ja klopt alleen willen we meisjes van 16 of 17 aantrekken moeten we ook rekening houden met de tijden dat ze wee naar huis moeten en over de 17 hebben ze toch eigen vervoer dus alles is over na gedachtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een rare pendel tijden. Dan zou je maar 3 uur hebben om op stap te gaan? Hier sluiten de discotheken om 06:00 dus waarom om 02:30 terugrijden?
Ken je Gulmez niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef Sandersson het volgende:
Na t laatste bericht geloof ik er niet meer in..
Als dit geen grap is dan heb je echt een door jezelf geisoleerde plaat voor je kop
Ja en daar komt geen hond meer.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
...en Turken .quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Sandersson het volgende:
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
Kijk, DIT is nu eens een goed concept!quote:Op donderdag 25 april 2013 07:36 schreef JerryLee het volgende:
...en Turken .
Rondom kogelvrij glas en de eerste tien consumpties gedestilleerd gratis.
Als je een beetje comfortabele stoelen buiten de lounge neerzet op het te aanschouwen ,mis ik geen avond.
misschien ook nog een mogelijkheid tot gokken ?
50 euro op die Koerd met die bult onder zijn jasje .
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer isquote:Op donderdag 25 april 2013 10:41 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe ga jij een bedrijfshal akoestisch dicht krijgen? Met een doos-in-doos constructie ofzo? Lijkt me een nutteloze exercitie, dan is een nieuw pand zetten goedkoper.
cool een dj die op een scooter staat te draaien!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is
mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden
dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten,)
een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is
Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is
mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden
dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten,)
een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is
ik ben daar wel eens eerder geweest met een feest geen idee of het officieel mag natuurlijk en denk ook dat je met dit concept ook geen geld mag vragen officieel gezien omdat je geen vergunning hebt?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.
ja elk weekend bijna nog voor me familie ben ik er nogquote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Gulmez, waarom geen plannen om in Zwolle een discotheek te starten? Of kom je hier niet zoveel meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |