Kreeg ik die maarquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, we krijgen allemaal uitkering.
Master in Supply Chain Management & Logistiekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ga je doen danJa de zon is heerlijk
![]()
Ga jouw kontje verkopen achter het station danquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kreeg ik die maar
Nog een maandje ofzo zonder inkomsten
Vorig jaar gehadquote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jij wel examens?
[..]
pfft
oke, leuk, I guessquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Master in Supply Chain Management & Logistiek
de zon is zaligBen al vanaf 1 uur buiten
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, leuk, I guess![]()
Vanochtend vond ik het al te warm om hard te lopen, dus ben ik maar gaan wandelen halverwegeEn net lekker ijsje gehaald
Naw laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga jouw kontje verkopen achter het station dan
4 jaar geleden al gvdquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is toch bijna examentijd ofnie?
dafuq did i just read?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw laten we dat maar niet doen
Wie wilt er nou weer de kont van Tax behalve prom dan
Of gewoon niet te veel bier drinkenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
goed bezig welMisschien ga ik vanavond ook even hardlopen
Dan train ik er weer wat bier af
![]()
Ik ben student he sofquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Of gewoon niet te veel bier drinken
Ik had vandaag salarisquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Omgomgomg maandag salaris
Wees jaloers
Pizzaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
Yesmijn moeder over weten te halen dat we pizza eten vandaag
Straks even halen
Ja nou enquote:
Joahquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een andere kok voor je
[..]
gehaald?
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Overchips, salade met zelfgemaakte dressing en pepersteak met champignonnetjrs
Ze mogen het wel, maar dan sloop ik zequote:Op woensdag 24 april 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat andere mensen niet aan mijn kont willen/mogen zitten
Alleen maar shotjes wodka?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou enals ik weer student ben drink ik ook geen bier
Het geld stroomt binnenquote:
Nee helemaal niksquote:
ja i need moneys voor vakantie jeweet Gquote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Het geld stroomt binnen
En het gaat er net weer zo hard uit
Nu wel op de spaarrekening gezet
sof heeft alleen maar seks duh, zelfs nu. Multitasking ditdatquote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je dan megaveel seks ofzo?
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je dan megaveel seks ofzo?
ohja lekker spenden die moneyzquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja i need moneys voor vakantie jeweet G
Ze zit nu op mijn kamer hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof heeft alleen maar seks duh, zelfs nu. Multitasking ditdat
Saai levenquote:
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zit nu op mijn kamer hoor
[..]
Saai leven
Het zijn allebei anders superleuke dingenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemen
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een leven zonder seks en alcohol meteen saai noemen
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn allebei anders superleuke dingen
ja gvd mijn leven is zo saaiquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zit nu op mijn kamer hoor
[..]
Saai leven
ja maar zonder wordt je leven heus niet meteen grijs en dofquote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn allebei anders superleuke dingen
En anders doe ik welquote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze mogen het wel, maar dan sloop ik ze
Nee dat niet, maar zou tegen beiden geen nee zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar zonder wordt je leven heus niet meteen grijs en dof
whhahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
In zeewolde ging er in de zomer een keer een gozer in mijn kont knijpen... Dat was eng en ik stond echt zo van wat is deze![]()
Toen kreeg die al een klap van iemand
Dag erna had die maar uitgelegd hoe dat kwam
Alcohol
zeewolde en alcohol is engquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
In zeewolde ging er in de zomer een keer een gozer in mijn kont knijpen... Dat was eng en ik stond echt zo van wat is deze![]()
Alcohol
lowl je moet ook niet naar zeewolde gaan, of all placesquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
Alcohol
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders doe ik wel
Alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |