Kun je alvast wennen :p Straks heb je een mini die het uitslapen komt verhinderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 06:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waardeloze nacht hier. Kon de slaap niet meer vatten nadat ik rond 1:30 moest plassen. En over een uurtje komen de lawaaierige dakbedekkers weer die het uitslapen nu voor de derde week op rij verhinderen.
Ah joh, kan ik me goed voorstellen hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop niet dat mijn mini om 7:30 op het dak loopt te brullen met de radio knalhard aan. Ik had me gewoon verheugd op m'n verlof, lekker uitslapen voor de laatste weekjes dat het kan en baal gewoon beetje dat dat nu niet gaat
.
Geen slaap is ook niet echt fijn hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:18 schreef vencodark het volgende:
Pijn blijft heftig dus niet geslapen. Vk komt weer langs maar ben beetje bang ik nog steeds geen ontsluiting heb. Straks denkt ze dat ik mij aanstel ofzo. Ze vroeg ook: is het echt heftiger??
Mja, ze komt iig zo.
whiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:50 schreef vencodark het volgende:
3 cm! Op naar het ziekenhuis (want 3 hoog wonen).![]()
Jullie horen het wel, thx voor de support.
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:50 schreef vencodark het volgende:
3 cm! Op naar het ziekenhuis (want 3 hoog wonen).![]()
Jullie horen het wel, thx voor de support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, voorgevoel/geslachtskalender mogen de deur uit, want niks klopte, maar wat zijn we blij![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
Oh en tussen het bijna-bevallen van Venco door:
De pretecho gisteren was top! Kindje doet het goed (echoscopiste vond 16w1d een beetje twijfelachtig omdat alles al zo duidelijk was?), maagje was gevuld, hartje doet het top, 2 niertjes. Lag lekker te duimen, te zwaaien en voetjes vast te pakken!
En het was niet heel lastig om te zien wat het is, kindje vond het zelfs nodig om ernaar te wijzen
Een jochie dus? Sorry, ik ben heel slecht in echo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, voorgevoel/geslachtskalender mogen de deur uit, want niks klopte, maar wat zijn we blijBij mijn eigen kind zie ik ook niets.. Leuk!
![]()
En had de tante van je vent wel gelijk, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |