Ik had de S van Wakker ingezonden.quote:Op maandag 22 april 2013 19:39 schreef Deckard het volgende:
Ok, vertel het maar. Welke van jullie mongolen heeft 'w van stamppot' ingezonden? Een van jullie heeft het totaal kapot gemaakt!
Precies, die moet toch te achterhalen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 19:39 schreef Deckard het volgende:
Ok, vertel het maar. Welke van jullie mongolen heeft 'w van stamppot' ingezonden? Een van jullie heeft het totaal kapot gemaakt!
De meerderheid van de mensen vind het een gigantisch kutnummer. Dat jij en nog 10 procent van Nederland het wel kunnen pruimen betekent niet dat wij ineens asociaal zijn omdat we het niet leuk vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 19:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat niet. Hij zegt dat het voor een groot publiek een passend nummer blijkt te zijn.
Waar heb ik gezegd dat ik het kan pruimen? Dit staat volledig los van mijn eigen mening hoor. Ik vind het namelijk helemaal geen goed nummer.quote:Op maandag 22 april 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen vind het een gigantisch kutnummer. Dat jij en nog 10 procent van Nederland het wel kunnen pruimen betekent niet dat wij ineens asociaal zijn omdat we het niet leuk vinden.
Ik hoef mijn deel niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef DeJello het volgende:
Het lied kan niet teruggetrokken worden, want het is van iedereen.
Ik vind de gedachte om iets aan Willem-Alexander te geven wat al van hem is ietwat... goedkoop. Of er nou twee miljoen aan verspild is of niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef DeJello het volgende:
Het lied kan niet teruggetrokken worden, want het is van iedereen.
Maar wel ff allemaal meezingen op de 30ste.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, nu kom de dooddoener: We moeten het allemaal niet zo serieus nemen.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef Tocadisco het volgende:
Oké, we mogen Joop de schuld geven als het kut wordt (zijn eigen woorden).
Ja, het volk moet gewoon allemaal oprotten. Besloten feestje voor de incrowd BN-kliek. En eigenlijk mag WA ook wel wegblijven, gok ik. Oké, 5 minuten voor een fotomomentje misschien.quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Het comité is er voor het comité dus als ik het goed begrijp.
Nou nou, ik vermoed dat men WA best voor een avondje tot ere-BNer wil benoemen. Hij is ook wel een beetje bekend tenslotte.quote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, het volk moet gewoon allemaal oprotten. Besloten feestje voor de incrowd BN-kliek. En eigenlijk mag WA ook wel wegblijven, gok ik. Oké, 5 minuten voor een fotomomentje misschien.
Ewbanks is komen uithuilen en JvdE heeft een klein hartje (zoals bekend).quote:
swakker? oftewel swagger?quote:
Gers heeft nog nooit aan een goed nummer gewerktquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs Gers heeft eraan meegewerkt. Als het lied echt slecht zou zijn, dan had hij zeker zijn medewerking wel stopgezet.
[ afbeelding ]
voel me net judas die munten krijgt.quote:
hij zei nu.nl.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef Tocadisco het volgende:
punt.nl is schijnbaar de schuldige peiler die met de 60% kwam.
Ik kan hem ook niet vinden.quote:
Deze?quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ze die hebben hebben ze die in ieder geval erg goed verstopt, ik kan ze niet vinden.
http://www.powned.tv/nieu(...)an_w_van_wortel.htmlquote:"Het eerste rapcouplet ging nog goed, maar het tweede couplet - de W van wortel enzo - ging gewoon niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |