Jaloers dat je geen kut hebt? Oh wacht.. anyway ik heb de TT nog.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen kut hebt? Oh wacht.. anyway ik heb de TT nog.
Nou, dat vind ik nou ook!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef Karzai het volgende:
3fm is echt te commercieel, al die brillen die ze op hebben is ook lachwekkend
Oke bedankt man doeiquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef Karzai het volgende:
3fm is echt te commercieel, al die brillen die ze op hebben is ook lachwekkend
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeurenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou ook!!
Eindelijk eens iemand hier die zijn bek open durft te trekken en dit aan de kaak wil stellen![]()
Geen dank, tis best een leuk station maar ik betaal niet voor reclamequote:
Ja man, dit is echt zo'n kusjekroel-topic. Ieder puntje van kritiek wordt zonder pardon de grond in geboord...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeuren
Dan ga je naar Radio 2 luisterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geen dank, tis best een leuk station maar ik betaal niet voor reclame
Het moet niet gekker worden
Sorry.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg... Jaag m'n verse bloed eens niet weg
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeuren
Overdreven gedoe. Als je hier komt om te zeiken mag je wegblijven. Wij zijn de belichaming van 3fm niet, wij zijn slechts luisteraars. Dat het aanbod op semi-alternatieve muziek in Nederland zeer beperkt is kunnen wij niets aan doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou ook!!
Eindelijk eens iemand hier die zijn bek open durft te trekken en dit aan de kaak wil stellen![]()
Ik kom net effe kijken hier in dit topicquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man, dit is echt zo'n kusjekroel-topic. Ieder puntje van kritiek wordt zonder pardon de grond in geboord...
Jammer wel
Inderdaad. Weg met die hoge heren uit Den Haagquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom net effe kijken hier in dit topic
Je merkt echt aan 3fm dat het teveel een overheids instelling is
Dat is mijn mening dan
Ja maar het wordt hier gewoon nooit besproken!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Als je hier komt om te zeiken mag je wegblijven. Wij zijn de belichaming van 3fm niet, wij zijn slechts luisteraars. Dat het aanbod op semi-alternatieve muziek in Nederland zeer beperkt is kunnen wij niets aan doen.
Laten we Claudia niet vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar het wordt hier gewoon nooit besproken!!
En gezeik is hier nooit, zeker niet op jongens zoals Domien
Nog tips voor anarchistische zenders?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt tig radio stations op internet
Ik wil meer variatie op 3fmquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Weg met die hoge heren uit Den Haag
Idd, dan ga je die toch luisteren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt tig radio stations op internet
Waarom?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik vind Claudia echt alleen leuk op de radio.
Luistercijfers mijn vriend en met daar aan vast: reclame inkomstenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil meer variatie op 3fm
Dat wordt ook wel gebracht maar te politiek correct
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil meer variatie op 3fm
Dat wordt ook wel gebracht maar te politiek correct
Haar cabaret vind ik niks, haar zang vind ik niks, haar TV-programma's vind ik niks. Alleen dat programma op vrijdag vind ik leuk om te horen.quote:
035-6772076quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!
Heeft iemand het faxnummer?
Ja doe ik ook, maar ik luister af en toe 3fm vin ik best leukquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar cabaret vind ik niks, haar zang vind ik niks, haar TV-programma's vind ik niks, dat programma op vrijdag vind ik niks.
quote:
Inderdaad. Al die corrupte top40 muziekquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik luister af en toe 3fm vin ik best leuk
MAAAAAAAAR ik betaal er zelf belasting voor. Dan vind ik teveel commercie ongepast
Probeer KX Radio betaal je in principe ook belasting voor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
MAAAAAAAAR ik betaal er zelf belasting voor. Dan vind ik teveel commercie ongepast
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!
Heeft iemand het faxnummer?
ok, doeitjes!quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Faxen maar, ze staan heus open voor verandering!quote:
Ik merk al dat ik hier met hardcore fans te maken hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die corrupte top40 muziek![]()
![]()
![]()
Denk niet dat Henkie zoveel van hardcore houdt hoor..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik hier met hardcore fans te maken heb
Tja, je weet het niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie zoveel van hardcore houdt hoor..
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Faxen maar, ze staan heus open voor verandering!
Aussie aan en gaanquote:
Naja dat is dan jammer het hoort wel bij zo'n naamquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie zoveel van hardcore houdt hoor..
Ik heb er de kracht niet meer voor, al zo veel gestreden...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy, start jij een petitie op?
Ook leuk, maar ik dacht aan een andere vorm van hardcore...quote:
hardcore punk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik dacht aan een andere vorm van hardcore...
Ik doe niet aan meetsquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:45 schreef Karzai het volgende:
maar oke, jullie zijn het dus met me eens
We gaan volgende week demonstreren
Hardcore Kusjekroel?quote:
we gaan 30 april naar de nieuwe kerk in amsterdam, daar demonstreren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:45 schreef Karzai het volgende:
quote:
Ja sorry, ik ben teleurstellend op meerdere vlakken.quote:
Ik gum je nog niet uitquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben teleurstellend op meerdere vlakken.
Kusjekroel!quote:
owquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar wel, geen eer aan te behalen
Slaap lekker, op één na leukste man ter wereldquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker, op één na leukste man ter wereld![]()
Dank jequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker, op één na leukste man ter wereld![]()
Ja hè? Soms (lees; zelden) heb ik zo m'n buienquote:
Oh jij wijze vrouw.quote:
Nee dan kan ik niet. Ik moet dan muziek maken en bier drinken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
we gaan 30 april naar de nieuwe kerk in amsterdam, daar demonstreren?
Leuk dat je twee persoonlijkheden hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:45 schreef Karzai het volgende:
Dat was mijn eerste ontopic post van de avond. Ik begon me te schamenquote:
Ik ookquote:
Zekerquote:
Je bedoelt dat nieuwe Revu verhaal?quote:
Ja dat bedoelde ik. Het was ook wel goed. Maar aan het einde deed hij te geïrriteerd in mijn ogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nieuwe Revu verhaal?
Ik vind juist dat hij wel goede, kritische vragen stelt...
Hij was wel vriendelijk verder op het einde...quote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Het was ook wel goed. Maar aan het einde deed hij te geïrriteerd in mijn ogen.
Vond je? Ik vond hem geirriteerd weggaan. Heel kort af. Die man van de revu was zelfs nog vrolijkerquote:Op woensdag 24 april 2013 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij was wel vriendelijk verder op het einde...
Giel wenste hem een fijne dag verderquote:Op woensdag 24 april 2013 09:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem geirriteerd weggaan. Heel kort af. Die man van de revu was zelfs nog vrolijker
Kwam niet erg aardig over hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Giel wenste hem een fijne dag verder, niet onaardig..
Ik verbaasde me juist dat hij na zo'n kritisch gesprek zo vriendelijk wasquote:Op woensdag 24 april 2013 09:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem geirriteerd weggaan. Heel kort af. Die man van de revu was zelfs nog vrolijker
Naja, hij deed een poging. Het schemerde inderdaad behoorlijk door dat hij ook een hekel aan heeft niet meer normaal over straat te kunnenquote:
2quote:Op woensdag 24 april 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Overhypte MH vind ik
Vind het niet echt een bijzonder nummer, niet onaardig verderluistert lekker weg
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 24-04-2013 om 09:23:23Heb dus het album van deze artiest die nu op #3FM is gisteren gehoord maar daar mag ik dus niets over zeggen. #getlucky2x reageer retweet
Geef je een neuk?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Pino112 het volgende:
Heeft ie al wat gezegd over z'n Twitteraccount?
Wat een rock ster is het.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen vlak voor 10en gehoord, dat Domien het maar vervelend vond dat hij geen Twitter meer heeft. Hij had de vaatwasser 2x in en uitgeruimd, de was gedaan, tv gekeken met volle aandacht en lag om half 10 in bed uit verveling.
Hilarisch!quote:
Gewoon omdat.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom is het boeiend/interessant dat Domien niet tweet?
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er heeft weer een gek zich voor de trein gegooid
Omdat Domien tijdelijk niet twittert?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er heeft weer een gek zich voor de trein gegooid
Als er een aanrijding is tussen Putten en 't Harde dan zeg ik ja. Dat is meestal daar zo. Wie begint er dan ook een gekkenhuis naast een druk spoor?quote:
Meestal ja, maar niet per definitie.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er een aanrijding is tussen Putten en 't Harde dan zeg ik ja. Dat is meestal daar zo. Wie begint er dan ook een gekkenhuis naast een druk spoor?
Draai die maar onderweg naar huis.quote:
Wat een loze postquote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal ja, maar niet per definitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Maag zit weer vol
VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Verliefd op het levenquote:
Gelukkig, je liet me schrikken. Ik dacht dat je nu al hals over kop was op die griet, terwijl je haar nog niet eens hebt gedate!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verliefd op het leven
Krijg ik altijd met dit weer
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, je liet me schrikken. Ik dacht dat je nu al hals over kop was op die griet, terwijl je haar nog niet eens hebt gedate!
*zorgen weg*
Ik heb gekkere dingen meegemaakt, het had maar zo gekundquote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee zo zit ik niet in elkaar...
Ik kan pas echt bepalen hoe leuk ik iemand vind als er minstens gezoend is![]()
Ik heb me (bewust) afgesloten om voor die tijd verliefd te worden![]()
Ik heb haar nog nooit gesproken, dus dan zou ik puur op haar foto verliefd zijn
Nee, ik nietquote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie weleens hoily moly vragen gesteld?
Nee joh, zo zit ik niet in elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen meegemaakt, het had maar zo gekund
Ik zit binnen. Op kantoor.quote:
Ik ook... nog 2 uur en 26 minuten en 21 seconde!quote:
Goedzo, braaf!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, zo zit ik niet in elkaar
Ik heb mezelf zeer goed onder controle
Zon is gevaarlijk aan het branden hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit weer![]()
Jammer dat het balkon geen zon heeft.
En dus? Op zo'n dag binnen zitten ook niets.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zon is gevaarlijk aan het branden hoor.
20 minuutjes in de zon en je verbrandt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dus? Op zo'n dag binnen zitten ook niets.
Ik niet. Ik heb magische huid.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20 minuutjes in de zon en je verbrandt.
Prima.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb magische huid.
Eckte Fokkers blijven binnenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kwam ik zondag ook achterquote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met op 1e scherm Fok! en op de smartphone Landlevenquote:
Dat heb ik expres niet op m'n telefoon gezet, bij m'n tablet ben ik overdag toch niet in de buurtquote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met op 1e scherm Fok! en op de smartphone Landleven
Ik heb laatst een tablet ingesliktquote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik expres niet op m'n telefoon gezet, bij m'n tablet ben ik overdag toch niet in de buurt
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met op 1e scherm Fok! en op de smartphone Landleven
Idd... ben er ook niet blij mee. Ik wil de bossen in met mijn vriendje!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
En dan hebben we 4 dagen weekend (althans, ik wel), wordt't pokkeweer
Volgens mij gaat het wel meevallen. Niet zo mooi/warm als vandaag en morgen en wat meer regen. Is goed voor de natuurquote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
En dan hebben we 4 dagen weekend (althans, ik wel), wordt't pokkeweer
Hoeveel inch?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb laatst een tablet ingeslikt
Grapjasquote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb laatst een tablet ingeslikt
En het duurt zo lang voordat de bovenkant van je voeten bij gekleurd zijn...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme m'n voeten zijn zo wit in de zon dat ik bijna een laskap moet dragen om m'n oogjes te beschermen
Ik loop nog op laarzen, fuck warm weer!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme m'n voeten zijn zo wit in de zon dat ik bijna een laskap moet dragen om m'n oogjes te beschermen
Laarzenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop nog op laarzen, fuck warm weer!!
Skinny jeans, lekker warmquote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laarzen![]()
Juist ook in de zomer met een sexy jurkje/rokje
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laarzen![]()
Laarzen: check. Jurkje: check. Sexy. Euh, geen ideequote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laarzen![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Skinny jeans, lekker warm![]()
Wel een jurkje met lange mouwen erop
Nee, dat is Nol Havens (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Is die zanger van Het Goede Doel (niet Henk Westbroek) toevallig ook de zander van VOF de Kunst?
En 12kg minder dan een maand of 2 geleden, dus het ziet er ook nog eens aardig uitquote:
Heeft ooit wel een liedje gemaakt samen met het Goede Doel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is Nol Havens (als ik het goed heb)
Westbroek is goedquote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Het Goede Doel wel kennen, maar dit nummer niet.
Dan ken je het GD niet goed genoeg.
Géén idee! Ik kom wel uit die tijd, maar dat zou ik zo niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft ooit wel een liedje gemaakt samen met het Goede Doel.
twitter:vk_Zwolle01 twitterde op woensdag 24-04-2013 om 13:55:43Vanmorgen in Steenwijk het rijbewijs ingevorderd van een automonteur die een proefrit aan het maken was. Hij reed 131 km/u waar je 80 mocht. reageer retweet
?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft ooit wel een liedje gemaakt samen met het Goede Doel.
Zou zomaar kunnen, ik deelde slechts info wat ik vond op wikipedia.quote:
- Er is geen bal op de tv?quote:
Ho!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Er is geen bal op de tv?
- hey, and I heard you say hey hey
- of die van de Pixies?
- of Ho Hey van de Lumineers?
Zouden mijn collega's mij raar aankijken als ik hier op de assemblage furieus ga zitten rukkenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
En 12kg minder dan een maand of 2 geleden, dus het ziet er ook nog eens aardig uit
Only one way to find outquote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zouden mijn collega's mij raar aankijken als ik hier op de assemblage furieus ga zitten rukken
Moet kunnenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zouden mijn collega's mij raar aankijken als ik hier op de assemblage furieus ga zitten rukken
Dat zijn van die zaken die je moet uitproberen, mijn waardequote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Imagine that....quote:
U96 - Club Bizarrequote:Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef borisz het volgende:
Welk getal maakt je mal? Waarop ga jij om half 4 je gympies laten bouncen? 2, 4 of 96?
2 Brothers on the 4th Floor - Mirror of Love
4 Tune Fairytales - My Little Fantasy
U96 - Love Religion
Ik heb net een broodje pindakaas gegeten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef Ame_thyst het volgende:
was dat toevallig niet die rapper uit limburg net aan de radio ?
Zou zij/hij uitgroeien tot een tijger?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een lief katplantje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een lief katplantje
[ afbeelding ]
Als je hem/haar regelmatig water geeft, dan zal het wel goed komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou zij/hij uitgroeien tot een tijger?
Geen SSD hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[verveling] Wachten totdat Photoshop is geïnstalleerd. Nog 45 minuten [/verveling]
Laat mequote:
Het lijkt me echt vreselijk interessant... correctie ik bedoel irrelevant.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Domien over zijn dag zonder Twitter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:05 schreef Lamabal het volgende:
Het vrouwelijke geslacht![]()
Strontirritante schijtwijven, allemaal. Stuk voor stuk, niet één uitgezonderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
QFTquote:Op woensdag 24 april 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Strontirritante schijtwijven, allemaal. Stuk voor stuk, niet één uitgezonderd
Minty weet.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Strontirritante schijtwijven, allemaal. Stuk voor stuk, niet één uitgezonderd
Ik wou het niet meer weten!!1111quote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Solid State Drive.
Snellere harde schijf dan de normale die je in je PC/laptop hebt.
Minder WAT EEN WEEKEND enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef alors het volgende:
Oude fragmentjesHij praatte wel anders, minder articuleren ofzo
Iedereen was vroeger leuker....quote:
WAT. EEN. EGO.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iedereen was vroeger leuker....
Behalve ik
Ik ben geniaal opgedroogd
Whehequote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iedereen was vroeger leuker....
Behalve ik
Ik ben geniaal opgedroogd
Best fijn plaatje inderdaadquote:
Je was echt verward he!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
Dat jochie met die verwarde vrouw, wat een mooi verhaal
twitter:CarlaWijn twitterde op woensdag 24-04-2013 om 15:54:17Oeps, nu blijkt groet met drie vingers die 'n W vormen ook nog een in Duitsland verboden Neo-nazi groet. http://t.co/y0GzvZpVHg #koningslied reageer retweet
Het zit ook niet meequote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef henkde_j het volgende:
Au
twitter:CarlaWijn twitterde op woensdag 24-04-2013 om 15:54:17Oeps, nu blijkt groet met drie vingers die 'n W vormen ook nog een in Duitsland verboden Neo-nazi groet. http://t.co/y0GzvZpVHg #koningslied reageer retweet
Ja en oranje zal vast ook wel de kleur zijn van een extremistische partij met enge ideeën ergens op de wereld, zo kun je wel aan de gang blijven.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef henkde_j het volgende:
Au
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |