hallo
mijn oom heb op de binckhorst den haag een eigen succes vol lopend bedrijf met in export auto's en verkoop van tweederhands auto's
De zaken gaan goed en iets verder in het industrieterrein staat nog een grote bedrijfsruimte leeg.
omdat ik al tijdje werkloos ben en wajong uitkering ook niet erg veel is en die paar barkies met hossel wil ik graag een eigen bedrijf beginnen'
in de omliggende omgeving zijn twee discotheken falliet gegaan en ik wil graag inspelen met een nieuw concept en inspelen op de doelgroep en de huidige wensen en hedendaagse problematiek
Starterskapitaal kan ik wel regelen gedeeltelijk met mijn oom, en die heeft ook geldbronnen en banden die eventueel in willen investeren.
- pand moet aan goed genoeg isolatie doen dat het aantal decibels niet in de omgeving te horen is
kan ik voor zorgen
Mijn concept
Omdat er twee discotheken in de omgeving falliet zijn, Locomotion Zoetermeer en Amphion Zoetermeer wil ik graag inspelen op deze doelgroep door middel van een nieuw concept'
Het concept moet nieuw en gewaagd zijn
Zo wil ik een aantal thema's doen voor verschillende doelgroepen
- Vrijdag hip hop avond
- Vrijdag gratis entree for lady's, + 2 consumptie munten
- Vrijdag voor mannen aan de deur allemaal gratis een pakje condooms
Tot 12u mogen gratis hun jas ophangen aan de garderobe om zo te stimuleren dat ze vroeg binnenkomen, de entree zou dan ook tot 12 uur 3 euro kosten ipv 8 euro.
Zaterdag verschillende thema's de leeftijd is 16+
Ik wil busjes laten pendelen om zo publiek van meerdere steden te bereiken
Opstap plekken
- 23:30 Zoetermeer locatie busstation Stadshart terugreis vanaf discotheek Binckhorst 2.30
- 23:30 Rijswijk terugreis vanaf discotheek 2.30
- 23.30 Den Haag Schilderswijk opstappen bij coffeeshop hollywood vertrek terug 2,30
- 23:30 vertrek Delft centraal station terug 2.30
De busritten bedragen per persoon 5 euro, en je eerste twee drankjes worden betaald door ons bij binennkomst op vertoon van je bus kaartje
zo trek je ook mensen uit verschillende steden wat belangrijk is voor de dirversieteit en bereikbaarheid en dat mensen niet panja achter het stuur terug naar huis rijden
Verschillende zalen
- Hoofdzaal R&B Hiphop, & urban
- SmokingLounge een zaal van glas met laserlichten wat je rustig zonder te harde muziek mag roken, ook roken van wiet en hasj en gebruik van qat is toegestaan hiermee willen we de eerste van Nederland zijn om zo ook publiek uit anderen steden aan te trekken en ons te onderscheiden
- Arab Lounge, speciaal om in te spelen op de turkse marokkaans iraanse bezoekers, omdat dit nog in weinig anderen clubs is zullen de mensen vanuit alle delen van de provincie deze zaak bezoeken
- Skihut, voor nederlanders die fluggels willen drinken en frans bauer willen luisteren
- Feun Lounge, rodeo stier en anderen actieviteiten zoals massage's en zwembad voor de bezoeker te kunnen chillen
Ik denk dat met mijn ideeën en concept iets te creëren wat nog niet bestaat en daarom ook in tidjen van crisis toch door te kunnen breken dmv inoveren en investeren in de wensen die in deze moeilijke tijden spelen.
Hebben jullie tups nog of aanmerkingen dan hoor ik het graag