Jaloers dat je geen kut hebt? Oh wacht.. anyway ik heb de TT nog.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen kut hebt? Oh wacht.. anyway ik heb de TT nog.
Nou, dat vind ik nou ook!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef Karzai het volgende:
3fm is echt te commercieel, al die brillen die ze op hebben is ook lachwekkend
Oke bedankt man doeiquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef Karzai het volgende:
3fm is echt te commercieel, al die brillen die ze op hebben is ook lachwekkend
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeurenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou ook!!
Eindelijk eens iemand hier die zijn bek open durft te trekken en dit aan de kaak wil stellen![]()
Geen dank, tis best een leuk station maar ik betaal niet voor reclamequote:
Ja man, dit is echt zo'n kusjekroel-topic. Ieder puntje van kritiek wordt zonder pardon de grond in geboord...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeuren
Dan ga je naar Radio 2 luisterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geen dank, tis best een leuk station maar ik betaal niet voor reclame
Het moet niet gekker worden
Sorry.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg... Jaag m'n verse bloed eens niet weg
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ik de eerste ben maarreh tis ook een beetje een blank/cultureel/indie gebeuren
Overdreven gedoe. Als je hier komt om te zeiken mag je wegblijven. Wij zijn de belichaming van 3fm niet, wij zijn slechts luisteraars. Dat het aanbod op semi-alternatieve muziek in Nederland zeer beperkt is kunnen wij niets aan doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou ook!!
Eindelijk eens iemand hier die zijn bek open durft te trekken en dit aan de kaak wil stellen![]()
Ik kom net effe kijken hier in dit topicquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man, dit is echt zo'n kusjekroel-topic. Ieder puntje van kritiek wordt zonder pardon de grond in geboord...
Jammer wel
Inderdaad. Weg met die hoge heren uit Den Haagquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom net effe kijken hier in dit topic
Je merkt echt aan 3fm dat het teveel een overheids instelling is
Dat is mijn mening dan
Ja maar het wordt hier gewoon nooit besproken!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Als je hier komt om te zeiken mag je wegblijven. Wij zijn de belichaming van 3fm niet, wij zijn slechts luisteraars. Dat het aanbod op semi-alternatieve muziek in Nederland zeer beperkt is kunnen wij niets aan doen.
Laten we Claudia niet vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar het wordt hier gewoon nooit besproken!!
En gezeik is hier nooit, zeker niet op jongens zoals Domien
Nog tips voor anarchistische zenders?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt tig radio stations op internet
Ik wil meer variatie op 3fmquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Weg met die hoge heren uit Den Haag
Idd, dan ga je die toch luisteren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt tig radio stations op internet
Waarom?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik vind Claudia echt alleen leuk op de radio.
Luistercijfers mijn vriend en met daar aan vast: reclame inkomstenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil meer variatie op 3fm
Dat wordt ook wel gebracht maar te politiek correct
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil meer variatie op 3fm
Dat wordt ook wel gebracht maar te politiek correct
Haar cabaret vind ik niks, haar zang vind ik niks, haar TV-programma's vind ik niks. Alleen dat programma op vrijdag vind ik leuk om te horen.quote:
035-6772076quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!
Heeft iemand het faxnummer?
Ja doe ik ook, maar ik luister af en toe 3fm vin ik best leukquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar cabaret vind ik niks, haar zang vind ik niks, haar TV-programma's vind ik niks, dat programma op vrijdag vind ik niks.
quote:
Inderdaad. Al die corrupte top40 muziekquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik luister af en toe 3fm vin ik best leuk
MAAAAAAAAR ik betaal er zelf belasting voor. Dan vind ik teveel commercie ongepast
Probeer KX Radio betaal je in principe ook belasting voor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
MAAAAAAAAR ik betaal er zelf belasting voor. Dan vind ik teveel commercie ongepast
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een brief moet schrijven, ik gok dat je bij Extra Weekend de meeste kans hebt. Ik zou ze een fax sturen, het kan maar zo zijn dat ze het komende vrijdag dan al in de vergadering gaan bespreken rond 19:30!
Heeft iemand het faxnummer?
ok, doeitjes!quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Faxen maar, ze staan heus open voor verandering!quote:
Ik merk al dat ik hier met hardcore fans te maken hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die corrupte top40 muziek![]()
![]()
![]()
Denk niet dat Henkie zoveel van hardcore houdt hoor..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik hier met hardcore fans te maken heb
Tja, je weet het niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie zoveel van hardcore houdt hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |