abonnement Unibet Coolblue
pi_125664323
hallo

mijn oom heb op de binckhorst den haag een eigen succes vol lopend bedrijf met in export auto's en verkoop van tweederhands auto's

De zaken gaan goed en iets verder in het industrieterrein staat nog een grote bedrijfsruimte leeg.
omdat ik al tijdje werkloos ben en wajong uitkering ook niet erg veel is en die paar barkies met hossel wil ik graag een eigen bedrijf beginnen'

in de omliggende omgeving zijn twee discotheken falliet gegaan en ik wil graag inspelen met een nieuw concept en inspelen op de doelgroep en de huidige wensen en hedendaagse problematiek

Starterskapitaal kan ik wel regelen gedeeltelijk met mijn oom, en die heeft ook geldbronnen en banden die eventueel in willen investeren.

- pand moet aan goed genoeg isolatie doen dat het aantal decibels niet in de omgeving te horen is
kan ik voor zorgen

Mijn concept
Omdat er twee discotheken in de omgeving falliet zijn, Locomotion Zoetermeer en Amphion Zoetermeer wil ik graag inspelen op deze doelgroep door middel van een nieuw concept'

Het concept moet nieuw en gewaagd zijn
Zo wil ik een aantal thema's doen voor verschillende doelgroepen

- Vrijdag hip hop avond
- Vrijdag gratis entree for lady's, + 2 consumptie munten
- Vrijdag voor mannen aan de deur allemaal gratis een pakje condooms

Tot 12u mogen gratis hun jas ophangen aan de garderobe om zo te stimuleren dat ze vroeg binnenkomen, de entree zou dan ook tot 12 uur 3 euro kosten ipv 8 euro.

Zaterdag verschillende thema's de leeftijd is 16+

Ik wil busjes laten pendelen om zo publiek van meerdere steden te bereiken

Opstap plekken

- 23:30 Zoetermeer locatie busstation Stadshart terugreis vanaf discotheek Binckhorst 2.30

- 23:30 Rijswijk terugreis vanaf discotheek 2.30

- 23.30 Den Haag Schilderswijk opstappen bij coffeeshop hollywood vertrek terug 2,30

- 23:30 vertrek Delft centraal station terug 2.30

De busritten bedragen per persoon 5 euro, en je eerste twee drankjes worden betaald door ons bij binennkomst op vertoon van je bus kaartje

zo trek je ook mensen uit verschillende steden wat belangrijk is voor de dirversieteit en bereikbaarheid en dat mensen niet panja achter het stuur terug naar huis rijden

Verschillende zalen

- Hoofdzaal R&B Hiphop, & urban

- SmokingLounge een zaal van glas met laserlichten wat je rustig zonder te harde muziek mag roken, ook roken van wiet en hasj en gebruik van qat is toegestaan hiermee willen we de eerste van Nederland zijn om zo ook publiek uit anderen steden aan te trekken en ons te onderscheiden

- Arab Lounge, speciaal om in te spelen op de turkse marokkaans iraanse bezoekers, omdat dit nog in weinig anderen clubs is zullen de mensen vanuit alle delen van de provincie deze zaak bezoeken

- Skihut, voor nederlanders die fluggels willen drinken en frans bauer willen luisteren

- Feun Lounge, rodeo stier en anderen actieviteiten zoals massage's en zwembad voor de bezoeker te kunnen chillen

Ik denk dat met mijn ideeën en concept iets te creëren wat nog niet bestaat en daarom ook in tidjen van crisis toch door te kunnen breken dmv inoveren en investeren in de wensen die in deze moeilijke tijden spelen.

Hebben jullie tups nog of aanmerkingen dan hoor ik het graag
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:17:27 #2
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_125664461
Mag ik er komen werken dan?
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_125664489
Waarom zijn die andere twee failliet gegaan, zou me daar eerst in verdiepen voordat je ze net zo snel volgt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:18:11 #4
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125664509
Uitgaan op een industrieterrein :Y

even serieus;

Bedenk ook dingen als brandveiligheid e.d. daar gaat ook echt heel veel onderzoek en kosten in zitten. Mocht je het echt serieus bedoelen, neem dat dan ook op je projectbegroting. Geef verder een schatting van bezoekersaantallen en gemiddelde bestedingen gebaseerd op het gemiddeld besteedbaarinkomen van je doelgroep.

[ Bericht 57% gewijzigd door QuiCk01 op 23-04-2013 23:27:29 ]
pi_125664699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef trovey het volgende:
Waarom zijn die andere twee failliet gegaan, zou me daar eerst in verdiepen voordat je ze net zo snel volgt. :P
Leuke en intressante vraag

De amphion lag op een ongunstige locatie en ook ver van de snelweg af, daarbij bestond het al toen mijn vader een jaar of 25 was, in die periode is er weinig veranderd binnen en was het gebouw erg klein'

De locomotion was ook niet vernieuwend genoeg en daarmee hoop ik te kunnen inspelen met dit nieuwe concept die aan de huidige tijd voldoet
pi_125664784
leuk, maar ik zou eerst eens kijken of je er wel een uitgaansgelegenheid van mag maken, mag niet overal namelijk..
pi_125664796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Leuke en intressante vraag

De amphion lag op een ongunstige locatie en ook ver van de snelweg af, daarbij bestond het al toen mijn vader een jaar of 25 was, in die periode is er weinig veranderd binnen en was het gebouw erg klein'

De locomotion was ook niet vernieuwend genoeg en daarmee hoop ik te kunnen inspelen met dit nieuwe concept die aan de huidige tijd voldoet
Zou het toch even goed uitzoeken, desnoods wat onderzoek doen in de omgeving en bij de juiste doelgroepen zodat je weet wat er leeft in de omgeving en wat de wensen zijn. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125664958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Gulmez het volgende:
De amphion lag op een ongunstige locatie en ook ver van de snelweg af, daarbij bestond het al toen mijn vader een jaar of 25 was, in die periode is er weinig veranderd binnen en was het gebouw erg klein'
Amphion locatie ligt gewoon in de binnenstad.
Zit zelfs al een nieuwe discotheek op die locatie.
Verder kan er een man of 700 in en ligt het op een paar meter van de snelweg af en de randstadrail stopt voor de deur.

Je feitjes kloppen niet :)
pi_125664997
So geheel nieuwe concepten zeg!

Een discotheek winstgevend runnen is tegenwoordig haast niet te doen. De randzaken zijn extreem duur wat zich bijna niet terugverdient, omdat jongeren steeds minder te besteden hebben en dus minder uitgeven.
pi_125665058
Ik wil niet lullig doen, maar als je als niet de vaardigheden beschikt om een regulier werk vol te houden. Waarom zou je dan wel de vaardigheden beschikken een eigen bedrijf te runnen met meerdere werknemers?
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:28:16 #11
400886 allochtoontje1993
Rotterdam Centraal
pi_125665079
Waarom het gebruik van qat stimuleren? :')

Dan krijg je allemaal kansloze sloebers uit Somalié die nog crimineler en vervelender zijn dan Marokkanen die vervolgens niks bestellen en in de hoekjes van de zaal aan die takken lopen te sabbelen. _O-

Dit zou een drempel kunnen zijn voor normaal publiek. die vervolgens je tent weren en zo gaan je inkomsten al gauw naar een dieptepunt..
pi_125665191
Heb je wel naar de landelijke cijfers gezien van discotheken? Discotheken zijn een dood concept.
Locomotion, Marathon, Asta, Tempel, Huis van Oranje.

Allemaal in de omgeving en allemaal failliet gegaan
pi_125665238
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Amphion locatie ligt gewoon in de binnenstad.
Zit zelfs al een nieuwe discotheek op die locatie.
Verder kan er een man of 700 in en ligt het op een paar meter van de snelweg af en de randstadrail stopt voor de deur.

Je feitjes kloppen niet :)
wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehad

en die nieuwe tent trekt een hele anderen doelgroep aan met hun hardcore enzo dan wij dus let voortaan op voordat je iemand probeert tegen te spreken
pi_125665306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je wel naar de landelijke cijfers gezien van discotheken? Discotheken zijn een dood concept.
Locomotion, Marathon, Asta, Tempel, Huis van Oranje.

Allemaal in de omgeving en allemaal failliet gegaan
Wat is volgens jou wel een concept met uitgaan wat nu populair is?
kleinschaligheid misschien meer?
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:34:05 #15
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_125665372
Denk dat je met je locatie al fout zit. Een industrieterrein is ook niet alles. Daarnaast moet er volgens het bestemmingsplan ook maar een discotheek mogen.
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:36:46 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125665493
goed idee, veel succes! laat maar weten hoe het afloopt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125665495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:


wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehad

en die nieuwe tent trekt een hele anderen doelgroep aan met hun hardcore enzo dan wij dus let voortaan op voordat je iemand probeert tegen te spreken
Het is 2 km vanaf de a12 :) als je vanaf den haag komt
En 5 km als je vanaf utrecht komt.

Als ik zie wat je aan doelgroep wilt hebben zit je ook niet goed.
Dat is er allemaal al geweest, denk aan estupendo, spoor3, loco, alpenexpress, en dan niet te vergeten de keer op keer falende discotheek bij de silverdome :)
pi_125665566
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het is 2 km vanaf de a12 :) als je vanaf den haag komt
En 5 km als je vanaf utrecht komt.

Als ik zie wat je aan doelgroep wilt hebben zit je ook niet goed.
Dat is er allemaal al geweest, denk aan estupendo, spoor3, loco, alpenexpress, en dan niet te vergeten de keer op keer falende discotheek bij de silverdome :)
die zijn idd ook falliet en zelfs zwembad in zoetermeer ernaast is fallier plus dutch water dreams bijna jammer dat het crisis is anders kon het wel een haalbaar project zijn
pi_125665643
Ik denk dat de lastigheid zit in dat je 2-3 dagen per week open kan zijn en veel kosten maakt. Pand betaal je toch voor een hele maand, marketing, personeel, beveiliging, brandveiligheid, verzekeringen, inkoop van drank, boekhouding, vervoer.

Je zal best wel wat omzet draaien op een vrijdag en zaterdag maar dekt dit ook de andere 5 dagen? Ik denk dat discotheken juist kapot gaan omdat ze het grootste gedeelte van de week dicht moeten zijn. Het is niet voor niks dat strandtenten en discotheken het niet redden en kroegen die overdags een luchroom zijn en de hele week open + minder kosten maken het gewoon goed doen.
pi_125665698
Als het groot genoeg is kan je het voor weinig omtoveren tot een paintbalhal, dat is laatste 2 jaar wel een opkomende markt en ook door versoepeling van wetgeving voor markers
pi_125665746
Het is gwn een klote idee en totaal niet uitvoerbaar ook in niet-crisistijd. Dergelijke grote discos is in NL geen markt voor. Bijv die disco in limburg, de grootste vd benelux had ongeveer alles wat jij opnoemt. Was binnen no time failliet.

Je onderschat ook in ernstige mate wat het inhoudt om zo een toko op te starten, laat staan dagelijks te runnen.

Heb je uberhaupt enige horecaervaring?
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:42:59 #22
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_125665761
Hal leeghalen en er een plantage inzetten.
Anonieme tievesclown
pi_125665801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Crimyclown het volgende:
Hal leeghalen en er een plantage inzetten.
Nog het meest winstgevend idd :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:48:14 #24
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125666022
TS hoe oud ben je?
Fatsoenlijke taalbeheersing is ook niet onbelangrijk, wil je serieus genomen worden :')
pi_125666233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Sandersson het volgende:
Het is gwn een klote idee en totaal niet uitvoerbaar ook in niet-crisistijd. Dergelijke grote discos is in NL geen markt voor. Bijv die disco in limburg, de grootste vd benelux had ongeveer alles wat jij opnoemt. Was binnen no time failliet.

Je onderschat ook in ernstige mate wat het inhoudt om zo een toko op te starten, laat staan dagelijks te runnen.

Heb je uberhaupt enige horecaervaring?
Ben enige tijd geleden vanaf mijn 16'e tot 20'e eerst crewlid geweest en later crewtrainer bij McDonald's en heb stage plekken gehad in een restaurant maar geen horeca ervaring als in de trant van een discotheek
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:52:45 #26
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_125666255
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Mubassie het volgende:
TS hoe oud ben je?
Fatsoenlijke taalbeheersing is ook niet onbelangrijk, wil je serieus genomen worden :')
Het hele plan is ook kansloos. Wie is de doelgroep? Iedereen. Wat ik nu allemaal lees is gedoemd te mislukken. Denk dat TS zich eerst eens goed moet verdiepen en met een beter plan moet komen.
Anonieme tievesclown
pi_125666272
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Mubassie het volgende:
TS hoe oud ben je?
Fatsoenlijke taalbeheersing is ook niet onbelangrijk, wil je serieus genomen worden :')
23
pi_125666482
Vrijdag hiphopavond, met gratis drankjes voor dames en condooms van de heren...worden er ook gratis kogelvrije-vesten uitgedeeld?
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:58:48 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_125666561
quote:
in de omliggende omgeving zijn twee discotheken falliet gegaan
\

dan zou je moeten denken......
  woensdag 24 april 2013 @ 00:03:00 #30
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125666753
Gratis condooms
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:

- Vrijdag voor mannen aan de deur allemaal gratis een pakje condooms

:')
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_125666809
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
  woensdag 24 april 2013 @ 00:08:34 #32
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_125666997
Gelijk een bangroom maken.
pi_125669112
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef Tinos85 het volgende:
Gelijk een bangroom maken.
Iig een geheel eigen concept. Goes signaal ook die condooms.... vrouwen, mannen kom hier nog duidelijker om een reden
All management is Strategic Management.
pi_125669247
Ha ha, mega discotheken met meerdere zalen. 2001 belde.

Gast, dat concept werkt niet meer. Misschien nog op het platteland. Niet in de randstad.
  woensdag 24 april 2013 @ 07:06:23 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125669260
Al even afgezien van het feit dat de kans klein is dat je een horecavergunning krijgt op een industrieterrein.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125669340
Dat worden mooie verschpartijen tussen de bezoekers van de skihut-zaal en de arab-lounge :D

Verder is die rookzaal een leuk idee, maar als je daar ook blowen toestaat ben je dan geen coffeeshop?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125670075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
mijn oom heb op de binckhorst den haag een eigen succes vol lopend bedrijf met in export auto's en verkoop van tweederhands auto's
...
Starterskapitaal kan ik wel regelen gedeeltelijk met mijn oom, en die heeft ook geldbronnen en banden die eventueel in willen investeren.
Ik moest even lachen bij het autobedrijf met banden die willen investeren... :')
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_125670105
Verder een prima plan, goed doordacht, alle randzaken goed overwogen, financiering op orde, business case grondig doorgerekend, pand is al beschikbaar. Wanneer ga je open?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 april 2013 @ 08:53:01 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125670163
Bij condooms moest ik glimlachen. Bij Arab lounge moest ik lachen.
  woensdag 24 april 2013 @ 08:54:13 #40
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_125670184
Locatie is al probleem 1; je krijg nooit een vergunning.

De kosten voor het opzetten van zo'n toko gaan in de tonnen! lopen.

Zet eerst maar eens uit wat nu elke stap van je plan kost, en hoeveel man jij dan per avond moet binnen halen om kostendekkend te zijn.

En dan hoeveel man elke avond om winst te maken om die enorme schuld terug te betalen

En dan dat even * 70% om te compenseren voor kut weer, mooi weer, feestdagen etc...

Ik denk dat dat behoorlijk tegenvalt :')
Dum de dum
  woensdag 24 april 2013 @ 08:54:44 #41
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_125670188
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:
Bij condooms moest ik glimlachen. Bij Arab lounge moest ik lachen.
Die mogen toch geen alcohol ? Wordt het zo'n cola en fruitella disco tot 22:00 :)
Dum de dum
pi_125670227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
Hoofdzaal R&B Hiphop, & urban

- SmokingLounge een zaal van glas met laserlichten wat je rustig zonder te harde muziek mag roken, ook roken van wiet en hasj en gebruik van qat is toegestaan hiermee willen we de eerste van Nederland zijn om zo ook publiek uit anderen steden aan te trekken en ons te onderscheiden

- Arab Lounge, speciaal om in te spelen op de turkse marokkaans iraanse bezoekers, omdat dit nog in weinig anderen clubs is zullen de mensen vanuit alle delen van de provincie deze zaak bezoeken

- Skihut, voor nederlanders die fluggels willen drinken en frans bauer willen luisteren

- Feun Lounge, rodeo stier en anderen actieviteiten zoals massage's en zwembad voor de bezoeker te kunnen chillen
Jij wilt heel agressief Nederland nader tot elkaar brengen of wat?

Verder zijn er inderdaad nog wat puntjes die de rest al heeft opgenoemd die je denk ik over het hoofd ziet en er te makkelijk over denkt. Een reputatie van een goeie toko heb je niet zomaar opgebouwd. Aangezien die andere al enige tijd failliet zijn (?) heeft iedereen alweer een nieuwe stek gevonden.
I'm not the man you think I am!
pi_125670251
Ik heb een mooie suggestie voor de naam van die toko: Tokkies Place
Mooie verwijzing naar eigenaar en publiek...
60 HRC
  woensdag 24 april 2013 @ 08:59:54 #44
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_125670263
Bussen inzetten om mensen drie uur in je tent te hebben. Waarbij jij ook nog de eerste twee drankjes weggeeft |:(
  woensdag 24 april 2013 @ 09:01:59 #45
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_125670297
En zelf even isoleren? Het is geen laminaat isolatie...
pi_125670346
Meen je dat echt Gulmez? Je hebt Wahjong dus je bent toch beperkt?
History became legend, legend became myth.
pi_125670348
TS geeft alles gratis weg. Gratis bus, gratis entree, gratis drank, gratis condooms, gratis garderobe.

TS is binnen 2 weken failliet :')
pi_125670414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehad

en die nieuwe tent trekt een hele anderen doelgroep aan met hun hardcore enzo dan wij dus let voortaan op voordat je iemand probeert tegen te spreken
Okee! Succes!

:')
pi_125670744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Sandersson het volgende:
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
Precies waar ik aan dacht. Ook niet met gratis entree en gratis drankjes, en m'n zoon ook niet trouwens.
pi_125670755
Ik verbaas mezelf hoe mensen zichzelf met een dom idee financieel naar de afgrond dirigeren. Hier ook van die sukkels die tussen wat buurtwinkeltjes een platenzaak begonnen. Heeft wel 2 maanden geduurd voordat ze doorhadden dat je van 3 klanten per week nog geen droog brood te eten hebt.
60 HRC
pi_125671084
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef mime_negert het volgende:
Bussen inzetten om mensen drie uur in je tent te hebben. Waarbij jij ook nog de eerste twee drankjes weggeeft |:(
Kweenie hoor, maar dat is hier in het oosten heel gebruikelijk. Alle grote disco's hebben discovervoer.

Daar moet je overigens wel voor betalen en je krijgt zeker geen drankjes toe :P
pi_125671728
Een discotheek gericht op mensen die 1 colaatje per avond drinken. Top idee!
pi_125672728
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:46 schreef erikkll het volgende:

[..]

Kweenie hoor, maar dat is hier in het oosten heel gebruikelijk. Alle grote disco's hebben discovervoer.

Daar moet je overigens wel voor betalen en je krijgt zeker geen drankjes toe :P
klopt ik ging toen ik nog in Zwolle woonde naar discotheek takens toen ik jaar of 16 was en je had vanaf zwolle,dalfsen,enzo busjes rijden

en ook de bob bus in rotterdam die brengen vanuit centraal ook mensen terug naar zoetermeer delft etc
pi_125672764
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ha ha, mega discotheken met meerdere zalen. 2001 belde.

Gast, dat concept werkt niet meer. Misschien nog op het platteland. Niet in de randstad.
Hollywood music hall pal tegen cs rotterdam en die loopt en zeker in de zomermanden al jaren top
pi_125672791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hollywood music hall pal tegen cs rotterdam en die loopt en zeker in de zomermanden al jaren top
Tegens CS aan ja, in het centrum dus, niet op een industrieterrein.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125672804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:06 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat de kans klein is dat je een horecavergunning krijgt op een industrieterrein.
kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
pi_125672829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Tegens CS aan ja, in het centrum dus, niet op een industrieterrein.
misschien is een locatie aan het centraal station van den haag ook beter alleen ik weet niet of ik zo'n locatie kan financieren
pi_125672844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
Dat is Duitsland ja.
Wij zijn (nog) geen provincie van Duitsland.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_125674152
Gratis naar de disco en nog condooms toekrijgen ook, wanneer ga je open? _O_
  woensdag 24 april 2013 @ 12:28:20 #60
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125675579
Enig idee TS, wat voor enorme investering je moet maken?
  woensdag 24 april 2013 @ 13:27:43 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125677613
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
Want als het in Duitsland kan dan kan het in Nederland ook? Okay, handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 april 2013 @ 13:47:28 #62
26374 made
..made by made..
pi_125678252
Hoeveel start capitaal denk je nodig te hebben ?
* Verbouwing loods (brandveiligheid / vluchtwegen etc)
* Geluid / licht
* Inrichting
Lurkt !
pi_125680420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef made het volgende:
Hoeveel start capitaal denk je nodig te hebben ?
* Verbouwing loods (brandveiligheid / vluchtwegen etc)
* Geluid / licht
* Inrichting
Ik hoop met een budget van rond de 6.000 euro te kunnen beginnen, comerciele DJ's kunnen pas later ingehuurd worden als het al een beetje loopt, aangezien die voor een paar uur gewoon te veel vragen

Ik zoek amateur DJ's die ervaring hebben en graag is voor een grote zaal mensen willen draaien, er zijn genoeg jeugdcentrums in Den Haag waar jonge talenten te vinden zijn.

Isolatie kan ik zelf voor het gebouw doen, heb ik wel is vaker gedaan bij de schuur van mijn vader, alleen moet je uitkijken dat er tussen de isolatie matriaal en de nieuwe wand geen muizen komen te zitten..
Mijn oom kan wel 4.000 tot 6000 los maken, ik denk dat ik van de bank niks kan verwachten aangezien ik geen ervaring erin heb..
  woensdag 24 april 2013 @ 14:58:04 #64
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_125680467
:')
The more debt, the better
pi_125680492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Locatie is al probleem 1; je krijg nooit een vergunning.

De kosten voor het opzetten van zo'n toko gaan in de tonnen! lopen.

Zet eerst maar eens uit wat nu elke stap van je plan kost, en hoeveel man jij dan per avond moet binnen halen om kostendekkend te zijn.

En dan hoeveel man elke avond om winst te maken om die enorme schuld terug te betalen

En dan dat even * 70% om te compenseren voor kut weer, mooi weer, feestdagen etc...

Ik denk dat dat behoorlijk tegenvalt :')
De overige dagen kan ik mijn zaal(en) laten verhuren aan bijvoorbeeld bedrijfsfeestjes.
pi_125680552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:06 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat de kans klein is dat je een horecavergunning krijgt op een industrieterrein.
weet je wat de reden hiervoor kan zijn?
in Duitsland is het namelijk bijna altijd zo dat discotheken in industrieterreinen liggen omdat ze dan het minst voor overlast zorgen
  woensdag 24 april 2013 @ 15:01:07 #67
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_125680563
6000 euro voor een discotheek met meerdere zalen? Denk eerder aan 6.000.00 euro voor 1 zaal om mee te beginnen. En dan heb je de vergunningen waarschijnlijk nog niet eens binnen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_125680657
Dit gaat zo hard falen. :D :'( :D
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 24 april 2013 @ 15:06:51 #69
26374 made
..made by made..
pi_125680751
6000 euro.
Ik weet niet wat je allemaal moet gaan verbouwen, maar met 6000 euro kom je niet ver.
Misschien kan je net de schroeven ervan betalen die je waarschijnlijk nodig hebt voor de geluidsisolatie.

Tip, ga gewoon werk zoeken en zet dit idee uit je hoofd.
Lurkt !
  woensdag 24 april 2013 @ 15:07:16 #70
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_125680771
Maar aangezien ondernemen een prima methode is om uit de Wajong te komen:

Vraag eens bij het lokale jeugdcentrum of je daar feestavonden mag gaan organiseren en dat je zelf voor alle kosten en dergelijke wil opdraaien. Pak het wat professioneel aan (dus met een begroting en dergelijke) en doe wat ervaring op met promotie, drank inkoop, betalingen en kaartverkoop. Als je dat in de vingers hebt kan je feesten gaan organiseren in al bestaande discotheken. Je leert dan ook onderhandelen en je krijgt een beeld van wat er allemaal in de horeca komt kijken.

Als je op een gegeven moment een mooi bedrag bij elkaar gespaard hebt (bijv 50.000 euro) dan kan je jezelf inkopen bij een al bestaand horeca onderneming. Als je hard werkt en veel inzet toont kan je vandaar uit gaan uitbreiden om uiteindelijk genoeg centjes te bezitten om een eigen disco te openen en draaiend te houden.

Je kan ook een eigen schuur ombouwen tot discotheek en pils uit het krat verkopen. Daar verdien je wel een paar tientjes per avond mee. Maar dan krijg je de brandweer en de gemeente op bezoek als het groot wordt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_125680851
Dus jij kan voor 6k een paar zalen isoleren. En je denkt dat er dan mensen gaan zitten. In een kale zaal. Zonder geluid. Zonder licht. Zonder bar. Op een industrieterrein. Voor 8 euro pp.
pi_125680878
Zit TS zit niet in de wajong vanwege een lichamelijke handicap denk ik.....

¤ 6.000,- |:(
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125681108
Ik vraag me nog steeds af waarom TS denkt wel de vaardigheden denkt te hebben een ondernemer te zij. Terwijl hem de vaardigheden ontbreken om een werknemer te zijn.

6000 euro is niet eens genoeg voor een gemiddelde bar trouwens ;).
pi_125681117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef Ryon het volgende:
Maar aangezien ondernemen een prima methode is om uit de Wajong te komen:

Vraag eens bij het lokale jeugdcentrum of je daar feestavonden mag gaan organiseren en dat je zelf voor alle kosten en dergelijke wil opdraaien. Pak het wat professioneel aan (dus met een begroting en dergelijke) en doe wat ervaring op met promotie, drank inkoop, betalingen en kaartverkoop. Als je dat in de vingers hebt kan je feesten gaan organiseren in al bestaande discotheken. Je leert dan ook onderhandelen en je krijgt een beeld van wat er allemaal in de horeca komt kijken.

Als je op een gegeven moment een mooi bedrag bij elkaar gespaard hebt (bijv 50.000 euro) dan kan je jezelf inkopen bij een al bestaand horeca onderneming. Als je hard werkt en veel inzet toont kan je vandaar uit gaan uitbreiden om uiteindelijk genoeg centjes te bezitten om een eigen disco te openen en draaiend te houden.

Je kan ook een eigen schuur ombouwen tot discotheek en pils uit het krat verkopen. Daar verdien je wel een paar tientjes per avond mee. Maar dan krijg je de brandweer en de gemeente op bezoek als het groot wordt.
Haha dat laatste is wel grappig toen ik in Zwolle woonde deden boeren dit altijd uit die dorpjes, hadden bijvoorbeeld een schuur, iedereen betaalde 10 euro bij binnenkomst en dan waren binnen alleen muziek en bier enzo, dat is niet echt mijn ding :P

Maar je hebt wel gelijk, kreeg laatst een foldertje van de wajong en er stond dat ze mensen willen stimuleren om een eigen zaak te beginnen, en de kosten wat je verliest kunnen ze dan gedeeltelijk compenseren, en als je winst maakt zoveel dat je meer dan 1000 euro per maand draaid dan willen ze dat weer hebben

maar als ik te veel winst ga maken schrijf ik me gewoon uit, want dan heb ik die wajong toch niet meer nodig

mijn vader wou ooit een eigen kapper beginnen maar dat is uiteindelijk ook nooit gelukt misschien moet ik idd maar kleiner beginnen en iets als een lounge bar ofzoiets in de binnenstad waar je gratis op wifi kan zitten, lekkere stoelen en banken en waar je gewoon kan relaxen met niet al te harde muziek
pi_125681158
Ik heb een appartement van 40m2 verbouwt en was meer dan 10k kwijt...
pi_125681224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:10 schreef DroogDok het volgende:
Zit TS zit niet in de wajong vanwege een lichamelijke handicap denk ik.....

¤ 6.000,- |:(
nee ik zat eerst op stedelijk college vmbo Zoetermeer, dat ging mis door me agressie problemen, toen moest ik naar de Goudse waarde in Gouda, speciaal onderwijs daar ging het ook mis omdat ik totaal niet luisterde en nooit kwam opdagen toen steeds leerplicht ambtenaar aan de deur gehad

en toen uiteindelijk op de zmok in transvaal gekomen en vanaf toen ik 18 kreeg stroomde ik de wajong in en heb aantal keren cursussen gehad voor me woede, en ze zijn opzoek naar een baan alleen ze vinden niks dusja jobcoach komt af en toe langs maar bij elke proefplaatsing ben ik na 3 maanden weer eruit gezet door verschillende dingen
pi_125681344
Dus ik betaal jouw wajong omdat jij jezelf niet in kan houden?
pi_125681387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus ik betaal jouw wajong omdat jij jezelf niet in kan houden?
Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus netto kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijkt
pi_125681417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus nette kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijkt
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belasting ^O^.

Als jou dood directe opbrengst voor de maatschappij betekent, betekent dit dus vanzelfsprekend dat je nu geld kost.
pi_125681705
Als je al een vergunning krijgt, dan kost je dat al mer dan 6k man.. wat een bazen topic dit
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125681709
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belasting ^O^.

Als jou dood directe opbrengst voor de maatschappij betekent, betekent dit dus vanzelfsprekend dat je nu geld kost.
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? nee :') ik heb er zelf niks aan gehad zit nog steeds met problemen dus en waarom op mij afgeven er zitten scholen vol met jongeren en problematiek geef lekker op het systeem af dan op mij man
  woensdag 24 april 2013 @ 15:47:50 #82
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_125682121
Hoeveel denk je nodig te hebben als startkapitaal?
pi_125682248
Als je denkt dat het zo'n succes wordt en de bank geen geld schuift, waarom geen crowdfunding?
pi_125682327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? nee :') ik heb er zelf niks aan gehad zit nog steeds met problemen dus en waarom op mij afgeven er zitten scholen vol met jongeren en problematiek geef lekker op het systeem af dan op mij man
Het systeem? Jij bent iemand van het systeem!

Jij trekt vrijwillig elke maand geld, je kan gaan werken. Maar weigert je eigen agressie op te lossen. Niemand is slachtoffer omdat die iets krijgt.
pi_125682374
die smoking lounge is niet nieuw.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 april 2013 @ 16:01:18 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125682584
Gulmez-topics _O_ _O_
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 16:24:24 #87
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_125683467
Even los van de volgende feiten:
- 6000 EUR als startkapitaal is abominabel weinig. Met een hoofdletter A.
- Al je concepten zijn al eens uitgevoerd en hebben stuk voor stuk gefaald.
- Je hebt geen vergunning.
- Je bedrijfsplan ontbreekt.
- Je doelgroep is net zo wazig als je bedrijfsplan.
- Je hebt geen personeel/busjes/bedrijfsvoorraad.
- Van je startkapitaal kan je never nooit niet een enigszins redelijke licht- en geluidsinstallatie van betalen.

Kan je zelf isoleren wel uit je hoofd zetten, dat gaat de Brandweer nooit goedkeuren.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:45:25 #88
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_125684177
Van het startkapitaal kan je nog niet eens de drank voor een avondje kopen :P
pi_125684461
_O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_125685848
http://www.uwv.nl/Particu(...)n_eigen_bedrijf.aspx
Succes TS!

Wat je ook gaat doen, wees realistisch en probeer een businessmodel op te stellen waarbij je geen rekening houdt met een eventuele terugval op een uitkering. Vooral dit laatste is de oorzaak van veel problemen met klanten/leveranciers als het toch niet erg goed loopt na de genoemde 6 maanden.
pi_125688850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef mujentas het volgende:
TS is binnen 2 weken failliet voordat het topic 6 paginas heeft :')
Aangepast ;)
  woensdag 24 april 2013 @ 19:16:52 #92
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_125689340
Hilarisch topic weer, echt Gulmez-kwaliteit _O-
Daarnaast inderdaad een harde WTF, de wajong in voor woedeproblemen?
Ik heb ook woedeproblemen, kan ik gewoon iemand bedreigen en dan de overheid opbellen dat ik de wajong in wil? Makkelijk gratis geld, tering zeg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_125689784
¤6000,- startkapitaal is te weinig. Zelfs ¤60.000,- is te weinig. ¤600.000,-, en dan alleen voor de inrichting is een mooie start.

Ga maar eens zoeken naar basic dingen zoals garderobebenodigdheden, metaaldetector, nooduitgangverlichting, (brand)beveiliging, salaris eerste paar maanden voor 'betrouwbaar personeel'.

En misschien hou je dan geld over voor een geluidsinstallatie, ik heb net een nieuwe geluidsset, en ik ben al ¤1500,- kwijt, en dan heb ik maar 6 lullige kleine speakertjes en een receiver voor in een appartement. En dan nog eens ¤750,- voor de TV, en de NAS was een paar jaar geleden ¤1000,-

En dan moet je ook nog 'feestverlichting' hebben, een goede basic installatie kost ook tienduizenden Euro's.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 24 april 2013 @ 19:32:33 #94
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125689997
quote:
9s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Gulmez-topics _O_ _O_
Dit. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125692624
Tijd voor een muziekje _O_
pindazakje
pi_125693394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:09 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Dus jij kan voor 6k een paar zalen isoleren. En je denkt dat er dan mensen gaan zitten. In een kale zaal. Zonder geluid. Zonder licht. Zonder bar. Op een industrieterrein. Voor 8 euro pp.
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_125695035
Ts is de 'x1.000' vergeten die je vaak ziet bij exploitatierekeningen en balansen in jaarrekeningen.

toch? O~)
pi_125696300
Haha, een huisverbouwen kost al snel tienduizenden euro's, maar TS denk dat hij voor 6k een discotheek tevoorschijn kan toveren? Je kan niet eens de bar vullen met flessen voor dat bedrag man.
  woensdag 24 april 2013 @ 21:46:53 #99
122997 zquing
Drama Junk
pi_125697168
Ga gewoon de techno kant op, beetje illegale feestjes organiseren. Geen gekut met politie/isolatie en als je slim bent laat je een paar van je matties dealen en strijk jij een deel van de winst op.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_125697346
Wat een rare pendel tijden. Dan zou je maar 3 uur hebben om op stap te gaan? Hier sluiten de discotheken om 06:00 dus waarom om 02:30 terugrijden?
  woensdag 24 april 2013 @ 21:50:53 #101
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_125697423
:')
pi_125701928
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een rare pendel tijden. Dan zou je maar 3 uur hebben om op stap te gaan? Hier sluiten de discotheken om 06:00 dus waarom om 02:30 terugrijden?
ja klopt alleen willen we meisjes van 16 of 17 aantrekken moeten we ook rekening houden met de tijden dat ze wee naar huis moeten en over de 17 hebben ze toch eigen vervoer dus alles is over na gedacht

alleen ik heb vervelende nieuws mijn oom is mede investeerder in een nieuwe moskee, hij heeft geholpen met de financieringen van het kopen van een oude pand voor 700 personen alleen moet die moskee ook nog van binnen verbouwd worden en misschien zelfs de buitenkant opknappen en hij kan hierdoor max 1000 euro lenen als ik een goed bedrijfsplan heb

de rest moet ik dus vinden in sponsers maar komt goed jongens als ik meer info heb over de voorderingen van mijn nieuwe bedrijf dan update ik jullie weer in deze rubriek gr fatih
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 april 2013 @ 22:56:36 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 24 april 2013 @ 23:37:32 #104
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_125704335
1000 euro, nog 699.000 te gaan dus?
pi_125704431
Ik zou graag willen investeren. Aan Qat kauwende somaliers moet een vermogen te verdienen zijn.
pi_125704559
Na t laatste bericht geloof ik er niet meer in..

Als dit geen grap is dan heb je echt een door jezelf geisoleerde plaat voor je kop
pi_125704915
:D

_O_ _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 april 2013 @ 23:51:02 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125704916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef Sandersson het volgende:
Na t laatste bericht geloof ik er niet meer in..

Als dit geen grap is dan heb je echt een door jezelf geisoleerde plaat voor je kop
Ken je Gulmez niet?
pi_125707517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
Ja en daar komt geen hond meer.
pi_125707531
6000 eigen vermogen is meer dan genoeg.

Gewoon obligaties uitgeven a ¤350.000 en dat als eigen vermogen deel gebruiken voor bancaire lening van ¤650.000. Tot alle obligaties uitgegeven zijn dat opvangen met brugfinanciers. Oké je betaald zo'n 10% rente, maar met dit concept mag dat geen probleem heten. En verder is het risico voor de obligatiehouders!.

Succes!
pi_125707762
Mensen die serieus op dit topic reageren. Dit is 100% een troll, niemand is zo dom
pi_125707810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Sandersson het volgende:
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
...en Turken .
Rondom kogelvrij glas en de eerste tien consumpties gedestilleerd gratis.
Als je een beetje comfortabele stoelen buiten de lounge neerzet op het te aanschouwen ,mis ik geen avond.
misschien ook nog een mogelijkheid tot gokken ?
50 euro op die Koerd met die bult onder zijn jasje .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125710321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 07:36 schreef JerryLee het volgende:
...en Turken .
Rondom kogelvrij glas en de eerste tien consumpties gedestilleerd gratis.
Als je een beetje comfortabele stoelen buiten de lounge neerzet op het te aanschouwen ,mis ik geen avond.
misschien ook nog een mogelijkheid tot gokken ?
50 euro op die Koerd met die bult onder zijn jasje .
Kijk, DIT is nu eens een goed concept! ^O^

Hier ga je rijk mee worden Gulmez!
pi_125710821
Misschien moet je hier jouw idee even neerzetten voor meer serieuze reacties :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 10:41:07 #115
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125710847
Hoe ga jij een bedrijfshal akoestisch dicht krijgen? Met een doos-in-doos constructie ofzo? Lijkt me een nutteloze exercitie, dan is een nieuw pand zetten goedkoper.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125711869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:41 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe ga jij een bedrijfshal akoestisch dicht krijgen? Met een doos-in-doos constructie ofzo? Lijkt me een nutteloze exercitie, dan is een nieuw pand zetten goedkoper.
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
pi_125711902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
cool een dj die op een scooter staat te draaien!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125712020
shit hahaha, als iemand met ze draaitafel wilt komen gratis dan hoeft die scooter niet alleen ik heb ook geen stereo instalatie, boxen

Als het allemaal lukt mogen trouwens alle fokkes van harte uitgenodigd bij me eerste feest. :)
sowieso alle jongeren uit de moskee komen ik ga daar adverteren en op facebook, en ik hoop ook nog mensen daarbuiten te kunnen bereiken moet nog ff verzinnen hoe
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 11:27:20 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125712089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125712402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.
ik ben daar wel eens eerder geweest met een feest geen idee of het officieel mag natuurlijk en denk ook dat je met dit concept ook geen geld mag vragen officieel gezien omdat je geen vergunning hebt?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 april 2013 @ 11:44:26 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125712667
Gulmez, waarom geen plannen om in Zwolle een discotheek te starten? Of kom je hier niet zoveel meer?
pi_125712883
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Gulmez, waarom geen plannen om in Zwolle een discotheek te starten? Of kom je hier niet zoveel meer?
ja elk weekend bijna nog voor me familie ben ik er nog :) Hmm ik heb wel is mee helpen met het organiseren met een feest van een vriend van me bij het suporterscafe van pec Zwolle, dat was wel leuk alleen bar en geluid waren daar allemaal al aanwezig

Ik weet niet of het in Zwolle loopt een discotheek, bloopers en timeless gaan wel goed, en je hebt club ministerz ofzoiets in het pec zwolle stadion, en hedon waar de reaggeyards ofzoiets gehouden word, ik denk dat een consept als discotheek daarom niet echt loopt.

en je had toch iets van X ray zitten in de binnenstad? weet je de rede waarom die falliet is gegaan? :P
  Moderator donderdag 25 april 2013 @ 11:51:36 #123
257132 crew  Awsom
pi_125712908
:') :') :') :') :') :') :')
pi_125713105
Godver, een DJ op een scooter en het geheel aangekleed met troep van de kringloopwinkel. Ik voorzie een succes en snap werkelijk niet waarom iemand dit nog nooit eerder bedacht heeft. Klinkt als een goudmijntje.
pi_125713489
Kan dit niet naar ONZ?
pi_125713628
Ik denk dat je hele hoge securitykosten gaat hebben als je een zaal voor somaliers, een zaal voor marokanen en een zaal voor skihutpubliek gaat maken. Dan krijg je hetzelfde effect als op een kermis waar ook dit verschillende publiek op afkomt. Elke avond vechten.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_125713716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef marzman het volgende:
Ik denk dat je hele hoge securitykosten gaat hebben als je een zaal voor somaliers, een zaal voor marokanen en een zaal voor skihutpubliek gaat maken. Dan krijg je hetzelfde effect als op een kermis waar ook dit verschillende publiek op afkomt. Elke avond vechten.
Ja, maar dat maakt juist onderdeel uit van het unieke concept!

Dat vechten gebeurt gewoon in een kooi. Alwaar men achter kogelwerendglas rustig aan een biertje nippend naar kan loeren en op kan gokken. Zoals hier boven al uit de doeken is gedaan.
pi_125714282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef QuiCk01 het volgende:
Uitgaan op een industrieterrein :Y

even serieus;

Bedenk ook dingen als brandveiligheid e.d. daar gaat ook echt heel veel onderzoek en kosten in zitten. Mocht je het echt serieus bedoelen, neem dat dan ook op je projectbegroting. Geef verder een schatting van bezoekersaantallen en gemiddelde bestedingen gebaseerd op het gemiddeld besteedbaarinkomen van je doelgroep.
:')
  Milf donderdag 25 april 2013 @ 12:37:03 #129
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_125714493
:')
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 25 april 2013 @ 13:26:50 #130
400886 allochtoontje1993
Rotterdam Centraal
pi_125716315
Klinkt erg gezellig, een kaal pand vol Somaliers en Marokkanen, met als middelpunt een scooter waar muziek uit gedraaid word. _O-

En kan ik als indo veilig binnenkomen zonder problemen, of word ik door onze vrolijke vrienden arbeidsongeschikt getrapt zodat ik hierna ook gedwongen een wajong uitkering moet aanvragen?



Ik heb er zin in! :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 13:30:28 #131
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125716473
Maar gast, wat is dit voor bullshit trollerig idee?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125721126
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
Zoeterminder
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
  donderdag 25 april 2013 @ 20:02:05 #133
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_125730914
Verdiep je eerst eens in een businessplan en het bestemmingsplan van de gemeente. Ik moet zeggen na je openingspost is mijn vertrouwen al weg..
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_125744056
Waar is de Rabobank webcare als je het nodig hebt? :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 25 april 2013 @ 23:50:56 #135
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125744892
TS, heb je Badr Hari al benaderd, als speciale attractie op de zaterdagavond? :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125746219
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
Klinkt al een stuk beter ^O^

Geluid en licht moet je gewoon huren, kost geen drol meer tegenwoordig. Kopen kost al snel ¤10k voor een kleine zaal.
pi_125746250
Volgens mij is het anno 2013 praktisch onmogelijk om een discotheek financieel succesvol te exploiteren.
pi_125746756
Gulmez ONZ topic staat hier verkeerd. Modjes?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_125747231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? nee :')
Dat je er niet om gevraagd hebt kan, maar je kan wel nee zeggen. Doe dat eens, probeer eens een keer niet een eerloze hond te zijn :)

En kijk hier eens als je dit woord nog eens wilt gebruiken.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_125747314
Heb je je schulden al betaald?

KLB / Oom overvallen.
pi_125750383
perfect idee eigenlijk.
al dat tuig in 1 grote loods bij elkaar op vrijdagavond.

geen security neerzetten en wachten op de veldslag :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:04:52 #142
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_125750572
goede idee vriend ik kom cker langs ene keer laat haters hier maar haten ik weet dat jij het in je hebt deze discotje succesvol te maken vriend
pi_125755140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
perfect idee eigenlijk.
al dat tuig in 1 grote loods bij elkaar op vrijdagavond.

geen security neerzetten en wachten op de veldslag :D
TS kennende zal brandveiligheid ook onzin zijn en veel te duur zijn. En als er inspectie is dan trapt hij met zn homies gewoon die gast neer, probleem opgelost ^O^ .

Vervolgens hoef je dus eigenlijk als er zo'n 2000 man binnen zijn alleen de voordeur te barikaderen. De rest gaat vanzelf.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')