Ah zo, maar dat is toch ook zo bij Eurostar? Marne-la-Vallée is dus het beginpunt van de trein? Die is er klaarblijkelijk niet op gebouwd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je moet minstens 30 minuten voor vertrek aanwezig zijn op het perron. Kom je later aankakken, dan mag je de trein niet meer in.
Bij Eurostar is dat vanwege het security-theater. Reis je in business premium (of hoe de eerste klas daar ook heet) dan is 10 minuten van tevoren voldoende.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah zo, maar dat is toch ook zo bij Eurostar?
Ouigo begint inderdaad in Marne-la-Vallée, zodat de trein sneller op de LGV is en dus meer kilometers kan maken op een dag. Het station is er zo te zien inderdaad niet op berekendquote:Marne-la-Vallée is dus het beginpunt van de trein? Die is er klaarblijkelijk niet op gebouwd.
Het punt is, ze laten mensen op de galerijen wachten. Eurostar werkt in principe hetzelfde, maar heeft een wachtruimte die blijkbaar niet geleend mag worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij Eurostar is dat vanwege het security-theater. Reis je in business premium (of hoe de eerste klas daar ook heet) dan is 10 minuten van tevoren voldoende.
[..]
Ouigo begint inderdaad in Marne-la-Vallée, zodat de trein sneller op de LGV is en dus meer kilometers kan maken op een dag. Het station is er zo te zien inderdaad niet op berekend
Er zou maar eens iemand achter kunnen blijven en daarna, zonder controle, op een Eurostar stappen... dan heb je de poppen aan het dansen in Engeland.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het punt is, ze laten mensen op de galerijen wachten. Eurostar werkt in principe hetzelfde, maar heeft een wachtruimte die blijkbaar niet geleend mag worden.
Die moet eens een keer instorten, kijken wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het punt is, ze laten mensen op de galerijen wachten.
True, maar ddt gebeurt dus een paar keer per dag, en dat belast de rest van het station ook.want de ruimtes die gebruik worden om te stauwen, daar kunnen geen gewone mensen slenteren enzoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er zou maar eens iemand achter kunnen blijven en daarna, zonder controle, op een Eurostar stappen... dan heb je de poppen aan het dansen in Engeland.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
Maar Ouigo is dus wel redelijk populair als ik het zo eens aanhoor? Misschien moet NS Hispeed dan maar eens beginnen met FyrGo: van Hoofddorp naar Antwerpen-Luchtbal voor een tientje.
Nederlanders kennende wordt dat een succesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
Maar Ouigo is dus wel redelijk populair als ik het zo eens aanhoor? Misschien moet NS Hispeed dan maar eens beginnen met FyrGo: van Hoofddorp naar Antwerpen-Luchtbal voor een tientje.
Nou ja als de afstand die wel afgelegd wordt, voldoende veel groter is dan de afstand die niet afgelegd wordt.. Hoofddorp - Schaerbeek of zo? Best kansrijk denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederlanders kennende wordt dat een succes
Dat red ik net niet met keren zegmaarquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mag jij me vertellen wat er hier wel stopt....
http://goo.gl/maps/w2zyx
Mischien dat er weer zo een , als-je-hier-instapt-mag-je-er-daar-niet-uit-regel is...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef James1988 het volgende:
Het lijkt erop dat er zo nu en dan een TER rijdt vanaf Valence TGV naar Valence Ville... maar dat lijkt de reisplanner niet te snappen.
zo ver was ik ook jaquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef James1988 het volgende:
Het lijkt erop dat er zo nu en dan een TER rijdt vanaf Valence TGV naar Valence Ville... maar dat lijkt de reisplanner niet te snappen.
WTF! Ik krijg echt ineens SNCF Radio op die site. Nee, da's lekker...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mischien dat er weer zo een , als-je-hier-instapt-mag-je-er-daar-niet-uit-regel is...
quote:
Maar op die sncf site staan er wel treinen tussen, met die radioquote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef James1988 het volgende:
DB BAHN geeft me alleen maar bussen, SNCF Direct zegt "geen verbindingen", SNCF Voyages (TGV Europe) zegt eveneens "Nein non", en toen ik het nog eens probeerde bij SNCF Direct kreeg ik een reisadvies voor Valencia, Spanje.
Iets zegt me dat er geen treinverbinding tussen Valence TGV en Valence Ville is...
En dan leuk met tram 6 naar de stad.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |