tax is er nietquote:
het weer zit iniedergeval meequote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
Net lekker gewandeld/hard gelopen.Zo warm in de zon, soms te warm zelfs
Jaaaa en vandaag koffer inpakken en er komt een vriendin langs die ik al twee jaar niet gesproken heb ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weer zit iniedergeval mee
ohh nicequote:Op woensdag 24 april 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa en vandaag koffer inpakken en er komt een vriendin langs die ik al twee jaar niet gesproken heb ofzoMoet alleen ook nog stofzuigen en dweilen beneden, dat is wat minder
maarjaaa. En wat doe jij vandaag?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 24 april 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohh niceja ach als je het gedaan hebt ben je er uiteindelijk alleen maar blij mee
Ehm stage lopen en vervelen i guess
dat is altijd prettig inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zoen blije-moeder-bonuspunten
jupquote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is altijd prettig inderdaad
veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jupdus dat ga ik nu maar eens doen.
![]()
Slechte jongen jijquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
Hallon
Toch nog even 'vrij' tussen 12.00-16.00
Wel zelf 'vrij' genomen.
Nicequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
Dan eindelijk vliegtuigen pesten
hoeraquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slechte jongen jij
Screening voor Schiphol is afgerond, nu wachten op een instroommoment (na 13 mei sowieso) en dan alleen nog 1 dagcursus
Dan eindelijk vliegtuigen pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |