Leuke en intressante vraagquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef trovey het volgende:
Waarom zijn die andere twee failliet gegaan, zou me daar eerst in verdiepen voordat je ze net zo snel volgt.
Zou het toch even goed uitzoeken, desnoods wat onderzoek doen in de omgeving en bij de juiste doelgroepen zodat je weet wat er leeft in de omgeving en wat de wensen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Leuke en intressante vraag
De amphion lag op een ongunstige locatie en ook ver van de snelweg af, daarbij bestond het al toen mijn vader een jaar of 25 was, in die periode is er weinig veranderd binnen en was het gebouw erg klein'
De locomotion was ook niet vernieuwend genoeg en daarmee hoop ik te kunnen inspelen met dit nieuwe concept die aan de huidige tijd voldoet
Amphion locatie ligt gewoon in de binnenstad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Gulmez het volgende:
De amphion lag op een ongunstige locatie en ook ver van de snelweg af, daarbij bestond het al toen mijn vader een jaar of 25 was, in die periode is er weinig veranderd binnen en was het gebouw erg klein'
wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehadquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Amphion locatie ligt gewoon in de binnenstad.
Zit zelfs al een nieuwe discotheek op die locatie.
Verder kan er een man of 700 in en ligt het op een paar meter van de snelweg af en de randstadrail stopt voor de deur.
Je feitjes kloppen niet
Wat is volgens jou wel een concept met uitgaan wat nu populair is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je wel naar de landelijke cijfers gezien van discotheken? Discotheken zijn een dood concept.
Locomotion, Marathon, Asta, Tempel, Huis van Oranje.
Allemaal in de omgeving en allemaal failliet gegaan
Het is 2 km vanaf de a12quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehad
en die nieuwe tent trekt een hele anderen doelgroep aan met hun hardcore enzo dan wij dus let voortaan op voordat je iemand probeert tegen te spreken
die zijn idd ook falliet en zelfs zwembad in zoetermeer ernaast is fallier plus dutch water dreams bijna jammer dat het crisis is anders kon het wel een haalbaar project zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is 2 km vanaf de a12als je vanaf den haag komt
En 5 km als je vanaf utrecht komt.
Als ik zie wat je aan doelgroep wilt hebben zit je ook niet goed.
Dat is er allemaal al geweest, denk aan estupendo, spoor3, loco, alpenexpress, en dan niet te vergeten de keer op keer falende discotheek bij de silverdome
Nog het meest winstgevend iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Crimyclown het volgende:
Hal leeghalen en er een plantage inzetten.
Ben enige tijd geleden vanaf mijn 16'e tot 20'e eerst crewlid geweest en later crewtrainer bij McDonald's en heb stage plekken gehad in een restaurant maar geen horeca ervaring als in de trant van een discotheekquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Sandersson het volgende:
Het is gwn een klote idee en totaal niet uitvoerbaar ook in niet-crisistijd. Dergelijke grote discos is in NL geen markt voor. Bijv die disco in limburg, de grootste vd benelux had ongeveer alles wat jij opnoemt. Was binnen no time failliet.
Je onderschat ook in ernstige mate wat het inhoudt om zo een toko op te starten, laat staan dagelijks te runnen.
Heb je uberhaupt enige horecaervaring?
Het hele plan is ook kansloos. Wie is de doelgroep? Iedereen. Wat ik nu allemaal lees is gedoemd te mislukken. Denk dat TS zich eerst eens goed moet verdiepen en met een beter plan moet komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Mubassie het volgende:
TS hoe oud ben je?
Fatsoenlijke taalbeheersing is ook niet onbelangrijk, wil je serieus genomen worden
23quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Mubassie het volgende:
TS hoe oud ben je?
Fatsoenlijke taalbeheersing is ook niet onbelangrijk, wil je serieus genomen worden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
- Vrijdag voor mannen aan de deur allemaal gratis een pakje condooms
Iig een geheel eigen concept. Goes signaal ook die condooms.... vrouwen, mannen kom hier nog duidelijker om een redenquote:
Ik moest even lachen bij het autobedrijf met banden die willen investeren...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
mijn oom heb op de binckhorst den haag een eigen succes vol lopend bedrijf met in export auto's en verkoop van tweederhands auto's
...
Starterskapitaal kan ik wel regelen gedeeltelijk met mijn oom, en die heeft ook geldbronnen en banden die eventueel in willen investeren.
Die mogen toch geen alcohol ? Wordt het zo'n cola en fruitella disco tot 22:00quote:Op woensdag 24 april 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:
Bij condooms moest ik glimlachen. Bij Arab lounge moest ik lachen.
Jij wilt heel agressief Nederland nader tot elkaar brengen of wat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
Hoofdzaal R&B Hiphop, & urban
- SmokingLounge een zaal van glas met laserlichten wat je rustig zonder te harde muziek mag roken, ook roken van wiet en hasj en gebruik van qat is toegestaan hiermee willen we de eerste van Nederland zijn om zo ook publiek uit anderen steden aan te trekken en ons te onderscheiden
- Arab Lounge, speciaal om in te spelen op de turkse marokkaans iraanse bezoekers, omdat dit nog in weinig anderen clubs is zullen de mensen vanuit alle delen van de provincie deze zaak bezoeken
- Skihut, voor nederlanders die fluggels willen drinken en frans bauer willen luisteren
- Feun Lounge, rodeo stier en anderen actieviteiten zoals massage's en zwembad voor de bezoeker te kunnen chillen
Okee! Succes!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat klopt niet wat sta je dom te praten ik heb tegenover daar gewoont in Driemanspolder en de snelweg ligt niet tegen het stadshart en ik heb het nooit over de randstadrail gehad
en die nieuwe tent trekt een hele anderen doelgroep aan met hun hardcore enzo dan wij dus let voortaan op voordat je iemand probeert tegen te spreken
Precies waar ik aan dacht. Ook niet met gratis entree en gratis drankjes, en m'n zoon ook niet trouwens.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Sandersson het volgende:
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |