SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
"Gezellig."quote:
onwijsquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het! Ik vroeg me al af waar je uithing.
Leuk geweest dus?
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Londen is ook gewoon heel erg leuk
Het regent hieren ik wil vandaag nog wandelen. Maar kan ook naar de sportschool gaan.
Bouillon toch? Je frituurt je vlees toch niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Fonduen nog wel.. Met zo'n pan met vet.. Hmm dat is funest! En heb ik geen goede positieve tips voor helaas lucky
Genieten misschien
Tja, ik moet me er maar even overheen zetten. Mijn schoonvader zal over een maand of 2 overleden zijn en fonduen is echt een familietraditie voor het gezin waar mijn vriend uit komt. Grote bonken zout vlees, bonken halfgebakken stokbrood en met mazzel 2 kleine bakjes salade, waarschijnlijk op mayo-basis. Ik vind het gewoon niet lekker, ook niet als ik niet op mijn eten let. Ik zag dat er bakken Griekse salade bij AH in de Hamster zijn, eet er wel een voor ik naar mijn schoonouders ga.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Fonduen nog wel.. Met zo'n pan met vet.. Hmm dat is funest! En heb ik geen goede positieve tips voor helaas lucky
Genieten misschien
Nee, in bouillon is Chinese fondue. Dit is 1,5 liter zonnebloemolie in een pan mieteren en dan met zijn allen zoveel mogelijk vlees friturenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bouillon toch? Je frituurt je vlees toch niet?
Oh serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, in bouillon is Chinese fondue. Dit is 1,5 liter zonnebloemolie in een pan mieteren en dan met zijn allen zoveel mogelijk vlees frituren
gewoon er zijn is al goed, andere mensen hebben er geen last van als jij die zooi niet eet tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wees blij, het is echt niet lekker. En dat gezin noemt zich dan vleesliefhebbers. Voor mij gaat dat niet samen, gek zijn op vlees en het dan verneuken in de olie. En steeds dezelfde olie dus alles smaakt dan hetzelfde, of het nou kip of biefstuk is.
Maar goed, ik pas me wel een avondje aan, het is ten slotte de laatste keer voor mijn schoonvader.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
aan het eind van de avond is de olie ook met een kwart verminderd.
Ja want dat heeft men opgegeten in hun vleesquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
aan het eind van de avond is de olie ook met een kwart verminderd.
Ik heb de charme van met z'n allen je eigen eten klaarmaken aan een tafel nooit gezien, maar het schijnt nu de nr 1 Nederlandse eetcultuur te zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Heb de charme van fonduen sowieso nooit zo gezien
Jij bent ook altijd zo opbeurend positief over alles hequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de charme van met z'n allen je eigen eten klaarmaken aan een tafel nooit gezien, maar het schijnt nu de nr 1 Nederlandse eetcultuur te zijn.
Precies wat ik dacht toen ik op stondquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Het regent hieren ik wil vandaag nog wandelen. Maar kan ook naar de sportschool gaan.
oh, maar over zoiets zou ik me ook vreselijk opnaaien hoor, ik denk niet dat iemand je dat kwalijk neemtquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nog iets, we gaan zeer waarschijnlijk over een week of twee 10 dagen een Donau cruise doen met schoonpa, schoonma en zwager. Ik weet dat ik me veel te druk maak om dit soort dingen en ik zal me uiteraard gedragen zoals het hoort maar ik heb er echt zo weinig zin in.
Eerst 8 uur met mijn schoonvader in de auto. Prototype alcoholist, vertelt alles 4-dubbel. Ik heb die man de afgelopen 10 jaar misschien een paar keer iets positiefs horen vertellen. Het is echt zijn missie om de hele dag dingen te zoeken die hem niet aanstaan. Mijn vriend is sinds hij weet dat zijn vader snel zal sterven erg, euhm, vocaal in het verkeer dus de reis naar het schip wordt ge-wel-dig voor mij.
En dan zit ik nog een goede week met die man en mijn contactgestoorde zwager op een boot. Met allemaal bejaarden. Waar ik waarschijnlijk niet mijn eigen eten uit kan kiezen![]()
Maar goed, ik weet ook wel dat ik niet zo moet zeiken. Maar ik zet het even hier neer zodat ik het kwijt raak. Een voordeel: als ik me zo druk maak over dit soort dingen valt het meestal heel erg mee
*ril*quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ik heb dezelfde aversie tegen all you can eat restaurants, dus ik mag niks zeggen, want dat is Sneerlands nummer 1 favoriete uit etentje...
Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen die hetzelfde presteert in smaak, kwaliteit en sfeer als mijn favoriete niet-all-you-can-eat sushibar. Dus tot die tijd vind ik het niet veel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind gourmetten ook leuk. Zelf sausjes maken, een berg paprika, aubergine, courgette en champignons. Niet altijd hetzelfde vlees uiteraard.
Ik vind de term all you can eat niet zo ladingdekkend meer. Ik denk dan aan zo'n Van der Valk buffet in Center Parcs huisjes of aan zo'n verschrikkelijke wok-schuur. Terwijl je ook hele gezellige sushi-restaurants hebt die hun eten als all you can eat aanprijzen, daar heb ik absoluut geen problemen mee. We hebben hier in de buurt twee hele goede sushi-tenten.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een beetje te doen met Annetevens : kweek alsjeblieft wat meer ruggengraat! Je moet het zélf doen en als jij iets niét in je schuif steekt hebben andere mensen daar geen last van!
Ik probeer het los te laten, ik heb namelijk alleen mezelf hier maar mee. Eten is niet het belangrijkste and such. Ik heb vannacht bij Kras de Donau cruises bekeken en dat was niet zo heel erg. Er is dagelijks wel een of ander uitstapje in Wenen, Bratislava, Boekarest, etc. Over eten werd niet veel gezegd, het lijkt mij logisch als het in buffet-vorm is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar over zoiets zou ik me ook vreselijk opnaaien hoor, ik denk niet dat iemand je dat kwalijk neemt
Snap ik, aan de andere kant (dit klinkt lomper dan dat ik het bedoel, I know) draait het nu even niet om jou. Die man gaat dood, wil graag nog een laatste vakantie met zijn kinderen, en dan is het gewoon over. Ik begrijp dat je het voor jezelf niet oprecht kan doen, en je hoeft ook geen fan van hem te worden, maar probeer het dan in ieder geval voor je vriend te doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik probeer het los te laten, ik heb namelijk alleen mezelf hier maar mee. Eten is niet het belangrijkste and such. Ik heb vannacht bij Kras de Donau cruises bekeken en dat was niet zo heel erg. Er is dagelijks wel een of ander uitstapje in Wenen, Bratislava, Boekarest, etc. Over eten werd niet veel gezegd, het lijkt mij logisch als het in buffet-vorm is.
Maar goed, ik zit er eigenlijk het meest mee dat ik zo vaak met mijn schoonvader opgescheept zit. Ik vind dat best erg van mezelf. Maar goed, ik kan toch geen fan ineens van hem worden alleen omdat 'ie dood gaat? En ik kan mijn gezicht best in de plooi houden hoor, ik weet alleen niet of ik dat zo lang kan.
Precies, dat is ook mijn plan. Ik wil hier sowieso niet te veel over zeggen tegen mijn vriend. Niet alleen omdat zijn vader doodgaat maar ook omdat ik absoluut niet zoals mijn moeder wil worden. Die zit echt de hele dag op mijn vader te vitten omdat die zoveel op mijn oma lijkt. Dan wrijft ie een keer langs zijn gezicht en dan moet hij niet zoveel friemelen, dat deed zijn moeder ook altijd. Echt hyperirritant want ik hield echt superveel van mijn oma. Maar goed, dit is weer een heel ander issue. Ik ga dus zo niet worden, me netjes gedragen met fondue en cruise en als de schok van het sterven van zijn vader er bij mijn vriend een beetje af is wellicht eens aankaarten of hij misschien wat minder opgefokt zou kunnen doen. Misschien slijt dat de komende maanden wel, dat zal ook voor een deel wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ik, aan de andere kant (dit klinkt lomper dan dat ik het bedoel, I know) draait het nu even niet om jou. Die man gaat dood, wil graag nog een laatste vakantie met zijn kinderen, en dan is het gewoon over. Ik begrijp dat je het voor jezelf niet oprecht kan doen, en je hoeft ook geen fan van hem te worden, maar probeer het dan in ieder geval voor je vriend te doen
Wijze woordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn plan. Ik wil hier sowieso niet te veel over zeggen tegen mijn vriend. Niet alleen omdat zijn vader doodgaat maar ook omdat ik absoluut niet zoals mijn moeder wil worden. Die zit echt de hele dag op mijn vader te vitten omdat die zoveel op mijn oma lijkt. Dan wrijft ie een keer langs zijn gezicht en dan moet hij niet zoveel friemelen, dat deed zijn moeder ook altijd. Echt hyperirritant want ik hield echt superveel van mijn oma. Maar goed, dit is weer een heel ander issue. Ik ga dus zo niet worden, me netjes gedragen met fondue en cruise en als de schok van het sterven van zijn vader er bij mijn vriend een beetje af is wellicht eens aankaarten of hij misschien wat minder opgefokt zou kunnen doen. Misschien slijt dat de komende maanden wel, dat zal ook voor een deel wel.
Lekker wokken met z'n allen. Ik heb het tot nu toe 1 keer gedaan, met mijn werk, en zag er de charme ook niet echt van in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ik heb dezelfde aversie tegen all you can eat restaurants, dus ik mag niks zeggen, want dat is Sneerlands nummer 1 favoriete uit etentje...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind buffets en woks sowieso stom. Er zullen vast wel lekkere zijn, maar ik ga uit eten om op m'n wenken bediend te worden, met eten mooi gepresenteerd op een bord, en niet om in een rij te gaan staan en eten uit een grote pot op m'n bord te kwakken.
Snob dat ik er ben.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind buffets en woks sowieso stom. Er zullen vast wel lekkere zijn, maar ik ga uit eten om op m'n wenken bediend te worden, met eten mooi gepresenteerd op een bord, en niet om in een rij te gaan staan en eten uit een grote pot op m'n bord te kwakken.
Snob dat ik er ben.
Jij hebt zo je eigen pet peevesquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat dat in een wokrestaurant meestal staan en neem geen rijst of bami oid. Gewoon gewokte vis met groente of stukjes vlees van de grill oid. Ik vind wokken best leukquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het wokken van het eten vind ik nog wel ok, maar al die buffetshit, met van die 'laagjes' erophuuu
True, truequote:
Wat heeft dat met student zijn te maken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Ach als student mag ik gourmetten en all you can eat wok & sushi nog wel leuk vinden toch?
Zo'n wokrestaurant is goedkoop, daarom studentquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, true
[..]
Wat heeft dat met student zijn te maken?
Overigens vind ik gourmetten leuk, mits een beetje op mijn manier (dus niet alleen maar vlees en kaas) en sushi goddelijk, mits van een goede sushichef
Welke sushibar is dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen die hetzelfde presteert in smaak, kwaliteit en sfeer als mijn favoriete niet-all-you-can-eat sushibar. Dus tot die tijd vind ik het niet veel.
De sushitrain boven Yokohama op het stationspleinquote:
Bij de Ierse Pub hier betaal je zes euro voor een dagschotel, dat is pas goedkoop en nog gezelliger ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n wokrestaurant is goedkoop, daarom studenthelaas het all you can eat sushi niet.....
Ja zo gaat het bij mijn ouders ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Mijn grote aversie tegen gourmetten komt ook voort uit het feit dat mijn familie nooit iets beters wist te verzinnen dan 'gezellig gourmetten' en dan kwam er zo'n C1000 kant en klaar gourmetpakket, een paar Johma salades en stokbrood en heel veel Calvé-sausjes en dat was het wel. Oh, en een tomaat in plakjes gesneden.
Woah, dat is inderdaad goedkoop! Glaasje drinken er bij en je bent rond de 10 euro kwijt voor een leuke avondquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bij de Ierse Pub hier betaal je zes euro voor een dagschotel, dat is pas goedkoop en nog gezelliger ook
Eindhoven, toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De sushitrain boven Yokohama op het stationsplein
Ik heb dat zo 1x met mijn vriend gedaan. Lekker alles zelf gemaakt en een beetje culinair verantwoorder voor mijn gevoel. Ik wilde het een kans gevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja zo gaat het bij mijn ouders ook wel eigenlijkDrie kilo vlees p.p., en wat uien en kaas.
Ik probeer het tegenwoordig iets verantwoorder te doen - met veel groentespiesjes en salades on the side
HET stationspleinquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja sorry, ik ga er altijd automatisch van uit dat mensen weten waar ik woonquote:
Alleen als het een Tefal Ovation is, maar dat zal wel TE wishful thinking zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat zo 1x met mijn vriend gedaan. Lekker alles zelf gemaakt en een beetje culinair verantwoorder voor mijn gevoel. Ik wilde het een kans gevenMaar het bleef gourmetten en het huis bleef uren stinken en er was heel veel troep om schoon te maken na afloop. Nah, toch maar niet weer
(nog iemand een gourmetset hebben? 1x gebruikt?
gekregen op verjaardag...)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja sorry, ik ga er altijd automatisch van uit dat mensen weten waar ik woon
Eindhoven idd
Een watte?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen als het een Tefal Ovation is, maar dat zal wel TE wishful thinking zijn
Er is trouwens een topic over afvallen met smoothies, hier in LIF. Al gezien? Vloeibaar eten, dit dat alles.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef loveli het volgende:
Nog even een reactie op "voedsel is energie". Oneens. Voeding is wat je nodig hebt om je lijf te laten functioneren en om energie vrij te maken. Natuurlijk mag je ervan genieten.
Energie is dat spul om je middel, dat je met behulp van vitamines en beweging vrij wilt maken.
Dank je, die laat ik even gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is trouwens een topic over afvallen met smoothies, hier in LIF. Al gezien? Vloeibaar eten, dit dat alles.
Hij heeft nog maar even hè, geen idee of zoiets nog op zo'n korte termijn te realiseren is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als je schoonpa nog een reis wil maken, kijk dan ook eens naar de Henri Dunant van het Rode Kruis, als die nog vaart? Daar is mijn opa nog eens op meegeweest, met zware parkinson, alles.
Ja, dat weet ik verder ook niet, maar het is op z'n minst na te vragenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar even hè, geen idee of zoiets nog op zo'n korte termijn te realiseren is.
Ik begin er nu weer mee omdat ik de komende tijd ook weer meer tijd heb.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian gaat er hier volgende week ook weer bijheeft nu niet zoveel zin om te beginnen aangezien we naar Wales gaan vrijdag. Neem wel de hardloopschoenen mee, maar om in een huis met 6 man te gaan staan hupsen, mwah
Ik wil ook een pub hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Bij de Ierse Pub hier betaal je zes euro voor een dagschotel, dat is pas goedkoop en nog gezelliger ook
Ik zag dat De Zonnebloem ook in Duitsland en zo vaart, maar als je daar een aanvraag doet voor een reis dan krijg je na ca 8 weken bericht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Henri Dunant is alleen in Nederland zie ik. Hij wil perse over de Donau varen.
Goed doelquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Eind september volgend jaar moet ik een trailmarathon kunnen lopen (ga géén DJMO'tje doen) dus moet wel een paar kilo's eraf + sterker worden. Motivatie ftw.
Damn, das nog eens een doel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Eind september volgend jaar moet ik een trailmarathon kunnen lopen (ga géén DJMO'tje doen) dus moet wel een paar kilo's eraf + sterker worden. Motivatie ftw.
Ik zag het voorbij komen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Niet over de geasfalteerde wegen, maar door de heuvels en allemaal bospaadjes etc.quote:
Geen idee hoeveel ik nu weeg, al gok ik rond de 72/73kg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen inderdaad.
Zeker een goede motivatie
Hoe veel weeg je nu dan?
Gaat goed dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik nu weeg, al gok ik rond de 72/73kg.
Eerst trainen naar een Halve Marathon. In september naar Ierland om daar bij hetzelfde event óf de 10K te doen, óf de HM, om het parcours te verkennen, en verder ook even overleggen met de hardloopclub; daar zitten ook wat ultrarunners bij die me veel tips kunnen geven, en natuurlijk gewoon véél km's maken. Verder ook nog krachttrainingsoefeningen, maar ook dat zal nog even overleggen worden hier en daar om voor zo min mogelijk geld (heb geen geld over voor 'n sportschoolabo atm) zo efficient mogelijk te trainen: hence, Jillian!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat goed dus
Hoe gaat je voorbereiding er uit zien?
oh okeequote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet over de geasfalteerde wegen, maar door de heuvels en allemaal bospaadjes etc.
Vind je? Ik vind jouw lijstjes helemaal niet veel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:01 schreef Qwea het volgende:
Als ik jullie lijstjes zie, lijkt het alsof ik vet veel eet
Mwah, er zijn ook Ultramarathons, van >50kmquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Zeester het volgende:
Ik vind dit ook echt 1 van de dapperste doelstellingen die ik ooit heb gehoord. Maar het is dus echt een soort marathon ++++? Ik vind een marathon al gekkenwerk
Ik heb net iig een plak ontbijtkoek aan de mijne toegevoegd omdat ik bizar slecht geslapen heb vannacht en even wat extra energie nodig heb om straks te kunnen rennen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:01 schreef Qwea het volgende:
Als ik jullie lijstjes zie, lijkt het alsof ik vet veel eet
Is dat van Evy?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net iig een plak ontbijtkoek aan de mijne toegevoegd omdat ik bizar slecht geslapen heb vannacht en even wat extra energie nodig heb om straks te kunnen rennen.Wordt toch al een kloteles: 3-2-3-2-3-2-matig tempo/zone 3. & 3-2 wedstrijdtempo / zone 4 met daartussen steeds 1 minuut sportieve wandelpauze
Oohquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind jouw lijstjes helemaal niet veel?
Nee, het is Running Coach van Renate Wennemars, de 10km training. In 6 wk van 5km naar 10 km.quote:
Datquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is echt een supergave doelstelling Moblo!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net iig een plak ontbijtkoek aan de mijne toegevoegd omdat ik bizar slecht geslapen heb vannacht en even wat extra energie nodig heb om straks te kunnen rennen.Wordt toch al een kloteles: 3-2-3-2-3-2-matig tempo/zone 3. & 3-2 wedstrijdtempo / zone 4 met daartussen steeds 1 minuut sportieve wandelpauze
Ah ok, Klinkt ingewikkeld, met al die verschillende tempo'squote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het is Running Coach van Renate Wennemars, de 10km training. In 6 wk van 5km naar 10 km.
Oh, en ik vind MoBlo ook stoer, maar dat had ik al in het hardlooptopic gemeld. Niet dat jullie denken dat ik haar aan het negeren ben.![]()
Jaaaajaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het is Running Coach van Renate Wennemars, de 10km training. In 6 wk van 5km naar 10 km.
Oh, en ik vind MoBlo ook stoer, maar dat had ik al in het hardlooptopic gemeld. Niet dat jullie denken dat ik haar aan het negeren ben.![]()
Dat is bij mij ongeveer 1 tempo hoor. Langzamer vind ik niet lekker lopen en harden dan wat ik lekker vind kan ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ok, Klinkt ingewikkeld, met al die verschillende tempo's.
Nee, moet ook nog wat meer zelfs.quote:
nou deel m dan es.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, moet ook nog wat meer zelfs.Maar ik zie kleine lijstjes hier en mijne is lang
O: bierquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet bijna elke dag hetzelfde dus ik ga lekker geen lijstje posten
mijn O, T en L zijn dagelijks praktisch hetzelfde...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet bijna elke dag hetzelfde dus ik ga lekker geen lijstje posten
Niet te lang mee lopen he? Zal vast een ontstoken kliertje zijn inderdaad, maar ook dat moet niet zó veel pijn doen en dagen aanhouden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een onwijs zere tiet. En hij voelt ook een beetje verdikt. Heb zelf al wel bedacht dat het op mijn leeftijd (27) waarschijnlijk gewoon een geirriteerd melkkliertje is, maar vind t toch vervelend. Heb vannacht ook met een bikinitopje aangeslapen omdat ze 'los' hangen echt pijnlijk is. Wil eigenlijk vandaag zwemmen, maar (slecht excuus) denk dat het echt pijn doet om m'n strakke badpak aan te trekken :s.
Hoe vaak ben je nu al niet wezen zwemmen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een onwijs zere tiet. En hij voelt ook een beetje verdikt. Heb zelf al wel bedacht dat het op mijn leeftijd (27) waarschijnlijk gewoon een geirriteerd melkkliertje is, maar vind t toch vervelend. Heb vannacht ook met een bikinitopje aangeslapen omdat ze 'los' hangen echt pijnlijk is. Wil eigenlijk vandaag zwemmen, maar (slecht excuus) denk dat het echt pijn doet om m'n strakke badpak aan te trekken :s.
altijd fijn!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
W00t w00t! Ik kan een extra gaatje in mijn riem er bij, met nauwelijks muffintop
tot nu toe :quote:
I knowquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nu al niet wezen zwemmen?![]()
Weet niet hoe erg het is, het klinkt best als een goed excuus eigenlijk hoor.
Ik ben gestopt, vanwege afvallen. Nou ja, ik neem sporadisch nog 1.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk overbodig maar just for the record, als ik bier drink is dat ook wel ècht alleen op vrijdag- en zaterdagavondenVoordat men denkt dat ik een soort dronken viool ben
het enige dat langer is, is de omschrijving van wat je eetquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
tot nu toe :
O: 200gr magere yoghurt, 20gr muesli met vruchten, 5 gr lijnzaad, kiwi.
T : Komkommer 115gr = schaaltje
L : 4 bruine boterhammen, met dieethalvarine, 2 met 20+ smeerkaas en 2 met light jam
T : Magere yoghurt met handje frambozen
D : 200gr sperziebonen, 100gr tartaar, 25gr jus van juspoeder, 140gr aardappelen, 50gr vlaflip en 5gr olijfolie voor de tartaar.
T : 150gr magere kwark met 20gr muesli met vruchten en 5gr lijnzaad, 1 longdrink glas verse jus.
1468 kcalDus, ik moet nog 250 kcal ofzo.
Ja, als ik hem zo neerzet valt hij onwijs mee.
Ja, dat zag ik idd ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige dat langer is, is de omschrijving van wat je eet
ik momenteel ook tijdelijk, wegens upcoming wedding. 1 biertje bestaat voor mij net zo min als 1 sigaretquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, vanwege afvallen. Nou ja, ik neem sporadisch nog 1.
Ooh ja, nee daar heb ik geen moeite mee. Ik kan prima 1 biertje doen en dan niet meer. Maar dat heeft een ietwat andere redenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik momenteel ook tijdelijk, wegens upcoming wedding. 1 biertje bestaat voor mij net zo min als 1 sigaret![]()
Dat zou ik ook moeten doen.....quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, vanwege afvallen. Nou ja, ik neem sporadisch nog 1.
Ik kom hier mee op 1670 uit. Tikkie aan de lage kant dus gezien het hardlopen erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: wortels + ontbijtkoek
S: hardlopen
L: 3 boterhammen, met philadelphia light en appelstroop
T: appel en kiwi
D: stamppot andijvie met spekjes
T: yoghurt m cruesli/muesli
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
W00t w00t! Ik kan een extra gaatje in mijn riem er bij, met nauwelijks muffintop
Nee, op zich niet, maar als je naar dingen als BMR kijkt... Mijn gewicht ligt nog steeds vrij hoog dus wat mijn lichaam nodig heeft om te functioneren in stilstand is ook hoger dan de gemiddelde slanke lat enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
1670 is echt niet veel te laag toch, als je af wil vallen?
Klein lijstjequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
O: yoghurt, muesli, kiwi
T : komkommer
L : 4 boterhammen, halvarine, 2 20+ smeerkaas en 2 light jam
T : yoghurt met frambozen
D : sperziebonen, tartaar, aardappelen + beetje jus , klein schaaltje vlaflip
T : magere kwark, muesli, glas verse jus
Kijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, op zich niet, maar als je naar dingen als BMR kijkt... Mijn gewicht ligt nog steeds vrij hoog dus wat mijn lichaam nodig heeft om te functioneren in stilstand is ook hoger dan de gemiddelde slanke lat enzo.
Oh nee wacht... bmr is 1639.
En dan met mijn activiteiten niveau erbij mag ik 2622KCals eten om gewicht te verliezen.
Dus dan zou ik daar vandaag 1000kcals onder zitten.
En gezien het feit dat je per week 7000kcals minder moet verliezen om 1kg af te vallen zit dat eig. wel goed.![]()
Ik ben myfitnesspal gaan gebruiken en die geeft je idd een aantal kcal per dag (1650 bij mij), maar als ik dan beweging invoer dan past hij dat direct aan naar boven. Stel ik wandel een heel eind en dat kost 500 kcal, dan mag ik ineens voor die dag 2150 kcalquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, op zich niet, maar als je naar dingen als BMR kijkt... Mijn gewicht ligt nog steeds vrij hoog dus wat mijn lichaam nodig heeft om te functioneren in stilstand is ook hoger dan de gemiddelde slanke lat enzo.
Oh nee wacht... bmr is 1639.
En dan met mijn activiteiten niveau erbij mag ik 2622KCals eten om gewicht te verliezen.
Dus dan zou ik daar vandaag 1000kcals onder zitten.
En gezien het feit dat je per week 7000kcals minder moet verliezen om 1kg af te vallen zit dat eig. wel goed.![]()
Ja precies. En dat was wat ik dus aan het doen was net... Ooooh, maar ik ga hardlopen, dus ik mag meer eten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben myfitnesspal gaan gebruiken en die geeft je idd een aantal kcal per dag (1650 bij mij), maar als ik dan beweging invoer dan past hij dat direct aan naar boven. Stel ik wandel een heel eind en dat kost 500 kcal, dan mag ik ineens voor die dag 2150 kcalIk weet niet of ik dat wel wil eigenlijk. Want dat wandelen doe ik puur om meer energie te verbruiken, niet om meer te kunnen eten
Van die sporters die na een lekker uur trainen een patatje mayo nemen omdat ze dat verdiend hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. En dat was wat ik dus aan het doen was net... Ooooh, maar ik ga hardlopen, dus ik mag meer eten.En dat mag wel, als je op gewicht wil blijven, maar dat wil ik niet.
ja, maar die gaat uit van op gewicht blijven neem ik aan? Ik probeer persoonlijk gewoon rond de 1500 te blijven, de ene dag is het wat mínder en de andere dag wat meer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben myfitnesspal gaan gebruiken en die geeft je idd een aantal kcal per dag (1650 bij mij), maar als ik dan beweging invoer dan past hij dat direct aan naar boven. Stel ik wandel een heel eind en dat kost 500 kcal, dan mag ik ineens voor die dag 2150 kcalIk weet niet of ik dat wel wil eigenlijk. Want dat wandelen doe ik puur om meer energie te verbruiken, niet om meer te kunnen eten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar die gaat uit van op gewicht blijven neem ik aan? Ik probeer persoonlijk gewoon rond de 1500 te blijven, de ene dag is het wat mínder en de andere dag wat meer.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Zeester het volgende:
He, jongens, het is toch ook geen rocket science? Natuurlijk is het goed om bij te houden wat je binnen krijgt, maar precies 1000 calorieen onder wat je verbruikt gaan zitten garandeert natuurlijk ook geen kilo gewichtsverlies he!
Hou dit gevoel vast! En laat het nooit meer gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo blij dat ik helemaal in the zone zit. Ik zie gewoon echt verschil als ik mezelf in de spiegel zie. Ik krijg tegenwoordig best vaak complimentjes, echt leuk. Het komt ook wel omdat ik sinds een paar weken foundation gebruik. Ik heb een heel rood hoofd dat er echt dikker uitziet zonder make-up. Ik voel me ook mooier, betrap me er op dat ik mezelf steeds bekijk in de achteruitkijkspiegel tijdens het autorijden![]()
Het is nu echt zoveel makkelijker om het echt goed te doen en vol te houden! Eindelijk eens een leuke vicieuze cirkel: gezond eten - afvallen - - meer energie dus meer verbranden - beter voelen - gezond eten, etc.
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb besloten om vanaf volgende week een week te leven op sapjes + smoothies.
Zou 't wat zijn...
http://www.stuff.co.nz/li(...)sick-and-nearly-dead
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
Zou 't wat zijn...
Vanuit een afval-idee of wil je detoxen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
Zou 't wat zijn...
Neeheee.... dat weet ik ook wel, maar gemiddeld genomen moet je 7000kcal verbranden om 1 kilo lichaamsvet kwijt te raken. En als je dat deelt door de 7 dagen in de week dan kom je gemiddeld uit op ongeveer 1000kcal minder opvreten dan je verbrand per dag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef Zeester het volgende:
He, jongens, het is toch ook geen rocket science? Natuurlijk is het goed om bij te houden wat je binnen krijgt, maar precies 1000 calorieen onder wat je verbruikt gaan zitten garandeert natuurlijk ook geen kilo gewichtsverlies he!
Ooh ja nee, 1500 is voor mij echt te weinig. Mijn bmr was 1680 ofzo in absolute rust. Dus ik zit tussen de 1700 en 1800.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die gaat uit van op gewicht blijven neem ik aan? Ik probeer persoonlijk gewoon rond de 1500 te blijven, de ene dag is het wat mínder en de andere dag wat meer.
Nope!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand al 'nee' geantwoord? Nee?
Nee.
Detox ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vanuit een afval-idee of wil je detoxen?
Waarom wel is eerder de vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Detox idee![]()
LOL![]()
Waarom vinden jullie van niet?
Detoxxen doet het niet, daar heb je je nieren, lever, longen en huid voor en die doen een prima job. Het is een illusie/verkooppraatje te denken dat je lijf allemaal afval opslaat en dat je dat dan met wat groentesapjes kan wegspoelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
Detox idee![]()
LOL![]()
Waarom vinden jullie van niet?
ik hecht verminderd waarde aan bmr, bmi, adh en grammen eiwit, persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee, 1500 is voor mij echt te weinig. Mijn bmr was 1680 ofzo in absolute rust. Dus ik zit tussen de 1700 en 1800.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hecht verminderd waarde aan bmr, bmi, adh en grammen eiwit, persoonlijk.
Is het niet best logisch? Deze man claimt dat het lichaam groenten etc beter verteert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Detoxxen doet het niet, daar heb je je nieren, lever, longen en huid voor en die doen een prima job. Het is een illusie/verkooppraatje te denken dat je lijf allemaal afval opslaat en dat je dat dan met wat groentesapjes kan wegspoelen.
En voor afvallen is het ook een slecht plan.
Wil mn lichaam laten wennen aan minderquote:
Oh, dus dan blijf je het voor altijd doen? Dan word je toch gewoon low carb veganist?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is het niet best logisch? Deze man claimt dat het lichaam groenten etc beter verteert.
[..]
Wil mn lichaam laten wennen aan minder
Ik hecht meer waarde aan wetenschap. Maar ieder voor zich.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
Is het niet best logisch? Deze man claimt dat het lichaam groenten etc beter verteert.
1. Omdat ik met een BMI van 25 in een maat 36 pas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Plus dat ik met 1500kcal gewoon vette honger heb
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goeie punten welquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Omdat ik met een BMI van 25 in een maat 36 pas.
2. Omdat ik het volgens het voedingscentrum soberso nooit goed kan doen
3. Omdat ik mijn eigen lichaam beter ken dan al die lijstjes me voor willen schrijven.
Ik gebruik de BMR dan ook puur als leidraad van hoeveel ik ongeveer nodig heb. Het voedingscentrum gebruik ik voor recepten, maar naar adh's kijk ik idd nooit. En BMI is leuk, maar of ik oooooooooit de 25 haal betwijfel ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Omdat ik met een BMI van 25 in een maat 36 pas.
2. Omdat ik het volgens het voedingscentrum soberso nooit goed kan doen
3. Omdat ik mijn eigen lichaam beter ken dan al die lijstjes me voor willen schrijven.
De omvang is ook wat telt!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik mijn streef weeg, 80 kilo is mijn BMI 25,8. Bij 75 kilo, het ideale gewicht wat mij betreft is het BMI 24,2.
Laat ik voorlopig maar eens onder de 30 komen, dat is nog 4,5 kilo.
Mijn omvang neemt trouwens veel sneller af dan mijn gewicht door het sporten.
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen streefgewicht meer. Je schijnt doelen te moeten hebben. Nou, die heb ik 20 jaar gehad, tot in detail uitgeschreven en al. Hielp geen zak. Dus nu is mijn streven 'als het maar onder de 80 is' en ik zie wel waar we uitkomen. Is op zich ook een streefgewicht natuurlijk, maar niet echt exact.
Als lunch oa Griekse yoghurt met gerookte zalm en mierikswortel gehad. Dat vind ik echt heerlijkZag alleen net dat er in mijn potje geraspte mierikswortel glucose-fructose stroop (èn suiker) zit. Dat spul zit ook in alles wat in een potje zit hè
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe je dan echt een paar plakjes zalm in een kommetjes yoghurt? Dat klinkt op een of andere manier niet ok. Als je de yoghurt op een cracker ofzo smeert en dan zalm en mierikswortel er op doet lijkt het me wel lekker.
Warming up voor 't hardlopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo, Jillian huh. Doen jullie ook Jillian als je bijv diezelfde dag naar de sportschool gaat of gaat hardlopen oid? Ik wil het ook wel een keer proberen, maar dan wil ik de rest ook blijven doen natuurlijk. En ik heb mijn gewichtjes aan mijn vader gegeven om te gebruiken zolang hij aan een stoel gekluisterd zit.
Het klinkt op een of andere manier een beetje tegennatuurlijk maar hoe langer ik er over denk, hoe lekkerder het klinkt!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is hele dikke yoghurt en daar doe ik de stukjes zalm door. Eigenlijk is dat bedoeld als een spread op bijv een cracker of brood, maar ik vind het zo echt heel erg lekker.
Ik heb nog wel even, want B. komt niet om één uur maar iets voor vieren, had zich in de tijd vergist. Ik zal eens meedoen met een youtube clipje. Duurt maar een half uurtje, toch?quote:
Klopt. gewoon beginnen met Level 1 en dan voel je vanzelf wel of je daarna nog hard wilt gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel even, want B. komt niet om één uur maar iets voor vieren, had zich in de tijd vergist. Ik zal eens meedoen met een youtube clipje. Duurt maar een half uurtje, toch?
dan heb je toch wél een streven juist?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen streefgewicht meer. Je schijnt doelen te moeten hebben. Nou, die heb ik 20 jaar gehad, tot in detail uitgeschreven en al. Hielp geen zak. Dus nu is mijn streven 'als het maar onder de 80 is' en ik zie wel waar we uitkomen. Is op zich ook een streefgewicht natuurlijk, maar niet echt exact.
Als lunch oa Griekse yoghurt met gerookte zalm en mierikswortel gehad. Dat vind ik echt heerlijkZag alleen net dat er in mijn potje geraspte mierikswortel glucose-fructose stroop (èn suiker) zit. Dat spul zit ook in alles wat in een potje zit hè
Ik volg het niet meer, hoor. Het ene onderzoek zegt dit, het andere onderzoek weer datquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Sorry, maar groenten zijn juist vele malen moeilijker te verteren dan alle andere soorten voedsel
het is niet voor niets dat herbivoren drie keer zoveel darmen hebben dan carnivoren
A bridge too far that isquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dus dan blijf je het voor altijd doen? Dan word je toch gewoon low carb veganist?
Ken je het boek De Zandloper? Die raadt ook veel groenten etc aan, met zo min mogelijk vlees. Dat is wel allemaal wetenschappelijk onderbouwt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan wetenschap. Maar ieder voor zich.
De Voedselzandloper toch? Is ook nog een en ander op af te dingen, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, hoor. Het ene onderzoek zegt dit, het andere onderzoek weer dat
[..]
A bridge too far that is
[..]
Ken je het boek De Zandloper? Die raadt ook veel groenten etc aan, met zo min mogelijk vlees. Dat is wel allemaal wetenschappelijk onderbouwt.
Ik ga het eens allemaal wat dieper bestuderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Voedselzandloper toch? Is ook nog een en ander op af te dingen, geloof ik.
Feit is dat dieren die alleen groenten eten een veel langer darmstelsel hebben en een ontlasting met veel onverwerkte resten.
lange darmenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Qwea het volgende:
Hell, ik heb ook altijd onverteerde resten, groente, nooit vlees.
bijna al die voorverpakte zooi stikt van het zoutquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, wat is zo'n portie Unox Good Noodles eigenlijk zout als je er bij stilstaat.
Niet op kantoor denk ik. Zo wel hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna al die voorverpakte zooi stikt van het zout
terwijl het allemaal kei makkelijk zelf te maken is
genoeg dingen zijn thuis te maken en mee te nemenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet op kantoor denk ik. Zo wel hoor ik het graag!
Ja, dat weet ik maar ik vraag het even specifiek over de noodles nuquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
genoeg dingen zijn thuis te maken en mee te nemen
Noodles kun je toch ook thuis maken en meenemen en opbakken/opwarmen in de magnetron?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik vraag het even specifiek over de noodles nu
dit inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Noodles kun je toch ook thuis maken en meenemen en opbakken/opwarmen in de magnetron?
Ik heb geen kantine of magnetron hier, alleen een koelkastquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit inderdaad
op dit moment kun jij op je werk toch niks anders krijgen dus het is toch iets voor morgen of volgende week
en dan zijn er echt genoeg alternatieven
Ben ik de enige die mie ook kou lekker vind.. Ik maak het vaak even teveel en dan neem ik het gewoon mee naar mijn werk en eet ik het als een soort van salade.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen kantine of magnetron hier, alleen een koelkastIk heb altijd brood in de vriezer liggen en neem beleg mee van huis. Maar vandaag had ik even trek in iets anders.
thuis noodles maken met een zakje rauwkost, wat katjan pedis nootjes (maar een paar natuurlijk) en een lepeltje satesausquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen kantine of magnetron hier, alleen een koelkastIk heb altijd brood in de vriezer liggen en neem beleg mee van huis. Maar vandaag had ik even trek in iets anders.
nee hoor wij eten het vaker koud dan warm denk ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik de enige die mie ook kou lekker vind.. Ik maak het vaak even teveel en dan neem ik het gewoon mee naar mijn werk en eet ik het als een soort van salade.
Oja dat wilde ik nog vertellen waarom ik het bijna nooit volhoud om het elke dag te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo, Jillian huh. Doen jullie ook Jillian als je bijv diezelfde dag naar de sportschool gaat of gaat hardlopen oid? Ik wil het ook wel een keer proberen, maar dan wil ik de rest ook blijven doen natuurlijk. En ik heb mijn gewichtjes aan mijn vader gegeven om te gebruiken zolang hij aan een stoel gekluisterd zit.
*onder de 80 boks...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Lekker tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor wij eten het vaker koud dan warm denk ik
vorige periode had ik 3 avonden per week college en dan nam ik vaak noodles mee
Het is ook rotzooi, alleen jammer dat het lekker is...quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, wat is zo'n portie Unox Good Noodles eigenlijk zout als je er bij stilstaat.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is ook rotzooi, alleen jammer dat het lekker is...
Mag ik ook mee boksenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*onder de 80 boks...
Ik kan van alles daaronder verzinnen dat ik heeeeel graag zou willen, maar als ik er maar onder ben.
jij zit toch onder de 80?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik ook mee boksen
Verder heb ik ook niet echt een streefgewicht/doel.
Nouja wel een doel maar dat gaat meer over mijzelf goed en zelfverzekerd voelen in mijn kostuums.
Alleen tijdens een meerdaags festival met veel zon om zouttekort te voorkomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb nooit geweten dat er mensen waren die good noodles achtige ellende vrijwillig eten, maar ze zitten allemaal hier
De laatste keer dat ik een meerdaags festival met veel zon heb meegemaakt was nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen tijdens een meerdaags festival met veel zon om zouttekort te voorkomen
Erg hequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb nooit geweten dat er mensen waren die good noodles achtige ellende vrijwillig eten, maar ze zitten allemaal hier
je voelt je toch niet aangevallen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondanks de noodles heb ik nog steeds een prachtig en gevarieerd lijstje vandaag dus ik vind het prima. Het is alleen niet meer alleen gezond want noodles en eierkoek. Best.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, jaren terug, maar sinds ik pakjes en zakjes afgezworen heb...
Maar we hebben dus afgelopen weekend deze op:
[ afbeelding ]
Chicken Chow Mein van Ainsley Harriot en daar mag je me echt elke nacht voor wakker maken.![]()
Haha, nee hoor. Ik vind alleen van mezelf heel hard roepen dat ik niet aan pakjes en zakjes doe (voor zover mogelijk) en dan noodles eten een beetje hypocriet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je voelt je toch niet aangevallen?
oh ik schrok alquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Ik vind alleen van mezelf heel hard roepen dat ik niet aan pakjes en zakjes doe (voor zover mogelijk) en dan noodles eten een beetje hypocriet.
Ja, stukken beter! Ik ben echt allergisch voor sites die je niet normaal kunt lezen zonder dat er overal onzinnige searchboxen op poppen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Deze beter?
http://www.recipebridge.c(...)it--ainsley-harriot-
Waar koop je Jamie versie mac and cheese?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik mag niks zeggen hoor want wij eten vanavond mac and cheese
niet uit een pakje maar gezond is natuurlijk anders
hoewel het is de jamie versie dus calorieën valt mee
maar voedingswaarden zal wel tegen vallen denk ik
niet, die maak jequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar koop je Jamie versie mac and cheese?
Oh lol, er staat NIET uit een pakjequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet, die maak je
met een recept van Jamie en zijn 15 minuten
Ik ook hoor, en de mangetouts ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef miss_sly het volgende:
Die ziet er goed uit, BE! Ik moest wel opzoeken wat beans sprouts zijn
Nee met wortelquote:
Weet ik veel. Boeit me ook niet. Vind het primaquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe kan je nou vol zitten van 1 bospeen?
ligt aan het formaat van de peen en het gat waar die in verdwijntquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe kan je nou vol zitten van 1 bospeen?
ook mijn doelquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*onder de 80 boks...
Ik kan van alles daaronder verzinnen dat of die ik heeeeel graag zou willen, maar als ik er maar onder ben.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan het formaat van de peen en het gat waar die in verdwijnt
ik welquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar even serieus, van een grote wortel kan je maag best vol raken toch
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
SQ, ik ben nav wat je zei de shop in gaten blijven houden en zowaar was vandaag ineens mijn maat weer beschikbaar dus...
Nu zijn deze ook onderweg:
[ afbeelding ]
Die zwarte kan ik als het goed is straks halen op het postkantoor, dan kan ik iig de maat even checken, maar ik heb de lichte alvast maar besteld. Anders zal je net zien dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik die zwarte gepast heb.
Heb zelf wel eens zoiets een week gedaan, maar dan wel met soep. Want koude groentesapjes krijg ik echt niet weg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
Zou 't wat zijn...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan het formaat van de peen en het gat waar die in verdwijnt
Ermahgerd, naja, wel goed dat het kwartje toch nog vielquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die klant die gisteren zei dat ik zoveel boller was geworden heeft net mijn vriend opgebeld om te zeggen dat ze zich zo rot voelde over die opmerking
Toch nog even opgezocht..quote:
En wat was jij op je lichtst? Of vertel je dat liever niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch nog even opgezocht..
Vorig jaar rond deze tijd woog ik 81, daarna in de zomer nog wel afgevallen naar 79.
Maar daarna is het dus weer fout gegaan.
En dan zeggen: Ja dat komt omdat ik Italiaans ben dus ik flap er vanalles uit. Ik vind dat soort dingen toch altijd zo'n enorme bullshit. Het is gewoon een niet al te slim goedkoop mens. Geeft niet en lief dat ze zich bedacht heeft, maar het blijft een niet al te slim goedkoop mensquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd, naja, wel goed dat het kwartje toch nog viel
Inclusief te bruin vel en te lichte lipstick?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dan zeggen: Ja dat komt omdat ik Italiaans ben dus ik flap er vanalles uit. Ik vind dat soort dingen toch altijd zo'n enorme bullshit. Het is gewoon een niet al te slim goedkoop mens. Geeft niet en lief dat ze zich bedacht heeft, maar het blijft een niet al te slim goedkoop mens
Yep, that's her! Getoupeerd, te vaak geblondeerd haar. Te veel make-up. heel mager, heel klein. Tijger of panterprint legging. Rokershoofd. Echt klassequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inclusief te bruin vel en te lichte lipstick?
70 (helaas nooit de 6. gezien) maar toen was ik wel een tijdje ziek geweest.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wat was jij op je lichtst? Of vertel je dat liever niet?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yep, that's her! Getoupeerd, te vaak geblondeerd haar. Te veel make-up. heel mager, heel klein. Tijger of panterprint legging. Rokershoofd. Echt klasse![]()
En dan heeft ze haar mond nog niet eens opengetrokken
Het is in elk geval een mooi uitgangspunt toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
70 (helaas nooit de 6. gezien) maar toen was ik wel een tijdje ziek geweest.
Dus normaal was mijn gewicht rond de 72.
Maar goed op mijn zwaarst was dat 100+![]()
Dus vanaf nu ga ik gewoon tevreden zijn met onder de 80.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is in elk geval een mooi uitgangspunt toch?
Ja, dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
En... je weet dat je het kan, dus die 'onder de 80' is gewoon haalbaar!Go girl!
Waar zit je nu dan op en wat is je doel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit nog net iets hoger qua doel
Maar ik moet ook echt van heel ver komen
dat zeg ik liever niet zo openbaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan op en wat is je doel?
5% gewichtsverlies maakt je al zoveel gezonder dus helemaal nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit nog net iets hoger qua doel
Maar ik moet ook echt van heel ver komen
och nee, als jij je daar niet happy bij voelt moet je dat gewoon niet doen. al begrijp ik zulke bezwaren soms moeilijk. Overgewicht is meestal vrij obvious, dus waarom geheimzinnig doen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik liever niet zo openbaar
ik wil je best dmmen trouwens hoor als je het echt wil wetenmaar ik kan me voorstellen dat het daar niet genoeg voor boeit :p
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dan zeggen: Ja dat komt omdat ik Italiaans ben dus ik flap er vanalles uit. Ik vind dat soort dingen toch altijd zo'n enorme bullshit. Het is gewoon een niet al te slim goedkoop mens. Geeft niet en lief dat ze zich bedacht heeft, maar het blijft een niet al te slim goedkoop mens
Gelukkig ben jij niet van het oordelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yep, that's her! Getoupeerd, te vaak geblondeerd haar. Te veel make-up. heel mager, heel klein. Tijger of panterprint legging. Rokershoofd. Echt klasse![]()
En dan heeft ze haar mond nog niet eens opengetrokken
omdat mensen me gemiddeld een kilo of 20 lichter schatten en dat vind ik primaquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och nee, als jij je daar niet happy bij voelt moet je dat gewoon niet doen. al begrijp ik zulke bezwaren soms moeilijk. Overgewicht is meestal vrij obvious, dus waarom geheimzinnig doen?
dan zie je er dus niet vet uit!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat mensen me gemiddeld een kilo of 20 lichter schatten en dat vind ik prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |