Tja, wat moet je anders als je de havenspoorlijn op wil?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef greavy het volgende:
De gereserveerde omroep voor zaterdagochtend op Rotterdam Centraal door de NVBS:
Dames en heren, de NVBS-Excursietrein vertrekt om 9 uur 44 van spoor 1B. Deze trein is alleen met een speciaal kaartje te betreden.
NVBS heeft wel de mooiste koninginnedagrit bedacht
Met DBS 6400 + SSN-rijtuigenBenieuwd wat van volk wij meekrijgen, ik mag/moet deurwacht spelen.
Lees "voldoet aan de minimumeisen die wij stellen, zoals volnorm".quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef DriekOplopers het volgende:
De NS schrijft in het Besluit BUP 2014 aan het LOCOV: “Wij zijn het volledig met u eens dat het streven de materieelinzet beter aan te laten sluiten bij de reizigersstromen niet ten koste mag gaan van het product dat de reiziger geboden wordt.”
*onbedaarlijk in de lach schiet*
Zie verder:
http://www.locov.nl/actue(...)stregeling_2014.aspx
En Virm komt in alle hoeken van het land, dus volledig terecht dat het een Virm is.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef Frenk3nstein het volgende:
Even over het feit dat alle speciale uitvoeringen altijd virm zijn, lijkt mij omdat het in de ogen van de NS (naar het publiek toe in ieder geval) het 'topmaterieel' is; "Het meest nieuwe, comfortabele, moderne ic-materieel" of iets in die richting.
quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:klachten
EVA zegt:We doen alles om onze klanten tevreden te houden maar ik begrijp dat u een klacht heeft?
U zegt:de trein is te vol
EVA zegt:Ik heb er even moeite mee. We doen alles om onze klanten tevreden te houden maar ik begrijp dat u een klacht heeft?
U zegt:ja
EVA zegt:Wilt u de klacht per e-mail indienen?
U zegt:ja
EVA zegt:Kunt u dan eerst in twee à drie woorden het onderwerp van uw klacht omschrijven?
U zegt:trein te vol
EVA zegt:Prima, dat staat genoteerd. Ik zal u eerst om enkele persoonsgegevens vragen. Vervolgens kunt u uw vraag of opmerking formuleren. Wat zijn uw voorletters en achternaam?
U zegt: [mijn naam]
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:stomme kut
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
Fyraquote:Op woensdag 24 april 2013 19:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders als je de havenspoorlijn op wil?
Ik ken geen museummaterieel met ERTMS hoor
ik weet niet of ik er om moet lachen of om moet huilen. De reiziger is weer eens de dupe van de beperkte capaciteitquote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef DriekOplopers het volgende:
De NS schrijft in het Besluit BUP 2014 aan het LOCOV: “Wij zijn het volledig met u eens dat het streven de materieelinzet beter aan te laten sluiten bij de reizigersstromen niet ten koste mag gaan van het product dat de reiziger geboden wordt.”
*onbedaarlijk in de lach schiet*
Zie verder:
http://www.locov.nl/actue(...)stregeling_2014.aspx
De trein naar Enkhuizen, de trein naar het Noorden/Oosten, vaak ICM.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:51 schreef b2py het volgende:
[..]
ICM komt bijna nooit in Amsterdam, en die kans voor VIRM is veel groter. Oid.
Geen idee eigenlijk. Ze hebben overigens de nieuwe stickers gewoon over de oude oranje geplakt.
Planmatig alleen icm in Enkhuizen - Amersfoort. En die is zelfs nog deels VIRM.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
De trein naar Enkhuizen, de trein naar het Noorden/Oosten, vaak ICM.
Oh ja, duidelijk gevalletje van "bijna nooit".quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Planmatig alleen icm in Enkhuizen - Amersfoort. En die is zelfs nog deels VIRM.
't Zijn echt eikels, alle treinen worden alleen maar korter, want tja: er zijn nog steeds vrije plekken.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef DriekOplopers het volgende:
De NS schrijft in het Besluit BUP 2014 aan het LOCOV: “Wij zijn het volledig met u eens dat het streven de materieelinzet beter aan te laten sluiten bij de reizigersstromen niet ten koste mag gaan van het product dat de reiziger geboden wordt.”
*onbedaarlijk in de lach schiet*
Zie verder:
http://www.locov.nl/actue(...)stregeling_2014.aspx
Laat ff weten hoe het af looptquote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
Oké, helder. Ik vul zo'n declaratieformulier gewoon in, dan zie ik 't wel.
ns@mailuk.custhelp.comquote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef Anno1982 het volgende:
Ik weet niet of ik nog mee mag doen met de Eva bashing, maar ik probeer dus een klacht in te dienen. Kan dat ook per mail, want ik wordt hier niet veel gelukkiger van:
[..]
Het enige wat je daarbij kan denken is "Zeg dat nogeens en luister goed naar jezelf".quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef DriekOplopers het volgende:
De NS schrijft in het Besluit BUP 2014 aan het LOCOV: “Wij zijn het volledig met u eens dat het streven de materieelinzet beter aan te laten sluiten bij de reizigersstromen niet ten koste mag gaan van het product dat de reiziger geboden wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag miste ik mijn bus, en dat gaf me de tijd om ff vlug wat kiekjes te trekke, van de teringzooi die een dubbele OuiGo trein geeft op station Marne la Vallee - Parcs Disneyland
De ingang is hier op de gecombineerde rol trap/trap met guitig infotafeltje ervoor, met achterin bovenin een bord in OuiGo style
Nog even snel een foto van de trap, deze maakte ik snel, omdat er een een paar bijna van de roltrap aflazerde, de rij was dusdanig aangegroeid dat er bovenaan geen plek meer was. Neem even het reclamebord links in beeld op voor je orientatie ten opzichte van de volgende foto
Die gaat namelijk op deze foto verder, de rij loopt achter dit reclamebord door, en dus zie je linkboven het vol staan, maar wie goed kijkt zie dat er linkonder ook een deel van het station volgestampt is met een stop en GoPenaltyOnderin beeld de bewuste trein
![]()
Nog een plaatje van dichtbij, dat zie er dus zo uit... Aan de liftkoker net onder de witte camera, onderste bordje: Daar staat "Disney Express" wat de bagageafhandeling is naar de hotels. Die is dus een paar keer per dag onbereikbaar![]()
Station is er dus totaal niet op gebouwd, hoop dat dit met de nieuwbouw van het station opgelost gaat worden...wat een zooitje
![]()
Is dit niet gewoon zodat Wilma nóg een keer aan de Tweede Kamer kan zeggen dat de NS zich niet heeft gerealiseerd dat deze opmerking op meerdere manieren opgevat kon worden en dat ze hebben toegezegd aan hun communicatie te werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het enige wat je daarbij kan denken is "Zeg dat nogeens en luister goed naar jezelf".
Want dit is wauwelkoek op Grootmoeders Wijze. ECHT om te huilen.
Wilma danst als een willoos espeblad naar de pijpen van NS, met alle winden mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zodat Wilma nóg een keer aan de Tweede Kamer kan zeggen dat de NS zich niet heeft gerealiseerd dat deze opmerking op meerdere manieren opgevat kon worden en dat ze hebben toegezegd aan hun communicatie te werken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, in Nederland worden stations gewoon gesloten als ze teveel gebruikt worden. Of op z'n minst overgeslagen. Kijk naar Amsterdam RAI, kijk naar Zaandam, kijk naar Hoorn Kersenboogerd![]()
Kenne die kutfraanse nog wa van leeruh
Je moet minstens 30 minuten voor vertrek aanwezig zijn op het perron. Kom je later aankakken, dan mag je de trein niet meer in.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoe moet ik die stop & go penalty eigenlijk zien? Wordt je dan verplicht een uur de trein uit gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |