SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
http://muscleandsportsscience.com/quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef MrGuma het volgende:
Heren!
Heeft iemand wat review artikelen gerelateerd aan eten, trainen slapen etc.? (mogen ook bekende namen zijn) Ben nu voor m'n these bezig en begin redelijk hooked te raken aan het lezen van wetenschappelijke artikelen.
Hoeven er geen tonnen te zijn maar dat ik gewoon een beginnetje kan maken.![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.![]()
Thanks =D Wilde sowieso al eens een dergelijke blog zoeken met allemaal verschillende topics.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://muscleandsportsscience.com/![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.
Topperd.![]()
Gratis reclame.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://muscleandsportsscience.com/![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef Diabox het volgende:
VOLGENS MIJ BEGRIJP IK HET WOORDJE 'GRATIS' NIET HELEMAAL.![]()
Ik ga vandaag wat omgooien. Ga voor de 6-8 reps max ipv 12... Na een anderhalf jaar dus switchen van hypertrophy naar strength/power. Iemand anders ervaring hiermee?![]()
Zijn hier mensen die het stronglifts 5x5 schema een lange tijd gevolgd hebben? Ziet er wel goed uit zeg. Mooie compound oefeningen en maar 6 oefeningen.![]()
Afhankelijk van het aantal sets gooi je je gewicht dus geleidelijk omhoog totdat je weer plateaut. Er is qua uitvoering niks fundamenteel anders dan wat je momenteel doet.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:22 schreef Rub33n het volgende:
Ik ga vandaag wat omgooien. Ga voor de 6-8 reps max ipv 12... Na een anderhalf jaar dus switchen van hypertrophy naar strength/power. Iemand anders ervaring hiermee?SS, SL, potatoe, potato.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn hier mensen die het stronglifts 5x5 schema een lange tijd gevolgd hebben? Ziet er wel goed uit zeg. Mooie compound oefeningen en maar 6 oefeningen.Confidence through competence![]()
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/quote:Tijd en intensiteit
Het was natuurlijk al langer bekend dat hoe intensiever een inspanning is, hoe korter je die kunt volhouden. Mike concludeerde dat intensiteit de sleutel tot hypertrofie was en niet het volume van de training. Een spier moest zo zwaar mogelijk belast worden, de bewegingen dienden langzaam en gecontroleerd te worden uitgevoerd omdat bij het 'gooien' met gewichten en snel samentrekken van spieren, een deel van de belasting aan de spier ontnomen wordt door het zogenaamde. 'momentum effect'. Als je bijvoorbeeld een biceps curl snel inzet wordt deze spier slechts in het begin van het traject belast, niet of nauwelijks in het middengedeelte. Langzame uitvoering zorgde ervoor dat de gehele spier over het totale traject aan het werk gezet werd.
Doen jullie het ook zo langzaam? Zelf doe ik altijd alles veels te snel, geen geduld maar zal er vanavond is op letten. Hoe langzamer, hoe moeilijker hoe beter de spier wordt geprikkeld.![]()
Mike Mentzer had niet geheel gelijk; hij was voorstander van 1 set en dan zo zwaar mogelijk. Dit is niet het optimale patroon voor een trainingsprikkel. Een zo hoog mogelijk intensiteit gekoppeld aan een groter volumerange dan 1 set is beter.Confidence through competence![]()
Ja, tenzij ik een power clean o.i.d. doequote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/
Doen jullie het ook zo langzaam? Zelf doe ik altijd alles veels te snel, geen geduld maar zal er vanavond is op letten. Hoe langzamer, hoe moeilijker hoe beter de spier wordt geprikkeld.![]()
Van harte dia!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik vraag me hoe die effecten zich verhouden tov bijvoorbeeld supplementatie met groene thee of vitamine C, en of het een beetje klinisch relevant is.Confidence through competence![]()
Uitgaande van 8 weken en een drop van 6% bf (want internet en sowieso photoshop levels in de na-foto's) en een realistische drop van 3 kg vet per maand, is 6% dus 6 kg.
Uitgaande dat 100% 100 kilo is, is dit realistisch, maar wel aan de optimistische kant.
Blijft echter photoshopped. Kijk naar de schaduwen op zijn trui, in de foto linksonder. Erg Lazar Angelov-achtig.Confidence through competence![]()
Dan zou hij ongeveer een kilo per week af moeten vallen. Met beter belichting op de latere foto's. Lijkt mij plausibel.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit echt in 7 weken? (Van 16 naar 9%)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Dát is wel onrealistische toename van spieren, dat je armen minus het armvet dan alsnog met het oog groter zijn geworden in twee maandenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef 16meter het volgende:
Zijn armen zijn zelfs groter geworden, lijkt het wel. Goeie cut.
Dat van dat vet wil ik nog best accepteren.Confidence through competence![]()
Belichting doet heel veel. Bij uitgaan kun je superripped lijken terwijl je eigenlijk maar 10% bent, gewoon door de belichting.
Als dit 10% bij daglicht dan ben ik nog wel wat droger geweest. Vooral niet teveel op die perfecte belichtingen van shoots enzo letten.
Verder lijk je ook al een stuk droger wanneer je eens wat minder drinkt. (water, zout, anything) Maakt hier ook een groot verschil, gewoon, die bloat. Is geen vet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: