Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh. Weer gaan liggen.
Moet je nog iets doen vandaag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Laterquote:
Toedelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Later
Is hij niet getrouwd dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach jee, van Persie heeft een marokaanse vriendin.
Wat voor een.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Ik had een ander voor me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Kijk eens in je dm.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind die Bale een beetje gehypedquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Als hij ruimte heeft wel jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Mwha die zie ik niet naar Duitsland gaan. Real denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Ik vind het wel een beetje een gotspe richting Dortmund. Eerste Lewandowski, nu Götze. Ik tijwfel in beide gevallen of het waar is. Wellicht schuift Hoenness wat geld onder de tafel toe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Beetje ongepolijst. Lange halen, snel thuis. Maar wel een goede trap en een enorm rendement.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Als zo'n Hoeness dan een week geleden roept er moet wat gebeuren we zijn te goed en je koopt vervolgens je grootste concurrent leegquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een gotspe richting Dortmund. Eerste Lewandowski, nu Götze. Ik tijwfel in beide gevallen of het waar is. Wellicht schuift Hoenness wat geld onder de tafel toe.
Doet-ie goed. FC Hollywood imago komt zo wel weer een beetje terug.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zo'n Hoeness dan een week geleden roept er moet wat gebeuren we zijn te goed en je koopt vervolgens je grootste concurrent leeg
Ja in de kleine ruimte aanzienlijk minder. Een beetje het Narsingh verhaal.quote:
Denk niet dat deze actie daarvoor nodig wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet-ie goed. FC Hollywood imago komt zo wel weer een beetje terug.
Haha. Wat een vergelijking man. Narsingh is een neger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in de kleine ruimte aanzienlijk minder. Een beetje het Narsingh verhaal.
Steeds meer zelf opgeleide Duitse jongens en spelers uit het buitenland. Dat concurrenten leegkopen stond al een poosje op een laag pitje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat deze actie daarvoor nodig was
Ja en stukken slechter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Wat een vergelijking man. Narsingh is een neger.
Dat ook ja. Wel iets gepolijster.quote:
Neuer is toch geen eeuwen geleden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Steeds meer zelf opgeleide Duitse jongens en spelers uit het buitenland. Dat concurrenten leegkopen stond al een poosje op een laag pitje.
Jaartje of 3 denk ik. Voorheen was het echter schering en inslag.quote:
Dat heeft meer met het niveau te maken, Neuer is sinds 2011quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaartje of 3 denk ik. Voorheen was het echter schering en inslag.
Geweldige voetballer, is natuurlijk een supertalent maar van dit niveau zie ik er in NL geen, ook niet in de dop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gotze had ik graag bij United gezien
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:40 schreef Jimbo het volgende:
ze hadden die gast met die vage naam van BVB ook moeten nemen, die gast is ook koning
die gundoblablablaquote:
volgens mij niet nee, maar die gast is wel echt heel goed als ie speeltquote:
ik vind em awesomequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar deze waardering voor Gundogan?Die gast is echt niet zo goed.
Hoeveel is't nu?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
Begroting Bayern volgend jaar naar 500 miljoen.
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat een Nederlandse club daar bij kan aanhaken.
chi meidsquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Die Jimbo is ook een nep hooli
Gister bier met hem gedronken in Rotterdam, zaten er 2 chi meids bij. één van die wijven was voor Ajax, hij ook gelijk voor Ajax
Kill billquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Django Unchained gisteren gezien. Waarom vind iedereen die pretentieuze bagger van Tarantino zo geweldig? Reservoir Dogs/Pulp Fiction/Jackie Brown waren leuk, maar daarnaast....
Die film snap ik ook echt niet, echt kut.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kill billEcht het grootste misbaksel ooit van een filmproducent
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Die film snap ik ook echt niet, echt kut.
From dusk till dawn en True romance vond ik trouwens ook tof
Deze was goed, maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Django Unchained gisteren gezien. Waarom vind iedereen die pretentieuze bagger van Tarantino zo geweldig? Reservoir Dogs/Pulp Fiction/Jackie Brown waren leuk, maar daarnaast....
Jimboquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Die Jimbo is ook een nep hooli
Gister bier met hem gedronken in Rotterdam, zaten er 2 chi meids bij. één van die wijven was voor Ajax, hij ook gelijk voor Ajax
Django vond je goed? Hij wilde de sfeer van de spaghetti-western combineren met hedendaagse actiedrama's. Het eindresultaat gaat te snel voor een spaghettiwestern en heeft niet genoeg suspense voor een actiedrama. Daarnaast was het verhaal zo doorzichtig als een zeef met bordkartonnen personages. Maar goed, kan ook komen doordat ik Jamie Foxx een kwal vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze was goed, maar dat is ook alles.
Leuk om naar te kijken. Pulp Fiction is ook niet te evenaren. Kon alleen maar minder worden natuurlijk.
dicaprio en die oostenrijker maken wel veel goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Django vond je goed? Hij wilde de sfeer van de spaghetti-western combineren met hedendaagse actiedrama's. Het eindresultaat gaat te snel voor een spaghettiwestern en heeft niet genoeg suspense voor een actiedrama. Daarnaast was het verhaal zo doorzichtig als een zeef met bordkartonnen personages. Maar goed, kan ook komen doordat ik Jamie Foxx een kwal vind.
Sommige films moet je begrjpen, is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Wie ben jijquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Sommige films moet je begrjpen, is niet voor iedereen weggelegd.
Dit ja. Die Oostenrijker speelde gewoon goed. Lekker excentriek, decadent en heerlijk fout.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
dicaprio en die oostenrijker maken wel veel goed
Dat wel jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
dicaprio en die oostenrijker maken wel veel goed
Films van Tarantino moet je begrijpen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Sommige films moet je begrjpen, is niet voor iedereen weggelegd.
Ben het wel met je eens, zo geweldig is hij niet meer al heeft hij wel die Oostenrijker "ontdekt", dat was ook het enige hoogtepunt in dat oorlogsprookje van hemquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Films van Tarantino moet je begrijpen...
Nouja die scene in dat café was ook wel heel sterkquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, zo geweldig is hij niet meer al heeft hij wel die Oostenrijker "ontdekt", dat was ook het enige hoogtepunt in dat oorlogsprookje van hem
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 12:49:39Oh! Brazilian Casagrande, european champion in 1987 with Porto, reveal he doped himself in that season after being pushed by the club! reageer retweet
Tarantinoquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Films van Tarantino moet je begrijpen...
Ok.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Ik zei t net ook al op de WA, maar dudesBedankt voor het trollen in lesbeau.
Ik had gister een niet nader te noemen pot die boos op me waszelfs zonder dat ik heb lopen trollen kon zn mn bloed wel drinken door jullie uitlatingen
![]()
Lekker gesjoeld jonge?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Ik had gister een niet nader te noemen pot die boos op me waszelfs zonder dat ik heb lopen trollen kon zn mn bloed wel drinken door jullie uitlatingen
![]()
klerelijert heeft gewonnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit blijft gewoon leuk om te doen: http://en.akinator.com/
Heb die genie al 2x verslagen
Ja was gezelligquote:
24quote:
In de SC geen voetbal gelul, maar jij bent nieuw dus ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef PSV1990- het volgende:
PSV na Barca de meeste goals in Europa en dan nog geen kampioen worden.:(
als we nu 4 jaar lang een Alex achterin hadden lopen , werd PSV nu voor de 9e x op rij kampioen!
FORZA PSV!!!1
Ow ok MAAR HET IS GEEN ONZINquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV na Barca de meeste goals in Europa en dan nog geen kampioen worden.:(
als we nu 4 jaar lang een Alex achterin hadden lopen , werd PSV nu voor de 9e x op rij kampioen!
FORZA PSV!!!1
nopequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Maak er maar 31 van , PSV word kampioen
Ik had geen keuze, ik zwicht voor mijn broeders in de VBL-SCquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Oh en kijk eens aan, mono is hier ook weer eens [ afbeelding ]
plager?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
krijg toch de pleuris, heeft ie em weer goed (al gokte ie eerst jaap stam)
neuh, maar als troostprijs omdat jullie zelfs geen tweede zijn geworden mag je van mij mn klamme zak wel even in je mond houden hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Gaan jullie weer feesten als Feyenoord 2e word??
quote:
Wees dan eens wat creatieverquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
krijg toch de pleuris, heeft ie em weer goed (al gokte ie eerst jaap stam)
Laatste feestje bij jullie was toch vanwege die gemeente steun?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Gaan jullie weer feesten als Feyenoord 2e word??
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste feestje bij jullie was toch vanwege die gemeente steun?
ik vind daryll janmaat toch niet bepaald een bekende internationale spelerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wees dan eens wat creatieverHij raadde mijn keeper Alan Marriott van Mansfield Town FC bijv niet... net als Yvonnel Baenre uit de Forgotten Reams (als zat 'ie vrij dichtbij met haar dochter, Quenthel
)
Marc Janko had 'ie ineens wel te pakken, na heel wat onzinvragen, zomaar uit het niets
Geef hem is ongelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
Mickey van der Hart en Serero lukt 'm allebei niet
Ted van de Parre en Wout Zijlstra kent-ie niet.quote:
Als je die vragen aan hun moeders zou stellen, zouden die het ook niet raden...quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
Mickey van der Hart en Serero lukt 'm allebei niet
Laat ze lekker de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Moet ik mijn slipper gaan pakken?quote:
Zeg dat maar niet tegen Jarno, die sloopt allesquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Jarno Hams ook niet. Wat een kut applicatie zeg.
Bij Ted van de Parre gaf hij aan dat wat ik vroeg wellicht X-rated was, maar dat hij het wel goed geraden had.
Ik heb hem net een Whatsapp gestuurd. Was enorm pissed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen Jarno, die sloopt alles
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Stiller & Vaughn dikke maatjes in Dodgeball 2
Cultfilm wel.
Die film vond ik echt geen zak aanquote:
Kingpin ook niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die film vond ik echt geen zak aan
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die film vond ik echt geen zak aan
Awesomequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Stiller & Vaughn dikke maatjes in Dodgeball 2
Cultfilm wel.
Die was leuk ja. Ik heb volgens mij ook alle films met John Candy gezien, echt van die jaren '80 humorquote:
Will Ferrel is wel een koning. Die aflevering met Bear Grills.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Awesome
Deel 1 was echt grappigVaughn kan ik sowieso wel om lachen. Prima vent. Vooral samen met Will Ferrell zoals in Anchorman, erg goede combinatie
Hopppaaa jij snapt et !!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
FORZA FORZA PSV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!
[ afbeelding ]
HoppaHoppa.quote:
PiSVee ?quote:
In voor een weddenschapje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern gaat vanavond Barça scheel tikken. 4-0
Doe eens normaal. Vuile Ajacied.quote:
waarom heb je elke keer een debiele UI?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat juist jij dat moet vragen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom heb je elke keer een debiele UI?
Er zijn er genoeg in dat "genre" die ik wel tof vind, maar Dodgeball was gewoon saaiquote:
Jij hebt ook een hele lange tijd een debiele UI gehad. Deze is echter wel mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom heb je elke keer een debiele UI?
Is dit jouw ding?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg in dat "genre" die ik wel tof vind, maar Dodgeball was gewoon saai
Helemaal top.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ondertitel: Ajacied4lf is een held.
Barca wint.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top.
Ik zeg Bayern wint, en jij?
boeruhhquote:
En jij een PSV-UI, dat is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is te makkelijkmaar oke, succes
[ afbeelding ]
Eerst even: voor hoelang?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij een PSV-UI, dat is wel eerlijk.
Inb4 "rawr".quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit jouw ding?
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Dat minicollege is redelijk voorspelbaar. Hij had syfilis en heeft zijn generaal Emma laten bevruchten. Dus ons koningshuis heeft helemaal geen blauw bloed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bram Moszkowicz
Voormalig advocaat bespreekt definitieve schorsing als strafpleiter.
Maarten van Rossem
Historicus geeft een minicollege over koning Willem I.
Vanavond bij Pauw & Witteman. Topshow
Nee man, deze wedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het trouwens over het tweeluik doen?
Ik stel voor om het een maand te doen.
Leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, deze wedstrijdanders moet ik weer wachten.
Deal, een maand.
Ik moest even een aantal keren knipperen. Waarom zou je zoiets willen hebben man?quote:
Ik heb een maand met: Jojoortje i adore you rondgelopen man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop niet dat je een Tommetje doet.
Heeft die er al iets over gezegd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop niet dat je een Tommetje doet.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een maand met: Jojoortje i adore you rondgelopen man.
Adore je die niet dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een maand met: Jojoortje i adore you rondgelopen man.
Nee, hij ontwijkt de vragen nog steeds, echt een treurwilg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die er al iets over gezegd?
Jammer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij ontwijkt de vragen nog steeds, echt een treurwilg.
Treurwilgquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij ontwijkt de vragen nog steeds, echt een treurwilg.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goh, rot dat je er op deze manier achter moet komen...
Denk je? Dat verwacht ik toch nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
4-2 schat ik zo.quote:
Die is wel fit jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor 2-2 gaan, speelt Messi trouwens?
UEFA League: Messi Fit Enough to Play against Bayernquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wedstrijd doet me een beetje aan Spanje - Duitsland denken, toen was Spanje ook beter en hadden Messi toen niet. Nu hebben ze Messi en gaat het dan helaas 1-3 worden.quote:
Dat is zo al denk ik dat Barca in de kleine ruimte beter is, maar of ze het veld klein durven te houden tegen Bayern is de vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Bayern is natuurlijk in bloedvorm. Acht de defensie raar genoeg hoger in dan die van Barca. Ik denk dat daar de sleutel ligt.
Toen dacht iedereen ook dat Duitsland een kans maaktequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd doet me een beetje aan Spanje - Duitsland denken, toen was Spanje ook beter en hadden Messi toen niet. Nu hebben ze Messi en gaat het dan helaas 1-3 worden.
Dat dacht ik ook. Hij zal toch vast wel iets beters te doen hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar bemoeit die eikel zich mee, goedkoop scoren dit.
Bel ze anders even!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef Doublepain het volgende:
Weten ze in Engeland wel dat hij dit eerder gedaan heeft?
Ik zie allemaal foto's in die kranten daar van zijn eerdere praktijken, maar Bakkal staat er niet tussen?
Wat ik wil zeggen is dat Liverpool wist wie ze naar binnen ging halen, dat die "legends" ineens roepen alsof ie een moord heeft begaan, niet meer voor de club mag uitkomen etc.quote:
Ik heb net even gebeld. Maar ze wisten het al.quote:
Typisch Brits, grotere schijnheiligen zijn er niet in de wereldquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat Liverpool wist wie ze naar binnen ging halen, dat die "legends" ineens roepen alsof ie een moord heeft begaan, niet meer voor de club mag uitkomen etc.
Ze waren al op de hoogte gesteld door HMF natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net even gebeld. Maar ze wisten het al.
HMF kan allesquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze waren al op de hoogte gesteld door HMF natuurlijk!
Ze kunnen wel iemand maken en breken, zijn ze wel de beste in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typisch Brits, grotere schijnheiligen zijn er niet in de wereld
zijn wij hollanders beter in man, zie bv het koningsliedquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF kan alles
[..]
Ze kunnen wel iemand maken en breken, zijn ze wel de beste in.
Die is ook obvious slecht, alleen de makers kunnen hem goed vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn wij hollanders beter in man, zie bv het koningslied
Al teruggebeld?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn wij hollanders beter in man, zie bv het koningslied
Jup, hij had helaas geen stageplekken beschikbaar omdat ze dat niet doen. Nu heeft hij mij een adres gegeven waar ik het eerst moest proberen en als dat niet lukt moet ik hem z.s.m bellen zodat hij gaat rondvragen in de buurt.quote:
Relaxte baas welquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, hij had helaas geen stageplekken beschikbaar omdat ze dat niet doen. Nu heeft hij mij een adres gegeven waar ik het eerst moest proberen en als dat niet lukt moet ik hem z.s.m bellen zodat hij gaat rondvragen in de buurt.
Dat sowieso. Al had ik liever gehad dat hij plek had ofcquote:
Ik doe geen rechten hè, kan al die bureaus nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zou wel graag stage willen lopen bij De Brauw Saind, alleen is mijn gemiddelde (7,5) niet voldoende voor. Die vragen echt 9+.
Bij dat soort haantjes kantoren moet je toch niet willen werken man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zou wel graag stage willen lopen bij De Brauw Saind, alleen is mijn gemiddelde (7,5) niet voldoende voor. Die vragen echt 9+.
Heerlijk man, ik pas bij dat soort kantoren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij dat soort haantjes kantoren moet je toch niet willen werken man.
Doen zaken voor Ahold, Shell e.d.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe geen rechten hè, kan al die bureaus niet
Bij ons droomt iedereen van een baan bij Mckinsey ofzo
Want?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij dat soort haantjes kantoren moet je toch niet willen werken man.
Welnee joh. Belgen zijn pas schijnheilig. Als een Brit je niet mag kun je dat prima merken, alleen zal hij het niet zo snel op een directe manier zeggen. Dat is niet schijnheilig, maar gewoon de manier van communiceren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typisch Brits, grotere schijnheiligen zijn er niet in de wereld
Naar verluid gaat Brands hem terugkopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
Denk dat Robben wel een andere werkgever kan zoeken nu Götze naar Bayern gaat. Denk niet dat ze Kroos, Ribery of muller weg gaan doen.
Dan heb je geen leven meer man. Workload van heb ik jou daar, prestatiedruk is gigantisch. Dan leef je echt voor je werk ipv andersom. Lijkt mij persoonlijk niks.quote:
Ja, voel me een stuk fitter. Nu bordje Brinta, straks ff de gym in. Vnv Barca op de achtergrond. Niks mis mee dacht ik zo.quote:
Kritisch denken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
Al denk ik niet dat ik door die Watson Glaser test kom
Ik heb mij laten vertellen dat mensen dat vaak een x aantal jaar doen, daarna weer wat rustiger aan. Gozer hier is accountant en gaat nu ook een jaartje of 8 keihard bikkelen bij een of andere über kantoor om daarna gas terug te nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan heb je geen leven meer man. Workload van heb ik jou daar, prestatiedruk is gigantisch. Dan leef je echt voor je werk ipv andersom. Lijkt mij persoonlijk niks.
Goed voor je CV welquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat mensen dat vaak een x aantal jaar doen, daarna weer wat rustiger aan. Gozer hier is accountant en gaat nu ook een jaartje of 8 keihard bikkelen bij een of andere über kantoor om daarna gas terug te nemen.
Als 't eenmaal op je CV staat kom je daarna overal binnen natuurlijk, daar heb je gelijk in. Ik snap ook wel dat er mensen zijn die 't doen, maar ik voel me niet prettig in zo'n enorm competitieve omgeving over 't algemeen. Je moet elkaar als collega's wel nog 't licht in de ogen gunnen tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat mensen dat vaak een x aantal jaar doen, daarna weer wat rustiger aan. Gozer hier is accountant en gaat nu ook een jaartje of 8 keihard bikkelen bij een of andere über kantoor om daarna gas terug te nemen.
Zit vol met cokesnuivertjes daar idd. Zou een droombaan voor Caland zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed voor je CV wel
Ken een gozer die heeft een tijdje in de City gewerkt, zichzelf helemaal de kanker ingewerkt en al z'n salaris aan coke uitgegeven om het vol te houden maar die is nu wel binnen op de arbeidsmarkt
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit vol met cokesnuivertjes daar idd. Zou een droombaan voor Caland zijn.
die uitzending met jortje kelder toenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit vol met cokesnuivertjes daar idd. Zou een droombaan voor Caland zijn.
Thanx but no thanx.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Daarom gewoon machinist worden.Geen gezeik, lekker alleen werken, en zolang je op tijd komt is er niets aan de hand
Zou ook een werkomschrijving kunnen zijn voor een gay webcam site.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Daarom gewoon machinist worden.Geen gezeik, lekker alleen werken, en zolang je op tijd komt is er niets aan de hand
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ook een werkomschrijving kunnen zijn voor een gay webcam site.
Ja, dat zeg ik. Workload/prestatiedruk is gigantisch, dat houdt een normaal mens niet vol.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die uitzending met jortje kelder toen. Cokescooters rijden op en aan op zuid.
ja ik heb de helft gescreenshot zie ik netquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan moet je hier over lullen of wat?
Decadentie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:04 schreef Saind het volgende:
Snap niet helemaal waarom ze coke pakken alleen en geen ritalin of pep, maar goed.
Kun je nog relatief normaal gebruiken zonder dat mensen het door hebben? Minder bijwerkingen? Als je toch het geld hebt...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:04 schreef Saind het volgende:
Snap niet helemaal waarom ze coke pakken alleen en geen ritalin of pep, maar goed.
Ritalin dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je nog relatief normaal gebruiken zonder dat mensen het door hebben? Minder bijwerkingen? Als je toch het geld hebt...
Ja van de weekquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je m'n bericht op je fobo gezien mono?
Neh speed is amfetaminesulfaat, ritalin is methylfenidaat. Zijn wel aan elkaar verwant.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een medisch goedgekeurde variant op speed?
En speed is racemisch, medicinale speed is meestal dexamfetaminequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh speed is amfetaminesulfaat, ritalin is methylfenidaat. Zijn wel aan elkaar verwant.
optieven met die overbetaalde ambtenaren daarquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
'De dreiging is groter, dan de AIVD aankan', maar we bezuinigen wel even meer dan een derde van het totale budget weg![]()
Heb je meer informatie over de salarissen van AIVD agenten dan? Vertel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
optieven met die overbetaalde ambtenaren daar
Omdat het systeem blijkbaar niet werkt. Dreigementen op een Nederlandse school via het internet wordt in Zurich onderschept en doorgefaxt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
'De dreiging is groter, dan de AIVD aankan', maar we bezuinigen wel even meer dan een derde van het totale budget weg![]()
Meh hij is populistisch aan het lullenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je meer informatie over de salarissen van AIVD agenten dan? Vertel.
ik laat mijn pvv hart horen man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je meer informatie over de salarissen van AIVD agenten dan? Vertel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik laat mijn pvv hart horen man.
Via Zwitserse politie naar de Nederlandse politie. Heeft weinig met het systeem te maken, dat is de vaste procedure (zie samenwerkingsverbanden zoals Europol en Interpol).quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het systeem blijkbaar niet werkt. Dreigementen op een Nederlandse school via het internet wordt in Zurich onderschept en doorgefaxt.
quote:Hy moet blij zijn dat mensen uberhaupt een koningslied willen maken. Geloof niet dat hy voor my een lied schreef toen ik slaagde voor mn havo diploma of rijbewijs. Spoiled motherfucker
Ja, van wat ik gister bij Eenvandaag vernam via zo'n veiligheidsexpert omdat de technieken daar 5x verder gevorderd zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Via Zwitserse politie naar de Nederlandse politie. Heeft weinig met het systeem te maken, dat is de vaste procedure (zie samenwerkingsverbanden zoals Europol en Interpol).
Zou goed kunnen. Maar in dat soort acute gevallen is er direct contact tussen de politiediensten, aangezien zij direct op kunnen treden (opsporing -> arrestatie) en die bevoegdheid heeft de AIVD niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, van wat ik gister bij Eenvandaag vernam via zo'n veiligheidsexpert omdat de technieken daar 5x verder gevorderd zijn.
Ik zeg niet dat het systeem niet werkt, ik zeg alleen dat wegbezuinigen niet altijd vermindering van kwaliteit betekent. Als er verhalen de ronde gaan dat Nederland behoorlijk achterloopt met het onderscheppen van bedreigingen ben ik per definitie niet tegen bezuinigen. Als er maar een systeem volgt wat wel werkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar in dat soort acute gevallen is er direct contact tussen de politiediensten, aangezien zij direct op kunnen treden (opsporing -> arrestatie) en die bevoegdheid heeft de AIVD niet.
Dus dan moet je dat niet als voorbeeld aanhalen als je wil zeggen dat het systeem niet werkt.
Met dit soort solistische dreigingen kan eigenlijk geen een land in de wereld goed omgaan. De AIVD is juist belangrijk in het monitoren van internationale wapenhandel en in het in de gaten houden van de PKK. Vooral op het gebied van wapenhandel is de AIVD van (inter)nationaal belang.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het systeem niet werkt, ik zeg alleen dat wegbezuinigen niet altijd vermindering van kwaliteit betekent. Als er verhalen de ronde gaan dat Nederland behoorlijk achterloopt met het onderscheppen van bedreigingen ben ik per definitie niet tegen bezuinigen. Als er maar een systeem volgt wat wel werkt.
Dus je bent per definitie voor bezuinigingen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het systeem niet werkt, ik zeg alleen dat wegbezuinigen niet altijd vermindering van kwaliteit betekent. Als er verhalen de ronde gaan dat Nederland behoorlijk achterloopt met het onderscheppen van bedreigingen ben ik per definitie niet tegen bezuinigen. Als er maar een systeem volgt wat wel werkt.
Op instanties waarvan men zegt dat andere landen mijlenver voor lopen? Ja. Geld stoppen in een achterhaald systeem is niet mijn idee van goed spenderen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus je bent per definitie voor bezuinigingen?
Reorganisatie (met dus eventueel bezuinigingen) lijkt mij dan een betere optie. : Zeker op zo'n gebied.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op instanties waarvan men zegt dat andere landen mijlenver voor lopen? Ja. Geld stoppen in een achterhaald systeem is niet mijn idee van goed spenderen.
Heb ik ze nog liever op nationaal gebied speuren. Als ze uit Zurich bellen om te melden dat een Nederlandse jongen op 4chan meldt dat hij een leerkracht in Nederland om zeep gaat helpen is het niet helemaal mijn idee van een veiligheidsdienst.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met dit soort solistische dreigingen kan eigenlijk geen een land in de wereld goed omgaan. De AIVD is juist belangrijk in het monitoren van internationale wapenhandel en in het in de gaten houden van de PKK. Vooral op het gebied van wapenhandel is de AIVD van (inter)nationaal belang.
Ik heb uit betrouwbare bron dat mrstylo de bezuinigen wel toejuicht.
Ja, mij ook? Daarom zeg ik ook dat ik niet rouwig ben dat er bezuinigd wordt op de AIVD.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Reorganisatie (met dus eventueel bezuinigingen) lijkt mij dan een betere optie. : Zeker op zo'n gebied.
D'r uit de Cock.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, mij ook? Daarom zeg ik ook dat ik niet rouwig ben dat er bezuinigd wordt op de AIVD.
suk a kok!quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tong80 is trouwens bekend bij de genie
Zwitserland is gewoon een bondgenoot die een dreiging in Nederland op het spoor kwam. Zoals ik al zei, in deze zaak is de AIVD niet betrokken, omdat het politiewerk is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik ze nog liever op nationaal gebied speuren. Als ze uit Zurich bellen om te melden dat een Nederlandse jongen op 4chan meldt dat hij een leerkracht in Nederland om zeep gaat helpen is het niet helemaal mijn idee van een veiligheidsdienst.
Of het moet een wisselwerking zijn dat we de zooi van Zwitserland in de gaten houden, maar dat kon ik uit het stuk niet opmaken. Die veiligheidsexpert deed het overkomen alsof we een lachertje zijn.
Echt niet? De inlichtingendienst van Zwitserland heeft een dreiging onderschept. Dus vroeg die expert zich af waarom de AIVD van Zurich, ipv onze eigen inlichtingendienst die op het spoor kwam.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zwitserland is gewoon een bondgenoot die een dreiging in Nederland op het spoor kwam. Zoals ik al zei, in deze zaak is de AIVD niet betrokken, omdat het politiewerk is.
Wellicht heeft de Zwitserse inlichtingendienst andere prioriteiten. Dit kan goed kloppen, aangezien de hoge zelfmoordcijfers onder de Zwitserse bevolking en het aantal wapens per hoofd van de bevolking. Veel mensen in Zwitserland hebben een wapen thuis (automatisch vaak) omdat zij dit wapen vanuit de dienstplicht mogen 'houden'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt niet? De inlichtingendienst van Zwitserland heeft een dreiging onderschept. Dus vroeg die expert zich af waarom de AIVD van Zurich, ipv onze eigen inlichtingendienst?
Een bepaalde ijskonijnging?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
Kreeg me toch wat fijne pikante foto's in een .rar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |