quote:
Dat is een prima meevaller! Die staat hier ookquote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef Pagan het volgende:
Gisteren was ik bij de dierenwinkel, kreeg ik zomaar een gebruikte voerbakkenstandaard kadoo, die hadden ze over. Mooi voor buiten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zat ik gister op P&W te wachten, zapte ik rond en zag ik bij SBS hoe een paar oudjes blij waren dat Maxima langs hun bejaardenhuis kwam. Zo'n oude oma die uit het raam kijkt, schrikt, hand voor de mond en 'oh nee, oh kijk nouoh nee
oh kijk nou toch'
![]()
Oh ja die moet ik ook nog maken, met die gratis codequote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn Albelli foto-album lag gister op de mat. Toch wel mooi, zo'n gedrukt album
Ja, ik zag ze in de folder gister, en ook andere supermarkten hebben allerlei variaties. En weer een pepermuntblikje, ik wil er wellicht eentje halen, mijn opa en oma hadden er vroeger eentje, dus voor de herinneringen alleen alquote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Pis, AH heeft hele geile koekblikken nu van Verkade, mijn heaumeau heeft er een voor me gekocht
Ja die code had ik dus ook gratiez!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog maken, met die gratis code
Ja joh, dat is alleen al leuk voor je kleine later, echt! Ik wil alles wat ik tegenkom aan blikjes vrees ikquote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze in de folder gister, en ook andere supermarkten hebben allerlei variaties. En weer een pepermuntblikje, ik wil er wellicht eentje halen, mijn opa en oma hadden er vroeger eentje, dus voor de herinneringen alleen al
Ah, is het een fijne maat en een mooi boek of had je geupgrade?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die code had ik dus ook gratiez!
Ik twijfelde heel even of ik een foto als cover wilde hebben, voor een paar euri, maar ik heb het genomen zoals het is.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, is het een fijne maat en een mooi boek of had je geupgrade?
Die lust ik heul nie!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom hier om in de Wilhelminapepermunt.
Huh, kun je die vies vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lust ik heul nie!
Ik kreeg toffe mintjes van mn vriend, ik zal ff een foto maken
Hij is niet zo fijn als die andere Pharell.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de Daft Punk megahit niet bijzonder.
Als ik m vraag mag me me ook wel es rakenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga Pharell ook eens vragen. Wil ook wel een hit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een vrachtje aardappelkistjes opgehaald om CreaBea's artistieke tuinbehoeten te bevredigen. Koopje!Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Yes yesquote:
Donderdag was de laatste keer. Zondag kon ik me er helaas niet toe zetten, maar de benen voelen goed aan, dus heb er erg veel zin en vertrouwen in..quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de benen goed voelen dan komt het helemaal goed.
Je mindset ook okee?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn benen voelen prima aan dus ik laat het lekker
Ik weet nog wel een goede advocaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, al zou ik graag op wat mensen schieten op dit moment
Ik wel hoorquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou de veiligheidsdienst deze schietberichten ook scannen?
redelijk, maar dat komt denk ik wel goed straks..We komen nog van te voren met wat collegae bij elkaar, voor een reportage van de maandelijks nieuwsbrief van de gehele Finance en information afdeling.quote:
Wat een heerlijk weer.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou de veiligheidsdienst deze schietberichten ook scannen?
Yes, heb me verkiesbaar gesteld voor een commissie. Zou graag meer info PM'en net als dat ik jou (en Benny) nog steeds moet antwoorden maar die verdomde gecrashte laptop hèquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef Lutte het volgende:
Al de hele dag Blurred lines in m'n hoofd! Dus lekker aan het swingen haha. Je wordt een beetje raar aangekeken maar het is wel goed voor m'n verkiezingscampagne.
Ze is op Feestboekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.B beetje in de tuin, er kwamen opeens allemaal solitaire bijen uit ons bijenhotel. Zo leuk, is dus goed in gebruik genomen
![]()
Fijn dat je het zo leuk had Oh-Oh, die foto van Kees![]()
Ik heb al tijden niks meet van Nokwanda gehoord, ik dacht dat ze misschien in het buitenland was gaan wonen. Maar het is dus goed met haar?
Ja misschien wel. Maar ik mag dus absoluut niet klagen. Ook mooi dat ik af en toe door medelopers werd aangemoedigd dat hielp toch wel, ook een stukje meegelopen met een ex-begeleider.. die liep de 16quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Supergoed!! Volgende keer de dubbele knoop.
Luilak hang je jas op!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Nonneke het volgende:
Kzou m haast bestellen
[ afbeelding ]
Ik wil van kedengKedeng echt graag voor de trein springen hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef Nonneke het volgende:
KedengKedeng wilk nog wel meelallen met een paar vaten bier, van dat Kroningslied krijg ik alleen maar huilbuien
nou mn bordje stamppot is op, nu maar de W van Werken !
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Nonneke het volgende:
Kzou m haast bestellen
[ afbeelding ]
Fittert. Of het komt nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Nee serieus, ik voel wel iets aan mijn spieren, maar spierpijn kan ik het niet noemen..
Ik wilde het kopen, niet doen dus?quote:
Nou ja, je moet het zelf weten.quote:
Strega, ik heb jullie 'blaadje met zaadjes' zojuist in de grond gedaan. Ik ben vergeten wat het was en laat me verrassenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega, ik heb jullie 'blaadje met zaadjes' zojuist in de grond gedaan. Ik ben vergeten wat het was en laat me verrassen
Ja, ik ook vorig jaar, nu gaan ze pas de grond in, vorig jaar zat alles al vol.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zijn zo leuk, heb ik vorig jaar gehad van Strega!
Slippers aan vanavond?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is hier bloedjeheet op zolder haha
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Pepermuntblik met WA en Maxima was al op vandaag, morgen maar even verder kijken
Dat koekblik, Verkade heeft er twee, hier ligt eentje met Maxima en WA, die heb ik vandaag laten liggen, ik wil die met Bea en WA, ik ga morgen bij de Appie kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Het Verkadekoekblik is voor me gekocht, die heb ik in de pocket.
Beamagneet is nog steeds nergens te vinden
Awwww Bos, wat sta je er super leuk opquote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren een kwartier voor de start met 3 collega' (de 2 die je rechts van mij ziet, zijn wat directer (Financiën), dan de linker![]()
Ja ik krijg die van Bea & WAquote:Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koekblik, Verkade heeft er twee, hier ligt eentje met Maxima en WA, die heb ik vandaag laten liggen, ik wil die met Bea en WA, ik ga morgen bij de Appie kijken.
Oh lepels zijn tofquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik krijg die van Bea & WA![]()
![]()
En een wuppy, hoezee!
Ik had voor Non en mezelf bij Blokker twee theelepels gekocht, van Max en Lex, setje gedeeld, een voor haar een voor mij
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast mequote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Bos nu weet ik waarom je wil rennen, lekker zo tussen de dames!
Fuck yeah hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, blijf jij echt voor de buis zitten, op de 30e?
Die met het rood / oranje shirtje is het knapst geloof ik!quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast me![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word al vrolijk als ik naar de foto kijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die met het rood / oranje shirtje is het knapst geloof ik!
quote:Met enorm veel zin ben ik op woensdag 24 april om 19.00 uur begonnen aan de 4km op de Beekloop met als hoofdzakelijk doel een tijd te lopen van onder de 25 minuten. Ik ging vrij goed van start, maar helaas ging een van mijn veters al vrij vroeg los, waardoor ik even moest stoppen. Daarna heb ik geprobeerd het ritme weer op te pakken. Mede doordat het net iets te warm was en ik misschien toch net een tempo te hoog liep, moest ik tijdens het rennen een paar keer stoppen en kort wandelen.
Mede doordat ik werd aangemoedigd door de mede lopers (“Kom op jongen tis nog een stukske”) en mensen aan de kant, kon ik me de laatste kilometer er toch nog toe zetten om door te gaan en zelfs met de finishlijn in zicht er een schepje bovenop doen, waardoor ik een tijd van 24:54 op mijn stopwatch als eindtijd kon aflezen: Doel bereikt, en daar ben ik trots op.
Over 4 maanden, wanneer de volgende Beekloop is, ben ik hoogstwaarschijnlijk weer van de partij al zal ik dan niet meer bij F&I werkzaam zijn. De 8 km is dan waarschijnlijk nog net te hoog gegrepen dus ga ik me richten op het nu wel aan een stuk door hardlopen en een scherpere tijd neerzetten.
Al met al is de Beekloop een erg leuk evenement om aan deel te nemen en het zou leuk zijn als er iets meer effenie-ers in augustus zeggen “effenie werken effe hardlopen.”
Dat viel me na het inleveren ook al op,quote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Leuk stukje, twee keer mede doordat staat alleen een bietje gek
en de foto??quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Leuk stukje Bos!
Handige blonde actie weer.. Zie FB
Ik bedoelde eigenlijk de foto van mij, die ik weggehaald heb, maar jij als het goed is nog kan zienquote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gemaaktMoet nu alleen ff wachten tot er een laptop vrij is
Ik mis 'm zo
Staat nergens een melding van gewijzigd.. Welk postnummer?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de foto van mij, die ik weggehaald heb, maar jij als het goed is nog kan zien![]()
Waar haal je dat plaatje vandaan dan? En wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Al zou ik bijna zeggen 'nog niet' want volgens mij ben ik met m'n verjaardag de sjaak
Facebook, half mei.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar haal je dat plaatje vandaan dan? En wanneer ben je jarig?
Ja ofcourse ! Met soep duurt het wat langer maar alleen met jouw lepeltje hoor !quote:Op donderdag 25 april 2013 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil van kedengKedeng echt graag voor de trein springen hoor.
W van Werk ze babe!
Ik mag hopen dat je alles nu eet met mijn lepel?
quote:
Ik kom als ik het goed begrepen heb straks recht boven een jumbo te wonen. Lekker handig met verjaardagen en last minute boodschappen. En ook als het pijpenstelen regent hoef ik de deur niet echt uitquote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Die kut Jumbow had NIKS speciaals van het koningshuis![]()
Bij de Aldi wel zelfmaakoranjetompoucen
quote:
Qweacloon?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom als ik het goed begrepen heb straks recht boven een jumbo te wonen. Lekker handig met verjaardagen en last minute boodschappen. En ook als het pijpenstelen regent hoef ik de deur niet echt uit![]()
![]()
![]()
en voor degene die ik een link heb gegeven van het woongebeuren: Ik kom toch in de hoge toren, etage 5 t/m 12 is voor de zorginstelling..
Gratis of entree?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:11 schreef Ynske het volgende:
Ohoh, morgen en zondag is dr festijn ook nog, en honden mogen mee naar binnen
meteen bij de ingang naar de kassa lopen. Tweede kassa blok van rechts als je ervoor staat. Rek aan je linker handquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, en waar hangt ie? Dan loop ik heel mss wel ff dr heen, maar ik haat dat boekenfestijn
Dit is een heeeeeele oude. Volgens mij uit die serie posters die je in de jaren '90 had. Met verliefde stelletjes, kinderen en dieren.quote:
Thanks voor het aanbod!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja ofcourse ! Met soep duurt het wat langer maar alleen met jouw lepeltje hoor !
mn moeder bracht een blik Oranje hagel voor me mee van De Ruijter![]()
Pis, bedoel je die Wilhelmina's van de Kruidvat ? weet ff niet waar je woont zosnel, maar wil m best voor je halen (ik werk bij KV he) en opsturen (of afgeven als t op de route ligt
)
Ja een Kroningsblik, geloof ook met de prinsesjes erop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod!
Ik zit de online folder te kieken, dat is een andere, ook wel een toffe!
Ik ga eerst kijken of ik de gewone op kan snorren, die hadden mijn opa en oma, die wil ik zo graag
Ja over dat hagelblikje twijfelde ik ook nog. Ik heb het de hele week zo hysterisch druk, ik hoop vandaag nog even te kunnen kijken wat ze hebben liggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja een Kroningsblik, geloof ook met de prinsesjes erop.
Anders zou je eens bij de kringloop moeten kijken voor een retro versie, wel even wachten want ze vragen nu de hoofdprijs voor Koningshuis spullen
[ afbeelding ]
Het hagelblikjeMaxima staat nog op kant 3 en op kant 4 de lijst van Willem I tot nu
Beter bewaren ze wat mooie dingen voor je !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja over dat hagelblikje twijfelde ik ook nog. Ik heb het de hele week zo hysterisch druk, ik hoop vandaag nog even te kunnen kijken wat ze hebben liggen.
Ik wil iig dat blik van Verkade scoren.
Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bij de AH had mn moeder m gehaald, in de Bonus zelfs woohoo
hahaha good !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachen
Alrighty! Als het niet lukt kan ik hem ook voor je halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachen
quote:
Ik kijk dinsdag nog voor je in Amsterdam !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Magneten zijn er denk ik echt niet, als ze er waren hadden ze fo sho in al die winkeltjes in Delft gelegen, Delft is zo koningsgezind als de neten!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty! Als het niet lukt kan ik hem ook voor je halen.
Het is dat je niet bij Vaduschk in de regio woont, anders had hij een mooi artikel over de vrouw met alle dieren en magneten kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]I don't care, ik heb het er voor over.
NOG beter nieuws is dat diezelfde collega net helemaal blij vertelde dat ze morgen last minute een weekje Rome gaat doen.
Guess wie er straks de nieuwe paus ook op magneet heeft?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik kijk dinsdag nog voor je in Amsterdam !
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat je niet bij Vaduschk in de regio woont, anders had hij een mooi artikel over de vrouw met alle dieren en magneten kunnen schrijven
komt goed laf !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je ergens cheap ass stickers of zo kan vinden of whatever, I want babe
Ik ben echt zooooooo jaloersssssssssquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga mijn capuchon maar weer aan mijn jas ritsen
kan ook wel janken zoveel zin heb ik erin hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt zooooooo jaloersssssssss![]()
![]()
Maar ik heb er wel ook echt zin in om met de hondjes op schoot tv te kijken dinsdag hoor
wil die fokker m niet terug dan ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga Coco verkopen denk ik hoor, Oscar ziet er de lol niet van in en die vogel doet geen fuck ook, das geen tam te krijgen exemplaar.
Oh ja ook, maar ik kan hem denk ik nog wel voor meer verkopen want er is gewoon bijna niet aan te komenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan ook wel janken zoveel zin heb ik erin hahaha
ja echt, Tena lady in en goan !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Damn ik hoop dat het zo gaaf wordt dat je in je broek blijft piesen van vreugde
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt, Tena lady in en goan !
man ik stond van de week al half te janken bij mn wasrek, khad al mn oranje kleding enzo vast gewassen
Doet geen fuck ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga Coco verkopen denk ik hoor, Oscar ziet er de lol niet van in en die vogel doet geen fuck ook, das geen tam te krijgen exemplaar.
quote:
kheb zelfs een foto gemaakt !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik heb nog een heel leuk oranje rokje![]()
Wel sneu, de hele week mooi weer, en nu overal onwijze regenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanochtend iets van een jeugdjournaal, waarbij WA en Maxima iets voor kinderen gingen openen. Zat er ook een stuk over een ontbijt op school, een moeder had voor zichzelf een lange jurk van 36 stropdassen gemaakt, het was echt onwijs tof, allemaal banen en punten op het eind
Oh I love you more than Satanquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kheb zelfs een foto gemaakt !
[ afbeelding ]
oh wat zondequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, onze foto bij het paleis is slechter gelukt dan de jouwes, die kutkankerhoerezeikzon scheen te fel en echt recht vanachter het paleis
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel sneu, de hele week mooi weer, en nu overal onwijze regen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dat hele bos mogen dus echt geen honden, ook niet aangelijnd, vandaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh wat zondehoerige kutzon !
Nou maar snel langs de Horsten dan ! (dat je vriendin je btw niet heeft meegenomen ! Wimlex en Max wónen in Wassenaar !)
nouja !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In dat hele bos mogen dus echt geen honden, ook niet aangelijnd, vandaar
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nouja !
pauperbos ! vast de schuld van dat stomme nichtje die daar ook op het terrein woontomdat zij dr hond niet meekreeg
groot gelijk !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mss kreeg ze daarom dr hond niet mee! Dat vond de rechter vast geen goede leefomgeving
Geweldig toch, zo'n concert waarvan de afterglow nog dagen (of weken) blijft hangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja die werden op de Ziggodome geprojecteerd maandag.
Ik ben nog helemaal verliefd op B![]()
![]()
Als die B. van jou met mijn L. een duet gaat doen kan ik tevreden stervenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geweldig toch, zo'n concert waarvan de afterglow nog dagen (of weken) blijft hangen![]()
M'n pakketje is binnen, ik ga even 'middagdutje' doen
[..]
Als die B. van jou met mijn L. een duet gaat doen kan ik tevreden sterven
Jouw inbox loopt niet vol?quote:
nope, gelukkig?quote:
Baan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag hem gisteravond voorbij komen op de FB pagina van Giant George.
Ik heb er net ongevraagd een fulltime baan bij gekregen.
Joy
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je krijgt zeker niet ook dubbel betaald?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik heb nu voorgoed Amsterdam erbij.
Ik ben er nu al overspannen van, tis geen doen
Ik ook geen pm hoor Lut.quote:
Doet aardige baas A'dam?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik heb nu voorgoed Amsterdam erbij.
Ik ben er nu al overspannen van, tis geen doen
Ja die horen nu gewoon bij ons zonder B.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je krijgt zeker niet ook dubbel betaald?
Ze stonden naast de band van de kassa! Ik dacht voor jan joker te gaan zoeken, omdat jij gister ook niks zag, maar dit was wel het enige ook (hier). Schrale winkelquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stonden naast de band van de kassa! Ik dacht voor jan joker te gaan zoeken, omdat jij gister ook niks zag, maar dit was wel het enige ook (hier). Schrale winkel
Ja, tomaatjes in oranje bakje
Op de radioquote:
Wat fijn dat alles nu gelukt isquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ben ik deze week overgestapt van internet- & tv provider en van mobiel ook. Alles is me meteen gelukt, helemaal zelf, ik helemaal trots.
Nou wil ik bij online kijken wat een extra tv kastje kost ( superhandig, deze hebben een antenne, het kastje hoeft alleen in je tv en in een stopcontact niet bij een antenne aansluiting![]()
Moet ik mijn mailadres wijzigen naar mijn online adres wat ik niet heb anders kom ik niet in de klantenservice shizzle![]()
Luktnie!
Ja, dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:06 schreef Miniem het volgende:
Ik zat vanochtend ook met kauwe klauwen op de brommert.
Is oma weer op bezoek? [/Ll]quote:
Bij ons ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het gewoon zonderjassenweer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Marskramer !quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh die mok is gaaf, waar haal ik die??????????
tuurlijk !quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Kun je er alvast een kopen voor mijn kerstpakket?
Een customized, want de zenuwaandoening blijft. (in beide voeten)quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Vaduz, nu je Vavoet in wat beter vaarwater zit, kun je dan ook een gewone schoen in de winkel kopen of heb je dan nog je customized schoen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |