationaliteiten":quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond altijd dat ik heel ABN praatte, totdat een vriendin uit het westen des land ging zeggen dat ik eens minder met het oosters accent moest gaan praten. Bedoelde ze dus dat ik bepaalde lettergrepen en letters wel eens inslikte.
Bij dat laatste spreek ik juist wel de n uit maar sla ik de e overquote:Op donderdag 25 april 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn broertje werkt in Raalte en neemt dat heerlijke accent vandaar altijd mee naar huis. Gaat hij het hele weekend plat praten. Uiteindelijk neem ik het dan ook over.
Achja in het dagelijks leven zeg ik ook liever dat ik naar huus ga dan naar huis... en is het vanaf kleins af aan als Kesmis ipv Kerstmis. En bij heelveel woorden die op -en eindigen mist de n bij mij.
Net zoals vroeger mijn familie uit Drenthequote:Op donderdag 25 april 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij dat laatste spreek ik juist wel de n uit maar sla ik de e over
Dat kan kloppen, ik woon maar een paar kilometer van de grens met Drenthe afquote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zoals vroeger mijn familie uit Drenthe
Scheelt bij mij ook niet veel.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik woon maar een paar kilometer van de grens met Drenthe af
Ik ben vrij accentloos volgens je paquote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zoals vroeger mijn familie uit Drenthe
quote:
Wij zijn dan ook praktisch burenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben vrij accentloos volgens je pa
Geen sterk haags accent in ieder gevalquote:
Klopt, je hoort het wel dat'ie uit deze regio komt, maar ja dat hou je toch welquote:Op donderdag 25 april 2013 15:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen sterk haags accent in ieder geval
Top!!quote:Op donderdag 25 april 2013 15:46 schreef themauster het volgende:
Nog 14 minuten tot een lekker lang weekend.
KLB / Sta stil bij...quote:
Er reed hier net een trein voorbij op dat moment. Ik begon me af te vragen waarom ik dan een spoorwegovergang hoorde, want die zijn er niet in Almerequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |