SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude formule was echt wel goed, ik was in zo'n 4 maanden 11,5kg kwijt wel een periode van 2 maanden non stop elke dag gesport, ene dag full body en de andere dag cardio +- 8 tot 11,5km hardlopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef stinkie het volgende:
Ik snap dat lyrische over dexaprine niet echt qua culten, meer dan wat energie doet het er en er gaat geen geen gram meer vanaf dan zonder.
Hoewel dat vocht door creatine kan zijn.![]()
Het hielp mij om aan leren hoe grote porties eten ik echt nodig had. Deed trouwens ook IF toen.
De nieuwe is echt poep. beetje hartkloppingen voor een uur en that's it. Misschien iemand tips voor een goed product? Ben wel vanaf vandaag weer begonnen met IF dus misschien is dat de oplossing.

Vooral zo doorgaan jongen, blijven laden met dat gewicht. Stack till you snap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
3 setjes van 140kg deadlift en helemaal geen last van mijn onderrug, 3 setjes 80kg squatten en 1 setje 142,5kg DL en ik kan nauwelijks nog bukken![]()
Wordt nog wat als ik morgen 100 ga doen en vrijdag 120. Hoop niet dat ik mijn onderrug aan het verneuken ben
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar bij deze. xxx hvj
Looking thick brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer een foto van mij en CarbonC's blanke halfneef.![]()

quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef SunTzu het volgende:
Ik doe nu dit schema trouwens:Wat vind je zelf van het schema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De oude formule was echt wel goed, ik was in zo'n 4 maanden 11,5kg kwijt wel een periode van 2 maanden non stop elke dag gesport, ene dag full body en de andere dag cardio +- 8 tot 11,5km hardlopen![]()
Het hielp mij om aan leren hoe grote porties eten ik echt nodig had. Deed trouwens ook IF toen.
De nieuwe is echt poep. beetje hartkloppingen voor een uur en that's it. Misschien iemand tips voor een goed product? Ben wel vanaf vandaag weer begonnen met IF dus misschien is dat de oplossing.
En je kunt ECA proberen als je echt iets zoekt tegen de eetverslaving + sneller vet verbranden. Dat is eigenlijk het enige dat écht werkt. Natuurlijk is het wel beter om je hoofd goed in te richten zonder spul.If not now, then when.

Wel lekker, weet nog wel dat ik vorig jaar helemaal kapot ging hiervan maar nu kan ik niet meer zonder. Van de normale 3 split word ik gewoon weer flabby van al die rustdagen. 3 split continu door rouleren in een week vind ik ook niet chill omdat ik dan heel wat oefeningen mis.quote:

quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef SunTzu het volgende:
Ik doe nu dit schema trouwens:IF doe ik al sinds dec/Jan. Zou hoogstens mijn window kunnen verkleinen van 8naar 6 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De oude formule was echt wel goed, ik was in zo'n 4 maanden 11,5kg kwijt wel een periode van 2 maanden non stop elke dag gesport, ene dag full body en de andere dag cardio +- 8 tot 11,5km hardlopen![]()
Fasted trainen kan ik alleen niet, dat gebeurt er echt niks.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet

Nee, en ja dat deed ik inderdaad. Ik roei nu een km voordat ik begin met trainen alleen vorige training niet gedaan omdat ik bang ben dat het rek bezet is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan jongen, blijven laden met dat gewicht. Stack till you snap.
Ben je een kloon van Zaran trouwens?What's up met die mensen hier die snel naar die gewichten toejagen en maar posten over blessures.
Squatte jij ook niet 140 kg koud vanuit de kleedkamer?

Godverdomme wat heeft die vent een kuthoofd zeg. Hij heeft echt zo'n sla-mij-hoofd op die foto. Hij heeft misschien wel een van de mooiste lichamen in de fitnesswereld maar dat hoofd mattiequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Zaran trouwens?What's up met die mensen hier die snel naar die gewichten toejagen en maar posten over blessures.
[..]
Looking thick brah.
Hier weer een foto van mij en CarbonC's blanke halfneef.
[ afbeelding ]

Beter stop je gewoon want met die mentaliteit ga je toch niks bereikenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Montelly het volgende:
fukc it ik ben niet gegaan vandaagmorgen maar weer echt totaal geen zin in.

Heb je vaak geen zin, en heb je nu al geen zin om morgen te trainen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Montelly het volgende:
fukc it ik ben niet gegaan vandaagmorgen maar weer echt totaal geen zin in.

Ik vind/vond Sagi Kalev in zijn jonge jaren toch echt wel veel beter fysiek hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Looking thick brah.
Hier weer een foto van mij en CarbonC's blanke halfneef.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s

nee alleen vandaag even niet, ben vrij,za,zo,ma al geweest vandaag ff rust. Ben ook bezig met dat 30 day squat challange, dus zo zuur als mo'focker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Heb je vaak geen zin, en heb je nu al geen zin om morgen te trainen?

Als je het fijn vindt moet je het blijven doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Wel lekker, weet nog wel dat ik vorig jaar helemaal kapot ging hiervan maar nu kan ik niet meer zonder. Van de normale 3 split word ik gewoon weer flabby van al die rustdagen. 3 split continu door rouleren in een week vind ik ook niet chill omdat ik dan heel wat oefeningen mis.
Alleen moet dus meer borst accentueren. Misschien wat oefeningen van mijn 3 split toevoegen. Calf raises doe ik niet meer omdat ik mijn kuiten te groot vind in verhouding met de rest.
Misschien dat ik binnenkort maar echt al mijn voeding nauwkeurig moet bijhouden want nu doe ik het maar op het oog.Vorig jaar ook.
Je kunt overwegen om eerst 10-15 min te fietsen gevolgd door twee setjes lichte leg extensions om het bloed lekker te laten stromen. Kijk eens hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, en ja dat deed ik inderdaad. Ik roei nu een km voordat ik begin met trainen alleen vorige training niet gedaan omdat ik bang ben dat het rek bezet is.
Reden dat ik met 20kg omhoog ga is omdat ik met laag gewicht trainen niks aan vind en ik kon 155kg dus zo gek is het niet. Ben echter bang dat ik elke keer dat ik rond dat gewicht kom ik last van mijn knie ga krijgen door een oude voetbalblessure

Vaak als ik binnenkom is het squatrek vrij en dan is het verleidelijk om gelijk te beginnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het fijn vindt moet je het blijven doen.
[..]
Je kunt overwegen om eerst 10-15 min te fietsen gevolgd door twee setjes lichte leg extensions om het bloed lekker te laten stromen. Kijk eens hoe dat gaat.

Dat kan wel wezen bro, maar ik weet niet of het verleidelijk is om op een oudere leeftijd blijvende pijntjes of langdurige blessures te hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vaak als ik binnenkom is het squatrek vrij en dan is het verleidelijk om gelijk te beginnen

Doe je nog een specifieke opwarming voor je armen of rug?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen bro, maar ik weet niet of het verleidelijk is om op een oudere leeftijd blijvende pijntjes of langdurige blessures te hebben.

Het enige waar ik opwarm is bench press, deadlift, squat en iets met hamstrings. Dat zijn de core-oefeningen en die doe ik altijd als eerste, daarna is alles lekker warm. Ik doe gewoon 15 laag gewicht/bodyweight reps x 1 en daarna ga ik gelijk met mijn max. aan de gang. Wilt niet zeggen dat het voor jou ook zo werkt. Gewoon afstemmen op je eigen behoeftes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe je nog een specifieke opwarming voor je armen of rug?

Ik heb laatst met squatten idd opgewarmd met alleen de barbell. Maar bij benchpressen heeft dat zo weinig zin voor mij, omdat ik niet heel veel meer dan de barbell kan hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige waar ik opwarm is bench press, deadlift, squat en iets met hamstrings. Dat zijn de core-oefeningen en die doe ik altijd als eerste, daarna is alles lekker warm. Ik doe gewoon 15 laag gewicht/bodyweight reps x 1 en daarna ga ik gelijk met mijn max. aan de gang. Wilt niet zeggen dat het voor jou ook zo werkt. Gewoon afstemmen op je eigen behoeftes.
Als je je armen rug etc. (bovenlichaam) warm wilt krijgen kun je wel roeien op zich. Meer activiteit in je bovenlichaam dan fietsen. Cross-trainer zou ook nog wel kunnen.

Oo mooi zou anders wel kut zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee alleen vandaag even niet, ben vrij,za,zo,ma al geweest vandaag ff rust. Ben ook bezig met dat 30 day squat challange, dus zo zuur als mo'focker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |