SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat alles uitkomt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef pervertedhermit het volgende:
Hopelijk komt dit seizoen uit dat Dexter de Bay Harber Butcher is. Doakes verdient veel beter dan zo hard genaaid te worden.![]()
Ik wacht tot Sickbeard het automatisch binnen haaltquote:Op zondag 30 juni 2013 16:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe laat staat het meestal op usenet/piratebay?
Heuh? Een DVDscreener of 720p versie? Kan je me ff een link DM'en?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef SpX het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 8 is al te downloaden.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef SpX het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 8 is al te downloaden.
Edited? Dus gecensureerd?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef SpX het volgende:
Webrip edited (naakt en scheldwoorden) versie, haal hem nu niet binnen via nieuwsgroepen. Check FTD.
Heeft Deb dan überhaupt wel tekst in deze versie?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef SpX het volgende:
Webrip edited (naakt en scheldwoorden) versie, haal hem nu niet binnen via nieuwsgroepen.
Fuck me! Dacht eerst dat het een grap was, maar ik ben hem nu ook binnen aan het halen.- 3 minutes left...quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef SpX het volgende:
Webrip edited (naakt en scheldwoorden) versie, haal hem nu niet binnen via nieuwsgroepen. Check FTD.
Edit: net binnen en hij is legit.
Dexter S08E01 EDITED WEBRip x264-KYR
Ik heb net al een paar geblurde tits gezien, maar als dat alles is...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Je gaat toch geen edited versie kijken man
Schijnt een edited versie te zijn, maar niet wat daarmee bedoelt wordt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef md89 het volgende:
Voor als iemand hem vannacht (03.00 uur) live wil zien:
http://misclivestreams.blogspot.nl/p/dexter.html
Edit: Never mind..zie net dat hij al te downloaden is!
Volgende keer spoileren aub.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb hem al gezien
Had niet verwacht dat we nu al gelijk zo in de spanning gaan zitten
Hoe, in godsnaam weet ze alles al?? Ik kan niet wachten tot volgende week!
ik heb die edited version gedownload en al het naakt is gecensureerd niet zo'n goeie versie want af en toe liep het geluid ook eens vast. maar ondanks dat heb ik wel weer genoten van dexter. keek er echt lang naar uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Schijnt een edited versie te zijn, maar niet wat daarmee bedoelt wordt.
Eeh nee? Het is geweest. Dan kun je er gewoon over praten. Als jij nog niets hebt gezien moet je hier nog niet lezenquote:
Nee hij is nog niet officieel geweest, dit is een leaked/censored versie.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh nee? Het is geweest. Dan kun je er gewoon over praten. Als jij nog niets hebt gezien moet je hier nog niet lezen
Ja, Debra is een stuk stillerquote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij is nog niet officieel geweest, dit is een leaked/censored versie.
Inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb hem al gezien
Had niet verwacht dat we nu al gelijk zo in de spanning gaan zitten
Hoe, in godsnaam weet ze alles al?? Ik kan niet wachten tot volgende week!
Premiere voor de rest van de wereld is zondagnacht. Dus STFU.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh nee? Het is geweest. Dan kun je er gewoon over praten. Als jij nog niets hebt gezien moet je hier nog niet lezen
Ja echt he, doe het dan op z'n minst als het al is uitgezondenquote:Op maandag 1 juli 2013 07:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Premiere voor de rest van de wereld is zondagnacht. Dus STFU.
Toen jij had gepost was de uitzending nog niet geweest, Zondagavond rond 03.00 was de premiere op tv. Ik kwam hier om te kijken of de 1e uitzending al op internet stond.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik was ook wel even bang voor harrison ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
Wel een goede voortzetting ja, ben wel benieuwd waar die vrouw haar kennis vandaan heeft, vroeger met Harry samengewerkt? Meegeholpen de code op te zetten? Contact gehad met Laguerta en gewoon een erg goede profiler?
Het biedt in ieder geval voldoende perspectief, ik vond Dexter ook weer wat sterker in character, met gevoelloos als bij de memorial, en hopeloos van t padje op andere momenten, zoals hij vroeger Harrison nooit zo dichtbij een kill van hem had laten komen
Dexter![]()
Die stond er dus al. Probleem opgelostquote:Op maandag 1 juli 2013 08:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Toen jij had gepost was de uitzending nog niet geweest, Zondagavond rond 03.00 was de premiere op tv. Ik kwam hier om te kijken of de 1e uitzending al op internet stond.
"er mee weg komen" is wel een beetje vage omschrijving, het neigt er wel heel erg naar dat zij het al wist alvorens zij bij hem in beeld kwam en het lijkt me niet dat zij hem wilt uitleveren nee..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Ahh nog maar 11![]()
Debra vind ik wel tof, zo. En dat password haha.
Die vrouw, eng wijf, maar ze weet het! En hij komt er mee weg denk ik.
Zij zit daar niet voor niks 'out of the blue' en ze heeft die tekeningen van vroeger.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
"er mee weg komen" is wel een beetje vage omschrijving, het neigt er wel heel erg naar dat zij het al wist alvorens zij bij hem in beeld kwam en het lijkt me niet dat zij hem wilt uitleveren nee..
Maar verder lijkt hij wel meer en meer te ontsporen en de stabiliteit van Deb te missen. Ik zie nog geen happy ending voor hem aankomen in ieder geval
nee dat ligt er te dik opquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Stefan het volgende:
Ik was halverwege het vorige seizoen afgehaakt maar ga toch maar weer eens dit laatste seizoen proberen
Vooralsnog een goede eerste ep
Vogel is een interesante karakter al zal ze wel de psychopaat zijn die ze zoeken
Nou, het lag er ook dik bovenop dat die Miami Vice dude het denkbeeldige vriendje was van Colin Hanks en dat bleek ook waar te zijnquote:
Wat weten we over Debras moeder eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef GooseFM het volgende:
Denk dat die Vogel die code bedacht en aan Harry heeft doorgespeeld voor Dexter. Denk alleen niet dat ze de psychopath is die ze zoeken though...
Goede aflevering wel
dat ze een snitch was en ze bruut vermoord is met een kettingzaag in het bijzijn van haar kinderen brian moser (de icetruck killer) en dexterquote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat weten we over Debras moeder eigenlijk?
Dat was de moeder van Dexter, niet Debras moederquote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat ze een snitch was en ze bruut vermoord is met een kettingzaag in het bijzijn van haar kinderen brian moser (de icetruck killer) en dexter
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat weten we over Debras moeder eigenlijk?
Niet veel dus. Maar als Vogel de moeder van Debra zou zijn, dan had Dexter der wel herkend natuurlijk. Of Doris Morgan is ook niet de biologische moeder van Debra en Vogel wel.quote:Doris Morgan is Debra's biological and Dexter's adoptive mother. She died of cancer when Debra was 16. Doris is seen briefly in a flashback in Season 1, seen in a picture that is replicated by the Ice Truck Killer and another episode urging her husband to contact Dexter's biological father for a blood transfusion,[8] and again in another flashback in Season 2, suggesting that Dexter be tested by a psychologist.
fuckquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was de moeder van Dexter, niet Debras moeder
Misschien is ze Harries zusquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef GooseFM het volgende:
[..]
[..]
Niet veel dus. Maar als Vogel de moeder van Debra zou zijn, dan had Dexter der wel herkend natuurlijk. Of Doris Morgan is ook niet de biologische moeder van Debra en Vogel wel.
Of... of... of...
Dat zou nog wel eens kunnen. Het lijkt er in ieder geval wel op dat ze Harry uit den privésferen kent waar Harry zijn geheimen aan heeft blootgesteld; een oude relatie/ familie/ vertrouwenspersoon (psychiater oid) .quote:
Ben blij toe, dat kind de hele tijd op de arm verveelde ook, liever een groter kindquote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef contactpersoon het volgende:
Overigens is Harrison opeens wel heel erg groot geworden, niet? Beetje vreemd, omdat er naar ik begrepen heb slechts een half jaar verstreken is sinds de dood van LG.
Maakt niet uit, het gaat natuurlijk om die andere vogel. Briggs diende alleen maar om hem in het verhaal te kunnen brengen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Stefan het volgende:
Nou, voor een eerste EP issie goed. Jammer dat Briggs nu al dood is, leek me een boeiend karakter
Ugh ik heb nu al een hekel aan dat kind. Hopelijk blijft-ie de rest van het seizoen overal lekker buitenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef contactpersoon het volgende:
Overigens is Harrison opeens wel heel erg groot geworden, niet? Beetje vreemd, omdat er naar ik begrepen heb slechts een half jaar verstreken is sinds de dood van LG.
Inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Right. Dat Debra LaGuarta had neergeblaft met haar dienstpistool zijn de schrijvers voor het gemak maar even vergeten?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
Naja voor mij lijkt het logisch dat Dexter als klein kind die tekeningen heeft gemaakt voor zijn pa. Harry is daarmee naar een iemand gegaan op zijn werk met de vraag wat kan ik hieraan doen en diegene was Vogel.
Dus zij zal denk ik inderdaad Harry geholpen hebben ermee om te gaan en de code op te stellen.
Wedden?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef contactpersoon het volgende:
Ik denk dat ze uit is op z'n hersens voor onderzoek.
ditquote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso skipte ze alles hoe ze gevonden is en door wie. Beetje vreemd. Ik kijk het ook alleen nog omdat ik wil weten hoe het afloopt
Jaaaa dat viel me ook al op inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef Little_Acorn het volgende:
Oja, ook grappig dat die hitman Javier Guzman heet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef MikeyMo het volgende:
Charlotte Rampling... goh die had toen nog eens wat broeierige avonturen ooit bij een Frans zwembad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Het werd heel even besproken dat-ie na LaGuerta's dood weer bad guys wil oppakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef Little_Acorn het volgende:
Uhm, Angel was toch gestopt en een restaurant begonnen? Nu ineens weer bij Miami Metro. Beetje makkelijk gedaan. Voor de rest spannend begin van het seizoen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:08 schreef Stefan het volgende:
[..]Ik vond die blonde kip beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |