SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.
...en weer verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 23-04-2013 13:54:59 (link deel 9 toegevoegd) ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
quote:Klacht Kruidvat: C.E.M. <verwijderd> KANTONRECHTER
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 54
Deze persoon komt voor Eden Spring terwijl hun mij gezien dood wou maken en ze komt voor hun op. Ze zegt dat ik iets had afgesloten en dat ik hun niet toe liet om de service aan te bidden terwijl door dat had ik ruzie met eden omdat ik moet betalen voor iets dat er niet is gedaan terwijl de wet en overal staat wat je niet krijgt hoef je niet te betalen. Maar ik wel en dan zeg ze dat ik contract had van 36 maanden terwijl ik al 12 jaar daar lid ben. En ze bewijst dat je in Nederland gewoon servicekosten moet betalen ook al word geen service verleend
Gewenste oplossing
IK WIL GRAAG WETEN WIE DURFT HUN AAN KANTONRECHTER DIE NIET DE WAARHEID SPREEKT EN DAIE EEN KANT KIST VAN VRINDEN WIE DURFTquote:Klacht DeurwaarderWijzer.nl: gek voor woorden
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DeurwaarderWijzer.nl
Lezers van deze klacht: 14
3 april krijg ik brief van hun rechtbank had besloten dat ik een crimineel ben tegenwoordig rechtbank is ook niet oké die komen voor grote bedrijven op. Omdat bij consumentenbond staat wat je betaald dat moet je krijgen maar oke dat heb ik niet gekregen. Het is jammer als je andere afkomst hebt geld andere regels en niemand kan je helpen geen advocaat niemand heel Nederland tegen 1 persoon en dat lukt je niet. rechter zegt 539,95 dat ik moet betalen dus ik moet dat geld bij elkaar ophoesten en mij advocaat bellen wat ik nog kan doen. Dus twee dagen hé . Dan volgt ander brief van 17 april dus binnen twee dagen moet je betalen anders word je rekening geblokkeerd en nog meer de zelfde dag betaal ik nog 160,78 extra dus 702,58 dus volgende dag krijg ik ING hun moet ik 100 euro betalen dan bel ik hun deurwaarde ja je moet betalen maar dat is de hele bedrag niet je moest 64,95 ook betalen oké ik zeg dan betaal ik die ook dan krijg ik de zelfde dag e-mail nee het moet nog 72,08 Wat is dit
Gewenste oplossing
er is geen oplossing als iedereen tegen ons is de rechter ook geef mij een huis dan gaan we weg jullie hoeven niet ons gezien af te maken kapotmaken. Ik weet ik heb geen rechten hier ik moet doen wat jullie zeggen, En weet u wat trist is binnen twee dage word je rekening geblokkeerd die was al geblokkeerd terwijl binnen deze twee dagen had betaald gelijk toen ik de brief had en ze wiste al dat ik niet thuis zou zijn ook helderziende en ik moet ING betalen dat is echt trist
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Als de yoghurtpakken tot de rand gevuld zouden zijn zouden ze veel te snel open barstten en staat klacht.nl daar weer vol meequote:Klacht Albert Heijn: inhoud van pakken zuivel voldoet niet
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 4
In een pak van 500ml A-H huismerk zuivel (in dit geval magere yochurt) zit max 450ml!!
Ik heb het pak helemaal leeggeschraapt en in een maatbeker kom ik dan krap aan de 450ml. Tevens voel je aan de bovenkant van het pak dat het niet helemaal vol zit.
Ik heb het van meerdere mensen ook gehoord over de literpakken melk van A-H huismerk.
Gewenste oplossing
Vul de pakken helemaal zodat er 500ml of een liter in zit OF zet eerlijk op het pak dat het het maar 450ml resp. bv. 950ml bevat.
Nieuwsflits: je bent niet aangenomen.quote:Klacht Albert Heijn: Supermarktmanager achtergracht 70 weesp
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 12
Ik heb een tijd geleden een sollicitatie gedaan via internet en de supermarktmanager zou binnen twee weken contact met mij opnemen en zijn nou een maand verder en heb nog niks gehoord ?!?
Gewenste oplossing
Contact met mij opnemen en hem erop confronteren"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij![]()
quote:Boos omdat je geen playstation hebt jij?quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation![]()
Discriminatie op sexuwalitijdquote:Klacht Primark: Discriminatie omdat ik een jongen den die vrouwenkleding wil passen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Lezers van deze klacht: 22
Vandaag was ik in de primark winkel in Almere. Ik ben nieuw komen wonen in Almere, en als 15 jarige vrouwen kleding fan/drager ga je natuurlijk de primark even bekijken. Ook had ik een volledig nieuw setje nodig voor het slaapfeestje van me beste vriendin van bh slip tot volledige outfit . En een nieuwe onder jurk. Maar toen ik dat wou gaan passen werd ik ruw aangesproken. Dat er in de primark geen plek was voor kleinen travestieten! Ik was erg is shock ik ben dan ook meteen weg gelopen. Ik was altijd trouwe klant in Amsterdam. Maar nu ik hier woon wou ik hier even kijken. Ik vond het schokkend want 1 ik ben geen travestiet en 2 ik kwam toch gewoon wat kopen! Toevallig wist ik dat er in het reglement van primark voor werknemers staat dat er geen discriminatie mag zijn ook niet op sexuwalitijd. Ik wou daarom ook als compensatie een tegoed bon eisen! Want ik vind dit dermaten erg dat ik ook naar de bont tegen discriminatie kan stappen. Ook voel ik mij niet meer fijn in de winkel in Almere. Dus ik denk dat als ik een tegoed bon krijg dat ik een nieuwe start kan maken in Almere. En dat ik gewoon op mijn gemak kan gaan kijken. Ook zou ik het op prijs stellen als er wat word gezecht tegen het vidiaal in Almere. Ik hoop dat dit genoeg was en dat ik misschien aan het eindden van deze week met me tegoed bon toch nog een volledig setje kan halen. Dan misschien wel te laat maar dan heb ik hem voor de volgende keer. Ik dank u al vast voor de reactie en hopenlijk komen we er gemakkelijk uit
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Een tegoedbon voor het volledige aankoop bedrag wat ik zou betalen dus van lingerie set tot schoenen tot outfit
Bestel dan via internet, is nog makkelijker ook
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
gepiekierdquote:Klacht Prenatal: De baby doos
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prenatal
Lezers van deze klacht: 4
Op d.d.230413 heb ik mijn babydoos opgehaald van Prenatal.
Gelijk bij de overhandigingg viel het mij op dat hij vrij licht was.Geen aandacht meer aan besteed.
Thuis aangekomen met veel nieuwsgierigheid doos geopend en wat is dit nou???
De doos was als goed als leeg!! Wat reclameflyers en een party magazine!!Dat was het! Alleen papier dus!!Voor de rest gewoon helemaal leeg!!
Ben daar goed gepiekierd over!!
Gewenste oplossing
Alsnog mijn babydoos!! En dit keer graag eentje die niet geplunderd is!! Valt me tegen van Prenatal!!Tja, op die manier vraag je om opgelicht te wordenquote:Klacht Marktplaats: Opgelicht met concertkaartjes P!nk
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 5
Op 6 april heb ik via http://www.marktplaatstickets.nl/ 2 zitplaatsen besteld voor het concert van P!nk 19 april in het Ziggo Dome Amsterdam . We hebben 195 euro betaald ! Bij aankomst Ziggo Dome bleken onze kaartjes vals te zijn en werd ons de toegang geweigerd . waren die dag meer gedupeerde die allemaal kaartjes bij het zelfde bedrijf gekocht hebben . Dit bedrijf adverteerd op Marktplaats , zo heb ik hem ook gevonden. Vanaf dit moment is hij telefonisch niet meer te bereiken en ook reageerd hij niet meer op mail .Hij garandeerd 125% ticket garantie , maar na aankoop blijkt daar niks van waar te zijn .ook verwijst hij naar zijn algemene voor waarden punt 8.2 Mocht blijken dat een geleverd artikel , aantoonbaar, niet legitiem is dan keert Marktplaatstickets.nl de gedupeerde partij 125% van de aankoopprijs uit . Op dit moment loopt er ook een aangifte tegen dit woeker bedrijf . Het is gewoon schandalig dat dit gewoon kan gebeuren en dat onschuldige mensen zo gedupeerd worden !
Gewenste oplossing
Geld terug
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Mensen die in dat soort dingen trappenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Tja, op die manier vraag je om opgelicht te worden_____!
![]()
Dat zuigtquote:Klacht Utrechtse Bazaar: Foute rietjes
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Utrechtse Bazaar
Lezers van deze klacht: 81
Deze klacht gaat over McDonalds algemeen.
Vroeger had McDonalds behoorlijke (grote) rietjes bij de milshakes.
Helaas heeft iemand verzonnen dat er standaard rietjes bij geleverd moesten worden. Maar de shakes van McDonald zijn zo verschrikkelijk (lekker) dik dat dit een aanslag op de zuigspieren is geworden.
Dit begint steeds irritanter te worden!
Gewenste oplossing
De ouderwetse rietjes bij de shakes terug!!Sorry, heb ik geen tijd voorquote:Klacht twoo.com: verwijdering profiel
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden twoo.com
Lezers van deze klacht: 4
geen tijd
Gewenste oplossing
verwijdering
[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 24-04-2013 15:03:52 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Als je product buiten de garantie valt heb je geen recht op een kosteloze reparatie, begrijp dat nou eens!quote:Klacht Onkyo: Mijn Onkyo geeft geen geluid meer.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Onkyo
Lezers van deze klacht: 36
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn Onkyo TX-NR708 av-receiver met netwerk aansluiting gekocht.
Nu geeft deze receiver geluid meer en geen netwerk.
Volgens de Service center moet de HDMI print worden vervangen en omdat hij 2,5 jaar oud is valt hij niet meer onder de garantie (garantie is t/m 2 jaar)en dan zijn de kosten voor jezelf ik moest erop reken dat het min 300 euro zou kosten.
Het valt me zwaar tegen dat zo,n kwaliteit product zo,n korte levensduur heeft.
Gewenste oplossing
Als Onkyo deze reparatie geheel voor hun rekening zou nemen.
quote:Klacht Asus: blaast Mico SD kaarten op.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Asus
Lezers van deze klacht: 50
Mijn Asus Transformer TF101 heeft al 2 Micro SD kaarten opgeblazen. De eerst was een ICIDU 8Gb en de tweede een 32 Gb Maginon (Aldi). Beide kaarten werkten in het begin prima maar na een week of drie waren ze niet meer zichtbaar in de Asus. De micro SD vervolgens in de adapter gezet en in mij PC. Deze herkende de kaarten ook niet meer. Kontakt opgenomen met de help desk van Asus maar weten hier geen oplossing voor.
Gewenste oplossing
Oplossing van de kant van Asus voor dit probleem!
Nou dat heb ik gemerkt hoorquote:Klacht Dynafix: Geen oplossing van mijn klacht een zéér slechte zaak Dynafix
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dynafix
Lezers van deze klacht: 61
Ik ben niet goed geholpen en zeker niet tevreden over het gesprek dat ik vanmorgen heb gehad met Tom B van Dynafix,
Ik vind als dit bedrijf niet met een oplossing kan komen een zeer waardeloos bedrijf en zal dit ook zéér zeker doordragen in de media.
Groet -naam-
Gewenste oplossing
Dit mag van jullie komen!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 29-04-2013 08:38:36 ]"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij![]()
quote:Klacht Piet Paulusma: Waar blijft de lente?
Wacht al geruime tijd op de lente en met mij vele anderen. Bedankt voor de paar lekkere dagen in maart om ons daarna weer te straffen met sneeuw. Niet fijn! Het is heel simpel zomer, herfst, winter, lente.
Gewenste oplossing
Lente!!!Klacht.nl staat overigens ook echt helemaal vol met klachten over secundaire kaartverkoop..quote:Klacht EA Games: Fifa Ultimate Team
Hallo Fifa
Ik vind FUT een leuk stuk van FIFA maar ik ben laats 3 keer gedegradeerd en 1 keer gepromoveerd en geen munten ontvangen ik zou dus graag die munten alsnog willen krijgen.
Ik hoop dat hier snel iets aan wordt gedaan.
Gr. Jimquote:Klacht Rang1tickets: Te veel betaald!
Wij hebben kaartjes voor het concert van Beyoncé besteld bij rang 1 tickets. We hebben 218 euro voor 2 kaartjes betaald. Nu hebben wij vandaag de tickets uitgeprint en er staat een hele andere naar en ordenummer op. Nu staat er op de site dat er een andere naam op de tickets kan staan omdat ze de tickets hebben over gekocht van mensen die niet naar het concert konden gaan. Beetje vreemd omdat wij de tickets op 4 februari hebben besteld dus op de dag dat bekend werd dat Beyoncé in Nederland zou komen en de kaarten dus nog nog niet in de verkoop waren. Verder stond er op de tickets dat ze 57 euro waard zijn en we dus veel te veel hebben betaald. Ik hoop dat we morgen wel van het concert kunnen genieten en niet voor een dichte duur komen te staan.
Gewenste oplossing
Ik hoop in ieder geval dat we morgen binnen komen met de tickets die we hebben gekregen en dat en misschien wat aan de enorme prijs verschillen kan worden gedaan zodat er niet meer mensen zijn die veel te veel moeten betalen voor hun tickets.Eerste rang op block 108 waarschijnlijkquote:Klacht Ticket tribune: kaarten jeff dunham
ik heb kaarten gekocht voor jeff dunham voor mijn zoon die is autistisch ik heb er 193 euro betaald voor 2 kaarten 1e rang nu heb ik kaarten voor block 108 binnen die kosten maar 40.70 per kaart de jongen heeft de kaarten van zijn wajong zelf betaald heb hem beloofd dat we als we zouden gaan in de zaal zouden zitten ik voel mij echt beroerd door deze beroving zo voelt dat echt voor ons ik dacht echt dat ik op een officieele site de kaarten bestelde dit is een enorm bedrag voor hem en ik ben helaas niet in staat om er zelf geld bij te leggen baal enorm dat ik dit gedaan heb
Gewenste oplossing
wij zijn tevreden als we de kaarten zouden krijgen waar we voor betaald hebben 1e rang dus![]()
![]()
Waarom kijk je er dan naar als je het niet grappig vindtquote:Klacht Comedy Central: Married with children moet van de tv af
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Comedy Central
Lezers van deze klacht:
HAAL ALSJEBLIEFT MARRIED WITH CHILDREN WEER VAN DE TV AF.
Echt om te janken, Ouwe jaren 80 humor. nooit wat grappigs en letterlijk al 100x op tv geweest en nu begint het weer OPNIEUW.
Gewenste oplossing
Gewoon zoals een paar weken geleden niet op alle belangrijke tijdstippen zoals savonds half 11 tot 1 dat stomme programma uitzenden. eigenlijk tevreden als het er weer helemaal afgaat
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Ik word ook maar manger bij de AH denk ik. Hoef ik niets te doen behalve afgezogen te worden...quote:Klacht Albert Heijn: AH albert heijn en haar wachtrijen in Ommen
Vandaag vanwege het zwemmen, naar AH gegaan ipv de Jumbo.
Maar dat is ook de laatste keer geweest. 10 minuten wachten voor de kassa terwijl er nog 2 kassa’s open konden. Ook chaos bij de klantenservice. Hier ook ons beklag gedaan waarop er geantwoordt was dat er geen personeel meer vrij was. Tegelijkertijd kwam er een medewerker aanzetten die zei dat ze eerder kassa’s er bij moesten roepen.
EN GEEN MANAGER TE VINDEN IN DE GEHELE WINKEL.
kortom. Tis meer een school voor pubers dan dat er iets gerunt wordt
Gewenste oplossing
Management aanpakken en iemand ertussen laten lopen met ervaring WANT DAT WAS HIER NIET TE VINDEN. zeker bij de kassa\'s niet En daar kunnen die meiden niets aan doen, maar wel de manger die zich die middag laat afzuigen achter bij de emballage![]()
Al die klachten over die koningswup van de AH:
'Ja je krijgt een wup vanaf 15 euro aan boodschappen en ik had 33 euro waarom krijg ik nu niet 2 wuppen?!?!?!? dE Ah verliest een trouwen klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" en dat soort onzin.![]()
Mensen kunnen niet meer lezen, er staat tenslotte dat je een Wuppie krijgt vanaf 15 euro aan boodschappen. Niet dat je per 15 euro een Wuppie krijgt.quote:Op maandag 29 april 2013 01:32 schreef Ceviche het volgende:
Al die klachten over die koningswup van de AH:
'Ja je krijgt een wup vanaf 15 euro aan boodschappen en ik had 33 euro waarom krijg ik nu niet 2 wuppen?!?!?!? dE Ah verliest een trouwen klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" en dat soort onzin.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
En natuurlijk nooit geprobeerd om gebruik te maken van de garantie in die 2 jaar dat je die tv hebtquote:Klacht Philips: Philips tv met kuren
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 29
Wij hebben al enkele ambilight tv’s gehad van philips. Met de huidige tv is van alles aan de hand. De tv is gekocht eind april 2011. Het eerste jaar ging het goed. Echter na een jaar kwam er met steeds grotere regelmaat een harde tik uit de speakers en viel het geluid vd tv enkele seconden uit. Heel langzaam nam de frequentie van dit probleem toe. Daarnaast breidde het probleem zich uit. Nu gaat ook het beeld enkele seconden uit en gebeurt dit om de 3 minuten! Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren met een tv uit het topsegment van philips…
Gewenste oplossing
We zijn het vertrouwen in onze 'spook' tv geheel kwijt en we vinden het zonde om naar verwachting enkele honderden euro's te investeren in een 2 jaar oude tv. Ik zou tevreden zijn als philips een creditnota stuurt met de te verwachten reparatiekosten zodat wij een nieuwe philips tv kunnen aanschaffen met korting. Hopelijk hebben we te maken met een maandagochtend model'. Philips kan zo weer bewijzen dat ze goede tv's kunnen maken....quote:Suggestie Hornbach: dief
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hornbach
Lezers van deze suggestie: 30
Mijn zwager is gistermorgen beboet met ¤ 50,00 omdat vergeten is twee bitjes afterekenen (zat is zij zak). Het pak schroeven heeft hij wel afgerekend.
Hij zelf werkt bij justitie en zal nooit het risico nemen om iets te stelen.
Ik sta voor 100% in dat hij geen opzet had om de bitjes niet te betalen.
Ik stel dus voor om de ¤ 50,00 op mijn rekening(<rekeningnummer en tnv verwijderd> ) te storten.
Zo kan ik hem verrassen en aantonen dat Hornbach ook menselijk kan zijn en twee tevreden klanten heeft.
met vriendelijke groet carel <verwijderd>
Je moet niet de police bellen, maar een crisisdienstquote:Klacht Readers Digest Nederland: het zelfde verhaal
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Readers Digest Nederland
Lezers van deze klacht: 24
Ik heb de zelfde brieven gekregen. Wat het engste zijn, dat over al staat, dat iemand mij op halen komt. Nu ben ik bang, dat als ik niet na de brief reageer ze komt langs na mijn huis. Ik heb geen loterij van hun gekocht en ze melden dat ik een prijs ga winnen. Ik voel me echt geintimideerd. Als ze langs komt, ik bel police op. Ik denk dat ze gewoon oplichters zijn. Als je wat verkopen wil, kun je erlijk en duidelijk een product presenteren.
Gewenste oplossing
Ik wil weten hoe ze komt aan mijn adres en mijn gegevens.
[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 29-04-2013 09:06:11 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Die brief van readers digest heb ik ook gehad, godverdomme, dat er serieus mensen intrappenquote:Op maandag 29 april 2013 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En natuurlijk nooit geprobeerd om gebruik te maken van de garantie in die 2 jaar dat je die tv hebt
[..]![]()
[..]
Je moet niet de police bellen, maar een crisisdienst
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Het volk op klacht.nl? absoluut dat die er in trappenquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 12:35:26 ]![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het volk op klacht.nl? absoluut dat die er in trappenstelletje debielenvolk. Maar voor ons goed lachvoer
![]()
![]()
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat.![]()
![]()
quote:Klacht Tros: Niet door bij de selectieronde!
Na lang wachten mocht ik op 18 april dan eindelijk meedoen met de selectieronde van Lingo. Wat mij opviel is dat er allemaal van die popiejopie typetjes rondliepen. Tijdens de selectieronde waren mijn medekandidate en ik druk bezig maar werden steeds afgeleid door die typetjes. Hierdoor zijn wij niet door en waren wij zeer verdrietig. Want die typetjes waren allemaal door en wij niet!!!!
Gewenste oplossing
Alsnog mee mogen doen met Lingo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hoor, site staat vol met m'n complimenten aan Aldi en Lidl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat.![]()
Hallon!![]()
Misschien rijdt deze bus niet omdat het een zaterdag dienstregeling is vandaagquote:Klacht Veolia: Bus niet op komen dagen, niet aangegeven.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 12
Zojuist vandaag op 30 April 2013 is de bus 311 om 14.25 niet op komen dagen op Station Oudenbosch.
Er is niet aangegeven op de locatie dat hij niet langs zou komen. We hebben zeker een half uur gewacht! De infolijn zette me ook 10 minuten in de wacht, te lang voor mij doende.
Gewenste oplossing
Een schriftelijke verklaring, deze is nodig voor het aangeven bij de organisatie waar ik niet aanwezig kon zijn vanwege deze klacht. Voortaan aangeven op locatie als er wijzingen gemaakt zijn.Froude nog welquote:Klacht payinfo: froude
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden payinfo
Lezers van deze klacht: 15
Ik heb een onterechte abonnement waar ik niet om heb gevraagt en dat kost mij al maanden 5 euro per week
Gewenste oplossing
Ik ben tevrede als ik al het geld terug heb gegkregen en dat de aanstichter van dit onrecht matig gedrag word gestraft
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Over de Blokker:Een maand later komen zeurenquote:Klacht Blokker: Kassa Computer berekend verkeerd teruggave bedrag
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 292
Per 18 januari 2013 aankopen gedaan bij Blokker-Winkel Cenrum Woensel- Eindhoven. Zie Kassabon.
Bij onze maandelijkse controle van de maandelijkse kassabonnen, ontdekten wij dat de kassa van Blokker een fout had gemaakt in de teruggave berekening.
Zoals de kassabon laat zien bij Oorspronkelijke betaalmiddelen: Kontant 50,10 . In mindering gebracht 2,60. Retour kontant -37,50. Dat is 10,00 euro te weinig dus.
Wij zijn op 11 februari terug gegaan naar Blokker en dit voor gelegd aan het Kassapersoneel. Die kunnen niet tellen en gaven aan dat zij er niets aan konden doen.We hadden trouwens maar eerder terug moeten komen werd gezegd. Nog een vervangend Hoofd afdeling gesproken en die gaf aan dat in de computer waarschijnlijk niets terug te vinden is. Wat een kul verhalen. Het personeel is imfaam en niet deskundig.
We moesten maar terug komen als het Hoofd van de Afdeling terug was van Carnaval.
Over klantvriendelijkheid gesproken.
Alsof de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.
Gewenste oplossing
Gewoon 10,00 euro terug betalen. Daar hebben wij tenslotte recht op. Heb contact gehad met Mevr. van Kemenade, Blokker Eindhoven,-Winkel Centrum- en een hoop geleuter aangehoord zonder tot een oplossing te komen. Bravo Blokker, Prijs je Rijk!!!!!!!!!!!!!!
Maandelijks al je bonnen controleren
Woorden gebruiken die blijkbaar te moeilijk zijn ('imfaam')
Overigens denk ik inderdaad dat 'de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.'![]()
Dus als ze je hadden verteld dat het vernieuwd was dan had je het product niet gekocht?quote:De make up van etos Matt finish ! Is vernieuwd !! Ja hoor binnen een paar weken uit de schappen !!
Maar wij als klanten weten niks !!! Dus naar 3 dagen last van me ogen !! Ontsteking boven mijn oog !! Ik heb echt voorschut gelopen !! Dus terug naar de etos Almere , daar werd ik goed geholpen en kreeg mijn geld terug! Geen andere attentie, dus weer met zonnebril terug naar huis zonder Make up op mijn ogen ! Snap niks dat dit niet wordt gemeld!! Een auto is belangrijk , dan een mens!!!!
Gewenste oplossing
Elke!!! Dan allen mijn geld terug !!![]()
![]()
quote:Op maandagochtend 29 april ging in met de trein van Den haag naar Meppel.Spoor 10 en de trein vertrok om 9:04.Ik had netjes optijd (8:47) ingecheckt. In meppel waar ik weer uitcheckte zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik niet met 40% korting had gereist.Dus ik gebeld met de ns, zei de vrouw aan de telefoon dat ik 8 mijn te vroeg had ingecheckt in Den Haag. Je mag dus 5 min voor 9 inchecken! Dit staat nergens aangegeven. Er staat dat je vanaf 9:00 met korting reist.En dat heb ik dus gedaan, want mijn trein vertrok pas om 9:04. Jammer dat ns dit niet goed heeft aangegeven, hierdoor ben ik nu wel mijn geld kwijt!
Gewenste oplossing
Geld terug en duidelijker aangeven vanaf wanneer je mag inchecken!![]()
Ja, laten we alles aanpassen en verbeteren voor mensen die hier niet wonenquote:Unbelievable that a modern railway like the NS does not accept the most common payment methods such as Visa and MasterCard in their ticket machines, ticket offices or in the train. Not much use for people who don’t live in the Netherlands. Please being your payment systems into the 21st century!
Gewenste oplossing
Accept credit and debit cards at ticket machines![]()
![]()
vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.quote:![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.![]()
ik neem aan dat hij het over statiegeld heeft, maar in ieder geval:quote:ik heb een flessenbon en dus ik hoor dat die niet meer geldig is omdat die van oktober 2012 is hij is wel ¤4.85 waard
Gewenste oplossing
dat ik gewoon die ¤4.85 krijg![]()
![]()
Allemachtig, zitten zeuren hierover is een ding, maar volgens mijn berekeningen kost je water je 2.750 euroquote:Vraag aan de desk een kopje koffie met een croisant, actie Euro 1,50. Moeten vanwege ontbreken croisants voor een krentenkoek 2,75 betalen. Koop achteraf nog een flesje Evian. Productieprijs 11 cent, werkelijke prijs 1,125 cent, verkoop schrik niet, Euro 2,70. Het watertje gaat hier 25000 x de productieprijs over de kop, met marge nog steeds 2500 keer.
Het zijn onaangename oplichters bij Mcdonalds, en schaamteloos vanwege hun marktpositie. Alle milieuacties zijn alleen maar commerciële misleiding om de prijzen nog verder op te drijven.
Was de laatste keer ooit dat ik m’n bijdrage heb geleverd aan deze oplichters.
Gewenste oplossing
Teruggave van mijn geld voor de koffieactie en niet meer dan Euro 0,50 voor een flesje water van 0,50 Liter. Voor mijn part kun je met deze prijs ook nog een derde wereld project steunen mbt drinkwater. Dan verdient MD nog voldoende.![]()
(en je water gaat 'slechts' 24,5 keer over de kop, uitgaande van die 11 cent)![]()
Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.![]()
Dan veranderen ze de regel toch gewoon naar 8:55 inchecken ipv reizen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?![]()
ik vind je een mierenneuker als je tussen 9:00 en 16:00 mag reizen met korting dat je dan de trein neemt van stipt 9:00 en vervolgens nog gaat zeuren ook. Anders kan ik net zo goed 8:15 al inchecken, 'ik was gewoon vroeg op het station en ging alvast naar het perron'. Als je per se zo stipt wil reizen,houd je dan ook gewoon aan de marge van 5 minuten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?![]()
Weet je zeker dat het niet gewoon die kitkat-wafeltjes zijn?quote:Er zaten houtsplinters in mijn McFlurry Kitkat. Niet de kleinste stukjes, maar echt wel flinke stukken. Ik vond het erg vies en werd er niet echt blij van.
Gewenste oplossing
dat het niet meer voor zal komen![]()
Ook wel eens leuk als klachten elkaar verklaren:quote:Friso is al een 1,5 jaar niet goed leverbaar. Etos hanteert net als alle andere verkooppunten max. 3 pakken p.p. Super zodat iedereen kan kopen. Nu doen ze een aanbieding inde folder zonder voorwaarden behalve friso 1 niet in de aanbieding. Kom ik in de winkel max 1 pak per persoon. Even informeren bij de klantenservice en daar blijkt dat je 2 p.p. mag. Dus verzocht om het filiaal te bellen om 4 pakken klaR te leggen omdat wij met man, vrouw en baby teruggaan. Word ik teruggebeld dat de rayonmanager heeft bepaald max 1 p.p. Lekkere communicatie. 1. Op de site of folder wordt niets aangegeven betreffende max. pp. 2. De klantenservice zelf is niet eens op de hoogte en geeft foute informatie.
Gewenste oplossing
4 pakken friso voor de actieprijs thuisbezorgd en een excuses.Het een is dan Friso en het andere Nutrilon, maar het probleem is hetzelfde: het wordt opgekocht door o.a. handelaren en vervolgens zitten gewone consumenten zonder babyvoeding.quote:Mijn zoon van 8 maanden krijgt vanaf zijn geboorte Nutricia nutrilon standaard(nu nummer 2 ivm zijn leeftijd) ik heb altijd 2 bussen in huis, 1tje die ik gebruik en 1 als reserve. Toen ik weer een bus wou kopen omdat ik nog maar 1 bus in huis had en deze nog maar voor de helft vol zat gingen we naar de Jumbo waar we deze normaal kopen maar zoals gewoonlijk was het schap voor nummer 2 leeg. We zijn daarop maar naar de Albert Heijn gegaan maar hier was het schap ook leeg, toen zijn we maar naar de Plus gegaan ook hier stond die niet, toen zijn we maar naar de Kruidvat gegaan maar ook hier stond die niet, ten einde raad hebben we maar Nestle opvolgmelk nummer 2 gekocht omdat dit de zoveelste keer is dat bij meerdere supermarkten/drogisten geen Nutrilon aanwezig is.
Gewenste oplossing
Dat het gewoon weer verkrijgbaar is en dat er strenger word gecontroleerd op hoeveel per klant het verkocht word.
Ze moeten gewoon deze mensen met elkaar laten mailen![]()
![]()
Dat heb je als je een Nederlandse pre-pay pakket koopt dat er dan een simlock op zit.quote:Klacht Debitel: Geblokkeerde Mobiel bij Debitel gekocht in Nijmegen met simkaart incluis.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Debitel
Lezers van deze klacht: 21
Ik kocht een basic doos met mobieltje en Debitel simkaart.Na een paar maanden ging ik terug naar Belgie wonen en kon ik mijn mobiel met Belgische simkaart niet gebruiken.De Debitel SIM nr is <verwijderd>.Mobiel nummer is <verwijderd>.Pukcode,<verwijderd>
Gewenste oplossing
Ik zou willen vragen om mijn Mobiel te deblokkeren zodat ik dewe in Belgie kan gebruiken met een Belgische simkaart en provider. mijn email is <verwijderd>@hotmail.com.
En zet dan vooral je 06 nummer en je puk code neer
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
quote:Klacht Telfort: openstaande
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 4
Beste, heer/mevrouw
<naam verwijderd>
06-11-1973
<straat en huisnummer verwijderd>
<postcode verwijderd> Den Haag
Ik ben erg poos van Telfort want ik heb geen internetabonnement bij hun. Ik heb Wi-Fi gebruiken daroom waroom moet ik dez bedraag betalen.Ik heb nu gewoon Lycamobile ik kan waar Wi-Fi aanwzig zijn kan ik internet gebruiken. En hun hebben ook mijn abonnement geblokkeerd bijna 5 manden kan ik niet meer gebruiken.Daroom ik vind echt niet goed van Telfort. Ik ben echt niet mee eens en ik wil ook niet naar mijn Advocaat en naar media te gaan. Dus ik hoop dat jullie snel oplossing kan doen.
Gewenste oplossing
Ik hoef niet te betalen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
quote:Klacht MediaMarkt: budget model
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 61
gekocht een tv ,dat 3 maanden later een budget model bleek te zijn,de wet schrijft voor dat ik kenbaar maak wat ik wil kopen,derhalve geen teruggave. ook geen vergoeding.
Gewenste oplossing
andertoestel,met audiouitgang, met vergoeding voor gebruik,door mij.factuur staat een ander model op.![]()
![]()
quote:Vandaag vanwege het zwemmen, naar AH gegaan ipv de Jumbo.
Maar dat is ook de laatste keer geweest. 10 minuten wachten voor de kassa terwijl er nog 2 kassa’s open konden. Ook chaos bij de klantenservice. Hier ook ons beklag gedaan waarop er geantwoordt was dat er geen personeel meer vrij was.
Tegelijkertijd kwam er een medewerker aanzetten die zei dat ze eerder kassa’s er bij moesten roepen.
EN GEEN MANAGER TE VINDEN IN DE GEHELE WINKEL.
kortom. Tis meer een school voor pubers dan dat er iets gerunt wordt
Gewenste oplossing
Management aanpakken en iemand ertussen laten lopen met ervaring WANT DAT WAS HIER NIET TE VINDEN. zeker bij de kassa\'s niet En daar kunnen die meiden niets aan doen, maar wel de manger die zich die middag laat afzuigen achter bij de emballage![]()
![]()
quote:Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fok Forum
Lezers van deze klacht: 379
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.
Gewenste oplossing
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
http://www.klacht.nl/fok-(...)lden-en-gehumileerd/![]()
![]()
Deze ook weer...quote:Klacht Jumbo: kwarteleitjes niet (meer) verkrijgbaar in (elke) Jumbo
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 162
In het “Hallo Jumbo”-Magazine van Maart 2013 staan een aantal recepten met als ingrediënt kwarteleitjes.
Bij navraag in ons vaste Jumbofiliaal bleken er geen kwarteleitjes verkrijgbaar te zijn. Meer dan 6 personeelsleden hebben de hele winkel doorgezocht.
Ook telefonische navraag door de medewerkers van de servicebalie bij het tweede filiaal dat onze stad Terneuzen rijk is gaf als antwoord dat Jumbo geen kwarteleitjes (meer) verkoopt.
Gezien de tijd van het jaar (enkele weken voor pasen) hadden we dit antwoord zeker niet verwacht.
Zeer teleurstellend aangezien wij ons verheugd hadden op een hoogstwaarschijnlijk lekker recept.
Gewenste oplossing
Geen recepten publiceren met ingrediënten die niet in elke Jumbo winkel verkrijgbaar zijn (of dit uitdrukkelijk vermelden)![]()
Waar je je al niet druk over kan makenquote:Klacht Specsavers: reclame Specsavers
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Specsavers
Lezers van deze klacht: 15
Ik vind het op zijn zachtst gezegd heel onfatsoenlijk dat u in uw reclame Pearl aanhaalt. Dit kan uw bedrijf alleen maar schaden, er wordt veel over gesproken. Mij kunt u als klant daarom gedag zeggen!
Gewenste oplossing
Direct deze reclame stoppen
Oplossing van het bedrijf
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw email.
Wij betreuren het dat u onze nieuwe campagne niet waardeert.
Met onze nieuwe campagne willen wij bereiken dat de Nederlandse consument begrijpt dat hij/zij nog steeds te veel betaalt voor een nieuwe bril. Het is voor consumenten helaas niet duidelijk wat dezelfde bril bij verschillende opticiens kost. Hierin wil wij verandering brengen, zodat mensen in staat zijn op basis van een eerlijke prijsvergelijking een bewuste keuze te maken voor de juiste bril tegen een betaalbare prijs.
Het is niet ons doel om andere merken aan te vallen, maar slechts duidelijkheid en zichtbaarheid te geven op basis van feitelijke en objectieve informatie.
Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
<naam medewerkster>
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
21 jaar en dan nog denken dat dit echte mensen zijnquote:Klacht Hotmail.com: ongewenst seksueel gedrag
Op 1 of andere manier is een persoon van een seksueel getinte site aan mijn e-mail adres geraakt en heeft deze mij proberen te verleiden om naar een privé chat te gaan. Ik ben niet op dit verzoek ingegaan en heb dus geen idee wat deze chat-box inhield. Ik zelf ben een volwassen man (21j), maar vrees voor de gevlogen dat dit kan hebben op onvolwassen kinderen en/of jongeren. Als deze personen zonder besef van de gevolgen op dit verzoek ingaan kan dit misschien ernstige gevolgen met zich meedragen zoals uitwisselen van foto\’s en/of gegevens met eventueel pedofiel gedrag ten gevolge. (de persoon in kwestie geeft zich uit voor een vrouw van 21j; e-mail adres van deze persoon = IsobelPappa1267@hotmail.com)
Gewenste oplossing:
Controleren van de gegevens van deze persoon en indien nodig doorgeven van de gegevens aan de politie. Deze zullen indien mogelijk wel gerechterlijke stappen ondernemen.![]()
![]()
quote:Klacht Tros: Niet door bij de selectieronde!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tros
Lezers van deze klacht: 48
Na lang wachten mocht ik op 18 april dan eindelijk meedoen met de selectieronde van Lingo. Wat mij opviel is dat er allemaal van die popiejopie typetjes rondliepen. Tijdens de selectieronde waren mijn medekandidate en ik druk bezig maar werden steeds afgeleid door die typetjes. Hierdoor zijn wij niet door en waren wij zeer verdrietig. Want die typetjes waren allemaal door en wij niet!!!!
Gewenste oplossing
Alsnog mee mogen doen met Lingo!![]()
![]()
Ik had toevallig die dag ook een selectie voor lingo maar was ook niet door, komt niet door die popiejopie typesquote:dom persoon
![]()
Zit niet eens wat in die tasquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
''Nu krijg ik geen Lingotas van Lucille"![]()
![]()
triest figuur
![]()
![]()
Het gaat om die hippe tas. Ik stop er zelf wel spullen in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef mrpat het volgende:
[..]
Zit niet eens wat in die tastriest figuur
![]()
![]()
Vroeger zaten er 'cadeautjes in van goede doelen die gesteund worden door Lingo' in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef mrpat het volgende:
[..]
Zit niet eens wat in die tastriest figuur
Ik wilde die tas toen ook wel hoor![]()
![]()
Je klaagt bij de verkeerde, je moet je dochter onder handen nemen omdat ze zichzelf blijkbaar heeft aangemeld bij 1 of andere sms dienst. En bovendien, wat moet een kind van die leeftijd met een telefoon met abonnementquote:Klacht CMTelecom: Klacht over onterechte afschrijving (5588-CMTelecom-300)
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CMTelecom
Lezers van deze klacht: 20
Mijn dochter van 13 (toen 12) gebruikte het volgende telefoonnummer: 06<verwijderd>. Er is onterecht geld berekend en afgetrokken voor de SMS diensten (5588-CMTelecom-300) Ze is minderjarig en er mochten met haar nooit zakken worden gedaan.
Gewenste oplossing
Ik vind dat de kosten die gemaakt zijn moeten worden teruggestort op mijn rekening : <rekeningnummer verwijderd> ten name van A.D.<verwijderd>.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Deze klaagt ook bij de verkeerde:quote:Klacht Tele2: Klacht automaat
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 15
Geachte, ik ben in het bezit van 2 Peugeot`s 1 5008 automaat met kenteken 20-PDS-7 van 2011 en sinds kort ook van een 206 1.4 automaat met 55000 km met kenteken 35-RX-HN. Nadat ik schokkend en stotend over de weg ging en de auto niet meer wilde doorschakelen, ben ik naar de dealer Auto Versteeg Buurman gegaan om te vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Zij adviseerde mij om de auto even uit te lezen zodat zij de klacht ( wat achteraf bij hun bekent was ) konden bevestigen. Het advies wat ik kreeg was om de auto te laten maken ( drukregelklep ) voor een bedrag van 450 a 500 euro. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat ik het onvoorstelbaar vind dat een auto met deze km stand deze klacht vertoond. Ik vraag mij af wat mij nog te wachten staat bij de automaat van de 5008. Als de auto 100.000 km gelopen had is het volgens mij nog niet normaal, maar dan had u mij niet gehoord. Maar met deze km stand vind ik het bijzonder vreemd dat zich dit voordoet. Ik vraag mij dan ook af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt door over te stappen van Ford naar Peugeot. Nu blijkt, wat ik hoor en lees op internet dat dit een bekende klacht is van Peugeot. Ik ben dan ook benieuwd, hoe en of u mij hierin d.m.v een coulance tegemoet zou willen komen. Ik ben overigens zeer tevreden over mijn dealer Versteeg Buurman.
Gewenste oplossing
Een redelijke coulance regeling.![]()
Altijd weer die woonwagenbewoners![]()
Klacht Gemeente Horst: gemeente overheid
quote:Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gemeente Horst
Lezers van deze klacht: 924
ja ik tik wel maar of het nut heeft? ze doen toch waar ze zin in hebben hier in horst zeggen gewoon zijn papieren kwijt of dosier is gesloten ze moeten mijn betalen maar komen onder alles uit ben woonwagen bewoner ex moet ik nog telkend aan horen op de gemeente ze hebben mijn plus minus 250 euro onterecht afgenomen door dat ik beetje te veel weet van de gemeente een grote rotzooi is het hier ja ik neem geen blad voor me mond ik kots van heel e overheid hier in de gemeente heb je geld en je geef steek penningen dan kun je wat amtenaren die thuis op de koffie komen die gaan met map papieren en daar tussen envelope gevuld vraag je er naar dan zijn het aan vragen voor vergunningen dat ieder week zoveel vergunning nodig?? hebben grond nodig voor parkeer plaats kom man in de avond bij die mensen met koffer met een ton guldens als er verkocht word ben ik de koper zo doen ze dat hier weet nog veel meer maar wat heefd het voor nut dit verdwijn toch weer in de pot ik baal echt om nederlander te zijn maak van mijn maar een buite lander dan heb ik wel rechten ja jaren loop ik met de gedachte om me zelf van het leven te beroven maar god wat moet een mens daar sterk voor zijn zo drijven ze hier in horst dat een mens dit doe sorry die brief hebben wij niet ontvangen een grote dosier die ze eerst kwijt blijken te zijn en nu weer terug hebben maar die ze gesloten houden en ja heb met de gedachte gelopen om me zelf in gemeente huis in brand te steken of wat groots te doen zodat me zaak aandacht krijg gerotzooi met vervuilde grond afvoer het kan hier in horst een pony baan een stuk grond ontnemen gedwongen anders moetsten ze heel de grond afgeven en werd er bomen geplant het kan hier allemaal het heet hiet horst aandemaas maar naar mijn mening mijn vrije meninguitting ze hadden het beter kunnen noemen horst aan de knoei maar ik ben me woede weer ff kwijt ik hoop alleen dat andere mensen dit bespaart word wat mijn onterecht is aan gedaan want het drijf een mens de dood in sorry ik ben niet zo sterk om dat te doen
maar probeer toch de media er bij te halen want ben de wanhoop nabij
Gewenste oplossing
dat de gemeente zijn schuld bekend en de amtenaren die het veroorzaak hebben bestraf worden met name de heer maessen die is nu uit zijn fucie gezet en de heer stass beiden wethouders toen![]()
Stuur de klacht door naar het GGZ.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Altijd weer die woonwagenbewoners![]()
Klacht Gemeente Horst: gemeente overheid
[..]![]()
quote:Klacht RET: Racisme
Vrijdag om 10;34 stapte ik in de tram van 20 Lombardije.
Zat nog net 1 seconden en Mevr. haastte zich na mij toe om mijn kaartje te controleren gedaan er stapte meerdere mensen in maar daar liep zij niet na toe.
Na een paar seconden Mevr liep op mij af en zij wat kijk je nou zo lelijk jullie poep moslims heb ik zo hekel aan en ze liep lachend weg ik ben 41 weken zwanger dus heb er geen gehoor aangegeven ik merkte dat ze andere passiers aan het opstoken was (tegen de moslims),De woorden die ze zij was erg en onbeschoft heb hier van ook een foto gemaakt want mevrouw was ook middelvinger aan het opsteken en zij als opmerking jullie moslima kunnen alleen maar baren.
Gewenste oplossing
Racisme hard aanpakken deze vrouw schorsen want de woorden die ze zij kan en mag nooit meer gebeuren. Deze mevrouw heeft de leeftijd van mijn oma ik zou zeggen een cursus communicatie.![]()
Het is gvd geen telefoon!quote:Klacht Albert Heijn: pall mall shag for tubing
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 26
goeienavond met nick ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ik de shag bus open hebben gemaakt en dat het dan al droog is.
Gewenste oplossing
Albert heijn kempenaar lelystad kwam niet met een oplossing hun zijden als je hem hebt open gemaakt kunnen wij er niks mee nou dat is echt belachelijk toch?Volgens mij heeft je zoontje een sterkere bril nodigquote:Klacht McDonalds: kind loopt tegen glazen omheining omhoog.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 34
Bij de Mc in Geldrop is het buiten zit gedeelte afgeschermd met een glazen wand. Ook naast het speelhuisje. Mijn zoon van 3 jaar was daar aan het spelen en kwam van de glijbaan en wilde vlug om het huisje lopen en liep heel hard tegen de beglazing om hoog. Bril doormidden, blauwe plek veel pijn.
Ik ben toen naar binnen gelopen en heb dit gemeld en ook dat ze misschien op kind hoogte een stikker kunnen plakken zodat kinderen zien dat het dus dicht is. Wel een compliment dat het dus erg schoon is zodat je dus niet ziet dat het dicht is. De Bril heeft 300,- euro gekost en helaas zo doormidden dat er een nieuwe moet komen. Over de bril vergoeding werd eigenlijk weinig gesproken ik vroeg het wel maar kreeg geen antwoord is vervelend en was eigen risico, dus klaar.
Ik krijg voor de kinderen 4 happy meals als vergoeding……via de post thuis gestuurd, ben benieuwd!!! [had zelf voor ruim 33,- gegeten met de kinderen die dag.]
Gewenste oplossing
Ik zou graag een vergoeding van de bril willen want het is een erg gevaarlijke omheining voor kinderen, ze zien niet het verschil of het open is of dat het dicht is en er is niet goed over nagedacht als je kinderen daar wil laten spelen moet het ook kindvriendelijk zijn en ongevaarlijk. Daarbij is het een ongeluk en neem ik aan dat het de mc donalds voor zo iets verzekerd is. Dus zou ik het fijn vinden als er een oplossing zou komen.quote:Klacht McDonalds: groenteburger
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 46
Vandaag naar een mac donalds gegaan waar de groente burger op de kaart staat, dit omdat ik vegetariër ben. Omdat het druk is hebben ze de groente burger eruit gehaald vandaag. Oftewel als het druk kan de vegetariër niet eten bij de mac donalds. …hoe belachelijk..er zijn maar 100 mac donalds met de groente burger en dan halen ze die er ook nog even uit..ik heb de manager er op aangesproken. Hij zei dat ze dat niet erg vinden dat de vegetariër niets heeft. ..nou dat vind ik echt ontzettend grof. …
Gewenste oplossing
Excuses en dat de groente burger in die 100 mac donalds altijd wordt gebakken. Wij hebben al geen keus zoals de vleeseters wel hebben. Dus dan bak op zijn minst deze burger wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door KLTZK op 03-05-2013 19:03:35 ]"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij![]()
Ja opgelost in onderstaandequote:Klacht Laderwebshop.nl: 3 opladers iphone opgelost ??????????????????????????////
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laderwebshop.nl
Lezers van deze klacht: 14
zo, binnen 2 minuten mail dat klacht in behandeling is en opgelost???????????????????????????????
Gewenste oplossing
geld terug, leveren niet in belgie ,
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Die glazen wandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het gvd is geen telefoon!
[..]
Volgens mij heeft je zoontje een sterkere bril nodig
[..]![]()
![]()
Van die tientjes cursus Nederlands gaan volgen?quote:ik heb veel oplichters meegemaakt maar voor hollands nieuwe doe ik mijn petje af.
bij klantenservice werken allen asiel zoekers die de inburgering nog niet gedaan hebben.
of worden gedwongen door sociale dienst want ze hbben echt geen kaas van gegeten.
oke nu mijn probleem die al 3 maanden gaande is.
wij ik en mijn 2 zoons hebben totaal 3 abon bij hn lopen.
maar kunnen al drie maanden niet betalen via het ideal link.
wel kunnen we met het link betalen zodra er 10 euro kosten bij gezet wordt.
net weer betaald met 10 euro kosten erbij en ja hoor nu lukte het wel.
ze verzinnen van alles en zouden hun moeder zelfs bedriegen.
hierbij zeg ik mijn 3 abon per direct op.
heb ze net betaald en de contract is al afgelopen.
mag hier niet vloeken maar jullie weten wel wat ik jullie toe wens
heb al een paar keer gevraagt om het abon te stoppen maar ze verzinnen steeds iets.
als ik de mails van de klantenservice hierop zou zetten dan zouden jullie trannen in jullie ogen krijgen van het lachten.
Dus HN MIJN 3 ABON PER DIRECT BEEINDIGEN A.U.B
hn wil ook graag laten geloven dat ze de oplossingen opgelost hebben maar helaas is dat niet waar dus trap er niet in.
Gewenste oplossing
ER IS GEEN OPLOSSING VOOR zolang jullie je personeel niet nachecken.en een opleiding geven . want nu is het zielig voor hun heb medelijden met ze. ze weten niet beteromdat ze onkundig zijn. graag zo snel mogelijk de abon beeindigen
Geplaatst op 5 mei 2013![]()
![]()
Luie honden die niet naar de Turk om de hoek gaan om pizza's te halenquote:Tijdens de aktie 2e pizza gratis hebben wij 2 pizza’s besteld waarbij de wachttijd ongeveer 45 minuten zou zijn.
We hebben laat besteld (18.35 uur) om drukte te voorkomen, maar na dik een uur was er nog steeds niemand te bekennen…
Toen maar gebeld en daar werd ons doodleuk verteld dat het nog eens minstens 3 kwartier zou duren voordat ze geleverd werden!!
Dat is dus een wachttijd van bijna 2 uur voor 2 simpele pizza’s!! We hebben per direct de order gecancelled en zelf maar iets in de oven gedaan… voor ons geen new york pizza meer..
Gewenste oplossing
Geen 2 uur wachten op pizza!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Van die tientjes cursus Nederlands gaan volgen?Ik snap er geen kut van.quote:wel kunnen we met het link betalen zodra er 10 euro kosten bij gezet wordt.
net weer betaald met 10 euro kosten erbij en ja hoor nu lukte het wel.![]()
Hoezo, dat doen ze nu toch?quote:Hierbij de mail ontvangen van Kruidvat.
Vriendelijk bedankt voor uw reactie.
De collectie van Anna Rolfi gaat uit ons assortiment. Helaas is het via de site alleen nog nog te koop, wat er op voorraad is.
Wij zullen geen nieuwe leveringen meer binnen krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Chantal de Jong
Klantenservice Kruidvat Online
Gewenste oplossing
Kruidvat had hier wel iets over kunnen melden.Ik vind ook dat van dit onklachtvriendelijke filiaal een excus op z'n plaats isquote:Ik had een zonnebril gekocht. 2 dagen later kon ik zonnebril niet meer op mijn neus zetten, hij viel er vanaf. Ik terug naar Etos zonder bon en kaartje. Heeft ze eerst tussen alle zonnebrillen gekeken. Zij ze deze verkopen wij niet. Zij ze ik kan je niet helpenn nu, morgen is mijn leidinggevende hier.Dan bel ik je, Maar het komt goed. Ik thuis nogmaal goed gezochte en uiteindlijk in prullebak heb ik de bon en kaartje gevonden. Maar was van de Filaal in andere stadsdeel. Dus ze belde mij terug de volgende dag. en ze zegt.helaas wij kunnen bril niet terug nemen want wij kennen deze bril niet. Ik zei nou probleem opgelost ik heb de bon gevonden. Uiteindelijk zegt ze wij kunnen bril niet terug nemen ook niet met bon en kaartje want hij is van andere Filiaal. Ik moest dus terug naar dit filaal om bril op te halen en andere filiaal om terug te brengen. ONZINNNNNNN terijl ik dag ervoor nog zoveel had gekocht van etos in zelfde filaal en ik zovaak in etos ben. Lekker klachtvriendelijk. Eerst kon niet omdat ik geen bon had en had ik die dan moet ik terug naar filaal waar ik het had gekocht. Stel ik had in rotterdam iets had gekocht. dan had ik daar heen moeten gaan om kapotte bril terug te brengen.
Gewenste oplossing
Dat iedreen in andere filiaal dingen mag terug brengen. OOk aprtikelen met klacht. En een excus van etos osdorp.![]()
(Tevens: misschien heeft deze meneer/mevrouw een bril gekocht in een heel groot filiaal, waar ze meer verkopen dan kleine filialen en dus andere producten hebben...)![]()
Bedankt voor de uiteenzettingquote:Klant voor mij kreeg artikel voor 1 euro aan mij werd 3,19 gevraagd voor zelfde product.
Gewenste oplossing
Verantwoordelijk manager Marco bij jumbo muziekplein zeer onvriendelijk tot botte af totaal geen begrip en daardoor nooit meer jumbo voor mij op reclame stellen dat klant voorop staat en blijkt allemaal bedrog te zijn..
![]()
Niemand kan er iets over vertellen, al helpt het wel als je erbij zegt dat het bij ik ho er ieu van beatrix op tv was.quote:er schijnt een speciaal velletje postzegels met een bolletje van jumbo te zijn uitgebtr achet was ook bij ik ho er ieu van beatrix op tv maar navraag bij jumbo v oorburg weetniemand er iets van
Gewenste oplossing
Als iemand ons er iets over kan vertelllen![]()
Overigens hebben bv. Albert Heijn in verschillende vestigingen andere dingen, hier krijg je geen bami meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoezo, dat doen ze nu toch?
[..]
Ik vind ook dat van dit onklachtvriendelijke filiaal een excus op z'n plaats is![]()
(Tevens: misschien heeft deze meneer/mevrouw een bril gekocht in een heel groot filiaal, waar ze meer verkopen dan kleine filialen en dus andere producten hebben...)![]()
![]()
Stomme kut het is een kroningseditie.quote:Op tv wordt er heel veel reclame gemaakt voor de ‘Mango Tango’ kwartkaart van Dr. Oetker. Dit is een smaak die maar tijdelijk in de winkel ligt. Voor mijn verjaardag wou ik deze dan ook graag halen. Eenmaal in de winkel kon ik deze niet vinden, gevraagt aan een van de medewerkers of zij wist waar ik deze kon vinden. Zij melde mij doodleuk; die hebben we niet. Zo doende was ik dus voor niks naar de JUMBO gekomen aangezien ik die taart wou maken.
Kortom: Je wordt lekker gemaakt met producten die ze niet eens hebben.
Gewenste oplossing
Nee. Ik kon weer naar huis zonder het prodcut dat ik wou.
Klacht van -loes, over Jumbo, in de rubriek: Supermarkten geplaatst op 2 mei 2013![]()
Dat dacht ik wel, wist het alleen niet zeker. Vind het wel logisch dat je dan de bami in jouw filiaal niet terug kunt brengen aangezien zij het niet verkopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef appelen het volgende:
[..]
Overigens hebben bv. Albert Heijn in verschillende vestigingen andere dingen, hier krijg je geen bami meer![]()
Dit ja en mevrouw die dan te lui is om naar de andere Etos te gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, wist het alleen niet zeker. Vind het wel logisch dat je dan de bami in jouw filiaal niet terug kunt brengen aangezien zij het niet verkopen.![]()
![]()
om mijn weegschaal te testenquote:om mijn weegschaal te testen, ging ik een verpakking geitenkaas wegen van de Aldi. Op de verpakking stond een inhoud van 200gr, maar mijn weegschaal gaf slechts 140gr aan! Bij het schap stond een gewicht van 100 gram, dit vond ik al merkwaardig, maar ik vind dat een verpakking hierbij altijd leidend moet zijn. In de bijlage de foto als bewijs (aldi weet dit zelf natuurlijk ook). Ik had hoe dan ook de kaas wel gekocht, maar eigenlijk is dit wel misleidend en heb je minder kaas dan je denkt!
Doordat Aldi geen email adres weergeeft op zijn website en ik brieven sturen achterhaald vind, probeer ik het via deze weg.
Gewenste oplossing
Verpakking aanpassen of duidelijk vermelden bij het schap dat de hoeveelheid op de verpakking niet klopt. Als dank voor het klokkenluiden, een leven lang gratis geitenkaas =)
Om mijn weegschaal te testen
om mijn weegschaal te testen
Hoe zeker ben je er van dat het niet klopt?![]()
Ja godver moetik dan helemaal trugquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit ja en mevrouw die dan te lui is om naar de andere Etos te gaan![]()
![]()
quote:Al jaren ben ik een trouw afnemer van wit bier van het merk Hoegaarden, het hele jaar door en wel bij de Vomar op de Paul Krugerkade. Sinds september 2012 was het product aldaar ineens niet meer voorradig.
De manager vertelde me dat het om een seizoensproduct gaat dat na de winter weer aanwezig zou zijn.
Echter, wit bier van het merk Wieckse (van de concurrent Heineken) was de hele winter lang wel verkrijgbaar. Verder viel op dat ook Gulpener en Bavaria wit bier ineens verdwenen was. Ondertussen leverden AH en Dekamarkt wel gewoon gedurende de winter Hoegaarden.
Het is nu eind april en nog steeds heeft de Vomar alleen maar Wieckse in de schappen staan.
Prima als de Vomar afspraken met Heineken heeft, maar lieg er dan niet om!
Gewenste oplossing
Product terug in de schappen, geen monopolie voor Heineken!![]()
![]()
Ja, op jouw horloge is het 16:53.quote:ik wilde vandaag op 4-5-2013 bij de zeeman op winkelcentrum elderhof te arnhem een paar boxershorts kopen. ik kwam aan bij de winkel om 16:53. winkel was gesloten (andere winkels die ook om 17:00 zouden sluiten waren nog open) ik tik nog aan op het raam om aan te geven dat t nog geen 1700 uur is, maar de medewerkers kijken me aan en doen de deur niet open. ik vind dit niet netjes en erg asociaal, graag wil ik op de hoogte gehouden worden van de afhandeling van mijn klacht.
Gewenste oplossing
Dat de medewerkers hierop aangesproken worden, zodat dit voorkomen kan worden
En daarbij: waarom ga je onderbroeken kopen vlak voor sluitingstijd![]()
![]()
Anders kijk je gewoon niet.quote:kunnen jullie eens dat progamma van de tv halen ik heb het onderhand wel gezien die herhalingen van P.O.J.H
Gewenste oplossing
kom eens met eens nieuw progamma![]()
Hier ging alles dicht rond 4 dus deze pauper heeft niet opgelet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, op jouw horloge is het 16:53.
En daarbij: waarom ga je onderbroeken kopen vlak voor sluitingstijd
En ontopic: Zeeman
![]()
![]()
quote:In de uitzending op koninginnedag j.l. hebben jullie fragmenten en commentaar uitgezonden over de vriendschap tussen de Koningin en Paul van Vliet, een vriend uit haar studententijd. Daarbij werd het volgende commentaar gegeven: ‘je zou er bijna wat van gaan denken’.
Ik viel bijna van m’n stoel, zo onrespectvol, ik vind het werkelijk verschrikkelijk en jullie moeten je echt schamen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat jullie op televisie je excuses aan gaan bieden aan de koningin en aan nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]Het Koningshuis wordt voor schut gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, was geen grap. Ik wou graag weten op welke zender dat kwam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee rtl7.
(Of was het een grap omdat sbs6 alles herhaalt? Want dan heb ik het niet begrepen)
![]()
Vraag het in de winkel of googel hetquote:De laatste tijd is steeds de nutrilon 2 uitverkocht ook de nachtvoeding is amper te vinden. Wij moeten vaak heel de stad door om te zoeken. Dit vinden wij erg vervelend aangezien wij op loopafstand 2 winkelcentrums hebben. Hoe komt het dat het zo weinig leverbaar is.? Voeding is belangrijk voor babys en dus erg vervelend als het niet te krijgen is
Gewenste oplossing
Pakken nutrilon 2 en nachtvoeding tegemoet. Denk hierbij aan 2 om te2![]()
Ik hoorde het vandaag zelfs op de radio, kom op zeg.![]()
Heb je de klachten over de ah koningswup gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef KoningPils het volgende:
Die klachten bij de telegraaf over een niet of kapot ontvangen appeltje van oranje.
[ afbeelding ]
Wat een gedoe om zo'n stom dingetje.![]()
![]()
Oh, nou blijkbaar is er toch publiek voor dat programma. Dat maakt de klacht nog onzinniger.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Nee, was geen grap. Ik wou graag weten op welke zender dat kwam.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: