abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:53:45 #1
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637672


Deel 9 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4
KLB / Mensen op klacht.nl #5
KLB / Mensen op klacht.nl #6
KLB / Mensen op klacht.nl #7
KLB / Mensen op klacht.nl #8 Waar kinderen het moeten ophouden
KLB / Mensen op klacht.nl #9 zonder garantie

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 23-04-2013 13:54:59 (link deel 9 toegevoegd) ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:00:26 #2
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637925
quote:
Klacht Kruidvat: C.E.M. <verwijderd> KANTONRECHTER

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 54
Deze persoon komt voor Eden Spring terwijl hun mij gezien dood wou maken en ze komt voor hun op. Ze zegt dat ik iets had afgesloten en dat ik hun niet toe liet om de service aan te bidden terwijl door dat had ik ruzie met eden omdat ik moet betalen voor iets dat er niet is gedaan terwijl de wet en overal staat wat je niet krijgt hoef je niet te betalen. Maar ik wel en dan zeg ze dat ik contract had van 36 maanden terwijl ik al 12 jaar daar lid ben. En ze bewijst dat je in Nederland gewoon servicekosten moet betalen ook al word geen service verleend

Gewenste oplossing
IK WIL GRAAG WETEN WIE DURFT HUN AAN KANTONRECHTER DIE NIET DE WAARHEID SPREEKT EN DAIE EEN KANT KIST VAN VRINDEN WIE DURFT
:'):'):')

quote:
Klacht DeurwaarderWijzer.nl: gek voor woorden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DeurwaarderWijzer.nl
Lezers van deze klacht: 14
3 april krijg ik brief van hun rechtbank had besloten dat ik een crimineel ben tegenwoordig rechtbank is ook niet oké die komen voor grote bedrijven op. Omdat bij consumentenbond staat wat je betaald dat moet je krijgen maar oke dat heb ik niet gekregen. Het is jammer als je andere afkomst hebt geld andere regels en niemand kan je helpen geen advocaat niemand heel Nederland tegen 1 persoon en dat lukt je niet. rechter zegt 539,95 dat ik moet betalen dus ik moet dat geld bij elkaar ophoesten en mij advocaat bellen wat ik nog kan doen. Dus twee dagen hé . Dan volgt ander brief van 17 april dus binnen twee dagen moet je betalen anders word je rekening geblokkeerd en nog meer de zelfde dag betaal ik nog 160,78 extra dus 702,58 dus volgende dag krijg ik ING hun moet ik 100 euro betalen dan bel ik hun deurwaarde ja je moet betalen maar dat is de hele bedrag niet je moest 64,95 ook betalen oké ik zeg dan betaal ik die ook dan krijg ik de zelfde dag e-mail nee het moet nog 72,08 Wat is dit

Gewenste oplossing
er is geen oplossing als iedereen tegen ons is de rechter ook geef mij een huis dan gaan we weg jullie hoeven niet ons gezien af te maken kapotmaken. Ik weet ik heb geen rechten hier ik moet doen wat jullie zeggen, En weet u wat trist is binnen twee dage word je rekening geblokkeerd die was al geblokkeerd terwijl binnen deze twee dagen had betaald gelijk toen ik de brief had en ze wiste al dat ik niet thuis zou zijn ook helderziende en ik moet ING betalen dat is echt trist
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 april 2013 @ 14:08:28 #3
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125638224
quote:
Wat de vliegende neuk staat daar?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125638277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:'):'):')

[..]

:')
Dafuq? Wat is dit dan :') .
pi_125638337
Nederlands lijken ze niet te kunnen :)
pi_125640619
quote:
Klacht Albert Heijn: inhoud van pakken zuivel voldoet niet
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 4
In een pak van 500ml A-H huismerk zuivel (in dit geval magere yochurt) zit max 450ml!!
Ik heb het pak helemaal leeggeschraapt en in een maatbeker kom ik dan krap aan de 450ml. Tevens voel je aan de bovenkant van het pak dat het niet helemaal vol zit.
Ik heb het van meerdere mensen ook gehoord over de literpakken melk van A-H huismerk.

Gewenste oplossing
Vul de pakken helemaal zodat er 500ml of een liter in zit OF zet eerlijk op het pak dat het het maar 450ml resp. bv. 950ml bevat.
Als de yoghurtpakken tot de rand gevuld zouden zijn zouden ze veel te snel open barstten en staat klacht.nl daar weer vol mee :')

quote:
Klacht Albert Heijn: Supermarktmanager achtergracht 70 weesp
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 12
Ik heb een tijd geleden een sollicitatie gedaan via internet en de supermarktmanager zou binnen twee weken contact met mij opnemen en zijn nou een maand verder en heb nog niks gehoord ?!?

Gewenste oplossing
Contact met mij opnemen en hem erop confronteren
Nieuwsflits: je bent niet aangenomen.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_125644496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef RapperSjors het volgende:
Kut reeks :')
quote:
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing

de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Boos omdat je geen playstation hebt jij?
  Forum Admin dinsdag 23 april 2013 @ 17:50:27 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_125646802
Weer ontopic.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:56:13 #9
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125674574
quote:
Klacht Primark: Discriminatie omdat ik een jongen den die vrouwenkleding wil passen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Lezers van deze klacht: 22
Vandaag was ik in de primark winkel in Almere. Ik ben nieuw komen wonen in Almere, en als 15 jarige vrouwen kleding fan/drager ga je natuurlijk de primark even bekijken. Ook had ik een volledig nieuw setje nodig voor het slaapfeestje van me beste vriendin van bh slip tot volledige outfit . En een nieuwe onder jurk. Maar toen ik dat wou gaan passen werd ik ruw aangesproken. Dat er in de primark geen plek was voor kleinen travestieten! Ik was erg is shock ik ben dan ook meteen weg gelopen. Ik was altijd trouwe klant in Amsterdam. Maar nu ik hier woon wou ik hier even kijken. Ik vond het schokkend want 1 ik ben geen travestiet en 2 ik kwam toch gewoon wat kopen! Toevallig wist ik dat er in het reglement van primark voor werknemers staat dat er geen discriminatie mag zijn ook niet op sexuwalitijd. Ik wou daarom ook als compensatie een tegoed bon eisen! Want ik vind dit dermaten erg dat ik ook naar de bont tegen discriminatie kan stappen. Ook voel ik mij niet meer fijn in de winkel in Almere. Dus ik denk dat als ik een tegoed bon krijg dat ik een nieuwe start kan maken in Almere. En dat ik gewoon op mijn gemak kan gaan kijken. Ook zou ik het op prijs stellen als er wat word gezecht tegen het vidiaal in Almere. Ik hoop dat dit genoeg was en dat ik misschien aan het eindden van deze week met me tegoed bon toch nog een volledig setje kan halen. Dan misschien wel te laat maar dan heb ik hem voor de volgende keer. Ik dank u al vast voor de reactie en hopenlijk komen we er gemakkelijk uit

Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing
Een tegoedbon voor het volledige aankoop bedrag wat ik zou betalen dus van lingerie set tot schoenen tot outfit
Discriminatie op sexuwalitijd :')
Bestel dan via internet, is nog makkelijker ook :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:58:04 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125674621
Wat een troll :')
  woensdag 24 april 2013 @ 12:36:46 #11
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125675884
quote:
Klacht Prenatal: De baby doos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prenatal
Lezers van deze klacht: 4
Op d.d.230413 heb ik mijn babydoos opgehaald van Prenatal.
Gelijk bij de overhandigingg viel het mij op dat hij vrij licht was.Geen aandacht meer aan besteed.
Thuis aangekomen met veel nieuwsgierigheid doos geopend en wat is dit nou???
De doos was als goed als leeg!! Wat reclameflyers en een party magazine!!Dat was het! Alleen papier dus!!Voor de rest gewoon helemaal leeg!!
Ben daar goed gepiekierd over!!

Gewenste oplossing
Alsnog mijn babydoos!! En dit keer graag eentje die niet geplunderd is!! Valt me tegen van Prenatal!!
gepiekierd :')

quote:
Klacht Marktplaats: Opgelicht met concertkaartjes P!nk

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 5
Op 6 april heb ik via http://www.marktplaatstickets.nl/ 2 zitplaatsen besteld voor het concert van P!nk 19 april in het Ziggo Dome Amsterdam . We hebben 195 euro betaald ! Bij aankomst Ziggo Dome bleken onze kaartjes vals te zijn en werd ons de toegang geweigerd . waren die dag meer gedupeerde die allemaal kaartjes bij het zelfde bedrijf gekocht hebben . Dit bedrijf adverteerd op Marktplaats , zo heb ik hem ook gevonden. Vanaf dit moment is hij telefonisch niet meer te bereiken en ook reageerd hij niet meer op mail .Hij garandeerd 125% ticket garantie , maar na aankoop blijkt daar niks van waar te zijn .ook verwijst hij naar zijn algemene voor waarden punt 8.2 Mocht blijken dat een geleverd artikel , aantoonbaar, niet legitiem is dan keert Marktplaatstickets.nl de gedupeerde partij 125% van de aankoopprijs uit . Op dit moment loopt er ook een aangifte tegen dit woeker bedrijf . Het is gewoon schandalig dat dit gewoon kan gebeuren en dat onschuldige mensen zo gedupeerd worden !

Gewenste oplossing
Geld terug
Tja, op die manier vraag je om opgelicht te worden :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125676030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]

Tja, op die manier vraag je om opgelicht te worden :')
Mensen die in dat soort dingen trappen :')_____!
  woensdag 24 april 2013 @ 14:03:43 #13
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125678880
quote:
Klacht Utrechtse Bazaar: Foute rietjes

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Utrechtse Bazaar
Lezers van deze klacht: 81
Deze klacht gaat over McDonalds algemeen.
Vroeger had McDonalds behoorlijke (grote) rietjes bij de milshakes.
Helaas heeft iemand verzonnen dat er standaard rietjes bij geleverd moesten worden. Maar de shakes van McDonald zijn zo verschrikkelijk (lekker) dik dat dit een aanslag op de zuigspieren is geworden.
Dit begint steeds irritanter te worden!

Gewenste oplossing
De ouderwetse rietjes bij de shakes terug!!
Dat zuigt :')

quote:
Klacht twoo.com: verwijdering profiel

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden twoo.com
Lezers van deze klacht: 4
geen tijd

Gewenste oplossing
verwijdering
Sorry, heb ik geen tijd voor :')

[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 24-04-2013 15:03:52 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125683785
quote:
Klacht Onkyo: Mijn Onkyo geeft geen geluid meer.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Onkyo
Lezers van deze klacht: 36
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn Onkyo TX-NR708 av-receiver met netwerk aansluiting gekocht.
Nu geeft deze receiver geluid meer en geen netwerk.

Volgens de Service center moet de HDMI print worden vervangen en omdat hij 2,5 jaar oud is valt hij niet meer onder de garantie (garantie is t/m 2 jaar)en dan zijn de kosten voor jezelf ik moest erop reken dat het min 300 euro zou kosten.

Het valt me zwaar tegen dat zo,n kwaliteit product zo,n korte levensduur heeft.

Gewenste oplossing
Als Onkyo deze reparatie geheel voor hun rekening zou nemen.
Als je product buiten de garantie valt heb je geen recht op een kosteloze reparatie, begrijp dat nou eens! |:(

quote:
Klacht Asus: blaast Mico SD kaarten op.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Asus
Lezers van deze klacht: 50
Mijn Asus Transformer TF101 heeft al 2 Micro SD kaarten opgeblazen. De eerst was een ICIDU 8Gb en de tweede een 32 Gb Maginon (Aldi). Beide kaarten werkten in het begin prima maar na een week of drie waren ze niet meer zichtbaar in de Asus. De micro SD vervolgens in de adapter gezet en in mij PC. Deze herkende de kaarten ook niet meer. Kontakt opgenomen met de help desk van Asus maar weten hier geen oplossing voor.

Gewenste oplossing
Oplossing van de kant van Asus voor dit probleem!
:o

quote:
Klacht Dynafix: Geen oplossing van mijn klacht een zéér slechte zaak Dynafix
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dynafix
Lezers van deze klacht: 61
Ik ben niet goed geholpen en zeker niet tevreden over het gesprek dat ik vanmorgen heb gehad met Tom B van Dynafix,

Ik vind als dit bedrijf niet met een oplossing kan komen een zeer waardeloos bedrijf en zal dit ook zéér zeker doordragen in de media.

Groet -naam-

Gewenste oplossing
Dit mag van jullie komen!!!!
Nou dat heb ik gemerkt hoor :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 29-04-2013 08:38:36 ]
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_125693609
quote:
Klacht Piet Paulusma: Waar blijft de lente?

Wacht al geruime tijd op de lente en met mij vele anderen. Bedankt voor de paar lekkere dagen in maart om ons daarna weer te straffen met sneeuw. Niet fijn! Het is heel simpel zomer, herfst, winter, lente.

Gewenste oplossing
Lente!!!
quote:
Klacht EA Games: Fifa Ultimate Team

Hallo Fifa
Ik vind FUT een leuk stuk van FIFA maar ik ben laats 3 keer gedegradeerd en 1 keer gepromoveerd en geen munten ontvangen ik zou dus graag die munten alsnog willen krijgen.

Ik hoop dat hier snel iets aan wordt gedaan.
Gr. Jim
Klacht.nl staat overigens ook echt helemaal vol met klachten over secundaire kaartverkoop..

quote:
Klacht Rang1tickets: Te veel betaald!

Wij hebben kaartjes voor het concert van Beyoncé besteld bij rang 1 tickets. We hebben 218 euro voor 2 kaartjes betaald. Nu hebben wij vandaag de tickets uitgeprint en er staat een hele andere naar en ordenummer op. Nu staat er op de site dat er een andere naam op de tickets kan staan omdat ze de tickets hebben over gekocht van mensen die niet naar het concert konden gaan. Beetje vreemd omdat wij de tickets op 4 februari hebben besteld dus op de dag dat bekend werd dat Beyoncé in Nederland zou komen en de kaarten dus nog nog niet in de verkoop waren. Verder stond er op de tickets dat ze 57 euro waard zijn en we dus veel te veel hebben betaald. Ik hoop dat we morgen wel van het concert kunnen genieten en niet voor een dichte duur komen te staan.

Gewenste oplossing
Ik hoop in ieder geval dat we morgen binnen komen met de tickets die we hebben gekregen en dat en misschien wat aan de enorme prijs verschillen kan worden gedaan zodat er niet meer mensen zijn die veel te veel moeten betalen voor hun tickets.
quote:
Klacht Ticket tribune: kaarten jeff dunham

ik heb kaarten gekocht voor jeff dunham voor mijn zoon die is autistisch ik heb er 193 euro betaald voor 2 kaarten 1e rang nu heb ik kaarten voor block 108 binnen die kosten maar 40.70 per kaart de jongen heeft de kaarten van zijn wajong zelf betaald heb hem beloofd dat we als we zouden gaan in de zaal zouden zitten ik voel mij echt beroerd door deze beroving zo voelt dat echt voor ons ik dacht echt dat ik op een officieele site de kaarten bestelde dit is een enorm bedrag voor hem en ik ben helaas niet in staat om er zelf geld bij te leggen baal enorm dat ik dit gedaan heb

Gewenste oplossing
wij zijn tevreden als we de kaarten zouden krijgen waar we voor betaald hebben 1e rang dus
Eerste rang op block 108 waarschijnlijk :')
pi_125694076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

Dat zuigt :')

Goede oefening voor later
  donderdag 25 april 2013 @ 14:12:46 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125718135
quote:
Klacht Comedy Central: Married with children moet van de tv af

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Comedy Central
Lezers van deze klacht:
HAAL ALSJEBLIEFT MARRIED WITH CHILDREN WEER VAN DE TV AF.

Echt om te janken, Ouwe jaren 80 humor. nooit wat grappigs en letterlijk al 100x op tv geweest en nu begint het weer OPNIEUW.

Gewenste oplossing
Gewoon zoals een paar weken geleden niet op alle belangrijke tijdstippen zoals savonds half 11 tot 1 dat stomme programma uitzenden. eigenlijk tevreden als het er weer helemaal afgaat
Waarom kijk je er dan naar als je het niet grappig vindt :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125801627
quote:
Klacht Albert Heijn: AH albert heijn en haar wachtrijen in Ommen

Vandaag vanwege het zwemmen, naar AH gegaan ipv de Jumbo.

Maar dat is ook de laatste keer geweest. 10 minuten wachten voor de kassa terwijl er nog 2 kassa’s open konden. Ook chaos bij de klantenservice. Hier ook ons beklag gedaan waarop er geantwoordt was dat er geen personeel meer vrij was. Tegelijkertijd kwam er een medewerker aanzetten die zei dat ze eerder kassa’s er bij moesten roepen.

EN GEEN MANAGER TE VINDEN IN DE GEHELE WINKEL.

kortom. Tis meer een school voor pubers dan dat er iets gerunt wordt

Gewenste oplossing

Management aanpakken en iemand ertussen laten lopen met ervaring WANT DAT WAS HIER NIET TE VINDEN. zeker bij de kassa\'s niet En daar kunnen die meiden niets aan doen, maar wel de manger die zich die middag laat afzuigen achter bij de emballage
Ik word ook maar manger bij de AH denk ik. Hoef ik niets te doen behalve afgezogen te worden...
  maandag 29 april 2013 @ 01:32:36 #19
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125853601
Al die klachten over die koningswup van de AH:
'Ja je krijgt een wup vanaf 15 euro aan boodschappen en ik had 33 euro waarom krijg ik nu niet 2 wuppen?!?!?!? dE Ah verliest een trouwen klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" en dat soort onzin.
  maandag 29 april 2013 @ 08:34:53 #20
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125855265
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:32 schreef Ceviche het volgende:
Al die klachten over die koningswup van de AH:
'Ja je krijgt een wup vanaf 15 euro aan boodschappen en ik had 33 euro waarom krijg ik nu niet 2 wuppen?!?!?!? dE Ah verliest een trouwen klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" en dat soort onzin.
Mensen kunnen niet meer lezen, er staat tenslotte dat je een Wuppie krijgt vanaf 15 euro aan boodschappen. Niet dat je per 15 euro een Wuppie krijgt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 29 april 2013 @ 08:45:37 #21
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125855377
quote:
Klacht Philips: Philips tv met kuren

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 29
Wij hebben al enkele ambilight tv’s gehad van philips. Met de huidige tv is van alles aan de hand. De tv is gekocht eind april 2011. Het eerste jaar ging het goed. Echter na een jaar kwam er met steeds grotere regelmaat een harde tik uit de speakers en viel het geluid vd tv enkele seconden uit. Heel langzaam nam de frequentie van dit probleem toe. Daarnaast breidde het probleem zich uit. Nu gaat ook het beeld enkele seconden uit en gebeurt dit om de 3 minuten! Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren met een tv uit het topsegment van philips…

Gewenste oplossing
We zijn het vertrouwen in onze 'spook' tv geheel kwijt en we vinden het zonde om naar verwachting enkele honderden euro's te investeren in een 2 jaar oude tv. Ik zou tevreden zijn als philips een creditnota stuurt met de te verwachten reparatiekosten zodat wij een nieuwe philips tv kunnen aanschaffen met korting. Hopelijk hebben we te maken met een maandagochtend model'. Philips kan zo weer bewijzen dat ze goede tv's kunnen maken....
En natuurlijk nooit geprobeerd om gebruik te maken van de garantie in die 2 jaar dat je die tv hebt :')

quote:
Suggestie Hornbach: dief


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hornbach
Lezers van deze suggestie: 30
Mijn zwager is gistermorgen beboet met ¤ 50,00 omdat vergeten is twee bitjes afterekenen (zat is zij zak). Het pak schroeven heeft hij wel afgerekend.
Hij zelf werkt bij justitie en zal nooit het risico nemen om iets te stelen.
Ik sta voor 100% in dat hij geen opzet had om de bitjes niet te betalen.
Ik stel dus voor om de ¤ 50,00 op mijn rekening(<rekeningnummer en tnv verwijderd> ) te storten.
Zo kan ik hem verrassen en aantonen dat Hornbach ook menselijk kan zijn en twee tevreden klanten heeft.
met vriendelijke groet carel <verwijderd>
:') :')

quote:
Klacht Readers Digest Nederland: het zelfde verhaal

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Readers Digest Nederland
Lezers van deze klacht: 24
Ik heb de zelfde brieven gekregen. Wat het engste zijn, dat over al staat, dat iemand mij op halen komt. Nu ben ik bang, dat als ik niet na de brief reageer ze komt langs na mijn huis. Ik heb geen loterij van hun gekocht en ze melden dat ik een prijs ga winnen. Ik voel me echt geintimideerd. Als ze langs komt, ik bel police op. Ik denk dat ze gewoon oplichters zijn. Als je wat verkopen wil, kun je erlijk en duidelijk een product presenteren.

Gewenste oplossing
Ik wil weten hoe ze komt aan mijn adres en mijn gegevens.
Je moet niet de police bellen, maar een crisisdienst :')

[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 29-04-2013 09:06:11 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125896725
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

En natuurlijk nooit geprobeerd om gebruik te maken van de garantie in die 2 jaar dat je die tv hebt :')

[..]

:') :')

[..]

Je moet niet de police bellen, maar een crisisdienst :')
Die brief van readers digest heb ik ook gehad, godverdomme, dat er serieus mensen intrappen :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 30 april 2013 @ 12:29:57 #23
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_125898820
Gewoon echt triest als je dat doet :') alsof de consument daar intrapt :')
pi_125898993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef mrpat het volgende:
alsof de consument daar intrapt :')
Het volk op klacht.nl? absoluut dat die er in trappen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 12:35:26 ]
  dinsdag 30 april 2013 @ 12:37:37 #25
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_125899062
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:35 schreef CrashO het volgende:

[..]

Het volk op klacht.nl? absoluut dat die er in trappen :')
Je hebt gelijk :') stelletje debielenvolk. Maar voor ons goed lachvoer :D
pi_125900249
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat. :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:37:56 #27
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_125901292
quote:
Klacht Tros: Niet door bij de selectieronde!

Na lang wachten mocht ik op 18 april dan eindelijk meedoen met de selectieronde van Lingo. Wat mij opviel is dat er allemaal van die popiejopie typetjes rondliepen. Tijdens de selectieronde waren mijn medekandidate en ik druk bezig maar werden steeds afgeleid door die typetjes. Hierdoor zijn wij niet door en waren wij zeer verdrietig. Want die typetjes waren allemaal door en wij niet!!!!

Gewenste oplossing
Alsnog mee mogen doen met Lingo!
_O- _O- _O- _O- :') :') :') :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:52:56 #28
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125902135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het is sowieso niet erg logisch als een consument na het doen van een probleemloze aankoop meteen naar KLACHT.nl gaat. :')
Ik wil hoor, site staat vol met m'n complimenten aan Aldi en Lidl. _O_

:')
Hallon!
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:08:43 #29
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125909460
quote:
Klacht Veolia: Bus niet op komen dagen, niet aangegeven.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 12
Zojuist vandaag op 30 April 2013 is de bus 311 om 14.25 niet op komen dagen op Station Oudenbosch.
Er is niet aangegeven op de locatie dat hij niet langs zou komen. We hebben zeker een half uur gewacht! De infolijn zette me ook 10 minuten in de wacht, te lang voor mij doende.

Gewenste oplossing
Een schriftelijke verklaring, deze is nodig voor het aangeven bij de organisatie waar ik niet aanwezig kon zijn vanwege deze klacht. Voortaan aangeven op locatie als er wijzingen gemaakt zijn.
Misschien rijdt deze bus niet omdat het een zaterdag dienstregeling is vandaag :')

quote:
Klacht payinfo: froude

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden payinfo
Lezers van deze klacht: 15
Ik heb een onterechte abonnement waar ik niet om heb gevraagt en dat kost mij al maanden 5 euro per week

Gewenste oplossing
Ik ben tevrede als ik al het geld terug heb gegkregen en dat de aanstichter van dit onrecht matig gedrag word gestraft
Froude nog wel :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:31:54 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910074
Over de Blokker:
quote:
Klacht Blokker: Kassa Computer berekend verkeerd teruggave bedrag

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 292
Per 18 januari 2013 aankopen gedaan bij Blokker-Winkel Cenrum Woensel- Eindhoven. Zie Kassabon.
Bij onze maandelijkse controle van de maandelijkse kassabonnen, ontdekten wij dat de kassa van Blokker een fout had gemaakt in de teruggave berekening.
Zoals de kassabon laat zien bij Oorspronkelijke betaalmiddelen: Kontant 50,10 . In mindering gebracht 2,60. Retour kontant -37,50. Dat is 10,00 euro te weinig dus.
Wij zijn op 11 februari terug gegaan naar Blokker en dit voor gelegd aan het Kassapersoneel. Die kunnen niet tellen en gaven aan dat zij er niets aan konden doen.We hadden trouwens maar eerder terug moeten komen werd gezegd. Nog een vervangend Hoofd afdeling gesproken en die gaf aan dat in de computer waarschijnlijk niets terug te vinden is. Wat een kul verhalen. Het personeel is imfaam en niet deskundig.
We moesten maar terug komen als het Hoofd van de Afdeling terug was van Carnaval.
Over klantvriendelijkheid gesproken.
Alsof de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.

Gewenste oplossing
Gewoon 10,00 euro terug betalen. Daar hebben wij tenslotte recht op. Heb contact gehad met Mevr. van Kemenade, Blokker Eindhoven,-Winkel Centrum- en een hoop geleuter aangehoord zonder tot een oplossing te komen. Bravo Blokker, Prijs je Rijk!!!!!!!!!!!!!!
Een maand later komen zeuren :')
Maandelijks al je bonnen controleren :')
Woorden gebruiken die blijkbaar te moeilijk zijn ('imfaam') :')

Overigens denk ik inderdaad dat 'de kosten voor het op en neer gaan naar Blokker er niet toe doen.'
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:34:58 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910157
quote:
De make up van etos Matt finish ! Is vernieuwd !! Ja hoor binnen een paar weken uit de schappen !!
Maar wij als klanten weten niks !!! Dus naar 3 dagen last van me ogen !! Ontsteking boven mijn oog !! Ik heb echt voorschut gelopen !! Dus terug naar de etos Almere , daar werd ik goed geholpen en kreeg mijn geld terug! Geen andere attentie, dus weer met zonnebril terug naar huis zonder Make up op mijn ogen ! Snap niks dat dit niet wordt gemeld!! Een auto is belangrijk , dan een mens!!!!

Gewenste oplossing
Elke!!! Dan allen mijn geld terug !!
Dus als ze je hadden verteld dat het vernieuwd was dan had je het product niet gekocht? :T
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:37:13 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910233
quote:
Op maandagochtend 29 april ging in met de trein van Den haag naar Meppel.Spoor 10 en de trein vertrok om 9:04.Ik had netjes optijd (8:47) ingecheckt. In meppel waar ik weer uitcheckte zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik niet met 40% korting had gereist.Dus ik gebeld met de ns, zei de vrouw aan de telefoon dat ik 8 mijn te vroeg had ingecheckt in Den Haag. Je mag dus 5 min voor 9 inchecken! Dit staat nergens aangegeven. Er staat dat je vanaf 9:00 met korting reist.En dat heb ik dus gedaan, want mijn trein vertrok pas om 9:04. Jammer dat ns dit niet goed heeft aangegeven, hierdoor ben ik nu wel mijn geld kwijt!

Gewenste oplossing
Geld terug en duidelijker aangeven vanaf wanneer je mag inchecken!
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:39:55 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910325
quote:
Unbelievable that a modern railway like the NS does not accept the most common payment methods such as Visa and MasterCard in their ticket machines, ticket offices or in the train. Not much use for people who don’t live in the Netherlands. Please being your payment systems into the 21st century!

Gewenste oplossing
Accept credit and debit cards at ticket machines
Ja, laten we alles aanpassen en verbeteren voor mensen die hier niet wonen :T
pi_125910358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Terechte klacht
pi_125910427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:44:08 #36
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910447
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Terechte klacht
vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
pi_125910493
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
Dit dus.
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:47:12 #38
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910508
quote:
ik heb een flessenbon en dus ik hoor dat die niet meer geldig is omdat die van oktober 2012 is hij is wel ¤4.85 waard

Gewenste oplossing
dat ik gewoon die ¤4.85 krijg
ik neem aan dat hij het over statiegeld heeft, maar in ieder geval: :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:54:21 #39
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910636
quote:
Vraag aan de desk een kopje koffie met een croisant, actie Euro 1,50. Moeten vanwege ontbreken croisants voor een krentenkoek 2,75 betalen. Koop achteraf nog een flesje Evian. Productieprijs 11 cent, werkelijke prijs 1,125 cent, verkoop schrik niet, Euro 2,70. Het watertje gaat hier 25000 x de productieprijs over de kop, met marge nog steeds 2500 keer.
Het zijn onaangename oplichters bij Mcdonalds, en schaamteloos vanwege hun marktpositie. Alle milieuacties zijn alleen maar commerciële misleiding om de prijzen nog verder op te drijven.
Was de laatste keer ooit dat ik m’n bijdrage heb geleverd aan deze oplichters.

Gewenste oplossing
Teruggave van mijn geld voor de koffieactie en niet meer dan Euro 0,50 voor een flesje water van 0,50 Liter. Voor mijn part kun je met deze prijs ook nog een derde wereld project steunen mbt drinkwater. Dan verdient MD nog voldoende.
Allemachtig, zitten zeuren hierover is een ding, maar volgens mijn berekeningen kost je water je 2.750 euro :')

(en je water gaat 'slechts' 24,5 keer over de kop, uitgaande van die 11 cent)
pi_125910656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

vind je? je hebt korting tussen 9:00 en (ik geloof) 16:00, tja als je dan voor die tijd incheckt.. Hoe moet de NS nou controleren dat je er niet voor 9 uur inzit? Ik vind die 5 minuten eigenlijk al onzin.
Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
pi_125910717
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
Dan veranderen ze de regel toch gewoon naar 8:55 inchecken ipv reizen?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:00:02 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910719
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dat controleren is he probleem van de NS. Als je trein nu om stipt 9:00u gaat, zou je als t aan jou ligt niet met korting kunnen reizen?
ik vind je een mierenneuker als je tussen 9:00 en 16:00 mag reizen met korting dat je dan de trein neemt van stipt 9:00 en vervolgens nog gaat zeuren ook. Anders kan ik net zo goed 8:15 al inchecken, 'ik was gewoon vroeg op het station en ging alvast naar het perron'. Als je per se zo stipt wil reizen,houd je dan ook gewoon aan de marge van 5 minuten.
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:01:20 #43
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125910739
quote:
Er zaten houtsplinters in mijn McFlurry Kitkat. Niet de kleinste stukjes, maar echt wel flinke stukken. Ik vond het erg vies en werd er niet echt blij van.

Gewenste oplossing
dat het niet meer voor zal komen
Weet je zeker dat het niet gewoon die kitkat-wafeltjes zijn?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:14:44 #44
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125911021
Ook wel eens leuk als klachten elkaar verklaren:
quote:
Friso is al een 1,5 jaar niet goed leverbaar. Etos hanteert net als alle andere verkooppunten max. 3 pakken p.p. Super zodat iedereen kan kopen. Nu doen ze een aanbieding inde folder zonder voorwaarden behalve friso 1 niet in de aanbieding. Kom ik in de winkel max 1 pak per persoon. Even informeren bij de klantenservice en daar blijkt dat je 2 p.p. mag. Dus verzocht om het filiaal te bellen om 4 pakken klaR te leggen omdat wij met man, vrouw en baby teruggaan. Word ik teruggebeld dat de rayonmanager heeft bepaald max 1 p.p. Lekkere communicatie. 1. Op de site of folder wordt niets aangegeven betreffende max. pp. 2. De klantenservice zelf is niet eens op de hoogte en geeft foute informatie.

Gewenste oplossing
4 pakken friso voor de actieprijs thuisbezorgd en een excuses.
quote:
Mijn zoon van 8 maanden krijgt vanaf zijn geboorte Nutricia nutrilon standaard(nu nummer 2 ivm zijn leeftijd) ik heb altijd 2 bussen in huis, 1tje die ik gebruik en 1 als reserve. Toen ik weer een bus wou kopen omdat ik nog maar 1 bus in huis had en deze nog maar voor de helft vol zat gingen we naar de Jumbo waar we deze normaal kopen maar zoals gewoonlijk was het schap voor nummer 2 leeg. We zijn daarop maar naar de Albert Heijn gegaan maar hier was het schap ook leeg, toen zijn we maar naar de Plus gegaan ook hier stond die niet, toen zijn we maar naar de Kruidvat gegaan maar ook hier stond die niet, ten einde raad hebben we maar Nestle opvolgmelk nummer 2 gekocht omdat dit de zoveelste keer is dat bij meerdere supermarkten/drogisten geen Nutrilon aanwezig is.

Gewenste oplossing
Dat het gewoon weer verkrijgbaar is en dat er strenger word gecontroleerd op hoeveel per klant het verkocht word.
Het een is dan Friso en het andere Nutrilon, maar het probleem is hetzelfde: het wordt opgekocht door o.a. handelaren en vervolgens zitten gewone consumenten zonder babyvoeding.

Ze moeten gewoon deze mensen met elkaar laten mailen ^O^
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:24:40 #45
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125934755
quote:
Klacht Debitel: Geblokkeerde Mobiel bij Debitel gekocht in Nijmegen met simkaart incluis.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Debitel
Lezers van deze klacht: 21
Ik kocht een basic doos met mobieltje en Debitel simkaart.Na een paar maanden ging ik terug naar Belgie wonen en kon ik mijn mobiel met Belgische simkaart niet gebruiken.De Debitel SIM nr is <verwijderd>.Mobiel nummer is <verwijderd>.Pukcode,<verwijderd>

Gewenste oplossing
Ik zou willen vragen om mijn Mobiel te deblokkeren zodat ik dewe in Belgie kan gebruiken met een Belgische simkaart en provider. mijn email is <verwijderd>@hotmail.com.
Dat heb je als je een Nederlandse pre-pay pakket koopt dat er dan een simlock op zit.
En zet dan vooral je 06 nummer en je puk code neer :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:03:46 #46
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125938619
quote:
Klacht Telfort: openstaande

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 4
Beste, heer/mevrouw
<naam verwijderd>
06-11-1973
<straat en huisnummer verwijderd>
<postcode verwijderd> Den Haag

Ik ben erg poos van Telfort want ik heb geen internetabonnement bij hun. Ik heb Wi-Fi gebruiken daroom waroom moet ik dez bedraag betalen.Ik heb nu gewoon Lycamobile ik kan waar Wi-Fi aanwzig zijn kan ik internet gebruiken. En hun hebben ook mijn abonnement geblokkeerd bijna 5 manden kan ik niet meer gebruiken.Daroom ik vind echt niet goed van Telfort. Ik ben echt niet mee eens en ik wil ook niet naar mijn Advocaat en naar media te gaan. Dus ik hoop dat jullie snel oplossing kan doen.

Gewenste oplossing
Ik hoef niet te betalen.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125955493
quote:
Klacht MediaMarkt: budget model
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 61
gekocht een tv ,dat 3 maanden later een budget model bleek te zijn,de wet schrijft voor dat ik kenbaar maak wat ik wil kopen,derhalve geen teruggave. ook geen vergoeding.

Gewenste oplossing
andertoestel,met audiouitgang, met vergoeding voor gebruik,door mij.factuur staat een ander model op.
|:(
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:18:52 #48
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125956205
Wut?
pi_125973061
quote:
Vandaag vanwege het zwemmen, naar AH gegaan ipv de Jumbo.

Maar dat is ook de laatste keer geweest. 10 minuten wachten voor de kassa terwijl er nog 2 kassa’s open konden. Ook chaos bij de klantenservice. Hier ook ons beklag gedaan waarop er geantwoordt was dat er geen personeel meer vrij was.
Tegelijkertijd kwam er een medewerker aanzetten die zei dat ze eerder kassa’s er bij moesten roepen.

EN GEEN MANAGER TE VINDEN IN DE GEHELE WINKEL.

kortom. Tis meer een school voor pubers dan dat er iets gerunt wordt

Gewenste oplossing
Management aanpakken en iemand ertussen laten lopen met ervaring WANT DAT WAS HIER NIET TE VINDEN. zeker bij de kassa\'s niet En daar kunnen die meiden niets aan doen, maar wel de manger die zich die middag laat afzuigen achter bij de emballage
:')
pi_125973158
quote:
Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fok Forum
Lezers van deze klacht: 379
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.

Gewenste oplossing
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening
:') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')