SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.discussieer hier verderhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Zonder vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nieuwe Conclusie: Mannen zijn slecht , dom, vies, stinken, kortzichticht, kort geheugen, Raar, macht zuchtig. seksverslaafd, overdonderd, zielig, eng, Bekrompen, weten geen raad met hun houdig, haantje gedrag.
Moet ik door gaan.
Tettenpics?quote:
Pf mannenslaaf judas.quote:
quote:
Doe eens tettenpics Hork.quote:
Een sterke onafhankelijke vrouw net als die topatleten die harder rennen dan gemiddelde mannen en de virgem queen van ingelterra.quote:
Moira2.rar is daarvoor youjerkme.. Ma die ken je denk ik welquote:
Die wou ik ruilen met Hork.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Moira2.rar is daarvoor youjerkme.. Ma die ken je denk ik wel
Onmogelijk. Ik ben vaag, dit wijf is gewoon debiel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
beetje zoals jij maar dan 10x erger.
Hoi ik heb een piemel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben vaag, dit wijf is gewoon debiel.
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet.quote:
Fopje!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Fopje het volgende:
Gadverdamme, vrouwen met hun vieze kutten.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Vrouwen huilen vaker, hmm dat klopt misschien maar kijk. Als wij huilen komen alle frustratie eruit. Jullie mannen kroppen alles op tot de bom ontploft en je deprisief wordt. Wat is dan beter, gelijk alles eruit huilen toch Holbewoners.
Oja holbewoners huilen niet ze schreeuwen alleen maar.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Mannen en vrouwen in sport door elkaar, kan. Dan moet het net als in het boksen zelfde gewichtklassen enzo .Kijken wie er dan wint toch eerlijke kansen .
Wowquote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Fopje het volgende:
Gadverdamme, vrouwen met hun vieze kutten.
HEY!!! Daar neem ik AANSTOOT aan!!! Ik vind mensen best leuk!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
gadverdamme vrouwen
gadverdamme mannen
conclusie: gadverdamme mensen
Alleen is TS er nietquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef smitjew het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw iets uitgevonden ?
Tegenwoordig misschien wel omdat de maatschapij verandert en survival of the fitest niet meer geldt.
quote:Top 10 vrouwelijke uitvindingen:
1) Vaatwasser
2) Kevlar
3) Ruitenwisser voor auto’s
4) Koffiefilter
5) Cirkelzaag
6) Correctievloeistof
7) Wegwerpluier
8) Secret Communications System
9) Barbie pop
10) Plastic kettingkast
Bron: http://economie-en-innova(...)welijke-uitvindingen
En de helft van de andere dingen is afgekeken van mannen of gemaakt met hulp van mannen.. Lekker zelfstandigquote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat van dei barbiepop klopt trouwens niet hoor, Ruth Handler heeft dat idee gewoon gejat van een pop die al bestond, Bild Lilli.
[ afbeelding ]
dankzij Hedy Lamarr kunnen we bellen enzo. En ook al is het 2013 - bellen gebeurt nog steeds. Een vaatwasser vind ik persoonlijk onnodig bijv. Is voor luie dondersquote:Op woensdag 24 april 2013 14:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uitvindingen van vrouwen voor vrouwen.
jij slaat weer een beetje door naar de andere kant dan de ts van topic nr. 1 deedquote:Op woensdag 24 april 2013 15:02 schreef Olment het volgende:
[..]
En de helft van de andere dingen is afgekeken van mannen of gemaakt met hulp van mannen.. Lekker zelfstandig
Vrouwen en uitvinden![]()
moet niet gekker worden...
Voor wat hoort wat héquote:Op woensdag 24 april 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij slaat weer een beetje door naar de andere kant dan de ts van topic nr. 1 deed
Vóór vrouwen was er geen hoofdpijn, en geen mannelijke kaalheid.... dus waarschijnlijk kun je stellen dat zij daar verantwoordelijk voor zijn....quote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef smitjew het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw iets uitgevonden ?
Tegenwoordig misschien wel omdat de maatschapij verandert en survival of the fitest niet meer geldt.
ik had een hele lange reactie klaar staan met allemaal dingen en feiten en shizzle enzo, maar toen ik op invoeren klikte was hij al opslot. dus ik het berichtje kopieren en plakken. maar toen wist ik niet zeker hoe je discuseer ( wat in de op staat) moest spellen en om de taalnazie's te voorkomen had ik het gegoogled, gekopieerd en geplakt in de automatisme, maar nu was ik mijn tekst kwijt waar ik wel 10 min over had gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat was toch nergens voor nodig ts, een deel twee.
Aaaaaww meid toch. Tis wat..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik had een hele lange reactie klaar staan met allemaal dingen en feiten en shizzle enzo, maar toen ik op invoeren klikte was hij al opslot. dus ik het berichtje kopieren en plakken. maar toen wist ik niet zeker hoe je discuseer ( wat in de op staat) moest spellen en om de taalnazie's te voorkomen had ik het gegoogled, gekopieerd en geplakt in de automatisme, maar nu was ik mijn tekst kwijt waar ik wel 10 min over had gedaan![]()
vandaar ook dit topic ONZ / iets terug krijgen met plakken (ctrl V )
terechte klacht wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik had een hele lange reactie klaar staan met allemaal dingen en feiten en shizzle enzo, maar toen ik op invoeren klikte was hij al opslot. dus ik het berichtje kopieren en plakken. maar toen wist ik niet zeker hoe je discuseer ( wat in de op staat) moest spellen en om de taalnazie's te voorkomen had ik het gegoogled, gekopieerd en geplakt in de automatisme, maar nu was ik mijn tekst kwijt waar ik wel 10 min over had gedaan![]()
Maar voor klachten zittie niet goed in ONZquote:
nouja, het vorige topic in deze reeks was in principe ook een klacht, en die deed het best goed toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar voor klachten zittie niet goed in ONZ
Keiharde faal.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waar haal jij uit op dat ik vrouwen bash?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Aaaaaww meid toch. Tis wat..
Karma denk ik,, moet je maar geen vrouwen bashen
Het aanrechtquote:
Omdat ik er ergens vanuit ga dat de gigantisch lap tekst die je had geen adoratie wasquote:Op woensdag 24 april 2013 15:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waar haal jij uit op dat ik vrouwen bash?
ik hou meer van vrouwen dan van mannen anders hoor![]()
het was ook zeker geen bash, maar ik ga het niet weer typenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Omdat ik er ergens vanuit ga dat de gigantisch lap tekst die je had geen adoratie was
Pff.. Watjequote:Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het was ook zeker geen bash, maar ik ga het niet weer typen
waterballet.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef smitjew het volgende:
Zijn er veel records met sporten waarin vrouwen beter zijn ?
schoonmakenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef smitjew het volgende:
Zijn er veel records met sporten waarin vrouwen beter zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |