quote:Voordat de actrice terugvliegt naar Istanbul tweet ze nog snel een foto waarop ze voor een sportwagen poseert. Voor de zekerheid zet ze vier keer haar eigen naam en initialen in het bericht. Je weet maar nooit waar het goed voor is.
twitter:YolantheCabau twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:11:28Always trouble parking my car.. #loI! Fun, Lovely day in #Lalaland! #Thankful ❤#YC #yolanthe #ycjewels … http://t.co/LrqYAqmmFJ reageer retweet
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
mooie reacties ook op haar glansrijke rol
1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”
Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54
Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?
Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.
Zo danquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef sherezade het volgende:
mooie reacties ook op haar glansrijke rol
1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”
Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54
Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?
Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.
Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond haar in Valentino echt een kleine kutrol hebben.had wel verwacht dat ze wat meer sprak en die zoenscene was er dus uitgehaald.
Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
Ze heeft het gewoon niet, ik zag haar gisteren ook voorbij flitsen in zo'n kinder spel programma...quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
dat dan weer wel maar Cruz heeft dan wel weer de acteer kwaliteitenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Die jurk past, eerlijk is eerlijk, stukken beter bij haar dan bij Cruz...
En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar.
En zo gauw ze in de VS is een hoop blessings from God.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.
Maar het klopt dat ze alles zo overdreven en met voorbedachte rade doet. Het is allemaal te ingecalculeerd en vaak ook met het doel: " zien jullie wat voor fantastisch leven ik heb, kusjes "
Ze moet wat minder hard proberen, ze doet net als Sylvie erg fake aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.
Het gaat gewoon geen succes worden, ze kan nog het beste in de playboy gaan staan of een ander mannenblad, als stoeipoes en dan met een paar kilo meer zal ze het meest succes hebben. Denk dat ze er ook meer geld mee binnenhaalt. Dit heeft echt iets zieligs.
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Haar rol in Lostquote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
ja, dat bedoel ik, dat is iemand die hoog van de toren zou mogen blazen (maar het niet doet)quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.
Echte acteurs doen dat ook zelden, dat is eerder voor soapies, die verrast zijn dat ze bekend(er) worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik, dat is iemand die hoog van de toren zou mogen blazen (maar het niet doet)
Deze foto's met donker haar zijn al eerder gemaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
maar zij is imo op haar mooist met zwart haar, dit vind ik niks.
Het zal wel weer zuur zijn hoor, maar die laatste foto is toch echt een beetje hysterisch?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Deze foto's met donker haar zijn al eerder gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar gezicht vind ik goed bij de setting passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:10 schreef Smallish het volgende:
[..]
Het zal wel weer zuur zijn hoor, maar die laatste foto is toch echt een beetje hysterisch?
Ik vind de foto en sfeer ook wel tofquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar gezicht vind ik goed bij de setting passen.
Maar dat enge magere kippenborstje...
haha het lijkt alsof haar hand op de foto is weg geshopt hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de foto en sfeer ook wel tof
die handen ahaha nee dat kan toch niet? wat heeft ze toch met die blije petjes altijd, die had ze in haar Jan tijd ook vaker opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Weer thuis in Istanbul?
[ afbeelding ]
Vingers van 30 cm!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Vivi het volgende:
En wat is er met haar handen aan de hand? Die lijken huge!
Ik had het juist niet van haar verwacht, ze komt ergens zo laidback en slonzig over, ik verwachtte dus lekkere spontane interviews en geen stress om uitspraken of zinnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:51 schreef alors het volgende:
Haha bij WNL bevestigd die kneus van de Revu het verhaal van Vivi over hoe Yo wil worden geïnterviewd.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Elske6 het volgende:
za 04 mei 2013, 19:28
Seksspeeltjes gestolen op set Pain & Gain
van onze redactie
AMSTERDAM -
Regisseur Michael Bay van de film Pain & Gain, met onder meer Yolanthe Sneijder-Cabau, heeft omgerekend 57.000 euro uitgegeven aan diverse seksspeeltjes omdat deze constant van de filmset verdwenen
OEPS !!
Nou schiet je op of moet ik het verder uitzoeken met de Pain&Gain speeltjes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Elske6 het volgende:
AMSTERDAM -
Regisseur Michael Bay van de film Pain & Gain, met onder meer Yolanthe Sneijder-Cabau, heeft omgerekend 57.000 euro uitgegeven aan diverse seksspeeltjes omdat deze constant van de filmset verdwenen.
Je weet toch dat de meiden van tegenwoordig ( ingefluisterd door al die mode bladen zoals Viva,Elle en bijbehorende homo's op tv) allemaal zo dun mogelijk er willen uitzien. Zeg maar: zoals modellen erbij willen rondlopen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Vivi het volgende:
Tjeezus wat ziet ze eruit op die laatste pic...komop Yo, even een donkerbruin verfje door je haar, kilootje of 5 eraan smikkelen en niet zo'n raar smoeltje trekken dan ben je weer beeldig.
Vertraging website Yolanthequote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe Cabau
maandag.
Just one more night... Tomorrow my website www.yolanthe.com will go online!! I'm so excited for you guys to come and visit my page! xx
we moeten nog steeds stil zijn volgens die site... doe ik dan ook maar..
Zo is de lucht in!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Adelante het volgende:
Ik las dat haar grootmoeder de lucht in ging, tsja Hemelvaart
quote:She likes being referred to as Yenge, it’s a turkish word for ‘sister-in-law’. The wife of one’s brother. “ What I like is that everybody is calling me this and Wesley is the ‘abi’ (elder brother), she said. “ I have a large family with 8 sisters and 4 brothers.. but now I have 90 million brothers and sisters!”
Dat blijktquote:but I’ll do my outmost best
Ze doet me hier bijna denken aan Jannes van der Wal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
love spring and ❤ my foxy red hat! Wanna win it? Visit my website www.yolanthe.com!
& more of this fashionable spring look! x #YC #yolanthe
[ afbeelding ]
Geld van haar man? Dat is ook maar een simpel geval hoor, net als Renate zelf. Maar hé, jij lult altijd maar wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Ach, ze maakt zich tenminste nog nuttig door zichzelf zoveel mogelijk te exploiteren en geld binnen te harken,iets dat ik menig ander vrouwtje van BN'er niet zie doen op deze wijze. Ga er maar na:
reclames in Turkije dat gigantisch is,cameo in een Hollywood films met A acteurs...niet mis hoor voor een Hollandse trien.
[ afbeelding ]
Als ik haar vergelijk met een Renate Verbaan en soortgelijke vrouwen dan leven die alleen maar van allerlei aangeboden reality klussen en het geld van hun man en doen ze verder niet veel behalve shoppen en op een terras zitten met collega BN'ers en over niks praten dan hun eigen wereldje.
Die is ons toch al enige jaren ontvallen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze doet me hier bijna denken aan Jannes van der Wal.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die is ons toch al enige jaren ontvallen?
Another soldier of the Bles-armyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Oude koek hoor maar voor wie zin heeft om het te lezen.![]()
Danie Bles op bezoek bij Yo in Milaan.
http://www.fashionscene.n(...)j_yolanthe_in_milaan
En het enige wat ik blijf zien, zijn die enorme tanden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze is zichzelf met die site echt aan het verkopen zeg.
Ik zapte laatst als voorbij Shownieuws op 6, daar zat ze ook, geen idee hoeveel avonden per week.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
Renate Verbaan zie ik best vaak op tv met gewone presentatieklussen?
Dat travel programma bij RTL, presenteren van Beauty & The Nerd, Lost in Tokyo, Secret Story, Project Catwalk, Daten in het Donker, bij The Passion zag ik haar reporteren, commercials waar ik haar stem wel eens in hoor.
Dus kweenie, volgens mij werkt zij meer voor haar geld dan Yo
Dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben gek op blond, maar vind Yolanthe mooier als brunette.
quote:Paris Hilton prijst Yolanthes nieuwe website
BEWAAR
Door: redactie
10-5-13 - 13:20 bron: ANP/BuzzE
© getty.
Paris Hilton is fan van de nieuwe website van Yolanthe Sneijder-Cabau, die sinds donderdag online is. De Amerikaanse socialite prijst de webpagina via Twitter.
'Hey @YolantheCabau, ik heb net je site www.yolanthe.com gezien, zoveel mooie foto's', zo deelt Paris met haar 10,7 miljoen volgers.
In oktober ging Paris met Yolanthe en Wesley Sneijder op stap in Los Angeles. Zowel Paris als de voetbalvrouw twitterden toen over de leuke tijd die ze samen gehad hadden. Eerder dat jaar had Yolanthe de Hilton-erfgename ontmoet voor haar programma Yolanthe op 3. Samen met dj Afrojack ging ze voor het interviewprogramma naar het verjaardagsfeestje van Paris in LA.
Dat is dus wat ik bedoelde met mijn eerder gemaakte opmerking jegens BN'ers zoals Renate Verbaan en in mindere mate Bridget Maasland.Die exploiteren zichzelf (als in zelf op pad gaan en zelf geld binnen harken) niet, maar wachten op een telefoontje van hun vertegenwoordiger bij hun managementbureau waar zij bij zitten om dan pas iets te gaan doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte laatst als voorbij Shownieuws op 6, daar zat ze ook, geen idee hoeveel avonden per week.
Dat weet je toch niet, of zij niet zichzelf exploiteren? Misschien hebben ze daar gewoon geen site voor nodig, maar doen ze netwerken dmv echt in contact komen met mensen die van belang zijn voor hun carriere.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde met mijn eerder gemaakte opmerking jegens BN'ers zoals Renate Verbaan en in mindere mate Bridget Maasland.Die exploiteren zichzelf (als in zelf op pad gaan en zelf geld binnen harken) niet, maar wachten op een telefoontje van hun vertegenwoordiger bij hun managementbureau waar zij bij zitten om dan pas iets te gaan doen.
Yolanthe die is druk bezig zichzelf aan te bieden en laat vervolgens het financiële deel afhandelen door haar agent. En dat ze overduidelijk bezig is zichzelf d.m.v. social media aan te prijzen,tja,dat is evident aan haar doorzettingsvermogen om op welke manier ook geld binnen te harken.
Er staat al 'Shop' op haar voorhoofd, dus ja.quote:
vergeet niet dat Renate ook nog moeder is van 2 kinderen , die ook de nodige aandacht en verzorging nodig hebben......in tegenstelling tot Yo die de hele dag druk bezig is op twitter om foto's met getuitte lipjes te plaatsenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Ach, ze maakt zich tenminste nog nuttig door zichzelf zoveel mogelijk te exploiteren en geld binnen te harken,iets dat ik menig ander vrouwtje van BN'er niet zie doen op deze wijze. Ga er maar na:
reclames in Turkije dat gigantisch is,cameo in een Hollywood films met A acteurs...niet mis hoor voor een Hollandse trien.
[ afbeelding ]
Als ik haar vergelijk met een Renate Verbaan en soortgelijke vrouwen dan leven die alleen maar van allerlei aangeboden reality klussen en het geld van hun man en doen ze verder niet veel behalve shoppen en op een terras zitten met collega BN'ers en over niks praten dan hun eigen wereldje.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Vivi het volgende:
Die hele Paris heeft die website heul niet bekeken. In die tweets stond ook iets over hoe erg ze Yo's sieradenlijn lufde en die is nog helemaal niet online.
Ribbetjes galore.quote:
Die tanden zijn elke keer weer vreemd. Daar heeft ze bij een zijshot (1:15) een 'lijn' lopen bij haar mond/wang, het is net of ze een kunstgebit in heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand d'r laatst ook zien/horen praten bij de making-of v/d shoot voor de Linda.? Zag er bizar uit, vond ik. Die tanden! Vooral rond 1:10. Vind d'r in de kleding daar wel een mooi figuurtje hebben hoor.
Het zijn van die porseleinen facings zoals zoveel van die Hollywood-sterren hebben, de hare zijn gewoon te groot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tanden zijn elke keer weer vreemd. Daar heeft ze bij een zijshot (1:15) een 'lijn' lopen bij haar mond/wang, het is net of ze een kunstgebit in heeft.
Maar ze heeft gewoon een mond die niet van nature dichtvalt, ze perst hem dicht.
Ook dat. En dan zo'n mond dat sowieso half open staat, prima combiquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zijn van die porseleinen facings zoals zoveel van die Hollywood-sterren hebben, de hare zijn gewoon te groot.
Ja WTH happened.. ze heeft hier gewoon een ander gezicht..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat. En dan zo'n mond dat sowieso half open staat, prima combi
Ik heb het idee dat ze elke maand weer een nieuw setje heeft. Ze had in het begin prima facings![]()
[ afbeelding ]
Toen at ze nog meer, mooi gebit en niet die vreselijke dieprode lippen en zwaar aangezette wenkbrauwen. Make-up vind ik hier ook zo mooi staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja WTH happened.. ze heeft hier gewoon een ander gezicht..
Ik vind mensen niet snel dun, maar dit kan zo als thinspiration worden gebruiktquote:
Het klopt ook in verhouding niet echt, de botten in haar rug steken uit terwijl de kont nog gewoon zichtbaar aanwezig is...quote:
Oh god genante vertoning en dan wil je zoveel veranderen aan je uiterlijk en overal geld insteken....waarom dan met dat paardengebit blijven rondlopen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand d'r laatst ook zien/horen praten bij de making-of v/d shoot voor de Linda.? Zag er bizar uit, vond ik. Die tanden! Vooral rond 1:10. Vind d'r in de kleding daar wel een mooi figuurtje hebben hoor.
En weer die vieze puntige tong eruit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
de "kont " is volgens mij ingespoten, en als ze voor een röntgenfoto moet, zijn ze zo klaar: ze houden haar gewoon voor het raam...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het klopt ook in verhouding niet echt, de botten in haar rug steken uit terwijl de kont nog gewoon zichtbaar aanwezig is...
Dat denk ik niet, ze heeft altijd al heupen en kont gehad...ik denk dat ze gewoon wilt afvallen op plaatsen waar het dus niet lukt en nu is ze aan het interenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef Elske6 het volgende:
[..]
de "kont " is volgens mij ingespoten, en als ze voor een röntgenfoto moet, zijn ze zo klaar: ze houden haar gewoon voor het raam...
Als ze geen komkommer en water meer heeft.quote:
Ik vind het het er niet gezond uitzien.quote:
quote:
nu.nlquote:Yolanthe Sneijder-Cabau trots op rondingen
Hoewel Yolanthe Sneijder-Cabau een aantal kilo's lichter is, is ze nog steeds blij met haar rondingen.
Foto: Getty Images
"Ik heb ze nog", vertelde Sneijder-Cabau zondagmiddag in Life 4 You. "Ik ben afgevallen, dat wilde ik ook, maar ik ben topfit."
Volgens Sneijder-Cabau is het voor haar werk belangrijk dat ze strak in haar vel zit. "Ik sport lekker en ben hard aan het werk. Maar ik eet alles nog gewoon, maak je geen zorgen. Ik ben juist gelukkig nu."
Ze is ook 'helemaal happy' in Istanbul. De presentatrice en actrice verhuisde begin dit jaar naar de Turkse stad omdat haar voetballende echtgenoot Wesley Sneijder aan Galatasaray werd verkocht. Ze gaat geregeld winkelen in Istanbul, maar dat is er voor Sneijder niet bij.
"Hij kan niet de straat op, dan springen ze echt boven op hem. En dan is Wes meteen verdwenen."
Geruchten dat Sneijder-Cabau ook in Turkije gaat acteren zijn volgens de brunette waar. "Maar ik moet echt met spoed Turks leren. Ik ga beginnen aan de lessen en alleen als het goed gaat, dan wil ik het doen. Niet dat ik in een serie speel met halfbakken Turks."
dafuq, die eerste foto, ik moest echt 3 keer kijken voordat ik haar herkendequote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
3 hectic days in Holland! ☺ We made a beautiful commercial for my YCjewels! 2 more days and my collection is available on yolanthe.com & Lidyana.com! Flying back to Istanbul now!! Big kiss x Yenge #YC #Yolanthe x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze ziet er niet uit als een frisse meid van halverwege de 20, en die lippen maar op elkaar blijven persenquote:
eind 20, (19 maart 1985)quote:Op maandag 20 mei 2013 09:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze ziet er niet uit als een frisse meid van halverwege de 20,
..........Ik ben er stil van.....Ze heeft niks sprankelends meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Life 4 You
http://www.rtl.nl/compone(...)ring_39/Yolanthe.xml
Nou dat is wel heel makkelijk gedacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me dan af waarom ze dat afvallen doet en zo'n paardengebit neemt. Als heel Nederland roept dat je een lekker wijf bent dan is het toch goed, niks meer aan doen dan toch?
Ik denk wel dat dat het is. Zelfde symptomen als anorexia toch? Het idee van 'moeten'.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht is de druk zo groot dat ze denkt dat ze 'moet'.
Ik zit nu het filmpje te bekijken, die neus wordt ineens ook zo hoekig en niet-mooi, omdat er geen spek meer in het gezicht zit. Van boven prachtig, die ogen, maar de rest...quote:
Het is voor haar wellicht ook lastig, qua figuur heeft ze misschien het lijf dat ze graag wil hebben, maar je gezicht valt ook af, en dit maakt oud.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zal wel langs de botoxboer gaan als ze het ziet i.p.v. een lekker bammetje te eten
Imo kan ze het blond prima hebben, maar mooi, mwah. Ze moet het gewoon zwart houden, staat het mooist bij dit soort donkere types.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef hexje het volgende:
Ik vind wel dat ze gewoon eind 20 oogt. Je zou haar niet in de dertig schatten. Jammer van het blond dat staat echt niet Yo.
jaja tuurlijk ze heeft nu een eigen sieradenlijn die ze moet promoten he.....quote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
2 dagen weer thuis, ik dacht dat ze zich nu volledig op Wes (thuis) stortte?
Ze komt wel hartelijk en vrolijk over, as always
onbegrijpelijkquote:
Volgens mij is het wel een leuke meid, maar dat ingevallen bekkie, ik vind het zo zondequote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
2 dagen weer thuis, ik dacht dat ze zich nu volledig op Wes (thuis) stortte?
Ze komt wel hartelijk en vrolijk over, as always
Bron?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Iwanius het volgende:
De meeste voetbalvrouwen die niet uit de Turkse cultuur komen zouden dagenlang gaan shoppen of vooral met vriendinnen uit het eigen land gaan optrekken. Yo die mengt zich gewoon in de Turkse cultuur en probeert het haar eigen te maken.
quote:Het gaat volgens Yolanthe Sneijder-Cabau niet lang meer duren voordat zij en haar man een gezinnetje stichten. "Wesley heeft al langer een kinderwens. Ik kom er ook steeds dichterbij."
Sneijder-Cabau doet het wat werk betreft wat rustiger aan en dus is de situatie nu ideaal voor gezinsuitbreiding. "Ik ga nu vaak samen met Wesley naar bed en we staan samen op. Ik reis niet meer zoveel", zegt ze in De Telegraaf. "Ik denk dat ik zwanger word in Turkije."
De 28-jarige presentatrice heeft de afgelopen tijd al gemoederd voor de 7-jarige zoon van Sneijder, Jessey. "Daar geniet ik echt van. En ik stel mezelf ook voor met zo'n lief baby'tje in mijn armen."
Sneijder-Cabau liet een maand geleden nog in een interview met AD weten niet klaar te zijn voor een kindje. De actrice zei destijds. "Het moet wat rustiger zijn dan nu."
Ze verveelt zich gewoon in Turkijequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eens kijken wat ze over een maand weer zegt.
7 jaar min of meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:
Zij komt er ook steeds dichterbij?
Heeft ze in het verleden niet al een paar keer gezegd er klaar voor te zijn?
Zonde? Ze mag eerst eens een paar kilo aankomen. Zou haar ook beter staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef alors het volgende:
Dat zou wel zonde zijn van haar nieuwe figuurtje. Ik zie het niet gebeuren dus.
In haar optiek niet, ze schijnt er nogal blij mee te zijn. Dan lijkt het me sterk dat je eerst flink wat kilo's eraf werkt om een paar maanden later zwanger te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zonde? Ze mag eerst eens een paar kilo aankomen. Zou haar ook beter staan.![]()
Flink ondergewicht is niet goed voor je vruchtbaarheid.
Nee idd, bovendien vertelde ze toch dat ze z.s.m. de turkse taal wilt gaan leren om een rol in een soap te kunnen gaan vervullen....quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
In haar optiek niet, ze schijnt er nogal blij mee te zijn. Dan lijkt het me sterk dat je eerst flink wat kilo's eraf werkt om een paar maanden later zwanger te zijn.
Daarbij is volgend jaar het WK en ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als je dan hoogzwanger bent.
Ben ik nou de enige die zich ergert aan dit soort voorgekauwde cheesy uitspraken van Yo altijd maar?quote:"Daar geniet ik echt van. En ik stel mezelf
ook voor met zo'n lief baby'tje in mijn armen."
Nee hoor, maar we zijn er inmiddels al aan gewend...er is nog nooit iets spontaans of tekst met inhoud uit dat mens gekomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die zich ergert aan dit soort voorgekauwde cheesy uitspraken van Yo altijd maar?
...of het is uit angst om tijdens haar zwangerschap in een soort zeekoe te veranderen. Zo'n 'als ik van tevoren alvast wat afval word ik uiteindelijk minder dik'-gedachtengang.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
In haar optiek niet, ze schijnt er nogal blij mee te zijn. Dan lijkt het me sterk dat je eerst flink wat kilo's eraf werkt om een paar maanden later zwanger te zijn.
ik denk dat we nog lang kunnen wachten, ze zal nog wel weer eens een poging gaan wagen om een ''grote'' carierre op te gaan bouwen in Turkije...wat in Nl/Italie/Hollywood allemaal niet gelukt isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef female81 het volgende:
[..]
...of het is uit angst om tijdens haar zwangerschap in een soort zeekoe te veranderen. Zo'n 'als ik van tevoren alvast wat afval word ik uiteindelijk minder dik'-gedachtengang.
Ik denk dat Yo zoveel is afgevallen is omdat ze een leven met het daarbij horende figuur van voetbalvrouw Victoria Beckham nastreeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef female81 het volgende:
[..]
...of het is uit angst om tijdens haar zwangerschap in een soort zeekoe te veranderen. Zo'n 'als ik van tevoren alvast wat afval word ik uiteindelijk minder dik'-gedachtengang.
Ja uiteraard, ik denk dat ze zich er flink op verkeken heeft.... Ze had natuurlijk gedacht ik trouw een rijke voetballer en dan zal ik wel moeiteloos doorbreken en een grote carierre tegnmoet gaan...totdat ze zag dat er teveel concurrentie rond loopt en honderden bloedmooie getallenteerde vrouwen rondlopen die allemaal een grote carierre ‘ambiëren’ en er alles voor doen en voor over hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Yo zoveel is afgevallen is omdat ze een leven met het daarbij horende figuur van voetbalvrouw Victoria Beckham nastreeft.
Jammer, Yo was een leuk vrouw om te zien, totdat ze dat paardengebit aantrok en teveel kilo's afviel.
No way dat je zomaar zwanger wordt als je zo vel over knook bent. Ze lijkt zo weg gewandeld uit een concentratiekamp.quote:
Daar zeg je wat. Nee, dan zie ik het idd niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef alors het volgende:
Dat zou wel zonde zijn van haar nieuwe figuurtje. Ik zie het niet gebeuren dus.
quote:
Terug naar 2008.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Markeerstift het volgende:
Goed om te zien dat de krullen weer terug zijn, nu de kilo's nog!
Want wat dikker is ze een stuk mooier![]()
En de zoveelste tas geeft ook geen voldoening meer. Dan maar een kind.quote:
De hele dag rondlopen met zo'n babytje van 7 jaar oud in je armen gaat toch wel vermoeien denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
De 28-jarige presentatrice heeft de afgelopen tijd al gemoederd voor de 7-jarige zoon van Sneijder, Jessey. "Daar geniet ik echt van. En ik stel mezelf ook voor met zo'n lief baby'tje in mijn armen."
nou naar dat gewicht hoeft ze voor mij ook niet terug, maar zoals ze tijdens haar huwelijk uit zag was toch prima?quote:
quote:Er zijn nu 2 afleveringen geweest van het programma “Jouw vrouw mijn Vrouw VIPS”, waarin de vrouwen van 2 BN’ers voor een week van vrouw ruilen. Maar mensen die die 2 afleveringen hebben gezien, moeten concluderen dat BN’ers een enorme ego hebben. Zo zitten zij, zoals Bert van der Veer en Willibrord, continue op de stoel een krantje te lezen. En zij geven hun vrouw continue opdracht wat ze moeten doen. Zelf doen ze ook niks in het huishouden. Mensen die dit doet, vinden zichzelf dan zo goed dat ze denken alles te kunnen maken. En dat denken die BN’ers dus ook. En zij zijn niet de enige. Er zullen heel veel BN’ers zijn die denken god te zijn en alles te kunnen maken. En ze kunnen kwaad worden en commentaar leveren tot en met. Op zich is het dan niet gek dat mannen of vrouwen, die een relatie met een BN’er hebben, het uitmaken. BN’ers denken waarschijnlijk dat ze god zijn. Daarom hoor je waarschijnlijk heel vaak in de media dat de relatie al snel weer over is. BN’ers kunnen snel kwaad worden om niks en hebben een ego van jewelste. En druk hebben BN’ers het ook niet. Ze werken maar hooguit voor tv 1 maand in het jaar en hebben in totaal wel 11 maanden vrij. Dus mocht je weer horen, dat er een relatie gestrand is met een BN’er, dan is meestal de BN’er de veroorzaker.
Ze heeft een keer een fotootje gepost dat ze met iemand kraaltjes aan het uitzoeken was. Meer doet ze niet. Zij geeft aan wat ze mooi vind, een ontwerper ontwerpt vervolgens het sieraad. Zo werken meer 'gezichten' van labels, denk ik. Ik zie Fatima de Moreiro Melo ook niet zelf edelsmeden aan die Zinzi zooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:27 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe heeft waarschijnlijk helemaal geen sieradenlijn
Geplaatst op 22 mei 2013
Yolanthe was afgelopen zondag te zien bij Life 4 You, waarin ze vertelde een eigen sieradenlijn te zijn begonnen. Mensen kunnen op haar site sieraden kopen, die ze zelf heeft ontworpen. Maar de kans is zeer groot dat ze alleen het gezicht van de sieradenlijn is en de hele verkoop en oprichting ervan gewoon door een groot heeft laten doen. Zij is waarschijnlijk door een groot sieradenmerk benaderd om het gezicht te worden van die sieraden. Door te zeggen dat ze een eigen bedrijf heeft opgestart, staat het exclusiever en zullen er alleen maar meer verkopen plaats vinden. Maar uiteindelijk heeft Yolanthe er misschien nooit naar 1 sieraad omgekeken, omdat dat allemaal door een bedrijf wordt gedaan. Dit is waarschijnlijk ook het geval bij Nikkie Plessen en Gigi Ravelli het geval die allebei een eigen kledinglijn hebben. Er zit gewoon een groot bedrijf achter. Maar door te zeggen alsof dat hun bedrijf is, zal dat exclusiever overkomen, waardoor er meer verkopen verricht worden. En deze site is er ook achter gekomen dat Yolanthe geen eigen sieradenbedrijf heeft en Nikkie waarschijnlijk geen eigen kledingbedrijf. Want ze staan totaal niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. En als ze daar niet in staan, dan mogen ze ook geen eigen bedrijf beginnen.
bron Showfeiten.nl
Vast handiger voor de belasingaangiftequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef Copycat het volgende:
Een kleine search leert trouwens dat zowel Yolanthe als Nikkie bij de KVK staat ingeschreven.
Ja, iets waar die kindersiteschrijver nog lang niet mee te maken krijgt.quote:
Ik dacht dat de eerdere foto's ook maar net toevallig ongelukkige foto's waren, maar vanochtend zag ik het filmpje op de site. Ze wordt gewoon mannelijk door dat magere gezicht en die partij tanden.quote:
haha dat zeg ik ook niet maar toen was ze te flink, het is niet zo dat maar een paar kilo lichter nu is als toen zit zeker 15 kilo verschil tussenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef female81 het volgende:
Nou, t'is niet dat ze in 2008 tegen obesitas aan zat, hoor.
dit bedoel ik dus : "en ALLE sieraden zijn van MIJN hand " zie ze bij Life 4 you...quote:
Te flink?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
haha dat zeg ik ook niet maar toen was ze te flink, het is niet zo dat maar een paar kilo lichter nu is als toen zit zeker 15 kilo verschil tussen
[ afbeelding ]
Te flink in de zin van datgene wat zij graag wilt bereiken, (modellen carierre, fotomodel weet ik veel allemaal)quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Te flink?
De meeste vrouwen zouden hier echt voor tekenen.![]()
Dit lijf is mannen-aantrekkelijk en niet wat vrouwen over het algemeen als ideaal zien. Voor een model was ze daar te stevig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
Te flink in de zin van datgene wat zij graag wilt bereiken, (modellen carierre, fotomodel weet ik veel allemaal)
Nou en nu zal ik wel weer de azijnpisser zijn maar ik zou er niet voor willen tekenenals ik al ergens voor kon tekenen doe me dan het lichaam van doutzen maar niet dit lichaam destijds van yo
2010.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
haha dat zeg ik ook niet maar toen was ze te flink, het is niet zo dat maar een paar kilo lichter nu is als toen zit zeker 15 kilo verschil tussen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat idd, toen zag ze er nog gezond uit, ipv van dat onrealistisch grote hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Te flink?
De meeste vrouwen zouden hier echt voor tekenen.![]()
Djees, op 1e foto lijkt ze gewoon op Gollum. Zou zo z'n zusje kunnen zijn.quote:
Fatima beweert toch ook niet zelf die lijn te ontwerpen? Yo roept dat ze alle ontwerpen van eigen hand zijn. Althans dat dacht ik op te pikken bij Carlo en Irene.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie Fatima de Moreiro Melo ook niet zelf edelsmeden aan die Zinzi zooi
Ja. Zat ze gezellig thuis aan de keukentafel le ontwerpenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fatima beweert toch ook niet zelf die lijn te ontwerpen? Yo roept dat ze alle ontwerpen van eigen hand zijn. Althans dat dacht ik op te pikken bij Carlo en Irene.
Behoorlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een suggestieve, taalgehandicapte non-site?
showfeiten.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een suggestieve, taalgehandicapte non-site?
Samen met Wes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:55 schreef Ole het volgende:
Ja. Zat ze gezellig thuis aan de keukentafel le ontwerpen
Nou eens geen zeikpost: daar komt ze ook vandaanquote:
Ja, dan heeft ze geen probleem als ze toch uiteindelijk gaat scheidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe noemt ze zichzelf eigenlijk? Yolanthe Sneijder-Cabau? Maar haar sieraden zijn wel Cabau?
Ja, ik wilde al bijna posten of er daarom ook geen baby's komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze geen probleem als ze toch uiteindelijk gaat scheiden
Het zal me met haar postuur nu überhaupt verbazen als ze nog ongesteld wordt eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al bijna posten of er daarom ook geen baby's komen![]()
Benieuwd trouwens of Wesley in gemeenschap van goederen is getrouwd...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Ole het volgende:
Ja, dan heeft ze geen probleem als ze toch uiteindelijk gaat scheiden
Jawel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Benieuwd trouwens of Wesley in gemeenschap van goederen is getrouwd...
Z'n vorige huwelijk wel iigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Benieuwd trouwens of Wesley in gemeenschap van goederen is getrouwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Bovendien vind ik die laatste komma ook erg misplaatst.quote:
Ja, wat dat betreft zou je denken dat Sylvie bij de introductie van haar parfum afgelopen najaar nog niet wist dat.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al bijna posten of er daarom ook geen baby's komen![]()
Victoria Beckham is wel overal (site, parfum) een "Beckham".
Hahaha lollig. Maar wat bezield die wijven om een "lijn" op te zetten. Zou jij het kopen, ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zou je denken dat Sylvie bij de introductie van haar parfum afgelopen najaar nog niet wist dat.....
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik, waaromquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn toch meer van die 'sterren' met een Geurtje. Al ligt dat van Christina Aguilera en Kate Moss bij de Action
Volgens mij worden ze gevraagd. Ze lenen hun naam en gezicht. Voor een leuk bedrag zou ik ook een lijn 'beginnen'. Hexjes L'odeur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha lollig. Maar wat bezield die wijven om een "lijn" op te zetten. Zou jij het kopen, ik niet.
Al was het alleen maar om die ontevreden smoel.
Maar geen hond koopt die troep toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze gevraagd. Ze lenen hun naam en gezicht. Voor een leuk bedrag zou ik ook een lijn 'beginnen'. Hexjes L'odeur.
/Care, ik heb het geld al.(ik bedoel zij hebben het geld alquote:
Beide geurtjes vind ik heerlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn toch meer van die 'sterren' met een Geurtje. Al ligt dat van Christina Aguilera en Kate Moss bij de Action
Volgens mij welquote:
Ik koop die zooi uit principe nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij welHoeveel parfums hebben bijvoorbeeld Beyonce en JLo?
Zitten genoeg lekkere bij van die luchtjes van bekende dames.
Geen idee, ik heb al sinds ik 16 ben YSL (opium)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, die van Beyonce (catwoman) is toch echt wel lekker.
Yves Saint Laurentquote:
Ja dank Uquote:
Die heb ik ook op vandaagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al sinds ik 16 ben YSL (opium)
Of in kleding, Yolanthe had een eigen bikini- en lingerielijn bij Livera met de naam Yolanthe’s choice.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn toch meer van die 'sterren' met een Geurtje.
Bij popsterren denk ik dat er genoeg bakvissen zijn die zoiets voor kerst/verjaardag ofzo vragen.quote:
open mond is sexy...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom altijd dat rare hazenbekkie altijd open?ze krijgt er zo'n misselijke uitstraling door
Voor haar gewichtsverlies viel het mij niet zo op. Maar toen had je ook 2 andere dingen om naar te kijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat voor Marilyn Monroe goed uitpakte dat werkt Yo juist tegen
Door die grote tanden krijgt ze haar mond niet meer dichtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom altijd dat rare hazenbekkie altijd open?ze krijgt er zo'n misselijke uitstraling door
1-0 voor Wesleyquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door die grote tanden krijgt ze haar mond niet meer dicht
Dat kreeg ze met haar oude gebit ooit nooit... ze heeft gewoon zo'n openstaand bekkie.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, die rondingen zijn inderdaad nog aanwezigquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Ole het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/340148
Iewwwwww
quote:
Die is echt 20 kilo afgevallen, damn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Vivi het volgende:
Zou er ergens boven Yolintworm een komkommer bungelen? Het kwijl druipt er bijkans uit.
[ afbeelding ]
Heeft ze iets aan haar gebit laten doen ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is er geen enkele fotograaf die haar adviseert om haar mond gesloten te houden tijdens de shoot? Damn pffquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Vivi het volgende:
Zou er ergens boven Yolintworm een komkommer bungelen? Het kwijl druipt er bijkans uit.
[ afbeelding ]
Wordt er eentje wakker..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Heeft ze iets aan haar gebit laten doen ofzo
Ja, sommige mensen hebben meer te doen in het leven dan het wel en wee van pseudo BN'ers bij te houden.quote:
Ik vind Yo in haar normale doen mooier dan Sylvie.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus! heeft ook een veel mooier gezicht...en er zit weer wat meer vlees op haar botten
Gelukkig doe ik dat voor mijn werk! #2vliegenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben meer te doen in het leven dan het wel en wee van pseudo BN'ers bij te houden.
quote:Wesley en Yolanthe Sneijder willen opnieuw trouwen
Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder zouden hun trouwbeloftes willen hernieuwen. "Het lijkt me geweldig om de huwelijksvoltrekking opnieuw te doen."
Dat vertelt het koppel aan Story.
"Wellicht trouwen wij weer als we straks vijf jaar man en vrouw zijn. Het lijkt mij in elk geval hartstikke leuk", vertelt Sneijder aan het blad. Zijn vrouw sluit zich daarbij aan: "En dan vooral intenser genieten."
Als er een tweede bruiloft komt hoeft Sneijder-Cabau naar eigen zeggen nergens over na te denken. "Wesley is een romanticus, ik weet zeker dat hij in zijn hoofd al precies weet hoe de dag eruit gaat zien."
De twee zijn volgens Sneijder-Cabau nog steeds verliefd. "Ik ben niet bang voor ons geluk en ik hoop dat het altijd zo goed blijft gaan tussen ons." Sneijder sluit zich daarbij aan: "Ik houd echt van deze vrouw."
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |