quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef Tocadisco het volgende:
Oké, we mogen Joop de schuld geven als het kut wordt (zijn eigen woorden).
Ja, het volk moet gewoon allemaal oprotten. Besloten feestje voor de incrowd BN-kliek. En eigenlijk mag WA ook wel wegblijven, gok ik. Oké, 5 minuten voor een fotomomentje misschien.quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Het comité is er voor het comité dus als ik het goed begrijp.
Nou nou, ik vermoed dat men WA best voor een avondje tot ere-BNer wil benoemen. Hij is ook wel een beetje bekend tenslotte.quote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, het volk moet gewoon allemaal oprotten. Besloten feestje voor de incrowd BN-kliek. En eigenlijk mag WA ook wel wegblijven, gok ik. Oké, 5 minuten voor een fotomomentje misschien.
Ewbanks is komen uithuilen en JvdE heeft een klein hartje (zoals bekend).quote:
swakker? oftewel swagger?quote:
Gers heeft nog nooit aan een goed nummer gewerktquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs Gers heeft eraan meegewerkt. Als het lied echt slecht zou zijn, dan had hij zeker zijn medewerking wel stopgezet.
[ afbeelding ]
voel me net judas die munten krijgt.quote:
hij zei nu.nl.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef Tocadisco het volgende:
punt.nl is schijnbaar de schuldige peiler die met de 60% kwam.
Ik kan hem ook niet vinden.quote:
Deze?quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ze die hebben hebben ze die in ieder geval erg goed verstopt, ik kan ze niet vinden.
http://www.powned.tv/nieu(...)an_w_van_wortel.htmlquote:"Het eerste rapcouplet ging nog goed, maar het tweede couplet - de W van wortel enzo - ging gewoon niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |