Plage moet je gewoon vergeten. Verder maken ze gewoon prima muziek. En live ook erg tofquote:
Vind em wel weer wat op Plage lijken, dat riedeltje.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Plage moet je gewoon vergeten. Verder maken ze gewoon prima muziek. En live ook erg tof
Inderdaad. Dat moet weer Grolsch zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Alors, wil je het eerste zinnetje in de OP weer terugveranderen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Donequote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Niet gehoord en ik ben inderdaad supergelukkig met dat feitquote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
Die nieuwe van de Crystal Fighters is echt supergeniaal, daar wordt minthy ook weer dolblij van
De OP is wel je kindje, niet?quote:
quote:
Houden zo!quote:
Zó flauw!quote:
Ik heb hem nog steeds niet in zijn geheel gehoord (slechts kleine flarden), eens kijken hoelang ik dat ga volhoudenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
Het gaat gewoon mis bij de rap. Voor de rest was het best acceptabel. Los van de tekstuele fouten
OEFENEN JIJ!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet in zijn geheel gehoord (slechts kleine flarden), eens kijken hoelang ik dat ga volhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OEFENEN JIJ!![]()
DINSDAG ZINGEN MET Z'N ALLEN!Neen. Ik weiger te conformerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien vier ik geen Koninginnedag/Koningsdag, pure poep wat mij betreft
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Enorm gezellig altijd bij de muziekquote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Ik weiger te conformeren![]()
Bovendien vier ik geen Koninginnedag/Koningsdag, pure poep wat mij betreft
Dat geloof ik ook best! Maar van mij hoeft het niet. Leuk om een extra dag vrij te hebben, maar meer ook nietquote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enorm gezellig altijd bij de muziek.
Ik ken niet andersquote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook best! Maar van mij hoeft het niet. Leuk om een extra dag vrij te hebben, maar meer ook niet
Nee, ik heb er geen kloot aan nu. Elke dag lijkt weekend, een tijdje terug leek me dat waanzinnig fijn. Valt tegenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken niet andersDag vrij is ook wel leuk ja. Niet dat je er nu wat aan hebt
, maar de andere jaren wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |