ja helemaal klopt het niet nee. Met het aan elkaar maken had ik de squares ook beter 1 steek moeten laten verspringen want ik kwam niet echt goed uit. Dus daar heb ik al gesjoemeld..quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:17 schreef trui het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel alsof je op erg veel steken uitkomt...
brand jhr niet alsnog je vingers ? Of heb je ze gevuld?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Doobsie het volgende:
pannelappen waren aan vervanging toe![]()
[ afbeelding ]
* kaatje50 meldt zichquote:
met lijm gaat prima hoor :-)quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Miii3 het volgende:
Thnx Trui en Bietel. Het wordt voor mijn nichtjes van 9 en 7. Het worden tablethoezen met waarschijnlijk klittenband sluiting. De vilt letters wil ik op de 'flap' doen, dus in principe zou er op de letters geen kracht komen te staan, behalve als ze echt aan de letters gaan trekken. Op het klittenband komt natuurlijk wel kracht te staan. Ik zit er dan nu aan te denken om het klittenband vast te naaien en de letters erop te plakken...
Afdeling Kruk en co op FOK!.quote:
Voor zowel het klittenband als het vilt? Op het klittenband komt namelijk wel kracht te staan bij het open doen.quote:
maar we haken welquote:
klittenband met een paar steekjes (op de hoeken, randen) vastnaaien voor extra stevigheidquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Voor zowel het klittenband als het vilt? Op het klittenband komt namelijk wel kracht te staan bij het open doen.
Ok Dankje! Ga ik dat eens proberen :-)quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klittenband met een paar steekjes (op de hoeken, randen) vastnaaien voor extra stevigheid
ik denk dat klittenband waar flink druk op komt te staan niet genoeg heeft aan alleen lijm. maar het is wel lastig vastmaken, best hard om doorheen te komen volgens mij, dus ik zou 't ook op een paar plaatsen goed vastmaken en hopen dat dat genoeg is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dit kun je ook met een bolletje wol doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Dit kun je ook met een bolletje wol doen:wat een schatje whoop! Nu wil ik ook een hamster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraardquote:
Dit kun je ook met een bolletje wol doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer naar de Kringloop geweest...en jullie raden het al......
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Je hebt weer 30 bollen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraardalhoewel ik haken in opdracht maar laat, dat gaat het lijf niet trekken.
)
[..]![]()
Ik ben weer naar de Kringloop geweest...en jullie raden het al......
Nee, 13.quote:
This post is worthless without picsquote:
Wauw, mooi zeg!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef Saffier het volgende:
Het is een picotsteekje geworden, die uitgebreide van de Elise-shawl vond ik ook erg mooi maar was bang dat ik weer garen te kort zou komen.
[ afbeelding ]
er horen officieel nog 2 driehoeken aan de hoeken maar die heb ik achterwege gelaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |