Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bedoelt: "Ik wil mijn geniale hilariteit tonen in het livetopic van de Rijdende Rechter en dat kan alleen als ik het niet terugkijk via uitzending gemist"
Fijn he om gewaardeerd te worden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.
Zo had ik er zelf nooit naar gekeken.
Zeg dat maar tegen de furries!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, een aapje met vingers, niks vies aan.
Ik heb nu een heel warm gevoel van binnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he om gewaardeerd te worden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ze nooit tegen maar ik houd het in gedachten
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.quote:
Hij is wel mooi gladquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.
Glijdt zo lekker.quote:
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.
#RelnichtPrideWorldWide.
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalALtijd eerst even bijkomen.
Ik ben altijd al om een uur of 4 thuis. Voordat ik dan gegeten heb en mijn haar gewassen duurt het eventjes tot ik weer helemaal bij de pinken ben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |