Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh. Weer gaan liggen.
Moet je nog iets doen vandaag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 1,5 uur hebt geslapen vind ik dat niet zo lastig. Overigens ben ik nu wel redelijk wakker hoor, ik twijfel dan ook of ik niet beter gewoon wakker kan blijven.
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Laterquote:
Toedelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou trainen later vandaag dus ga toch nog maar ff m'n nest in, anders wordt dat ook helemaal niks. Later
Is hij niet getrouwd dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach jee, van Persie heeft een marokaanse vriendin.
Wat voor een.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Ik had een ander voor me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een neus waar menig jood jaloers op zou zijn
Kijk eens in je dm.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind die Bale een beetje gehypedquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Als hij ruimte heeft wel jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Mwha die zie ik niet naar Duitsland gaan. Real denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ook nog Bale ipv Robben en je kan helemaal smullen.
Ik vind het wel een beetje een gotspe richting Dortmund. Eerste Lewandowski, nu Götze. Ik tijwfel in beide gevallen of het waar is. Wellicht schuift Hoenness wat geld onder de tafel toe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gotze dus naar Bayern, wat een team dalijk
Beetje ongepolijst. Lange halen, snel thuis. Maar wel een goede trap en een enorm rendement.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Maar ook wel erg goed hoor.
Als zo'n Hoeness dan een week geleden roept er moet wat gebeuren we zijn te goed en je koopt vervolgens je grootste concurrent leegquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een gotspe richting Dortmund. Eerste Lewandowski, nu Götze. Ik tijwfel in beide gevallen of het waar is. Wellicht schuift Hoenness wat geld onder de tafel toe.
Doet-ie goed. FC Hollywood imago komt zo wel weer een beetje terug.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zo'n Hoeness dan een week geleden roept er moet wat gebeuren we zijn te goed en je koopt vervolgens je grootste concurrent leeg
Ja in de kleine ruimte aanzienlijk minder. Een beetje het Narsingh verhaal.quote:
Denk niet dat deze actie daarvoor nodig wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet-ie goed. FC Hollywood imago komt zo wel weer een beetje terug.
Haha. Wat een vergelijking man. Narsingh is een neger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in de kleine ruimte aanzienlijk minder. Een beetje het Narsingh verhaal.
Steeds meer zelf opgeleide Duitse jongens en spelers uit het buitenland. Dat concurrenten leegkopen stond al een poosje op een laag pitje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat deze actie daarvoor nodig was
Ja en stukken slechter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Wat een vergelijking man. Narsingh is een neger.
Dat ook ja. Wel iets gepolijster.quote:
Neuer is toch geen eeuwen geleden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Steeds meer zelf opgeleide Duitse jongens en spelers uit het buitenland. Dat concurrenten leegkopen stond al een poosje op een laag pitje.
Jaartje of 3 denk ik. Voorheen was het echter schering en inslag.quote:
Dat heeft meer met het niveau te maken, Neuer is sinds 2011quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaartje of 3 denk ik. Voorheen was het echter schering en inslag.
Geweldige voetballer, is natuurlijk een supertalent maar van dit niveau zie ik er in NL geen, ook niet in de dop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gotze had ik graag bij United gezien
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:40 schreef Jimbo het volgende:
ze hadden die gast met die vage naam van BVB ook moeten nemen, die gast is ook koning
die gundoblablablaquote:
volgens mij niet nee, maar die gast is wel echt heel goed als ie speeltquote:
ik vind em awesomequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar deze waardering voor Gundogan?Die gast is echt niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |