Wat is er mis met een rijstkoker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pan met dubbel zoveel water als rijst?

Dat al je rijst aan de bodem blijft plakken zeg je net?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er mis met een rijstkoker?

Dat hoort niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat al je rijst aan de bodem blijft plakken zeg je net?

Dit helpt mij enorm, imaginary rep voor jou.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Havermoutpannekoeken. 500 gr havermout á 39 cent bij de appie, paar eieren erbij. Volle houdbare melk van de aldi. Voor een 1,50euro heb je een bult vreten waar je bang van wordt.

Voor dit soort dingen moet je instagram nemenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag Helaes pindakaas met aardbeienjam op brood.Best lekker.

Instagram is Facebook tot de macht 10 wat betreft iedere hersenruft vereeuwigen en delen met de wereldbevolking. Plus de geilste wijven hebben zich daar verzameld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef 16meter het volgende:
hoezo instagram?
elke telefoon kan toch foto's maken zonder dat gebeuren

Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar bij deze. xxx hvjquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef 16meter het volgende:
hoezo instagram?
elke telefoon kan toch foto's maken zonder dat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar bij deze. xxx hvj
Dat trapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.

Vaag perspectief/houding inderdaad. Op basis van deze foto zijn z'n traps disproportioneel groot, net als zijn telefoon en zijn linkerhand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat hij kleine traps heeft, maar dat komt vooral door zijn houding

quote:

[..]
Weet niet of je normaal ook zo naar voren staat, maar die shit moet je echt bijschaven anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel vaak dat bodybuilders door hun overtrainde front delts zo naar voren lopen. Ziet er niet uit imo.
If not now, then when.

hij houdt met alle macht zijn adem in, maar denkt dat wij dat niet zienquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of je normaal ook zo naar voren staat, maar die shit moet je echt bijschaven anders.Zie je wel vaak dat bodybuilders door hun overtrainde front delts zo naar voren lopen. Ziet er niet uit imo.

[..]
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]
Netjes, hoe lang train je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.

Nee normaal staat het iets minder ver naar vorenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of je normaal ook zo naar voren staat, maar die shit moet je echt bijschaven anders.Zie je wel vaak dat bodybuilders door hun overtrainde front delts zo naar voren lopen. Ziet er niet uit imo.
Plakband aan de achterkant van mijn rug die het buikvet wat strakker trekt, stiekem weggewerkt met instagram hihi xoxoxoquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij houdt met alle macht zijn adem in, maar denkt dat wij dat niet zien
Nee nog niet summerproof, ben bezig met cutten maar het is meer kutten want kan mijn hongergevoel niet wegkrijgen. Vorig jaar ging het wel veel beter, dexa erbij en kon nog steeds af en toe een snackie pakken en het vloog eraf.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
ennn adem uit
Prima fysiek hoor SunTzureeds summerproof?
Hmm, toch wel 2,5 jaar serieus schat ik en 2 jaar verneukt met rondjes apparaten doen totdat ik bij dit topic kwam eigenlijk denk ik zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |