tax is er nietquote:
het weer zit iniedergeval meequote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
Net lekker gewandeld/hard gelopen.Zo warm in de zon, soms te warm zelfs
Jaaaa en vandaag koffer inpakken en er komt een vriendin langs die ik al twee jaar niet gesproken heb ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weer zit iniedergeval mee
ohh nicequote:Op woensdag 24 april 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa en vandaag koffer inpakken en er komt een vriendin langs die ik al twee jaar niet gesproken heb ofzoMoet alleen ook nog stofzuigen en dweilen beneden, dat is wat minder
maarjaaa. En wat doe jij vandaag?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 24 april 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohh niceja ach als je het gedaan hebt ben je er uiteindelijk alleen maar blij mee
Ehm stage lopen en vervelen i guess
dat is altijd prettig inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zoen blije-moeder-bonuspunten
jupquote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is altijd prettig inderdaad
veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jupdus dat ga ik nu maar eens doen.
![]()
Slechte jongen jijquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
Hallon
Toch nog even 'vrij' tussen 12.00-16.00
Wel zelf 'vrij' genomen.
Nicequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
Dan eindelijk vliegtuigen pesten
hoeraquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
recalcitrant ditdatquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
Hallon
Toch nog even 'vrij' tussen 12.00-16.00
Wel zelf 'vrij' genomen.
plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 13:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
Maar eens even richting strand een balletje trappen met Bas
gadverdammequote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef badschaap het volgende:
zo net een kratje grolsch eens teruggebracht naar de winkel die al n half jaar stond te schimmelen in de schuur
Netjesquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
ben je dan monteur ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Best wel goed eigenlijkquote:
awh lekker, klinkt als een leuke planningquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijkLekker weer (dus BBQ), vanmiddag en morgen vrij en ik heb twee vrienden kunnen overhalen om mee te kunnen gaan naar een feest in Groningen tijdens de koninginnenacht
En met u?
Tevens was de vodka in de aanbieding dus ik heb wat lekkers voor vanavond
Ach ik moet vrijdag van 13 tot 21 en zaterdag van 7 tot 17, dit is een beetje weekendquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lekker, klinkt als een leuke planning
Lekkahmoet nog 2 dagen voor vakantie en ben moe en voel me leeg ofzo
verder gaat het prima, heb zin in de vakantie
![]()
Heb ook wel trek in drank mja stage morgen ditdat
awh dan mag hetquote:Op woensdag 24 april 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach ik moet vrijdag van 13 tot 21 en zaterdag van 7 tot 17, dit is een beetje weekend
hoef pas 9 uur op maar dankjewelquote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een katje omdat je morgen vroeg op moet
[ afbeelding ]
9 uur is vroeg.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef pas 9 uur op maar dankjewel![]()
ik vind dat uitslapenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
9 uur is vroeg.
Net even mijn kamer opgeruimd, was even vergeten dat ik nog een bureau had, en vrije ruimte in mijn kamer.
En in het weekend dan?quote:
Eerder dan ikquote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef pas 9 uur op maar dankjewel![]()
in het weekend word ik vaak 7 uur wakker en dan kan ik niet meer echt slapenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En in het weekend dan?Ik laat 's ochtends vroeg de hond om 6 uur uit en als ik terug kom is mijn vader al beneden, tegen de tijd dat hij weg gaat naar zijn werk zijn mijn moeder en zusje ook al beneden dus kan ik mooi weer naar bed.
Moet wel om half 10/10 uur weer uit bed om te helpen met huishouden, maar goed, heb toch niet veel beters te doen.
We hebben van die badges gekregen met''Ik ben kongswupgezind''quote:
Ik kom niet voor 11 uur mijn bed uit. Mijn kamer is mijn tempel.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in het weekend word ik vaak 7 uur wakker en dan kan ik niet meer echt slapen
die zag ik net ook haha, bij onze AH vergeten ze die badges en bende altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben van die badges gekregen met''Ik ben kongswupgezind''
mwa de dieren moeten eten hequote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kom niet voor 11 uur mijn bed uit. Mijn kamer is mijn tempel.
als ik heel oud ben wil ik in zo'n tehuis en daar de boel op stelten zetten en rolstoelracen enzoquote:
Ik heb die van kerst volgens mij nog liggenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zag ik net ook haha, bij onze AH vergeten ze die badges en bende altijd
Anders ik welquote:Op woensdag 24 april 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik heel oud ben wil ik in zo'n tehuis en daar de boel op stelten zetten en rolstoelracen enzo
die had ik wel hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb die van kerst volgens mij nog liggen
succesquote:Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Naar school dan maar tot 22:00tot vanavond mensennn
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef Amoeba het volgende:
Yes rijbewijs net gescoord. Eerste poging
Deze dan.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:11 schreef Amoeba het volgende:
Dank, dank!
[..]
Deze dan.
https://www.facebook.com/photo.php?v=386863134761769
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef Amoeba het volgende:
Yes rijbewijs net gescoord. Eerste poging
Denken dat sof aan school doetquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof, schatje
al klaar voor je tentamens?
Ik zit niet op school hequote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof, schatje
Lol whutquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof, schatje
goed bezigquote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit niet op school he![]()
Maar anders was ik er wel klaar voor geweest hoor
Hoe gaat ie met jou?
Dus moeten alle users uit JNG examens maken?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is toch bijna examentijd ofnie?
na de meivakantie iddquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen hier zit op school ondanks dat het de jng isquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, we krijgen allemaal uitkering.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen hier zit op school ondanks dat het de jng is
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus moeten alle users uit JNG examens maken?
jij wel examens?quote:
pfftquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen hier zit op school ondanks dat het de jng is
Allemaal waJNG toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, we krijgen allemaal uitkering.
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig![]()
Goed hoor
Ik ben er eindelijk over uit wat ik voor master wil gaan doenEn nu aan het genieten met een witbier in de zon
Kreeg ik die maarquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, we krijgen allemaal uitkering.
Master in Supply Chain Management & Logistiekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ga je doen danJa de zon is heerlijk
![]()
Ga jouw kontje verkopen achter het station danquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kreeg ik die maar
Nog een maandje ofzo zonder inkomsten
Vorig jaar gehadquote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jij wel examens?
[..]
pfft
oke, leuk, I guessquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Master in Supply Chain Management & Logistiek
de zon is zaligBen al vanaf 1 uur buiten
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, leuk, I guess![]()
Vanochtend vond ik het al te warm om hard te lopen, dus ben ik maar gaan wandelen halverwegeEn net lekker ijsje gehaald
Naw laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga jouw kontje verkopen achter het station dan
4 jaar geleden al gvdquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dafuq did i just read?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw laten we dat maar niet doen
Wie wilt er nou weer de kont van Tax behalve prom dan
Of gewoon niet te veel bier drinkenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
goed bezig welMisschien ga ik vanavond ook even hardlopen
Dan train ik er weer wat bier af
![]()
Ik ben student he sofquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Of gewoon niet te veel bier drinken
Ik had vandaag salarisquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Omgomgomg maandag salaris
Wees jaloers
Pizzaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
Yesmijn moeder over weten te halen dat we pizza eten vandaag
Straks even halen
Ja nou enquote:
Joahquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een andere kok voor je
[..]
gehaald?
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Overchips, salade met zelfgemaakte dressing en pepersteak met champignonnetjrs
Ze mogen het wel, maar dan sloop ik zequote:Op woensdag 24 april 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat andere mensen niet aan mijn kont willen/mogen zitten
Alleen maar shotjes wodka?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou enals ik weer student ben drink ik ook geen bier
Het geld stroomt binnenquote:
Nee helemaal niksquote:
ja i need moneys voor vakantie jeweet Gquote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Het geld stroomt binnen
En het gaat er net weer zo hard uit
Nu wel op de spaarrekening gezet
sof heeft alleen maar seks duh, zelfs nu. Multitasking ditdatquote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je dan megaveel seks ofzo?
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je dan megaveel seks ofzo?
ohja lekker spenden die moneyzquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja i need moneys voor vakantie jeweet G
Ze zit nu op mijn kamer hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof heeft alleen maar seks duh, zelfs nu. Multitasking ditdat
Saai levenquote:
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zit nu op mijn kamer hoor
[..]
Saai leven
Het zijn allebei anders superleuke dingenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemen
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemen
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn allebei anders superleuke dingen
ja gvd mijn leven is zo saaiquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zit nu op mijn kamer hoor
[..]
Saai leven
ja maar zonder wordt je leven heus niet meteen grijs en dofquote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn allebei anders superleuke dingen
En anders doe ik welquote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze mogen het wel, maar dan sloop ik ze
Nee dat niet, maar zou tegen beiden geen nee zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar zonder wordt je leven heus niet meteen grijs en dof
whhahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
In zeewolde ging er in de zomer een keer een gozer in mijn kont knijpen... Dat was eng en ik stond echt zo van wat is deze![]()
Toen kreeg die al een klap van iemand
Dag erna had die maar uitgelegd hoe dat kwam
Alcohol
zeewolde en alcohol is engquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
In zeewolde ging er in de zomer een keer een gozer in mijn kont knijpen... Dat was eng en ik stond echt zo van wat is deze![]()
Alcohol
lowl je moet ook niet naar zeewolde gaan, of all placesquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
Alcohol
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
Alcohol
quote:
Bang dat Tax je in je billetjes knijpt?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaan
Ben ik niet zo vanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bang dat Tax je in je billetjes knijpt?
ik ga helemaal niksquote:
die wonen er vast welquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik niet zo vanAls er knappe meisjes wonen mogen die dat wel
quote:
Dronten en lelystadquote:
nouquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een kutgat is nooit saai.
haha xdquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een kutgat is nooit saai.
hoe wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nouwel als je een zeester hebt
Succesquote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
En nu ga ik hardlopen
Fijne avond schatjes
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een saaie zeester die alleen op d'r rug ligt.
Dan heb je een saai kutgat
Kloptquote:Op woensdag 24 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeewolde en alcohol is eng
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leukquote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
lowl je moet ook niet naar zeewolde gaan, of all places
Naja het klinkt erger dan het is, er stond ook een meid achter me en die gozer dacht even te doen alsof die meid kneep...quote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaan
ziet er echt uit als een tekening op paint gemaakt op een windows '68 pcquote:Op woensdag 24 april 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jahttp://commons.wikimedia.(...)arms_of_Zeewolde.png
Er is een leuk zwembad in de centerparcs daar, meer niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leuk
ik vind het wel mooi hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ziet er echt uit als een tekening op paint gemaakt op een windows '68 pc
Die ligt voor pampus natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Leeft Dromenvangertje inmiddels weer? Ben benieuwd hoe ze de nacht heeft overleefd
De Eemhof inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er is een leuk zwembad in de centerparcs daar, meer niet.
pestkopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leuk
[..]
Naja het klinkt erger dan het is, er stond ook een meid achter me en die gozer dacht even te doen alsof die meid kneep...
Heel slim ik had allang in de gaten dat die achter me stond maarja
Ook echt zijn excuses was droog![]()
"Blabla ik had zelf echt teveel op en dacht eigenlijk dat jij ook zoals gewoonlijk weer van het pad af zou zijn dus het niet merkt"Ja ik was nog vrij nuchter maar alsnog geen excuus om in mijn reet te knijpen
Heb het hem maar verder vergeven ook al ging ik verder al niet met hem om omdat die een keer loog dat die niet gedronken had en ik voor het wist met een dronkenlap achter het stuur en wat mensen in de auto zat
Echt die rit was doodengenige leuke was rondje in het bos om stelletjes te pesten die daar in de auto bezig waren
verder ken ik het dorp niet heeel goed, weet wel dat ze ook nog een dodelijk saai centrumpje hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
De Eemhof inderdaadpaar keer geweest
In het dorp heb je wel leuke kroegjes.. alleen leuk als je de mensen daar kent imo
Naja centrum is groter dan hier in Hillegomquote:Op woensdag 24 april 2013 17:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
verder ken ik het dorp niet heeel goed, weet wel dat ze ook nog een dodelijk saai centrumpje hebben
en volgens mij ook wel tof strand
verhalen nog enger dan saw ditdatquote:
Ja eigenlijk was het ook wel heel engquote:Op woensdag 24 april 2013 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verhalen nog enger dan saw ditdat
Zal even sneaky de fapdoek op de vieze wasmand leggen
Hahaha ja dat was echt droogquote:Op woensdag 24 april 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was het ook wel heel eng![]()
Hahaben blij dat ik hier een prive wasmand heb zodat die niet opvalt
Ook echt zaterdag![]()
"JOEEEY HEB JIJ NOG VIEZE HANDDOEKEN OP JE KAMER"
*Kijkt naar prom en naar fapdoek*
"Uhhhh nee ma!"
droog gvd
Nee dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was echt droog![]()
Ook echt die kop van jou
Joey kan die handdoek nog wel gebruiken toch?
hahaha gvd waarom zie ik nu voor me hoe die handdoek dan zit vastgeplakt aan je rug en je dan heel droog naar beneden looptquote:
Geen idee maar na wat ik droomde is niks meer raarquote:Op woensdag 24 april 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha gvd waarom zie ik nu voor me hoe die handdoek dan zit vastgeplakt aan je rug en je dan heel droog naar beneden loopt
dat zou wel echt een toppunt zijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee maar na wat ik droomde is niks meer raar
Nou dat is voor mij geen toppunt meer een domperquote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zou wel echt een toppunt zijn ja
dan is je mood echt forever gonequote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou dat is voor mij geen toppunt meer een domper
eet smakelijk, eet vooral veel groenten, groenten zijn gezond.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het BBQ probleem is gevonden. We hebben ergens een slangetje vergeten aan te sluiten.
Even de carnivoor uithangen, tot vanavond
Mhaw is er zo weer hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is je mood echt forever gone
op de goederentreinquote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw is er zo weer hoor
Nee oke dan zou ik het niet meer daar durven
omdat gezellig en lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
barbecuen vind ik echt![]()
Waarom zou je dan opeens meer vlees gaan eten?
Ja daar durf ik het dan nog welquote:
Het stinkt en ik vind het viesquote:
hahaha ik moest opeens denken aan zaterdag als ze weg zijn en dan opeens thuiskomenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daar durf ik het dan nog wel![]()
Goederentrein is gelukkig vervangen door een stil passagierstreintje
Mhaw nee die komen niet zomaar thuis danquote:Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik moest opeens denken aan zaterdag als ze weg zijn en dan opeens thuiskomen
Ja gelukkig wel
owja zat aan mijn ouders te denkenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw nee die komen niet zomaar thuis dan
Die zitten ver genoeg in Duitsland![]()
Ach vrijdag of zaterdag ochtend of wanneer dat dan ook was ook ineens voetstappen op de gang toen we dachten alleen te zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owja zat aan mijn ouders te denken
Maar inderdaad was ik alweer vergeten
was ze serieus?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach vrijdag of zaterdag ochtend of wanneer dat dan ook was ook ineens voetstappen op de gang toen we dachten alleen te zijn
De buurvrouw die vindt dat we teveel herrie maken en het op fb gooit!
Lekkerquote:
Haar kennende... jaquote:
Jaloersquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker
Komt Peter ineens mijn kamer binnenstormen uit het niets
"JOEYYYYYYYYY ik heb nog niet gegeten dus je moet mee naar de Mac"
Gvd wat erg
[..]
Haar kennende... ja
Bloemkoolquote:Op woensdag 24 april 2013 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jaloersbloemkool
O mijn godhet idee dat iemand je bezig hoort
Ruilen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bloemkool
Waarom boeit dat idee mij gewoon echt niet!
Vind het alleen maar grappig enzo
Uhh nee dat hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ruilen?
Ja grappig ia het wel maar alsnog
ik wil ook mac gvdquote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh nee dat hoeft ook weer niet![]()
Naja ik ken mijn buurvrouw gewoon te goed en haar humor en bende dus dat zal wel zijn waarom het me niet boeit
Maar daar in tegen heb ik er ook schijt aan als mijn ouders het horen
het is officieel, jij bent zo slimquote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
Slimme Joey.. zit ik te haten op muziek omdat ik de wekker die ik op de achtergrond hoorde irritant vind
Is het mijn eigen wekker die ik had gezet voor het geval ik zo in slaap zou vallen
In Disney gaan we vaak zat naar de macquote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil ook mac gvd
Mja het is ook wel grappig maar soms denk ik wel van oke stahp
Vooruit dan maar weer, even de bloemkool doorbijten dan maarquote:Op woensdag 24 april 2013 18:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
In Disney gaan we vaak zat naar de mac
Je bedoelt stahp met die opmerkingen van hun?
Ja als het tijdens dat gedoe gebeurt is het inderdaad vreselijk irritant
"JOEY DE FILM DOET HET NIET KAN JE HEM MAKEN"
"Download maar een andere film.."
Je kan hetquote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, even de bloemkool doorbijten dan maar
Ja dat bedoelde ikecht op die random momenten zulke vragen
![]()
De Ah belde maandag ook wel heel gelegen
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De Ah belde maandag ook wel heel gelegen
omg vertel meer!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
En de AH had voor het mooie even 2 minuten laten moeten bellen
Alsnog was het gewoon heel droog
Over dat de AH belde. Wat gebeurde er toen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat wil je allemaal weten?
Toen... gebeurden er dingen die jouw jonge oogjes niet willen wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over dat de AH belde. Wat gebeurde er toen?
Ik kan dat wel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen... gebeurden er dingen die jouw jonge oogjes niet willen weten
Ok ik wacht, ondertussen pak ik wel een snoepjequote:Op woensdag 24 april 2013 18:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom mag alle details vertellen want ik moet even rijden
lekker is dit weerquote:Op woensdag 24 april 2013 18:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom mag alle details vertellen want ik moet even rijden
hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou dat moment waarop je seks wil hebben en net 2 seconden voor je wil beginnen belt de albertheijn of je zaterdag eerder kan beginnen!
Maar, dan neem je toch gewoon niet op?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja was allang blij dat ze toen belde en niet later
het is mijn werk straks is het belangrijk en mijn autisme wat doen zequote:Op woensdag 24 april 2013 18:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, dan neem je toch gewoon niet op?
Ja maar je bent niet altijd in staat op te nemenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is mijn werk straks is het belangrijk en mijn autisme wat doen ze
true maar als ik op kan nemen moet mijn autisme weten wat ze hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar je bent niet altijd in staat op te nemen
je hebt echt autisme?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar als ik op kan nemen moet mijn autisme weten wat ze hebben
ontslag ghehehequote:Op woensdag 24 april 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar anders ga ik steeds denken waarvoor zouden ze bellen
Met een vast contract moet ik wel wat groots geflikt hebben willen ze me eruit gooienquote:
ja okquote:Op woensdag 24 april 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met een vast contract moet ik wel wat groots geflikt hebben willen ze me eruit gooien
Eh....?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:56 schreef arachide. het volgende:
Okee. Even 218 mensen uitleggen wat instagram is. Hålp
Ik luister tegenwoordig vaak brennan heart en bende.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef JRRY het volgende:
Haha, meest beluisterde artiesten op Spotify:
1. Nelly Furtado
2. Paramore
3. Justin Timberlake
4. Kelis
5. The Pussycat Dolls
Bey op #10
Ik luister heel veel Paramore nuquote:Op woensdag 24 april 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig vaak brennan heart en bende.
Lekkere muziek om druk te worden
je moeder mag dat weten, je bent haar bezitquote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
schoolk hebben bericht gestuurd aan mijn moeder dat ze me hebben gezien met joint
you're screwedquote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
schoolk hebben bericht gestuurd aan mijn moeder dat ze me hebben gezien met joint
ja ik moest zelfs googlen wie hypo ook alweer wasquote:Op woensdag 24 april 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste tijd weinig op FOK!
In vergelijking met eerst dan
ohmy ja echt? ik moest ook effe flink nadenken hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik moest zelfs googlen wie hypo ook alweer was
Nja ik ben wel veel op FOK! maar ik post weinig opeens jaquote:Op woensdag 24 april 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
wtf is dat danquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed, zie Tax deze week 6 dagen
een hypo slangquote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wtf is dat dan
[..]![]()
Ik zie heppie deze week 0 dagen
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
De kpn denkt dat er scooters voorbij komen op zolder
ik heb medelijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wtf is dat dan
[..]![]()
Ik zie heppie deze week 0 dagen
2 verschillende reacties op 1 postquote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja ik ben wel veel op FOK! maar ik post weinig opeens ja
[..]
overal scootersquote:Op woensdag 24 april 2013 19:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb gvd dat ding overal in je kamer geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |