Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
gezellig tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met die hotelboekingen.![]()
Zooo blij dat Greys een codewoord heeft geregeld zodat we ALLEMAAL bij elkaar in de gang komen.
Uiteraard!quote:
Dat wil ik ook graag weten. Ik kom sowieso en als ik rond 6 uur kan komen eten eet ik graag meequote:Op [urlESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #13 23 april 2013 13:35[/url] schreef Jimbo het volgende:
hoelaat moest je dr ookalweer voor het +eten zijn ?
Henk neem ik aan?quote:
Meer ontbijt voor ons!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Zooo blij dat Greys een codewoord heeft geregeld zodat we ALLEMAAL bij elkaar in de gang komen.
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
oh nee hé dan hebben de meiden niks te etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komen...
gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nog ff mn bankrekening lief aankijken enzo, want ik wil eigenlijk ook komen...
Trein, denk ik.quote:
Er komen er nog meer bijquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Jimbo het volgende:
hoelaat moest je dr ookalweer voor het +eten zijn ?
ok, ik denk dat ik dr misschien rond 6 ben, dan eet ik mee... . mocht ik later komen dan niet , maar dit laat ik je op tijd wetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.
mooi dat haal ik zeker wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we het eten maar om 19 uur laten beginnen.
Ik denk dat wij sowieso niet als eerste naar het buffet mogenquote:
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Trein, denk ik.
Ik reis 'gratis' in de daluren, en meet + hotel is al duur zat, ik heb ervoor EN erna ook al weekendjes die in de kosten gaan lopen.
En ik rij ook nog helemaal terug naar het beloofde land, maar niet helemaal tot aan jouw stedje, dus dan zou je nog zelf een stukje moeten rijden vanaf Muis dr stedje of Weirdquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnen
oh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat wij sowieso niet als eerste naar het buffet mogen![]()
![]()
...
Iets zegt me dat de anderen ook nog wat eten willenquote:
Stalk jij mij?quote:
nee hoor, ben aan het werkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Stalk jij mij?![]()
Elke keer als ik iets post, reageer jij als eerste daarna
Ik wil ze in de OP zien.quote:
Is ook een optie. Of de takketaxi.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk dat ik met de auto ga, anders zou je evenuteel nog mee kunnen
+ 1.quote:
Heeft dat nog gevolgen voor de terugreis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+ 1.Guess what Takke... vandaag wéér een collega ziek.
![]()
![]()
Nee joh!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeft dat nog gevolgen voor de terugreis?![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Anders zat ik nu ook niet op het werk te FOK!ken.
quote:
En voor je het weet denk je: K*t, het is morgen al en ik weet niet wat ik aan moet doen!quote:
ah fuck dat moet ook nog!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En voor je het weet denk je: K*t, het is morgen al en ik weet niet wat ik aan moet doen!![]()
nee had overleg @ workquote:
vrouw = nieuwsgierig = daaromquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ze in de OP zien.![]()
'waarom' vraag je?
Nou, omdat.
SOGger SOGde zo hard dat ze mij bij de carpoolplek liet wachten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ahhh ik zie nu dat Roooosjkeh van d'r ovb'tje af is
Wat een line-up! Wat! Een! Line-up!quote:
Sjeeke!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ahhh ik zie nu dat Roooosjkeh van d'r ovb'tje af is
Munne snotlap is al jillemaol voll sjeekequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Roosjkeh ik ben zo gelukkig ik wordur bekant emoosjuneel van.
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Munne snotlap is al jillemaol voll sjeeke
Dat kanquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.![]()
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringen
Da hedde ik du tog al gezagd? Zollen wir dan ok maar essen da?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondik nim dun oto wel mee or
Det es unne Pruus.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Goan vea plat kalle?det kin ich auch.
Sjoen om te zeen dat FOK! auch oope stiët veur angere tale en kulture.![]()
Kuchfrietkuch
Tis een bovenplassert die Brabants probeertquote:
Schattigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef roos85 het volgende:
Tis een bovenplassert die Brabants probeert
Cute!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Tis een bovenplassert die Brabants probeert
Hihihihi, zullen Ynske en ik nog eens een demonstratie doen? Live, zonder telefoon dit keer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
SchattigKlinkt zeker Limburgs (lees: Cats)?
Ik zè frèèt op oe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef franklop het volgende:
die overigens wel een zin van Cee vrijwel zonder teveel hulp kon ontcijferen
heb ik allemaal ergensquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Gewoon een cd van Rowwen Heze opzetten Toek.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SOGger SOGde zo hard dat ze mij bij de carpoolplek liet wachten.
Ja. Net als bij de sjoel.quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihihi, zullen Ynske en ik nog eens een demonstratie doen? Live, zonder telefoon dit keer.
Doen we MPG in de mix erbij en je bakt er niks meer van.
Ik zal um nao de zwei bruder steure.quote:
Good plan.quote:
Geen kledingcrisis!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een jurkje gekocht met vogeltjes. Opgelost!
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Toekito het volgende:
Krijg net mijn rooster voor de week van ESF en ben de 14de de hele dag, ik herhaal DE HELE DAG, vrij en moet de 15de pas om 23:00 werken
thnx daarvoor alvastquote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je voor de 15e meteen in je nachtritme als je de 14e nog wat voor kunt slapen.
Die paar uurtjes van 14 op 15 mei moet je niet meetellen hoor.quote:
LOLquote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die paar uurtjes van 14 op 15 mei moet je niet meetellen hoor.
Ik vind t zo jammer dat we niet kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een line-up! Wat! Een! Line-up!
Vorige week leek het nog zo ongelofelijk ver weg, nu is het over 3 weken al! AHHHHH!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ginnen traone mir ovur vur over drie weejke wannir ze Unnoek ut diejen envelop trekke waant ze zèn ammel opgegaon aon mun emoosie van vanaovund.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
en ge mag nog zuppen dan ok, alleen mot je wel d'n autoo meebringen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijde gij men BOBske? Heb ik jillemaol un leutige avondik nim dun oto wel mee or
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Da hedde ik du tog al gezagd? Zollen wir dan ok maar essen da?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Goan vea plat kalle?det kin ich auch.
Sjoen om te zeen dat FOK! auch oope stiët veur angere tale en kulture.![]()
Kuchfrietkuch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
bij Henk is het Friet en zelfs dat smaakte maandag, zie foto'squote:
het is patat en ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij Henk is het Friet en zelfs dat smaakte maandag, zie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |