Kun je alvast wennen :p Straks heb je een mini die het uitslapen komt verhinderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 06:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waardeloze nacht hier. Kon de slaap niet meer vatten nadat ik rond 1:30 moest plassen. En over een uurtje komen de lawaaierige dakbedekkers weer die het uitslapen nu voor de derde week op rij verhinderen.
Ah joh, kan ik me goed voorstellen hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop niet dat mijn mini om 7:30 op het dak loopt te brullen met de radio knalhard aan. Ik had me gewoon verheugd op m'n verlof, lekker uitslapen voor de laatste weekjes dat het kan en baal gewoon beetje dat dat nu niet gaat
.
Geen slaap is ook niet echt fijn hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:18 schreef vencodark het volgende:
Pijn blijft heftig dus niet geslapen. Vk komt weer langs maar ben beetje bang ik nog steeds geen ontsluiting heb. Straks denkt ze dat ik mij aanstel ofzo. Ze vroeg ook: is het echt heftiger??
Mja, ze komt iig zo.
whiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:50 schreef vencodark het volgende:
3 cm! Op naar het ziekenhuis (want 3 hoog wonen).![]()
Jullie horen het wel, thx voor de support.
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:50 schreef vencodark het volgende:
3 cm! Op naar het ziekenhuis (want 3 hoog wonen).![]()
Jullie horen het wel, thx voor de support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, voorgevoel/geslachtskalender mogen de deur uit, want niks klopte, maar wat zijn we blij![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
Oh en tussen het bijna-bevallen van Venco door:
De pretecho gisteren was top! Kindje doet het goed (echoscopiste vond 16w1d een beetje twijfelachtig omdat alles al zo duidelijk was?), maagje was gevuld, hartje doet het top, 2 niertjes. Lag lekker te duimen, te zwaaien en voetjes vast te pakken!
En het was niet heel lastig om te zien wat het is, kindje vond het zelfs nodig om ernaar te wijzen
Een jochie dus? Sorry, ik ben heel slecht in echo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, voorgevoel/geslachtskalender mogen de deur uit, want niks klopte, maar wat zijn we blijBij mijn eigen kind zie ik ook niets.. Leuk!
![]()
En had de tante van je vent wel gelijk, toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stond ook op m'n lijstje. En ik twijfelde over Twinkly?quote:
Gelukkig maar, ik ben ook nog niet toe aan de eerste plaats, hoe graag ik mini ook wil bewonderen ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Haaa ook lieve echo bubselIk vind het zo mooi hoe ze zo lekker kunnen chillen in je buik
Geen nood Mandy! Ik blijf nog lekker even staan hoor. Ben benieuwd naar de bevallingsvoorspelling van m'n vk straks
Je hebt ook een Olli!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
Oh en tussen het bijna-bevallen van Venco door:
De pretecho gisteren was top! Kindje doet het goed (echoscopiste vond 16w1d een beetje twijfelachtig omdat alles al zo duidelijk was?), maagje was gevuld, hartje doet het top, 2 niertjes. Lag lekker te duimen, te zwaaien en voetjes vast te pakken!
Zwangerschapsbroeken zijn echt heerlijk hè?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
jaa, nu zie ik de echo's welmooi!
Morgen mag ik ook weer, ben benieuwd
Ow en ik heb vandaag een zwangerschapsbroek aan. Niet dat ik een enorme buik al heb, maar zit toch beter
Ik ooookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef -mandy- het volgende:
Zegt me niets die Nelis
[..]
Gelukkig maar, ik ben ook nog niet toe aan de eerste plaats, hoe graag ik mini ook wil bewonderen ...
Bah, mijn lief begint net weer met vlagen rugpijn, mag wel snel ophouden wmb.
Spannend Spirit!
ja dat jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Zwangerschapsbroeken zijn echt heerlijk hè?Eindelijk uitademen
Tof, morgen!
Volgens de echo vorige week was het haar rug/kontje. Het zet ook geen kracht verder, het ligt er gewoon als bult. Die soms iets links ligt en soms iets rechts, lijkt me toch niet dat ze daardoor heel veel bewegen moet? Hooguit een paar cm naar de zijkanten. Maar misschien heb je gelijk, ik heb er eigenlijk geen verstand vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Spark, zijn dat niet links haar rug en rechts haar knieën dan? 35 weken lijkt me groot om nog zo te kunnen draaien (zonder flinke pijn). Rug voelt bij mij meer als schuiven en dus zacht, terwijl ze met haar knieën nog flink kracht kan zetten naar buiten toe!
Gefeliciteerd!! Hier ook net iets meer dan een jaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
Een jaar! Gefeliciteerden ik maar denken dat ik snel was met zwanger worden met een jaar
Bij Ruben waren we heel snel klaar met wokken. Liep bijna krom weg bij de wok en het vrouwtje van de wok vroeg zich af of er iets niet gesmaakt hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef -mandy- het volgende:
Klopt helemaal, het komt zoals het komt. Pijn wordt er niet minder op.
Als het vanavond nog zo is, schiet ik wel in gang, maar vooralsnog blijf ik nog lekker op de bank zitten. Mini moet toch met een keizersnede gehaald worden, en kan er niet onverwacht uitploppen.
Enen ik kennen elkaar vandaag net een jaar, en willen nog graag gaan wokken vanavond!!!
De adressenlijst van de geboortekaartjes is nu bijna nagenoeg volledig, heb mijn ouders en schoonouders net gemaild voor de laatste ontbrekende adressen.
Er was gisteren sprake van hoeveel reserve-adressen je hebt, wij komen op een 15-20 reservekaartjes. Voor de belgische kaartjes (voorzien van 0031, en namen peetoom en -tante) hebben we er 3 of zo op reserve en voor de overige dus 15-20.
Vanmiddag de definitieve proefdruk van de kaartjes ophalen!
En zijn er nog verhuisplannen voor de toekomst FR?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag niet meer verhuizen want telkens na een verhuizing ben ik zwanger
Eerst in mei verhuisd in sept zwanger.
Nu in dec verhuisd en in jan zwanger.
Nee ik haat verhuizen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En zijn er nog verhuisplannen voor de toekomst FR?
Haha, dat beloofd hier voor vanavond. Het was niet de bedoeling om je na te doen, maar je weet maar nooit ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij Ruben waren we heel snel klaar met wokken. Liep bijna krom weg bij de wok en het vrouwtje van de wok vroeg zich af of er iets niet gesmaakt hadDat was het begin van de bevalling
Succes dus!
Oh nee!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook niet hoormaar het kwam op mij over alsof je zei dat ze echt de ene keer helemaal links ligt en de andere keer helemaal omgedraaid aan de andere kant van je buik
Nou dat idee had ik ook. Maar ik heb het idee dat wij nog veel te veel troep hebben. En iemand in huis die niks weg wil gooienquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef -mandy- het volgende:
Een voordeel van verhuizen is, dat je meestal wel veel overbodige rommel weggooid.
[..]
Haha, dat beloofd hier voor vanavond. Het was niet de bedoeling om je na te doen, maar je weet maar nooit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |