quote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou de veiligheidsdienst deze schietberichten ook scannen?
redelijk, maar dat komt denk ik wel goed straks..We komen nog van te voren met wat collegae bij elkaar, voor een reportage van de maandelijks nieuwsbrief van de gehele Finance en information afdeling.quote:
Wat een heerlijk weer.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou de veiligheidsdienst deze schietberichten ook scannen?
Yes, heb me verkiesbaar gesteld voor een commissie. Zou graag meer info PM'en net als dat ik jou (en Benny) nog steeds moet antwoorden maar die verdomde gecrashte laptop hèquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef Lutte het volgende:
Al de hele dag Blurred lines in m'n hoofd! Dus lekker aan het swingen haha. Je wordt een beetje raar aangekeken maar het is wel goed voor m'n verkiezingscampagne.
Ze is op Feestboekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.B beetje in de tuin, er kwamen opeens allemaal solitaire bijen uit ons bijenhotel. Zo leuk, is dus goed in gebruik genomen
![]()
Fijn dat je het zo leuk had Oh-Oh, die foto van Kees![]()
Ik heb al tijden niks meet van Nokwanda gehoord, ik dacht dat ze misschien in het buitenland was gaan wonen. Maar het is dus goed met haar?
Ja misschien wel. Maar ik mag dus absoluut niet klagen. Ook mooi dat ik af en toe door medelopers werd aangemoedigd dat hielp toch wel, ook een stukje meegelopen met een ex-begeleider.. die liep de 16quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Supergoed!! Volgende keer de dubbele knoop.
Luilak hang je jas op!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Nonneke het volgende:
Kzou m haast bestellen
[ afbeelding ]
Ik wil van kedengKedeng echt graag voor de trein springen hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef Nonneke het volgende:
KedengKedeng wilk nog wel meelallen met een paar vaten bier, van dat Kroningslied krijg ik alleen maar huilbuien
nou mn bordje stamppot is op, nu maar de W van Werken !
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Nonneke het volgende:
Kzou m haast bestellen
[ afbeelding ]
Fittert. Of het komt nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Nee serieus, ik voel wel iets aan mijn spieren, maar spierpijn kan ik het niet noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |