dat zou wel echt een toppunt zijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee maar na wat ik droomde is niks meer raar
Nou dat is voor mij geen toppunt meer een domperquote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zou wel echt een toppunt zijn ja
dan is je mood echt forever gonequote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou dat is voor mij geen toppunt meer een domper
eet smakelijk, eet vooral veel groenten, groenten zijn gezond.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het BBQ probleem is gevonden. We hebben ergens een slangetje vergeten aan te sluiten.
Even de carnivoor uithangen, tot vanavond
Mhaw is er zo weer hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is je mood echt forever gone
op de goederentreinquote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw is er zo weer hoor
Nee oke dan zou ik het niet meer daar durven
omdat gezellig en lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
barbecuen vind ik echt![]()
Waarom zou je dan opeens meer vlees gaan eten?
Ja daar durf ik het dan nog welquote:
Het stinkt en ik vind het viesquote:
hahaha ik moest opeens denken aan zaterdag als ze weg zijn en dan opeens thuiskomenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daar durf ik het dan nog wel![]()
Goederentrein is gelukkig vervangen door een stil passagierstreintje
Mhaw nee die komen niet zomaar thuis danquote:Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik moest opeens denken aan zaterdag als ze weg zijn en dan opeens thuiskomen
Ja gelukkig wel
owja zat aan mijn ouders te denkenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw nee die komen niet zomaar thuis dan
Die zitten ver genoeg in Duitsland![]()
Ach vrijdag of zaterdag ochtend of wanneer dat dan ook was ook ineens voetstappen op de gang toen we dachten alleen te zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owja zat aan mijn ouders te denken
Maar inderdaad was ik alweer vergeten
was ze serieus?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach vrijdag of zaterdag ochtend of wanneer dat dan ook was ook ineens voetstappen op de gang toen we dachten alleen te zijn
De buurvrouw die vindt dat we teveel herrie maken en het op fb gooit!
Lekkerquote:
Haar kennende... jaquote:
Jaloersquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker
Komt Peter ineens mijn kamer binnenstormen uit het niets
"JOEYYYYYYYYY ik heb nog niet gegeten dus je moet mee naar de Mac"
Gvd wat erg
[..]
Haar kennende... ja
Bloemkoolquote:Op woensdag 24 april 2013 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jaloersbloemkool
O mijn godhet idee dat iemand je bezig hoort
Ruilen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bloemkool
Waarom boeit dat idee mij gewoon echt niet!
Vind het alleen maar grappig enzo
Uhh nee dat hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ruilen?
Ja grappig ia het wel maar alsnog
ik wil ook mac gvdquote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh nee dat hoeft ook weer niet![]()
Naja ik ken mijn buurvrouw gewoon te goed en haar humor en bende dus dat zal wel zijn waarom het me niet boeit
Maar daar in tegen heb ik er ook schijt aan als mijn ouders het horen
het is officieel, jij bent zo slimquote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
Slimme Joey.. zit ik te haten op muziek omdat ik de wekker die ik op de achtergrond hoorde irritant vind
Is het mijn eigen wekker die ik had gezet voor het geval ik zo in slaap zou vallen
In Disney gaan we vaak zat naar de macquote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil ook mac gvd
Mja het is ook wel grappig maar soms denk ik wel van oke stahp
Vooruit dan maar weer, even de bloemkool doorbijten dan maarquote:Op woensdag 24 april 2013 18:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
In Disney gaan we vaak zat naar de mac
Je bedoelt stahp met die opmerkingen van hun?
Ja als het tijdens dat gedoe gebeurt is het inderdaad vreselijk irritant
"JOEY DE FILM DOET HET NIET KAN JE HEM MAKEN"
"Download maar een andere film.."
Je kan hetquote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, even de bloemkool doorbijten dan maar
Ja dat bedoelde ikecht op die random momenten zulke vragen
![]()
De Ah belde maandag ook wel heel gelegen
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De Ah belde maandag ook wel heel gelegen
omg vertel meer!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
En de AH had voor het mooie even 2 minuten laten moeten bellen
Alsnog was het gewoon heel droog
Over dat de AH belde. Wat gebeurde er toen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat wil je allemaal weten?
Toen... gebeurden er dingen die jouw jonge oogjes niet willen wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over dat de AH belde. Wat gebeurde er toen?
Ik kan dat wel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen... gebeurden er dingen die jouw jonge oogjes niet willen weten
Ok ik wacht, ondertussen pak ik wel een snoepjequote:Op woensdag 24 april 2013 18:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom mag alle details vertellen want ik moet even rijden
lekker is dit weerquote:Op woensdag 24 april 2013 18:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom mag alle details vertellen want ik moet even rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |