Ja, thx je hebt gelijk echt ook precies dit jaarquote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef eti het volgende:
Dicht wegens elektrificatiewerkzaamheden dus.
Ik heb "maar" 3 uur met half uur stop en go penalty, dus meer dan even een bordje knallen zit er niet inquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:
Hangt van de werkzaamheden af, denk ik. Het neerzetten van de steunpilaren kan overdag, het afmaken van de portalen 's nachts. Voor het ophangen van draden is buiten dienst wel handig, denk ik.
Maargoed, 20 minuten in een bus is nog niet het einde van de wereld. Het zou erger zijn als het normaal 15 minuten met de trein is en nu anderhalf uur bussen
Ja, treinen spotten is er niet bij hequote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
Je hebt dus anderhalf uur om wat in Valence Ville te gaan doen.
Bier drinken bijvoorbeeld.
Foto's maken ook leuk. Blijft Provence, mooi gebiedquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
Je hebt dus anderhalf uur om wat in Valence Ville te gaan doen.
Bier drinken bijvoorbeeld.
je hebt het jezelf aangedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, treinen spotten is er niet bij he![]()
Verdomme, waarom heb ik dit soort dingen nu aan mn reet hangen...
Ik wou gewoon de Ouigo uitproberen om jullie het daarna aan of af te raden, in de middeleeuwen had je tenslotte ook voorproeversquote:
Ja die gingen allemaal dood en zo toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wou gewoon de Ouigo uitproberen om jullie het daarna aan of af te raden, in de middeleeuwen had je tenslotte ook voorproevers
Jij twijfelt dus aan de veiligheid van ouigo! Dat staat vastquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gingen allemaal dood en zo toch?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jij twijfelt dus aan de veiligheid van ouigo! Dat staat vast
Volgens mij niet, laatste lijntje was Dordt - Geldermalsen... 1992.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als ze iets in Nederland elektrisch gaan maken, moet dat dan ook een jaar dicht?
Vrijwel alle werkzaamheden voor bovenleiding dienen in buitendienstgesteld spoor te gebeuren. Inclusief neerzetten van de fundering en palen voor de bovenleiding. Alleen onderstations kan bij indienstzijnd spoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:
Hangt van de werkzaamheden af, denk ik. Het neerzetten van de steunpilaren kan overdag, het afmaken van de portalen 's nachts. Voor het ophangen van draden is buiten dienst wel handig, denk ik.
Maargoed, 20 minuten in een bus is nog niet het einde van de wereld. Het zou erger zijn als het normaal 15 minuten met de trein is en nu anderhalf uur bussen
Dat was zo'n beetje het jaar dat ik mijn SOV kreeg. Okt 1991 dan. Het is in mijn "leven" nooit gebeurd dat een spoorlijn eerst als diesel bestond en nu geëlectrificeerdquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, laatste lijntje was Dordt - Geldermalsen... 1992.
Misschien dat je het toch nog mee gaat maken, de provincie Overijssel wil Zwolle - Almelo elektrificeren.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje het jaar dat ik mijn SOV kreeg. Okt 1991 dan. Het is in mijn "leven" nooit gebeurd dat een spoorlijn eerst als diesel bestond en nu geëlectrificeerd
Ja idd. Maaslijn kan ook niet echt lang meer duren toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien dat je het toch nog mee gaat maken, de provincie Overijssel wil Zwolle - Almelo elektrificeren.
En ik zie het er nog wel van komen dat meer diesellijntjes volgenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien dat je het toch nog mee gaat maken, de provincie Overijssel wil Zwolle - Almelo elektrificeren.
1974. (Hoorn - Enkhuizen)quote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. Maaslijn kan ook niet echt lang meer duren toch?
Zaandam - Hoorn - Enkhuizen is ook pas eind jaren 80 geëlectrificeeerd toch?
Eerst de Maaslijn en dan komt misschien niet meteen Leeuwarden - Groningen. Ik zie eerder Groningen - Roodeschool (ivm Cargo) of het stuk naar Veendam/Leer gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef James1988 het volgende:
Maaslijn en Leeuwarden - Groningen zullen als eerste worden geëlektrificeerd, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |