SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stond ook op m'n lijstje. En ik twijfelde over Twinkly?quote:
Gelukkig maar, ik ben ook nog niet toe aan de eerste plaats, hoe graag ik mini ook wil bewonderen ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Haaa ook lieve echo bubselIk vind het zo mooi hoe ze zo lekker kunnen chillen in je buik
Geen nood Mandy! Ik blijf nog lekker even staan hoor. Ben benieuwd naar de bevallingsvoorspelling van m'n vk straks
Je hebt ook een Olli!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
Oh en tussen het bijna-bevallen van Venco door:
De pretecho gisteren was top! Kindje doet het goed (echoscopiste vond 16w1d een beetje twijfelachtig omdat alles al zo duidelijk was?), maagje was gevuld, hartje doet het top, 2 niertjes. Lag lekker te duimen, te zwaaien en voetjes vast te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |