Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
gezellig tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met die hotelboekingen.![]()
Zooo blij dat Greys een codewoord heeft geregeld zodat we ALLEMAAL bij elkaar in de gang komen.
Uiteraard!quote:
Dat wil ik ook graag weten. Ik kom sowieso en als ik rond 6 uur kan komen eten eet ik graag meequote:Op [urlESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #13 23 april 2013 13:35[/url] schreef Jimbo het volgende:
hoelaat moest je dr ookalweer voor het +eten zijn ?
Henk neem ik aan?quote:
Meer ontbijt voor ons!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Zooo blij dat Greys een codewoord heeft geregeld zodat we ALLEMAAL bij elkaar in de gang komen.
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
oh nee hé dan hebben de meiden niks te etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komen...
gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komen...
Trein, denk ik.quote:
Er komen er nog meer bijquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Jimbo het volgende:
hoelaat moest je dr ookalweer voor het +eten zijn ?
ok, ik denk dat ik dr misschien rond 6 ben, dan eet ik mee... . mocht ik later komen dan niet , maar dit laat ik je op tijd wetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.
mooi dat haal ik zeker wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.
Ik denk dat wij sowieso niet als eerste naar het buffet mogenquote:
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Trein, denk ik.
Ik reis 'gratis' in de daluren, en meet + hotel is al duur zat, ik heb ervoor EN erna ook al weekendjes die in de kosten gaan lopen.
En ik rij ook nog helemaal terug naar het beloofde land, maar niet helemaal tot aan jouw stedje, dus dan zou je nog zelf een stukje moeten rijden vanaf Muis dr stedje of Weirdquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnen
oh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat wij sowieso niet als eerste naar het buffet mogen![]()
![]()
...
Iets zegt me dat de anderen ook nog wat eten willenquote:
Stalk jij mij?quote:
nee hoor, ben aan het werkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Stalk jij mij?![]()
Elke keer als ik iets post, reageer jij als eerste daarna
Ik wil ze in de OP zien.quote:
Is ook een optie. Of de takketaxi.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnen
+ 1.quote:
Heeft dat nog gevolgen voor de terugreis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+ 1.Guess what Takke... vandaag wéér een collega ziek.
![]()
![]()
Nee joh!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeft dat nog gevolgen voor de terugreis?![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Anders zat ik nu ook niet op het werk te FOK!ken.
quote:
En voor je het weet denk je: K*t, het is morgen al en ik weet niet wat ik aan moet doen!quote:
ah fuck dat moet ook nog!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En voor je het weet denk je: K*t, het is morgen al en ik weet niet wat ik aan moet doen!![]()
nee had overleg @ workquote:
vrouw = nieuwsgierig = daaromquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ze in de OP zien.![]()
'waarom' vraag je?
Nou, omdat.
SOGger SOGde zo hard dat ze mij bij de carpoolplek liet wachten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ahhh ik zie nu dat Roooosjkeh van d'r ovb'tje af is
Wat een line-up! Wat! Een! Line-up!quote:
Sjeeke!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ahhh ik zie nu dat Roooosjkeh van d'r ovb'tje af is
Munne snotlap is al jillemaol voll sjeekequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Roosjkeh ik ben zo gelukkig ik wordur bekant emoosjuneel van.
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Munne snotlap is al jillemaol voll sjeeke
Dat kanquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.![]()
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringen
Da hedde ik du tog al gezagd? Zollen wir dan ok maar essen da?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondik nim dun oto wel mee or
Det es unne Pruus.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Goan vea plat kalle?det kin ich auch.
Sjoen om te zeen dat FOK! auch oope stiët veur angere tale en kulture.![]()
Kuchfrietkuch
Tis een bovenplassert die Brabants probeertquote:
Schattigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef roos85 het volgende:
Tis een bovenplassert die Brabants probeert
Cute!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Tis een bovenplassert die Brabants probeert
Hihihihi, zullen Ynske en ik nog eens een demonstratie doen? Live, zonder telefoon dit keer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
SchattigKlinkt zeker Limburgs (lees: Cats)?
Ik zè frèèt op oe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef franklop het volgende:
die overigens wel een zin van Cee vrijwel zonder teveel hulp kon ontcijferen
heb ik allemaal ergensquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Gewoon een cd van Rowwen Heze opzetten Toek.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SOGger SOGde zo hard dat ze mij bij de carpoolplek liet wachten.
Ja. Net als bij de sjoel.quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihihi, zullen Ynske en ik nog eens een demonstratie doen? Live, zonder telefoon dit keer.
Doen we MPG in de mix erbij en je bakt er niks meer van.
Ik zal um nao de zwei bruder steure.quote:
Good plan.quote:
Geen kledingcrisis!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een jurkje gekocht met vogeltjes. Opgelost!
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Toekito het volgende:
Krijg net mijn rooster voor de week van ESF en ben de 14de de hele dag, ik herhaal DE HELE DAG, vrij en moet de 15de pas om 23:00 werken
thnx daarvoor alvastquote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je voor de 15e meteen in je nachtritme als je de 14e nog wat voor kunt slapen.
Die paar uurtjes van 14 op 15 mei moet je niet meetellen hoor.quote:
LOLquote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die paar uurtjes van 14 op 15 mei moet je niet meetellen hoor.
Ik vind t zo jammer dat we niet kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een line-up! Wat! Een! Line-up!
Vorige week leek het nog zo ongelofelijk ver weg, nu is het over 3 weken al! AHHHHH!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondik nim dun oto wel mee or
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Da hedde ik du tog al gezagd? Zollen wir dan ok maar essen da?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Goan vea plat kalle?det kin ich auch.
Sjoen om te zeen dat FOK! auch oope stiët veur angere tale en kulture.![]()
Kuchfrietkuch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
bij Henk is het Friet en zelfs dat smaakte maandag, zie foto'squote:
het is patat en ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij Henk is het Friet en zelfs dat smaakte maandag, zie foto's
Je werkt in een drogisterij?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als ze aan de kassa staan op mijn werk en ze bestellen een frietje dan vraag ik altijd netjes wat ze bedoelen.
waarom kom jij altijd toevallig precies op dit soort momenten uit je hol kruipenquote:
nee in een eetcafetje op het terrein van een GGZ-instellingquote:
Jaren oefening.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom kom jij altijd toevallig precies op dit soort momenten uit je hol kruipen
hier heppie blokje kaas en nu wegwezenquote:
quote:
nee wij noemen het ook geen frituur maar een patatovenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
Je stopt gesneden aardappelen niet in de patatuur.
Mijn schoonvader (een ekte bovenplassert) zei laatst: Het is friet van ze verkopen frietsaus en geen patatsaus!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, volgens mij weet ik uit welke aflevering deze still komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whelp!
![]()
![]()
De rest van je post negeer ik want jij praat raar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wil je je onderschrift wel eer aan doenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
nee wij noemen het ook geen frituur maar een patatoven
maakt dat nou weer uit ... als ik sex heb gehad dan noem ik de kleine baas ook niet ineens een kutdingquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
Cee weetquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt dat nou weer uit ... als ik sex heb gehad dan noem ik de kleine baas ook niet ineens een kutding
Jouw kleine baas ziet eruit als een gesneden aardappel?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt dat nou weer uit ... als ik sex heb gehad dan noem ik de kleine baas ook niet ineens een kutding
Zou hij hem in de frituur hangen?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw kleine baas ziet eruit als een gesneden aardappel?
Frankfurter? Mexicano?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
none of your business muis!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw kleine baas ziet eruit als een gesneden aardappel?
quote:
het boeit me niet hoe je het noemt als je maar snel hier een xxlbak gevuld met die goudgele aardappelstaven komt brengen.quote:
one of your business cat!quote:
none of your business cee!quote:
Roos heeft gelijkquote:
"Een puntzak sp3clullen met mayo alstublieft."quote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
het boeit me niet hoe je het noemt als je maar snel hier een xxlbak gevuld met die goudgele aardappelstaven komt brengen.
Je besteld een portie voor ons samen en onder genot van die staven discussiëren we oké?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef Cee het volgende:
We vechten dit over 3 weken wel uit. *stroopt mouwen op*
quote:
Jammer voor je Cee.quote:
die praat alleen maar met je mee...quote:
daaaaaamn broquote:
die is blij dat Frank eindelijk een normale vrouw gevonden heeft.quote:
Die houden we erin!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Een puntzak sp3clullen met mayo alstublieft."
zouden we die bij Henk kunnen bestellen?quote:
ja maar ja... Wat moettie dan hij kan de aanstaande moeder van zijn kleinkinderen maar beter te vriend houdenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
die praat alleen maar met je mee...
En vergeet de ballen niet..quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Een puntzak sp3clullen met mayo alstublieft."
In het vervolg noemen we sp3c niet dik maar vet.quote:
Vragen kan altijd.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
zouden we die bij Henk kunnen bestellen?
Godverdommequote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
Hoe het binnen 5 minuten over de deep fried tampeloeres van sp3c kan gaan zeg.
Hij begon!quote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
Sjeekequote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
vooruitquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef sp3c het volgende:
ok Toekito vind ik nog wel ok
maar die andere boeren zijn matig
Maar wij zijn met meer!quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef sp3c het volgende:
ok Toekito vind ik nog wel ok
maar die andere boeren zijn matig
zolang jullie je ook maar niet tegen mij keren!quote:
ik tel voor 17quote:
quote:
Er is helemaal niet over seks met vrouwen gesproken.quote:
Niks mis mee lijkt me zoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon van het terras af plukken. Kakelvers op hun 17e verjaardag
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is helemaal niet over seks met vrouwen gesproken.
was wel een leukertje he mono ? onze lottequote:
Nee, die Debbie (does Dallas) van twee weken geleden kon wel een goede beurt gebruiken geloof ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon van het terras af plukken. Kakelvers op hun 17e verjaardag
spec!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, die Debbie (does Dallas) van twee weken geleden kon wel een goede beurt gebruiken geloof ik.
Absoluut, die gleed van haar stoel af door jouquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was wel een leukertje he mono ? onze lotte
Pleur op straks krijg je een preek over hoe zielig je bent enzo......Die gaat maar lekker elders heen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, die Debbie (does Dallas) van twee weken geleden kon wel een goede beurt gebruiken geloof ik.
Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen. Wat een achterlijk mens was dat zegquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zielig!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen. Wat een achterlijk mens was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik wil het niet weten Cat!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is helemaal niet over seks met vrouwen gesproken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zielig!
Ik zou hem weglokken met voer opdat hij zijn geslachtsdeel niet in haar geslachtsdeel te stoppen om zodoende de coïtus vroegtijdig te laten beëindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterrrr.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou hem weglokken met voer opdat hij zijn geslachtsdeel niet in haar geslachtsdeel te stoppen om zodoende de coïtus vroegtijdig te laten beëindigen.
Jij bracht je kleine baas in het gesprek over frietpannen, niet ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil het niet weten Cat!
ik wil best leuk meespelen enzo maar als je de frituurpan de slaapkamer in gaat slepen dan herinner ik me ineens dat ik thuis het gas aan heb laten staan
'_O_ netjes beschrevenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou hem weglokken met voer opdat hij zijn geslachtsdeel niet in haar geslachtsdeel te stoppen om zodoende de coïtus vroegtijdig te laten beëindigen.
echt serieus dat lijkt me zwaar pijnlijk. Denk dat je beter onder plaatselijke verdoving aan je hart geopereerd kan worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bracht je kleine baas in het gesprek over frietpannen, niet ik.
alweerquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
Gaat het er nou nog steeds over? Godsiederrie zeg.
Sorry Ceequote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
Gaat het er nou nog steeds over? Godsiederrie zeg.
mevrouw u mag niet wijzen. Alhoewel je woont in het oosten en daar kwamen de wijzen vandaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry Cee![]()
Jimbo begon dit keer! *wijst*
Waar komt ie vandaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry Cee![]()
haha ze zei tetjequote:
Oosten?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
mevrouw u mag niet wijzen. Alhoewel je woont in het oosten en daar kwamen de wijzen vandaan.
vanuit hier gezien ligt Limburg in het oosten.... Wel stuk zuidelijker dan bijv Enschede enzo. En ging er vanuit dat je het zelf wel snapte wat ik bedoeldequote:
Ik vind jullie niet leuk meer.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet leuk meer.![]()
Alleen Cee nog, die is liev
PATATquote:
zo hoor ik het graagquote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, die gleed van haar stoel af door jou
doe niks!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry Cee![]()
Steeeeeeve!!!!quote:
Ik jou ook.quote:
Laf O laf.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik jou ook.. Gelukkig ben je in dezelfde provincie, anders zou het gemis nóg groter zijn.
Ik kijk iedere avond naar de maan en denk dan dat jij dat bent en dan zwaai ik naar je.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik jou ook.. Gelukkig ben je in dezelfde provincie, anders zou het gemis nóg groter zijn.
Ben ik zo bol?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik kijk iedere avond naar de maan en denk dan dat jij dat bent en dan zwaai ik naar je.
Ik kan hier een heel foute opmerking over maken, maar dat zou dit mooie moment verstoren.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk iedere avond naar de maan en denk dan dat jij dat bent en dan zwaai ik naar je.
WHYYYYYY?quote:
Monsieur don't mock me now, I pray.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel foute opmerking over maken, maar dat zou dit mooie moment verstoren.
[..]
ik vind u nog liefquote:
Maarrrrrrrrrrrrr waarom kom je niet?quote:
noem het respect.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank![]()
Maar waar komt die 'u' ineens vandaan?![]()
oldtimer!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar komt die 'u' ineens vandaan?![]()
It's hard enough you lost your pride?quote:
je bent nogsteeds een lekker wijf, dat welquote:
EN GREEEYS! Greys is ook liev.quote:
[..]
quote:
Jij niet.quote:
Neem je tijd mop.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
*tranen droogt*
(Dat duurt ff, want het zakt altijd in al die rimpels)
en danquote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik ff door die blower van de car wash mot.
Wapperen!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik ff door die blower van de car wash mot.
damn ik dacht dat ik er doorheen kon stiekemequote:
ik vind iedereen liefquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Maar dat geeft niks want ik zit ook in het kamp van mensen die jij niet lief vindt.
Evenwicht!
Labiel.... wijfquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn ik dacht dat ik er doorheen kon stiekeme
[..]
ik vind iedereen lief
Of ze schrikt zich de tyfus van hoe lang die isquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
laten we een lijst maken van iedereen die greys zou doen
mss voelt ze zich dan beter
Het is helaas toch altijd best prijzig weer alles opgeteld, kan ik echt even niet hebben. En doordeweeks is niet ideaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrrr waarom kom je niet?
Ist definitiever dan definitiefiefiefief? Of is er nog een kansje?
Ook niet als je heen en terug kunt carpoolen met de Takketaxi?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is helaas toch altijd best prijzig weer alles opgeteld, kan ik echt even niet hebben. En doordeweeks is niet ideaal.
Een volgende keer ben ik er vast weer bij, want het is altijd te leuk..
iedereen die man invulde bij zijn proefielquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
laten we een lijst maken van iedereen die greys zou doen
mss voelt ze zich dan beter
Nou ja, ze is wel piemelloos, da's voor sommige mannen wel een vereiste.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
iedereen die man invulde bij zijn proefiel
en de helft van de vrouwen
Aanvullende input: Ik denk dat meer vrouwelijke dan mannelijke fokkers haar naakt hebben gezien.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel piemelloos, da's voor sommige mannen wel een vereiste.
Maar daar heeft ze wel weer wat vrouwen mee te pakken.
In dat geval is het niet gehappened.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
PICS OR IT DID NOT HAPPEN CATTWEEENTWINTIG!!!!!!11!11!1elfletterig!!1
He wacht wat, is het niet bedoeld om te doen, in plaats van erover te pratenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga zaterdag de halve dag over seks praten, dit is weer een goede warming up.
Oh god, kom jij ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef Jimbo het volgende:
daag me niet uit vrouw op vrouw grappen te maken![]()
Ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
He wacht wat, is het niet bedoeld om te doen, in plaats van erover te praten?
Goed puntquote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook.maar erover praten kan heel educatief zijn.
Ik stel je vaak teleur he, vanavond.quote:
waarom ?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga zaterdag de halve dag over seks praten, dit is weer een goede warming up.
Ik vind het mooi hoe ik als boemanfiguur word gezien terwijl ik volgens mij nog het minste geflikt hebquote:
Weet jij hoeveelste ik stond trouwensquote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was aan het sjoelen afgelopen maandag....
Geloof het of niet... Werk!quote:
Wat doe je dan voor werk ?quote:
Jaja.quote:
Wel 8.quote:
quote:
Sweet dreams!quote:
SPOILER: foto wegge.. eh verborgenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wil je mijn foto eens heel snel weghalen?quote:
In oktober start ik met een nieuwe groep.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je mijn foto eens heel snel weghalen?
Zou je willenquote:
Jaquote:
niet op 14 mei?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In oktober start ik met een nieuwe groep.
Over die seks ga ik het niet hebben.quote:
Nee!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over die seks ga ik het niet hebben.![]()
Nauwelijks, in ieder geval.
Cursus van mijn werk en -hoe lullig dat ook klinkt- wil ik die naam liever niet op fok ivm herkenbaarheid.quote:
logischquote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cursus van mijn werk en -hoe lullig dat ook klinkt- wil ik die naam liever niet op fok ivm herkenbaarheid.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |