Die met het rood / oranje shirtje is het knapst geloof ik!quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast me![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word al vrolijk als ik naar de foto kijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die met het rood / oranje shirtje is het knapst geloof ik!
quote:Met enorm veel zin ben ik op woensdag 24 april om 19.00 uur begonnen aan de 4km op de Beekloop met als hoofdzakelijk doel een tijd te lopen van onder de 25 minuten. Ik ging vrij goed van start, maar helaas ging een van mijn veters al vrij vroeg los, waardoor ik even moest stoppen. Daarna heb ik geprobeerd het ritme weer op te pakken. Mede doordat het net iets te warm was en ik misschien toch net een tempo te hoog liep, moest ik tijdens het rennen een paar keer stoppen en kort wandelen.
Mede doordat ik werd aangemoedigd door de mede lopers (“Kom op jongen tis nog een stukske”) en mensen aan de kant, kon ik me de laatste kilometer er toch nog toe zetten om door te gaan en zelfs met de finishlijn in zicht er een schepje bovenop doen, waardoor ik een tijd van 24:54 op mijn stopwatch als eindtijd kon aflezen: Doel bereikt, en daar ben ik trots op.
Over 4 maanden, wanneer de volgende Beekloop is, ben ik hoogstwaarschijnlijk weer van de partij al zal ik dan niet meer bij F&I werkzaam zijn. De 8 km is dan waarschijnlijk nog net te hoog gegrepen dus ga ik me richten op het nu wel aan een stuk door hardlopen en een scherpere tijd neerzetten.
Al met al is de Beekloop een erg leuk evenement om aan deel te nemen en het zou leuk zijn als er iets meer effenie-ers in augustus zeggen “effenie werken effe hardlopen.”
Dat viel me na het inleveren ook al op,quote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Leuk stukje, twee keer mede doordat staat alleen een bietje gek
en de foto??quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Leuk stukje Bos!
Handige blonde actie weer.. Zie FB
Ik bedoelde eigenlijk de foto van mij, die ik weggehaald heb, maar jij als het goed is nog kan zienquote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gemaaktMoet nu alleen ff wachten tot er een laptop vrij is
Ik mis 'm zo
Staat nergens een melding van gewijzigd.. Welk postnummer?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de foto van mij, die ik weggehaald heb, maar jij als het goed is nog kan zien![]()
Waar haal je dat plaatje vandaan dan? En wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Al zou ik bijna zeggen 'nog niet' want volgens mij ben ik met m'n verjaardag de sjaak
Facebook, half mei.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar haal je dat plaatje vandaan dan? En wanneer ben je jarig?
Ja ofcourse ! Met soep duurt het wat langer maar alleen met jouw lepeltje hoor !quote:Op donderdag 25 april 2013 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil van kedengKedeng echt graag voor de trein springen hoor.
W van Werk ze babe!
Ik mag hopen dat je alles nu eet met mijn lepel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |