gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
Dan eindelijk vliegtuigen pesten
recalcitrant ditdatquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
Hallon
Toch nog even 'vrij' tussen 12.00-16.00
Wel zelf 'vrij' genomen.
plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 13:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
Maar eens even richting strand een balletje trappen met Bas
gadverdammequote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef badschaap het volgende:
zo net een kratje grolsch eens teruggebracht naar de winkel die al n half jaar stond te schimmelen in de schuur
Netjesquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
ben je dan monteur ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Best wel goed eigenlijkquote:
awh lekker, klinkt als een leuke planningquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijkLekker weer (dus BBQ), vanmiddag en morgen vrij en ik heb twee vrienden kunnen overhalen om mee te kunnen gaan naar een feest in Groningen tijdens de koninginnenacht
En met u?
Tevens was de vodka in de aanbieding dus ik heb wat lekkers voor vanavond
Ach ik moet vrijdag van 13 tot 21 en zaterdag van 7 tot 17, dit is een beetje weekendquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lekker, klinkt als een leuke planning
Lekkahmoet nog 2 dagen voor vakantie en ben moe en voel me leeg ofzo
verder gaat het prima, heb zin in de vakantie
![]()
Heb ook wel trek in drank mja stage morgen ditdat
awh dan mag hetquote:Op woensdag 24 april 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach ik moet vrijdag van 13 tot 21 en zaterdag van 7 tot 17, dit is een beetje weekend
hoef pas 9 uur op maar dankjewelquote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een katje omdat je morgen vroeg op moet
[ afbeelding ]
9 uur is vroeg.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef pas 9 uur op maar dankjewel![]()
ik vind dat uitslapenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
9 uur is vroeg.
Net even mijn kamer opgeruimd, was even vergeten dat ik nog een bureau had, en vrije ruimte in mijn kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |