Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh. Weer gaan liggen.
Moet je nog iets doen vandaag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Laterquote:
Toedelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Later
Is hij niet getrouwd dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach jee, van Persie heeft een marokaanse vriendin.
Wat voor een.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Ik had een ander voor me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Kijk eens in je dm.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind die Bale een beetje gehypedquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Als hij ruimte heeft wel jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Mwha die zie ik niet naar Duitsland gaan. Real denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Ik vind het wel een beetje een gotspe richting Dortmund. Eerste Lewandowski, nu Götze. Ik tijwfel in beide gevallen of het waar is. Wellicht schuift Hoenness wat geld onder de tafel toe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Beetje ongepolijst. Lange halen, snel thuis. Maar wel een goede trap en een enorm rendement.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |