Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haat jegens Spanjaarden
Haat jegens Catalanen
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Dat WKquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Ik was toch nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Hebben niets met de gebeurtenissen van afgelopen week te maken, was iets met een baseballclub dacht ik.
quote:Het T-shirt wordt al een tijdlang verkocht en heeft niets te maken met de aanslagen tijdens de marathon van Boston vorige week, maar verwijst naar de geschiedenis van het honkbal. Het gaat om de historische reeks zeges van de New York Yankees op de aartsrivalen Boston Red Sox in 1978. De honkballers van Boston werden 35 jaar geleden in eigen huis vier keer op rij verslagen door de Yankees. Het bleek een keerpunt in de titelstrijd.
Beladen term
In de Amerikaanse geschiedenis is 'Boston Massacre' een beladen term door de link met de Onafhankelijkheidsoorlog. In het begin van die oorlog, in 1770, doodden Britse soldaten vijf burgers in Boston.
Precies, ik ben nog nooit zo snel nuchter geworden na een hele avond zuipen als toen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Bij de Red Sox moet ik altijd aan Sam Malone denken.
Gaan ze echt zo langs de tribunes met hotdogs? Of is dat alleen in films en moet je ze gewoon zelf halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.
Ik heb ze niet gezien. Al waren er wel overal stands waar je ze kon halen. Buiten het stadion, in de hal, op de tribune. Aan vreetmogelijkheden geen gebrekquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan ze echt zo langs de tribunes met hotdogs? Of is dat alleen in films en moet je ze gewoon zelf halen.
Vroeger ging ik weleens kijken omdat er een honkbalclub in de buurt was, niet in Boston uiteraard.
Ik wil nog altijd een keer naar de Yankees.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.
Daarom, ik ken vrij veel Amerikanen en dat is al een rare boel als ze maar met een paar man zijn, laat staan een enorm stadion vol.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook leuk, gewoon voor de sfeer in zo een stadion. American Football snap ik de ballen van, dus voor de wedstrijd hoeft het niet zo nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Als ik naar de USA zou gaan zou ik de Mac bezoeken.
Lekker meejoelen met dat deuntje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Ik wil nog weleens naar zo'n basketbalwedstrijd in de US. Ik was er altijd buiten het seizoen.
Jij ook met je grote mond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft wordt binnen 5 minuten het stadion uitgegooid.
Je hebt altijd een grote mond. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zei ik dan verkeerd?
Of mag ik niet aan je vriendje komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |