quote:
Bang dat Tax je in je billetjes knijpt?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaan
Ben ik niet zo vanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bang dat Tax je in je billetjes knijpt?
ik ga helemaal niksquote:
die wonen er vast welquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik niet zo vanAls er knappe meisjes wonen mogen die dat wel
quote:
Dronten en lelystadquote:
nouquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een kutgat is nooit saai.
haha xdquote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een kutgat is nooit saai.
hoe wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nouwel als je een zeester hebt
Succesquote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
En nu ga ik hardlopen
Fijne avond schatjes
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een saaie zeester die alleen op d'r rug ligt.
Dan heb je een saai kutgat
Kloptquote:Op woensdag 24 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeewolde en alcohol is eng
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leukquote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
lowl je moet ook niet naar zeewolde gaan, of all places
Naja het klinkt erger dan het is, er stond ook een meid achter me en die gozer dacht even te doen alsof die meid kneep...quote:Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal nu dus nooit van mijn leven naar zeewolde gaan
ziet er echt uit als een tekening op paint gemaakt op een windows '68 pcquote:Op woensdag 24 april 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jahttp://commons.wikimedia.(...)arms_of_Zeewolde.png
Er is een leuk zwembad in de centerparcs daar, meer niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leuk
ik vind het wel mooi hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ziet er echt uit als een tekening op paint gemaakt op een windows '68 pc
Die ligt voor pampus natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Leeft Dromenvangertje inmiddels weer? Ben benieuwd hoe ze de nacht heeft overleefd
De Eemhof inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er is een leuk zwembad in de centerparcs daar, meer niet.
pestkopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Als je de juiste mensen daar kent is het wel leuk
[..]
Naja het klinkt erger dan het is, er stond ook een meid achter me en die gozer dacht even te doen alsof die meid kneep...
Heel slim ik had allang in de gaten dat die achter me stond maarja
Ook echt zijn excuses was droog![]()
"Blabla ik had zelf echt teveel op en dacht eigenlijk dat jij ook zoals gewoonlijk weer van het pad af zou zijn dus het niet merkt"Ja ik was nog vrij nuchter maar alsnog geen excuus om in mijn reet te knijpen
Heb het hem maar verder vergeven ook al ging ik verder al niet met hem om omdat die een keer loog dat die niet gedronken had en ik voor het wist met een dronkenlap achter het stuur en wat mensen in de auto zat
Echt die rit was doodengenige leuke was rondje in het bos om stelletjes te pesten die daar in de auto bezig waren
verder ken ik het dorp niet heeel goed, weet wel dat ze ook nog een dodelijk saai centrumpje hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
De Eemhof inderdaadpaar keer geweest
In het dorp heb je wel leuke kroegjes.. alleen leuk als je de mensen daar kent imo
Naja centrum is groter dan hier in Hillegomquote:Op woensdag 24 april 2013 17:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
verder ken ik het dorp niet heeel goed, weet wel dat ze ook nog een dodelijk saai centrumpje hebben
en volgens mij ook wel tof strand
verhalen nog enger dan saw ditdatquote:
Ja eigenlijk was het ook wel heel engquote:Op woensdag 24 april 2013 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verhalen nog enger dan saw ditdat
Zal even sneaky de fapdoek op de vieze wasmand leggen
Hahaha ja dat was echt droogquote:Op woensdag 24 april 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was het ook wel heel eng![]()
Hahaben blij dat ik hier een prive wasmand heb zodat die niet opvalt
Ook echt zaterdag![]()
"JOEEEY HEB JIJ NOG VIEZE HANDDOEKEN OP JE KAMER"
*Kijkt naar prom en naar fapdoek*
"Uhhhh nee ma!"
droog gvd
Nee dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was echt droog![]()
Ook echt die kop van jou
Joey kan die handdoek nog wel gebruiken toch?
hahaha gvd waarom zie ik nu voor me hoe die handdoek dan zit vastgeplakt aan je rug en je dan heel droog naar beneden looptquote:
Geen idee maar na wat ik droomde is niks meer raarquote:Op woensdag 24 april 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha gvd waarom zie ik nu voor me hoe die handdoek dan zit vastgeplakt aan je rug en je dan heel droog naar beneden loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |