abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125730252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh die konden we ook nog winnen :P
Wel even wakker blijven oudje. o|O :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125730267
Ze zijn onderhoud aan het plegen aan de site van garnstudio. Duurt langer dan ze hadden verwacht. Zag ik op hun facebookpagina staan. Hun patronen op ravelry linken ook naar de site.

Die draadjes-wegwerk-methode die Trui heeft gepost gebruik ik meestal bij stokjes, maar ik weef de eindjes toch nog even heen en weer... Misschien toch wel beetje dubbelop :@

Jullie hebben weer mooie dingen gemaakt dames! Ik hou het even algemeen, omdat ik anders bang ben dat ik iemand vergeet...

Bij mij staat het haken weer even stil. Heb last van mijn pols... -O- Het ging even beter, dus ik kon weer haken, maar door toch teveel belast, tillen, haken en verkeerde beweging, toch weer last :{
Blijf het toch vreemd vinden, dat dit zomaar na 3 jaar intensief haken, opeens op komt zetten! Maar goed, even rust dus.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:46:22 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125730273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Na 2 middagen in elkaar zetten en lijmen:
[ link | afbeelding ]

En een eigen maaksel, geinspireerd door deze
[ link | afbeelding ]

Ben bezig met een tweede versie, deze oren zijn te lang en het is toch net niet.

Leuk konijntje spuuglokje!
whoop, ik zie ze nu pas (was vanmiddag wat gehaast via m'n telefoon aan 't internetten) maar wat een werk! en wat zijn ze leuk! petje af hoor!
in de haak.
pi_125730330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Wel even wakker blijven oudje. o|O :+
hahahaha
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125730412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef bietel het volgende:
Ze zijn onderhoud aan het plegen aan de site van garnstudio. Duurt langer dan ze hadden verwacht. Zag ik op hun facebookpagina staan. Hun patronen op ravelry linken ook naar de site.

Die draadjes-wegwerk-methode die Trui heeft gepost gebruik ik meestal bij stokjes, maar ik weef de eindjes toch nog even heen en weer... Misschien toch wel beetje dubbelop :@

Jullie hebben weer mooie dingen gemaakt dames! Ik hou het even algemeen, omdat ik anders bang ben dat ik iemand vergeet...

Bij mij staat het haken weer even stil. Heb last van mijn pols... -O- Het ging even beter, dus ik kon weer haken, maar door toch teveel belast, tillen, haken en verkeerde beweging, toch weer last :{
Blijf het toch vreemd vinden, dat dit zomaar na 3 jaar intensief haken, opeens op komt zetten! Maar goed, even rust dus.
ahh thanx bietel!
en wat vervelend van je pols sterkte ermee en hopen dat het gauw beter gaat zodat je weer lekker verder kunt haken ;)
  donderdag 25 april 2013 @ 19:53:45 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125730587
bietel, wat rot van je pols.

ik ben koens enquete ook aan 't invullen, maar vind 't wel een beetje suf dat er spelfouten in staan. en ik heb 't gevoel dat ik allerlei vragen dubbel in moet vullen?
in de haak.
pi_125731378
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Na 2 middagen in elkaar zetten en lijmen:
[ link | afbeelding ]

En een eigen maaksel, geinspireerd door deze
[ link | afbeelding ]

Ben bezig met een tweede versie, deze oren zijn te lang en het is toch net niet.

Leuk konijntje spuuglokje!
Whoop wat leuk!!! En die kameleons, ik vind ze geweldig! O+ Linkje? (of kijk ik scheef)
pi_125731499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef bietel het volgende:

Welkom bij de club "Ik wil wel maar het lijf werkt niet mee" ;( .... :*
Optimist tot in de kist
pi_125731518
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Welkom bij de club "Ik wil wel maar het lijf werkt niet mee" ;( .... :*
Mag ik daar ook bij?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_125731560
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mag ik daar ook bij?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :+
Optimist tot in de kist
pi_125732131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef trui het volgende:
bietel, wat rot van je pols.

ik ben koens enquete ook aan 't invullen, maar vind 't wel een beetje suf dat er spelfouten in staan. en ik heb 't gevoel dat ik allerlei vragen dubbel in moet vullen?
dat hoort zo bij onderzoeken.. door 1 vraag op meerder manieren te stellen kunnen ze kijken of je elke keer het zelfde antwoord geeft of niet.. weet niet precies hoe ze het analyseren maar het is standaard.
pi_125732472
voor de oudjes: alle leeftijdscategorieën stonden er! Vond de categorie 13-24 wel beetje raar... een kind van 13 kan je niet vergelijken met een adolescent van 22 ... maar goed, das persoonlijk haha

Die kameleons zijn echt geweldig!! Is er een patroontje van? :D
  donderdag 25 april 2013 @ 20:43:09 #138
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125732860
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef wild-r0se het volgende:

[..]

dat hoort zo bij onderzoeken.. door 1 vraag op meerder manieren te stellen kunnen ze kijken of je elke keer het zelfde antwoord geeft of niet.. weet niet precies hoe ze het analyseren maar het is standaard.
toevallig ben ik goed thuis in het maken van vragenlijsten, maar dit was niet een voorbeeld van een vraag op verschillende manieren stellen. volgens mij zaten er gewoon echt dubbelen in.
in de haak.
pi_125733299
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Whoop wat leuk!!! En die kameleons, ik vind ze geweldig! O+ Linkje? (of kijk ik scheef)
Is er niet :p
Zelf gemaakt met behulp van plaatjes en het spel munch time :p

Konijn versie 2 is af, heb nu alleen geen zin om in elkaar te zetten.
Volgend project, een dino-popje. Maar ben te lui om groen te zoeken dusdat wordt morgen.

Beterschap voor alle door lichaam niet kunnen hakers!
pi_125733343
Oja en bedankt iedereen. Toch leuk dat mn eigen maaksels ook leuk zijn.
pi_125734129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Yoga, ik had toen om mijn dekens als rand een popcorn gemaakt, 5 stokjes dan de naald eruit in achterkant insteken en samentrekken, dan 2 losse en etc etc een mooie stevige niet lubberende rand krijg je dan
Hmm. Ik weet niet of dat mooi is bij de rest van de deken, ik zal eens kijken.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef trui het volgende:
Wat ik ook nog bedacht yoga, is dat dat lubberen ook kan komen doordat je misschien onbedoeld gemeerderd hebt.
Ik heb tussen elk stokje van de vorige ronde (de square dus) een nieuw stokje gehaakt. Wat ik me wel bedenk, ik ben ook bij elk stokje het 'bochtje om gegaan' omdat er op alle hoeken 6 stokjes zitten en dus moet ik tussen de squares in, 6 stokjes haken (2 x 3). 8)7 snapt iemand het nog.
Nu heb ik een stukje gehaakt met een naald kleiner en halve stokjes, dat ziet er al beter uit.

Voor de echte afwerking ga ik nog even kijken wat het mooiste wordt. :)
pi_125737251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Hmm. Ik weet niet of dat mooi is bij de rest van de deken, ik zal eens kijken.

[..]

Ik heb tussen elk stokje van de vorige ronde (de square dus) een nieuw stokje gehaakt. Wat ik me wel bedenk, ik ben ook bij elk stokje het 'bochtje om gegaan' omdat er op alle hoeken 6 stokjes zitten en dus moet ik tussen de squares in, 6 stokjes haken (2 x 3). 8)7 snapt iemand het nog.
Nu heb ik een stukje gehaakt met een naald kleiner en halve stokjes, dat ziet er al beter uit.

Voor de echte afwerking ga ik nog even kijken wat het mooiste wordt. :)
gewoon een stukje proberen vind je het niks haal je het weer uit
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125737950
pannelappen waren aan vervanging toe :)
pi_125738894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Doobsie het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ , kan zo naast mijn afwasschortje/jurkje en mijn eendjes.
Optimist tot in de kist
pi_125739169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oja en bedankt iedereen. Toch leuk dat mn eigen maaksels ook leuk zijn.
goed gelukt zijn ze!
By DMB
pi_125739189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Doobsie het volgende:
[ afbeelding ]
gezellie die kleurtjes :-)
By DMB
pi_125741784
Niemand een idee over het lijmen of naaien van vilt en klittenband op een haakwerk? :-) Hoesjes zijn bedoeld voor meisjes van 9 en 7.

Die pannenlappen zijn wel erg leuk, hou van die kleurtjes!
pi_125744505
Dank jullie wel sterkte en beterschap O+ en bedankt voor het welkom bij de club "Ik wil wel maar het lijf werkt niet mee". Ondanks dat het mij een erg gezellige club lijkt, hoop ik snel een illegaal lid te worden :P Ben maar wat vierkantjes aan elkaar gaan naaien van mijn deken (5 jaren projekt bijna :P)

Die pannenlappen zijn leuk :) En Whoop, ik ben benieuwd naar konijn II!

Miii3: Ik zou het vast naaien als ik jou was. Is toch steviger. Plakken blijft minder goed zitten.

Ik heb net wol besteld.... Ik mocht helemaal niet meer bestellen van mijzelf!!! Ik begin op mijn tante te lijken: Die had een zolder vol handwerkspullen. Daar waren alleen nog maar paadjes, zoveel had ze! Bij mij past het gelukkig nog in m'n kast, maar dat zal niet lang meer duren als ik zo door ga! :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:16:47 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125745853
Haha Bietel, mooie wolletjes hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je toch zin had om jezelf met een mooi garen te 'troosten'. Hopelijk kun je er snel weer mee aan de slag, maar geef je pols nu maar even goed de nodige rust.

Miii, ik denk dat 't allebei kan. Lijmen laat wel eerder los, maar je moet zelf even afwegen hoe groot de kans daarop is en hoe erg je dat vindt. Voor wie wordt het? Vastnaaien is ook best lastig om netjes te doen, gebruik in elk geval een zo dun mogelijk naaldje is mijn advies, anders blijf je vaak de gaten nog wat zien in 't vilt.
in de haak.
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:17:56 #150
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125745876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef YogaLove het volgende:
dat klinkt toch wel alsof je op erg veel steken uitkomt...
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')