Succes met je slippende koppelingquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De meeste ook wel. Maar dan nog, een beetje opletten op welke additieven er wel of niet inzitten, dan kan er ook gewoon 10w40 in. In mijn motor zit ook Shell HX7. Eigenlijk blikolie, maar dat gaat prima. Zeker als het wat warmer weer is.
Ze hebben het soms wel, maar vaker niet.quote:
Jammah, dat hoge scherm lijkt ineens zo 'sprieterig', kweenie hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de enige before pic die ik heb van deze kant
Ze zijn wel sneller, want roodquote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
ik wil eigelijk nog als bijbaantje bij de bezorgbeer gaan werken voor de helm
[ afbeelding ]
kuifkanarie, jammer dattie niet geel isquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Jammah, dat hoge scherm lijkt ineens zo 'sprieterig', kweenie hoe ik het anders moet omschrijven
Wel accuraat eigenlijkquote:
ja ik had eerst een spoiler op het stock scherm maar dat ging niet echt lekker zeker omdat het nogal schudde door het gewicht bovenop in combinatie met de toch al vrij aanwezige trillingen van een 1 cilinderquote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jammah, dat hoge scherm lijkt ineens zo 'sprieterig', kweenie hoe ik het anders moet omschrijven
die zwarte is zon 8cm hogerquote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een MRA-touring met spoiler, en die trilt idd ook als een malle op snelheid. Werkt wel goed trouwens, als vind ik de touring ruit eigenlijk nét niet hoog genoeg; 5 cm erbij zou perfect zijn, maar ik verrek het om er nu nog een ruit bij te kopen en de spoiler weer daarop te zetten..quote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik had eerst een spoiler op het stock scherm maar dat ging niet echt lekker zeker omdat het nogal schudde door het gewicht bovenop in combinatie met de toch al vrij aanwezige trillingen van een 1 cilinder
"Goed letten op welke additieven er wel of niet in zitten"quote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Succes met je slippende koppeling
[..]
Ze hebben het soms wel, maar vaker niet.
Uhhuh, je kunt ook overal vinden dat Aktion olie prima is voor natte koppelingen, voor mijn blokrevisie gebruikte ik dat ook ivbm hoog verbruik en lekkage. Na de revisie heb ik pics gezien van de binnenkant van mijn blok, en de beschrijving aan moeten horen van degene die het gedaan heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Goed letten op welke additieven er wel of niet in zitten"
Standaard koppelingsplaten van een Bandit kunnen sowieso niet tegen synthetische olie, wat de meeste motorolie is. Dat is dan weer een kwestie van inferieur materiaalgebruik van Suzuki, maar wel iets om rekening mee te houden. Ervaringen met Bandits wijzen erop dat hoogwaardige motorolie juist de koppeling laat slippen in zo'n ding. Zet je er een fatsoenlijke koppeling in (die van de GSX-R 600 past bijvoorbeeld) ben je van dat probleem af en maakt het niet meer uit.
Maar, olie is olie doorgaans, wel inderdaad even opletten dat je geen additief hebt wat wrijving verminderd. Ben de naam zo even kwijt, kan wel eens kijken als ik weer eens in de schuur kom. Iets met een T-nogwat was het. Logisch ook wel, want dat staat hoogstwaarschijnlijk voor Teflon en dat wil je niet in je koppeling hebben.
Poser goodiesquote:
Ik gooi er toch ook geen Action olie in. Dat maak jij ervan. Olie die in mijn fiets zit, zit daar overigens op aanwijzing van Suzuki. Maar goed, jij lekker Castrol pakken, ga ik gewoon verder met de olie waar mijn fiets al bijna de klok op rond is. Scheelt trouwens qua prijs nauwelijks iets, dat HX7 spul is ook flink aan de prijs.quote:Op maandag 22 april 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, je kunt ook overal vinden dat Aktion olie prima is voor natte koppelingen, voor mijn blokrevisie gebruikte ik dat ook ivbm hoog verbruik en lekkage. Na de revisie heb ik pics gezien van de binnenkant van mijn blok, en de beschrijving aan moeten horen van degene die het gedaan heeft.
Conclusio sluito: gewoon lekker goedkoop uienwater in blijven gooien, kan allemaal best.![]()
![]()
De mijne krijgt alleen nog maar Castrol vloeibaar goud, verbruikt toch niks meer
Verbruik scheelt sowieso als je er Castrol in gooit merk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne krijgt alleen nog maar Castrol vloeibaar goud, verbruikt toch niks meer
Ik zeg nergens dat JIJ Aktion olie gebruikt, ik haal dat aan als voorbeeld.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik gooi er toch ook geen Action olie in. Dat maak jij ervan. Olie die in mijn fiets zit, zit daar overigens op aanwijzing van Suzuki. Maar goed, jij lekker Castrol pakken, ga ik gewoon verder met de olie waar mijn fiets al bijna de klok op rond is. Scheelt trouwens qua prijs nauwelijks iets, dat HX7 spul is ook flink aan de prijs.
Regelmatig verversen blijft nog steeds belangrijk natuurlijk. En aan de olie die eruit komt kun je een goed beeld krijgen hoe je fiets er aan toe is aan de binnenkant.
je zit gewoon dat sjieke filmpje te negeren hequote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Van de zomer sowieso litertje van dat vloeibare goud in de kisten prakken denk. Hoef ik niet tegen beter weten in te hopen dat ze het spul bij 1 of ander verlaten kutstationnetje verkopen.
Jeweetoch, ik kijk nooit beelden van landen waar ik naartoe wilquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zit gewoon dat sjieke filmpje te negeren he
gewoon ff koekeloeren is mooi is elkaar gezet ookquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeweetoch, ik kijk nooit beelden van landen waar ik naartoe wil
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Van de zomer sowieso litertje van dat vloeibare goud in de kisten prakken denk. Hoef ik niet tegen beter weten in te hopen dat ze het spul bij 1 of ander verlaten kutstationnetje verkopen.
Ik heb geen idee; voor de revisie flikkerde hij er best veel uit, en slurpte hij ook wel wat op hogere snelheden, vandaar dat er een tijdje goedkope troep in is gegaan.quote:Op maandag 22 april 2013 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verbruik scheelt sowieso als je er Castrol in gooit merk ik.
De mijne moet binnenkort ook. Als ik ververs gaat 'ie vol tot max, en als hij op min staat bij de volgende beurt hoef ik lekker niet tussentijds bij te vullen, dat valt bij mij onder 'geen verbruik'.quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik blijf aan het bijvullen
Niet omdat de motor verbruikt (althans, daar ga ik niet vanuit) maar omdat er een bout in het klepdeksel dol isKomt steeds een beetje olie langs omhoog. Niet dat het eruit drupt, maar het zweet wat olie. Langzaamaan zakt het pijl dan toch.
Overigens verbruikt élke motor wel wat olie, anders is het immers ook niet goed. Goede smering van de zuigers kost nou eenmaal wat olie. Maar goed, dat zul je niet zo snel zien. Wel kut is condensvorming in het blok, wat ook nauwelijks tegen te gaan is, waardoor het oliepijl hetzelfde lijkt te blijken. Maar dat is weer op te vangen met regelmatig wisselenDe mijne zit er alweer bijna 10k in, dus die gaat er binnenkort alweer uit.
Op reis verbruikt'ie 1:6000, en met een halve liter tussen min en max is het dus sowieso wel raadzaam wat bij je te hebben op lange afstandenquote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat sowieso
Weet nooit wat er gebeurt met oliegebruik als je ineens je fiets anders gaat gebruiken. Het zou geen verschil kunnen maken, maar een beetje olie meenemen is nog altijd beter dan zonder olie komen te staan. Kun je gaan lopen of hopen op iets als wegenwacht ofzo..
Mja, okequote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De mijne moet binnenkort ook. Als ik ververs gaat 'ie vol tot max, en als hij op min staat bij de volgende beurt hoef ik lekker niet tussentijds bij te vullen, dat valt bij mij onder 'geen verbruik'.
Verschil tussen min en max is bij mij een halve liter, dus hij 'lust' een liter per 20K ongeveer. Voor een brommer met bijna een ton erop heel acceptabel. Bij de 'revisie' zijn alleen de klepsteelrubbers en zuigerveren vervangen, de rest was nog prima in orde en ruim binnen tolerantie's volgens de monteur.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, oke
Geen excessief verbruik in ieder geval. Ik wil hem niet verder laten zaken dan halverwege, dus ik vul zo om de 2000 a 3000 km wat aan. Ik gok dat er dan zo'n halve liter in moet. Meeste wat eruit komt, komt via de klepdekselbouten dus. Maar een Bandit blok draait, nog meer dan andere blokken, bij de gratie van zijn olie. Zowel in smering als koeling dus.
Ik ververs hem bij 10k, en bij 20k gaat dan de filter ook. Of als de olie zooi bevat, gaat de filter meteen mee. Was laatst dus, zaten er wat aluminium vijlseltjes in. Kunnen traceren naar een NAKS die rot was. Die vervangen, dus ik ben wel benieuwd hoe mijn olie er nu uit komt
Aah ja, tweecilinder he. Bij mij is het verschil tussen min en max een ruime liter. Veel groter carter, krijg je dat. De mijne zit aan de 93k km, drinkt ongeveer een liter met 5000-6000. Maar goed, daar zit dus wel die lekkende bout bij. Daarvoor heb ik tussen verversbeurten ook nooit bij hoeven vullen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verschil tussen min en max is bij mij een halve liter, dus hij 'lust' een liter per 20K ongeveer. Voor een brommer met bijna een ton erop heel acceptabel. Bij de 'revisie' zijn alleen de klepsteelrubbers en zuigerveren vervangen, de rest was nog prima in orde en ruim binnen tolerantie's volgens de monteur.
hoeven wij dat gezeur over je carbs niet meer aan te horenquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef BlackLining het volgende:
Rijdt er ook één rond die heeft het gepresteerd er een injectiemotor in te zetten. Al zie ik daar de toegevoegde waarde niet zo van, maar vooruit.
had jij nou die seper ten gekocht?quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn fiets verbruikte vandaag veel koelvloeistof![]()
Tijdens het crossende dop blijkbaar verloren
Ja ben er wel blij mee, behalve dat ik nu dus al eerste onderdeel kwijt benquote:
nouja je hebt hem iig niet in de sloot gedeponeerd...quote:Op maandag 22 april 2013 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ben er wel blij mee, behalve dat ik nu dus al eerste onderdeel kwijt ben
nou al de 3e keer dat dit vandaag voorbij komtquote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef iFries het volgende:
Kwam dit op MF tegen:
Terugroep-actie Castrol 2 takt olie
http://www.castrol.com/ca(...)58&contentId=7085605
Heb exact dezelfde gekocht in maat 45.quote:
Zo mooi! ik heb de fiets ook zaterdag gekocht en nu al 350km erop zitten XD zo heerlijk dat je rijd en op de gok ergens een weg in gaat en ziet waar je terecht komt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef einschtein het volgende:
"Even" een ritje gemaakt. Half 3 weggegaan, half 9 thuis.
Ik ben met een maat gaan rijden. We zouden langs 3 plekken gaan, maar het nam allemaal 'net' ff wat meer tijd in beslag.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo mooi! ik heb de fiets ook zaterdag gekocht en nu al 350km erop zitten XD zo heerlijk dat je rijd en op de gok ergens een weg in gaat en ziet waar je terecht komt.
SHITquote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vet stylo heur met je two-tone spiegels
Zo weet je wat rechts en links isquote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vet stylo heur met je two-tone spiegels
Vizier dicht houden geen optie?quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef IJsblock het volgende:
Even een vraag aan motorrijders met betrekking tot iets wat ik heb;
Vorig jaar heb ik een tijdje een Gixxer gehad, reed super alleen het volgende gebeurde:
Door de zithouding en de rijwind kreeg ik behoorlijke oogklachten waardoor motorrijden voorlopig niet meer kon, mijn oogvocht zorgde voor een reactie met mijn huid waardoor het leek alsof ik verbrand was bij mijn slaap.
De dokter heeft zalf gegeven dus de klachten zijn weer weg, ik heb de motor verkocht, maar het motorrijden kriebelt weer.
Zelf heb ik wel zoiets van dat ik geen supersport meer wil maar wat rechterop zitten dus ik kom uit bij onder andere een van de latere XT600, die zijn zeer betrouwbaar en betaalbaar zag ik op marktplaats.
Voordeel behalve de rechte zithouding is ook dat ik dan een crossbril op zou kunnen doen om mijn ogen te beschermen.
Iemand hier ook toevallig dit soort klachten gehad en wat er tegen gedaan?
(ik ga namelijk niet met een bril op een racer zitten, dat gaat me te ver, op een enduro is het nog redelijk te doen)
Nee, motort moet nog steeds gespoten worden. Maar ik kan in ieder geval weer rijden, wat het belangrijkste isquote:
Staat dat niet in de dinges die je erbij krijgt?quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Skv het volgende:
Vraag me alleen af wat de 'vizierwisser van geitenleer' inhoudt. Is dat de leren binnenkant van de hand? Iemand een idee?
Ik moet íets hebben waarmee ik opval. Motor is grijs, pak is zwart/wit/grijs en mn helm is wit.quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef BlackLining het volgende:
Dat fluorgeel
Waarschijnlijk gewoon een marketing termpje. Zo niet zou ik gokken dat je daarmee je vizier kunt droogvegen zonder te krassen.
De binnenkant is meestal van kangoeroeleer trouwens.
Die heb ik uiteraard quasi-nonchalant in de winkel er afgeknipt om ze direct aan te trekken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat dat niet in de dinges die je erbij krijgt?
quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Skv het volgende:
Die heb ik uiteraard quasi-nonchalant in de winkel er afgeknipt om ze direct aan te trekken..
Ik heb deze, met dit erin; rijd altijd met het vizier open, alleen als het regent mag hij dicht. Glazen kun je wisselen, is echt nog geen minuut werk. Kost wat, hebbie ook wat, en als dat nou is wat je nodig hebt om weer te kunnen rijden; who the fuck cares?quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef IJsblock het volgende:
Even een vraag aan motorrijders met betrekking tot iets wat ik heb;
Vorig jaar heb ik een tijdje een Gixxer gehad, reed super alleen het volgende gebeurde:
Door de zithouding en de rijwind kreeg ik behoorlijke oogklachten waardoor motorrijden voorlopig niet meer kon, mijn oogvocht zorgde voor een reactie met mijn huid waardoor het leek alsof ik verbrand was bij mijn slaap.
De dokter heeft zalf gegeven dus de klachten zijn weer weg, ik heb de motor verkocht, maar het motorrijden kriebelt weer.
Zelf heb ik wel zoiets van dat ik geen supersport meer wil maar wat rechterop zitten dus ik kom uit bij onder andere een van de latere XT600, die zijn zeer betrouwbaar en betaalbaar zag ik op marktplaats.
Voordeel behalve de rechte zithouding is ook dat ik dan een crossbril op zou kunnen doen om mijn ogen te beschermen.
Iemand hier ook toevallig dit soort klachten gehad en wat er tegen gedaan?
(ik ga namelijk niet met een bril op een racer zitten, dat gaat me te ver, op een enduro is het nog redelijk te doen)
Ja, wie had verwacht dat zo'n stoep nog zo zou nagalmen..quote:
Wel verklaarbaar hoor..quote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind het meest opvallende dat wijf dat gewoon versnelling hoger doet en voorbij gaat!!!!! THE FUCK!>!>!@>
Zo zie je dat de maatschappij naar de tyfus gaat.
De enige eenheid die ik kan linken aan kv is kilovolt (kv), maar dat maakt de vraag niet echt duidelijker?quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
jullie hebben het net over olie verbruik maar hoeveel kv mag een motor verbruiken??????
Meer dan 1 op 1000 (bmw marge) kan die wel een beurtje gebruiken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
jullie hebben het net over olie verbruik maar hoeveel kv mag een motor verbruiken??????
Neuh hoor, elke motor verbruikt olie.quote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Salatrel het volgende:
misschien kettingvet?
als het goed is niets iddanders heb je ergens lekkage
grapjasquote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het gaat over koelvloeistofeven bij de les blijven chef
Komt er rook uit de uitlaat die er niet uit hoort te komen?quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef klawie het volgende:
koelvloeistof dus het zit me niet lekker dat hij onder peil stond terwel met de beurt 1000km geleden het ververst zou moeten zijn
Hij staat alleen maar naar die tieten te starenquote:
Goed bezig dus!!quote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij staat alleen maar naar die tieten te staren
Haar kontje mag er anders ook wel wezenquote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij staat alleen maar naar die tieten te staren
hij rookt niet ofzo moest een week terug naar me vriendin en vondt dat de fan snel aansloeg naar me kv (koelvloeistof) te hebben gekeken en deze bleek op min te zitten(toen was hij dus al warm) vandaag zat hij er iets onder zal morgen effe bellen of hij hem kan afpersenquote:Op maandag 22 april 2013 23:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Komt er rook uit de uitlaat die er niet uit hoort te komen?
Normale rook hoor je niet te zien. Beetje witte rook (stoom) bij starten is normaal, na een minuutje hoort er niks zichtbaars meer uit te komen. Is dat wel het geval dan lekt er iets.
Anders even je olie aftappen en kijken of daar kvs in zit. Kun je wel zien, mixt immers niet.
Is wel zaak om even op te lossen. Je wilt echt niet hebben dat de druk in je koelsysteem te laag wordt namelijk. Dan koelt hij niet goed meer en dan is het vrij snel daaag motor![]()
Ja als eerste bij een zwaar ongeluk zijn? etc hele lichamen vermaalt door ijzer, onthoofdingen??quote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
Lijkt me overigens wel mooi werk. Ambulancebroeder op de motor.
Part of the jobquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja als eerste bij een zwaar ongeluk zijn? etc hele lichamen vermaalt door ijzer, onthoofdingen??
Je vriendin zat toevallig niet achteropquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef klawie het volgende:
[..]
hij rookt niet ofzo moest een week terug naar me vriendin en vondt dat de fan snel aansloeg naar me kv (koelvloeistof) te hebben gekeken en deze bleek op min te zitten(toen was hij dus al warm) vandaag zat hij er iets onder zal morgen effe bellen of hij hem kan afpersen
Ja, en daarom rij ik dus nooit op andermans motor.quote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-bij-De-Steeg-1.html
motor uitlenen, ik zeg ook altijd crashen is dokken veel plezier
M'n moeder is OK-assistente en ik mocht een keer mee de operatiekamer op. Ondanks dat het een simpele open botbreuk was is het heel onwennig om daar te staan. En dan heb ik het niet over de ravage op straat met het bloed dat aan alle kanten eruitloopt. Geloof me, je praat hier veel te makkelijk over.quote:
Je moet ook niet happenquote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
M'n moeder is OK-assistente en ik mocht een keer mee. Ondanks dat het een simpele open botbreuk was is het heel onwennig om daar te staan. En dan heb ik het niet over de ravage op straat met het bloed dat aan alle kanten eruitloopt. Geloof me, je praat hier veel te makkelijk over.
Van de andere kant heeft het wel wat heldhaftigs natuurlijk. Van alle hulpdiensten heb ik voor de ambulance toch nog wel het meeste respect. Prio ritten rijden op de motor is ook niet meteen het makkelijkste of veiligste wat je kunt doen. Je hebt daar echt wel ballen voor nodig. Dat je die ongeluks taferelen ziet is verschrikkelijk, maar je doet het wel. Als niemand het zou doen zijn we ook nergens.quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
M'n moeder is OK-assistente en ik mocht een keer mee. Ondanks dat het een simpele open botbreuk was is het heel onwennig om daar te staan. En dan heb ik het niet over de ravage op straat met het bloed dat aan alle kanten eruitloopt. Geloof me, je praat hier veel te makkelijk over.
de maand april in dit topic doet mij toch anders concluderenquote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
En de kans dat je op je plaat gaat op een motor die je niet kent is net weer wat groter dan op je eigen motor.
Idd die motoren hebben ook heel snel 50pk en 60nm koppel meer dan je eigen brommer.quote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daarom rij ik dus nooit op andermans motor.
Worden waar ik wel eens ga rijden regelmatig motoren uitgewisseld. Voor zover ik weet is het altijd goed gegaan. Maar daar staan bijvoorbeeld ook gewoon 2012 GSX-R's tussen. Je moet er toch niet aan denken dat je die crashtKun je het volgende jaar krom liggen. En de kans dat je op je plaat gaat op een motor die je niet kent is net weer wat groter dan op je eigen motor.
Van de andere kant rijdt er om exact diezelfde reden ook niemand anders op mijn motor.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de maand april in dit topic doet mij toch anders concluderen
En SappigeHeuvel moet hier niet te licht over denkenquote:
Weet hij ook welquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En SappigeHeuvel moet hier niet te licht over denken
die eerste die bij mij achterop gaat moet denk nog worden geborenquote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je vriendin zat toevallig niet achterop
Mensen achterop is ook geen succesquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef klawie het volgende:
[..]
die eerste die bij mij achterop gaat moet denk nog worden geboren
Dan heb jij je motor al verkocht want dan moet de kinderkamer ingericht wordenquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef klawie het volgende:
[..]
die eerste die bij mij achterop gaat moet denk nog worden geboren
bij mij is het meer dat ik nogal een slechte naam heb opgebouwd in de auto dus durven ze op de motor niet meequote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mensen achterop is ook geen succes
Ik vind het niks althans. Stuurt werkelijk voor geen meter. Zeker als mensen niet weten hoe ze achterop moeten zitten. Meeste mensen denken dat je gewoon gaat zitten, en afstapt als je er bent. En dan gaan ze tegenhangen in bochtenLoei irritant. Als er een andere motorrijder achterop zit merk ik er een stuk minder van.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb jij je motor al verkocht want dan moet de kinderkamer ingericht worden
Ben je zelf bij of ze gaat vreemdquote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef Salatrel het volgende:
de dag dat ze komt vertellen dat ze zwanger is is de dag dat ik liever een supersport had gehad
Blijft tie wel alleen ergens achterin de schuurquote:Op maandag 22 april 2013 23:51 schreef klawie het volgende:
mocht er een mini klawie komen is het van harte welkom
maar denk dat de motor dan wel blijft
Ik denk niet dat jij dan nog iets te willen hebtquote:Op maandag 22 april 2013 23:51 schreef klawie het volgende:
mocht er een mini klawie komen is het van harte welkom
maar denk dat de motor dan wel blijft
doet hij nu meestal ookquote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blijft tie wel alleen ergens achterin de schuur
dat heb ik nu meestal ook nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dan nog iets te willen hebt
en dit bedenk je maar goed, al mijn kameraden zitten al onder de plak, nu al, werken in het weekend wat leuks doen/samenwonen/schoon fam etc etc.quote:Op maandag 22 april 2013 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dan nog iets te willen hebt
Zoveel word er ook niet gereden, van de 5/6 warme maanden is 25 weken misschien 10 weekenden even een rondje van 200/600 km??quote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef klawie het volgende:
[..]
dat heb ik nu meestal ook niet![]()
maar hoe doen de andere fokkers het dan ruimen ze hem op en wachten op hun midlife crissis of houden ze hem?????
ik mag hem houden als het zover is net gevraagdquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoveel word er ook niet gereden, van de 5/6 warme maanden is 25 weken misschien 10 weekenden even een rondje van 200/600 km??
Whaha held!quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:15 schreef klawie het volgende:
[..]
ik mag hem houden als het zover is net gevraagd![]()
![]()
Gister toevallig een vriend achterop gehad, voor het eerst een noemenswaardig stukje (paar kilometer inclusief snelweg). Hij rijdt al jaren motor dus wist hoe hij moest bewegen, en het ging best prima eigenlijk. Voor niet-motorrijders moet je gewoon even uitleggen dat ze dus mee moeten leunen, dan komt het best goed.quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het niks althans. Stuurt werkelijk voor geen meter. Zeker als mensen niet weten hoe ze achterop moeten zitten. Meeste mensen denken dat je gewoon gaat zitten, en afstapt als je er bent. En dan gaan ze tegenhangen in bochtenLoei irritant. Als er een andere motorrijder achterop zit merk ik er een stuk minder van.
En degene die ik wel regelmatig achterop heb knijpt me verdomme helemaal fijn. Kan nauwelijks adem meer halenWeet ik gelukkig wel zeker dat de bochten goed gaan. Maar die wil gelukkig volgend jaar ook haar motorrijbewijs halen. Nu nog niet, want dan zit ze vast aan die 11kW ellende.
Niet altijd. Sommigen zijn echt bang achterop een motor. En dat snap ik wel, want je bent enorm kwetsbaar en hebt zelf 0,0 controle. Ik heb het ook niet breed als ik bij iemand achterop zit die ik niet héél goed ken. Maar dan gaan mensen zich aan je vastklampen, rijdt ook niet prettig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gister toevallig een vriend achterop gehad, voor het eerst een noemenswaardig stukje (paar kilometer inclusief snelweg). Hij rijdt al jaren motor dus wist hoe hij moest bewegen, en het ging best prima eigenlijk. Voor niet-motorrijders moet je gewoon even uitleggen dat ze dus mee moeten leunen, dan komt het best goed.
Nice!quote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb deze, met dit erin; rijd altijd met het vizier open, alleen als het regent mag hij dicht. Glazen kun je wisselen, is echt nog geen minuut werk. Kost wat, hebbie ook wat, en als dat nou is wat je nodig hebt om weer te kunnen rijden; who the fuck cares?![]()
Ik vind hem geweldig; zit goed, werkt uit de kunst, en doet precies wat hij moet. Glazen zijn impact resistant overigens; is een sport series bril. Past in iedere helm, dus kun je gewoon elke motor rijden die je wilt, zonder duikbrillen op![]()
[/Oakley fanclub]
RayBan heeft nog steeds wel even een prijsverschilletje met Oakley heurquote:Op dinsdag 23 april 2013 06:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb zelf ook RayBan op de motor op, dus de prijs van Oakley vind ik nog meevallen.
Zelf reed ik overigens zoveel mogelijk met vizier dicht, ook bij warm weer.
Mensen die niet weten hoe ze achterop moeten zittenquote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En degene die ik wel regelmatig achterop heb knijpt me verdomme helemaal fijn. Kan nauwelijks adem meer halenWeet ik gelukkig wel zeker dat de bochten goed gaan. Maar die wil gelukkig volgend jaar ook haar motorrijbewijs halen. Nu nog niet, want dan zit ze vast aan die 11kW ellende.
Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet altijd. Sommigen zijn echt bang achterop een motor. En dat snap ik wel, want je bent enorm kwetsbaar en hebt zelf 0,0 controle. Ik heb het ook niet breed als ik bij iemand achterop zit die ik niet héél goed ken. Maar dan gaan mensen zich aan je vastklampen, rijdt ook niet prettig.
Scheelt ook dat mijn achterveer het veervermogen van een natte krant heeft natuurlijk
Vriendin zat een keer achterop en zat niet helemaal stil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:08 schreef whY... het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eensJe kan er onwijs veel aan doen om het de rijder vervelend te maken en daarmee dus jezelf in gevaar te brengen. Het omgekeerde is dus ook mogelijk zodat je een lekkere rit hebt achterop
kun je niet beter een waterdicht motorpak over je pak heen aantrekken ipv in je pak in de regen op de motor te gaan zitten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:49 schreef Yreal het volgende:
Ik wil een nieuw pak.. Zelfs mijn stropdas is nat..
zo'n regenoverall?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je niet beter een waterdicht motorpak over je pak heen aantrekken ipv in je pak in de regen op de motor te gaan zitten?
Sala maakt een grapje, hij bedoeld dat je niet in je driedelig pak moet gaan zitten op de motor maar met een motorpakquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
zo'n regenoverall?
Persoonlijk lijkt me dat echt niks.
Als ik zag hoe ik zat te zweten in dat soort pakken tijdens het krantenbezorgen.
Wordt ik liever nat van de regen
Doh......quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:54 schreef whY... het volgende:
[..]
Sala maakt een grapje, hij bedoeld dat je niet in je driedelig pak moet gaan zitten op de motor maar met een motorpak![]()
shitquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
zo'n regenoverall?
Persoonlijk lijkt me dat echt niks.
Als ik zag hoe ik zat te zweten in dat soort pakken tijdens het krantenbezorgen.
Wordt ik liever nat van de regen
jij dacht dat ik in 3deling even 30km ging rijden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je niet beter een waterdicht motorpak over je pak heen aantrekken ipv in je pak in de regen op de motor te gaan zitten?
Beetje onzin natuurlijk. Ik woon ook al geruime tijd samen. En ik kan rustig doen en laten wat ik wil.quote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
en dit bedenk je maar goed, al mijn kameraden zitten al onder de plak, nu al, werken in het weekend wat leuks doen/samenwonen/schoon fam etc etc.
Nou dank je de koekkoek heb ik me uiterlijk ook weer 95% mee daar niet van maar toch...
dit dus....quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Anne het volgende:
Als je in het weekend ook niks leuks wilt doen met je vriendin, is er ook iets mis met je relatie.
eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Anne het volgende:
Als je in het weekend ook niks leuks wilt doen met je vriendin, is er ook iets mis met je relatie.
Maatje van me heeft dezelfde motor met een open leovince uitlaat eronder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding
Agenda zit zowat vol met leuke dames die een ritje achterop willen
Ik heb een open Akra eronder, ding maakt eigenlijk asociaal veel herriequote:Op dinsdag 23 april 2013 10:14 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Maatje van me heeft dezelfde motor met een open leovince uitlaat eronder.
Dat geluid wat er uit komt is echt tering geil
en hoe moet ik dat dan voor mij zien, met seatcover en zonder duo stepsquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding
Agenda zit zowat vol met leuke dames die een ritje achterop willen
Klik seatcover eraf, schroef schroef steps erop. 1,5e minuut werk. Zonder vind ik het mooier staan en zonder afspraak rijdt er toch niemand mee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat dan voor mij zien, met seatcover en zonder duo steps
Hoeveel km hebbie er nou op staan ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef whY... het volgende:
Foto doet het niet meer in de OPHier nogmaals:
[ afbeelding ]
En voor de leuk nog even het ijs van vorig jaar:
[ afbeelding ]
92.000 maar dat zeg ik heel voorzichtig want ik het niet meer zekerquote:
Ohh, dan kan er nog wel een tonnetje bijquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef whY... het volgende:
[..]
92.000 maar dat zeg ik heel voorzichtig want ik het niet meer zeker
Zelf heb ik er denk ik 20.000 opgereden.
Die van mij staat nu op 29.998,5quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ohh, dan kan er nog wel een tonnetje bij
van af kunnen blijven? hoezo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef whY... het volgende:
Hij rijdt ook primaTenminste als ze er een keer vanaf kunnen blijven
Goed wegzetten dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef whY... het volgende:
Hij rijdt ook primaTenminste als ze er een keer vanaf kunnen blijven
die van mij op 515xx.quote:
Met mij wel redelijk.quote:
Omdat ze hem omver hadden gereden.quote:
Ik neem aan dat je niet harder reed dan stapvoetsquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef stinkie het volgende:
Kinderen en motorrijden. Dat gaat prima samen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
totdat mama naar buiten komt natuurlijk![]()
Leuke motorquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef whY... het volgende:
Foto doet het niet meer in de OPHier nogmaals:
[ afbeelding ]
En voor de leuk nog even het ijs van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Kan bij ons net een rondje op de kruising doen, dus van kruising naar kruising. Oudste bleef maar roepen "Ga maar sneller papa. Sneller"quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet harder reedliep dan stapvoets!
Ik ging ook altijd mee met papa hoor, maar ik ging altijd voorop. Achterop is helemaal geen porem natuurlijk.
.
Zijn de kleintjes tevens al zo groot joh?
Haha, ik heb tot een paar maanden terug zelfs een relatie gehad met de dochter van mijn motor instructeurquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beetje onzin natuurlijk. Ik woon ook al geruime tijd samen. En ik kan rustig doen en laten wat ik wil.
En het mooiste is dat mijn vriendin ook zwaar motor verslaafd is.
Dus als je al van tevoren denkt dat je "onder de plak" komt dan heb je of nog nooit een vriendin gehad, of je gebruikt het als slap excuses om niet op een vrouw mens af hoeven te stappen.
Als het goed is zoek je een vriendin uit die je leuk vind en waarmee je je op je gemak voelt, is dat niet zo dan ben je gewoon een slappe lul
Dat is ook wel lulligquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, ik heb tot een paar maanden terug zelfs een relatie gehad met de dochter van mijn motor instructeur
Die hele familie reed motor. Behalve zij zelf overigens, dat mocht niet van haar vader want die vond het al doodeng om bij haar in de auto te zitten. Kan overigens ook voor geen meter rijden, dus dat was maar goed ook
De vader van mijn vriendin is dat ook geweest, merk je niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
Lijkt me ook helemaal nikseen vader die rijinstructeur is naast je hebben zitten
Er kwam weleens wat gezeur als hij me toevallig had zien rijden als ik wat lomps deedquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
Lijkt me ook helemaal nikseen vader die rijinstructeur is naast je hebben zitten
ik heb gewoon een integraalhelm en ik gebruik nog steeds dezelfde tour laarzen als toen ik de 1e keer begon met lessen in 2005 al zijn deze wel langzaamaan aan vervanging toequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Wat gebruiken de adventure rijders hier voor een helm en schoenen/laarzen?
mijn vader heeft zijn hele leven bij de politie gewerkt en werkt nu bij de politieacademie. Hij zegt nooit wat over mijn rijstijl maar toch rij ik liever niet met hem naast me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De vader van mijn vriendin is dat ook geweest, merk je niks van.
Out of interest, wat is nou eigenlijk het voordeel van zo'n crosshelm met zo'n ding erbovenop? Ik kan me eigenlijk geen voordeel bedenken. Alleen een (onwaarschijnlijk) nadeel dat dat ding ergens achter blijft hangen als je op je bek gaat. Is dat puur stijl, of wat is dat?quote:
Die klep is er ook voor dat de crosser zijn kop omlaag kan duwen en zijn gezicht daarmee beschermt voor rondvliegende brokken modder of puin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Houdt de zon uit je ogen, idem met regen, verder heeft het niet heel veel nut denk ik bij normaal gebruik. Ik denk dat de klep meer is om de boel wat beter in verhouding te brengen, omdat het kinstuk wat langer is, zodat je niet meteen een hap uit je helm neemt als je eens gaat liggen in het zand.
Is trouwens geen crosshelm, die hebben geen vizier en een veel langere klep.
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Die klep is er ook voor dat de crosser zijn kop omlaag kan duwen en zijn gezicht daarmee beschermt voor rondvliegende brokken modder of puin.
Een vizier of bril zou meteen bekrast kunnen zijn daardoor.
Heeft ie niet een voorstel van waar het wel mag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Makes sense
Oh godverdomme, is er alweer gedonder over het parkeren van mijn motorWe hebben hier geen stoep meer in verband met werkzaamheden aan het gas. Staat ie even aan de andere kant van de straat. Komt de buurman weer zeiken dat ie daar niet mag staan omdat blah blah fucking bla
![]()
Hij ziet dat ding het liefste helemaal verdwijnen "want kut motor"quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heeft ie niet een voorstel van waar het wel mag?
Zijn probleem laat zich niet verder omschrijven dan "kut motor"quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
Dan vraag je hem wat zijn probleem is, en laat je hem de politie bellen (doet ie toch niet). Zal ie zien dat het allemaal gewoon dikke prima is.
Heb je nog niet door dat jij en je motor zijn hobby zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zijn probleem laat zich niet verder omschrijven dan "kut motor"Typisch geval van haters gonna hate. daarom zei ik al dat ik denk dat hij vaak ingehaald wordt in de file als hij naar zijn 9 tot 5 loonslavenbaan gaat.
Politie bellen doet hij wél. Er staat hier minstens één keer per week stadswacht of politie aan de deur namelijk. Die bellen dan aan, doe je open en dat begint dan zo van "Ja, meneer Janssen zat weer te zeiken dat ....". Zoveel klaagt en zeurt die man. Het boeit de stadswacht ook niet, die vind dat ik mijn motor op de best mogelijke plaats heb staan.
Het was nu even een tijdje stil nadat ik zowel hem als de buren op straat tegen kwam en duidelijk gemaakt had dat hij mag staan waar hij staat. Maar goed, wegopbrekingen nu, dus staat hij even ergens anders. Meteen komt ie weer zeikenEcht gast, het is maar voor twee dagen. Zoek een hobby.
Nee, zijn hobby is zieken en zeiken, niet specifiek op mij maar op iedereenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heb je nog niet door dat jij en je motor zijn hobby zijn?
Lullige is dat een kras met een sleutel snel gemaakt is en niet te bewijzen is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
Laat hem lekker verbranden met zijn gezeik; ding mag daar staan volgens de wet, en het trottoir voor zijn huis is niet van hem, heeft 'ie geen reet over te vertellen zolang je motor de doorgang niet belemmert![]()
Zo'n kerel heeft vreselijk mazzel dat ik zijn buurman niet ben; kan 'ie lachen
Dat dus, jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Lullige is dat een kras met een sleutel snel gemaakt is en niet te bewijzen is.
Klopt, maar ik had er dan ook mooi een webcammetje op gericht; ben niet debielquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Lullige is dat een kras met een sleutel snel gemaakt is en niet te bewijzen is.
Kakken in een krant (3 dagen lang), opvouwen, aansteken voor z'n deur, aanbellen en wegrennen blijven staan. Als ie zich gedraagt als zo'n vervelend klein kutkind moet ie ook zo behandeld wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zijn hobby is zieken en zeiken, niet specifiek op mij maar op iedereenHij loopt op iedereen in de straat te kankeren namelijk. Iedereen heeft een hekel aan die kerel, inclusief stadswacht, wijkagent, gemeente etcetera.
En heel lief moet vragen of ie erlangs mag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Elke zondag een meet voor zijn deur met een brommertje of 10, zodat hij nog nét de deur uit kan
Anders evt een extra ringetje ertussen? of gaat dat niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef Salatrel het volgende:
rijdende naar het station vanmorgen merkte ik op dat 1 van de schroeven tegen mijn nieuwe ruitje aan tikten![]()
dacht dus dat ik het ruitje weer los moest halen om zoveel mogelijk van het schroefje af te zagen en te vijlen... draai ik de middelste 2 schroefjes net een stukje losser komt er opeens een mooie spelingmaar eens kijken of hoe het nu gaat
ik kijk het eerst even aan en dan ga ik wel verder zoeken mocht dit geen oplossing zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders evt een extra ringetje ertussen? of gaat dat niet?
"Adventure rijders"?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Wat gebruiken de adventure rijders hier voor een helm en schoenen/laarzen?
Dacht dat iedereen hier op een alp reed?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Adventure rijders"?
Denk dat de enigen moddereterts (huhuh) hier momenteel SD en Gummiebeer zijn.
Niet iedereen gaat ermee offroad, zegmaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen hier op een alp reed?
En die komt hier niet omdat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef Anne het volgende:
Er heeft zich nog een alp-rijder in mijn fotoboek gemeld trouwens. Dus weer een FOK!-alp erbij.
Supersports gaan ook nog wel eens offroad hier, kwáák.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat ermee offroad, zegmaar
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Supersports gaan ook nog wel eens offroad hier, kwáák.
Nakeds ook wel, maar BL vond dat niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nakeds ook wel, maar BL vond dat niet zo geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik ben zeker voornemens dat te gaan doen na Griekenlandquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
Er een max percentage alp rijders is?
Edit: maar jammer, das toch mooie van alp, dat je mooie toer met af en toe want zand etc. doet!
Niet gaan generaliseren hier hèquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
dat soort tripjes moet je niet alleen doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben zeker voornemens dat te gaan doen na Griekenland
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vraagje aan de mods:
Misschien tijd voor een OP vermelding?
Zoja, dan mag deze foto van mijn brommert erbij:Zou je niet eerst even die schaamranden eraf rijden voor je zo'n foto in de OP laat zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vraagje aan de mods:
Misschien tijd voor een OP vermelding?
Zoja, dan mag deze foto van mijn brommert erbij:Nou, omdat je al sinds 20 maart 2012 meepost: Vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als beginnend bestuurder heb ik niet de ambitie meteen mijn limiet op te zoeken en mogelijk daaroverheen te gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou je niet eerst even die schaamranden eraf rijden voor je zo'n foto in de OP laat zetten?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Salatrel het volgende:
heb je ook een bijpassend kawa groen pak en helm?
Rechtop door de bocht op een supersportquote:
Je mag wel meekommen hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort tripjes moet je niet alleen doen
Moeilijk ver weg jonguh.quote:
Je zei al dat het maar 8 cm scheelde met origineel, vond ik al apart, op die eerste foto die je postte leek het veel meer. Komt denk ik ook door het wat ielige slanke model van de rest van de motorquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trouwens nog eens staan kijken naar de hoogte van het scherm maar ik vind het in het echt er vele minder extreem uitzien als op die foto
18 mei mag je oordelen
Ik ga er alleen op rijden, niet kopuh, ben je geak ofzeauw?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef Salatrel het volgende:
die 1200 moet je wel de ECU even laten remappen wat die heeft een cockring om om aan de milieu eisen te voldoen
Niet huiluh, gewoon meerijden; of heb je je brommert om te poetsen?quote:
Heej, een reezertquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef WallyPower118 het volgende:
middag iedereen,
Ik kom hier eens kijken of t hier gezellig is,
Ben een mooiweer rijdert die dan ook zn motor gebruikt voor school en dat soort dingen
De brommer in kwestie is een CBR600RR uit 05 met net geen 25K op de teller.![]()
Heb nog eerst wat rond mogen tuffen met een boutje in het handvat, maar dat nu mooi verleden tijd..![]()
groetjens,
Wally
u vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej, een reezert![]()
pic's natuurlijk..
Welkom!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef WallyPower118 het volgende:
middag iedereen,
Ik kom hier eens kijken of t hier gezellig is,
Ben een mooiweer rijdert die dan ook zn motor gebruikt voor school en dat soort dingen
De brommer in kwestie is een CBR600RR uit 05 met net geen 25K op de teller.![]()
Heb nog eerst wat rond mogen tuffen met een boutje in het handvat, maar dat nu mooi verleden tijd..![]()
groetjens,
Wally
Geinig gedaan inderdaad!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ link | afbeelding ]
Wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:27 schreef WallyPower118 het volgende:
Dank u, dank u, u bent te vriendelijk![]()
Een Transalp? En dan lekker rechtop kunnen zitten en spullen kunnen meenemen?
Das toch veels te verstandig?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen hier op een alp reed?
De 15e newbiequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, omdat je al sinds 20 maart 2012 meepost: Vooruit.
Het zit hier vol met newbies.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
De 15e newbie
En nou die deur weer op slot
Hoe meer er daarvan komen hoe lager het percentage Alps weer wordt hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
De 15e newbie
Nog 3 maanden en 2 weken wachtenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
De 15e newbie
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog 3 maanden en 2 weken wachten.
PTA / Motorclub topic #982: Waar de regeltjes idioot zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik post volgens mij ook al wel een jaar mee. Geen zin om dat uit te zoeken eigenlijk
Lelijk graftyfus takke dingquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Lelijk graftyfus takke ding![]()
![]()
Broedert
Wally en ik hebben een lange geschiedenis samen. Misschien dat de omgeving waarin de foto's van de motoren gemaakt zijn iets uit de doeken doetquote:
Krijgen we ipv Alpje gepimte lesmotoren erbijquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Lelijk graftyfus takke ding![]()
![]()
Broedert
Niet iedereen hoeft te compenseren middels 1400ccquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Krijgen we ipv Alpje gepimte lesmotoren erbij
Vroeger, toen iedereen nog > 1000cc reed
En een motor hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
teller loopt pas vanaf het behalen van rijbewijs he
Daarom rijd ik ook geen 1400 kwaakquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te compenseren middels 1400cc
We hadden het over motoren he, zullen we de Kwaaks erbuiten latenquote:
998quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Krijgen we ipv Alpje gepimte lesmotoren erbij
Vroeger, toen iedereen nog > 1000cc reed
Ziekquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe vet is dit![]()
Volgende keer maar met een boesa proberen dan, meer kans.
Dat ja.. lekker degelijk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:27 schreef WallyPower118 het volgende:
Dank u, dank u, u bent te vriendelijk![]()
Een Transalp? En dan lekker rechtop kunnen zitten en spullen kunnen meenemen?
Das toch veels te verstandig?
Zo dan 1000pk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe vet is dit![]()
*wijst en uitlachtquote:
De mijne komt uit '84quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Het zit hier vol met newbies.
Hoewel ik wel een beetje een oldbie ben, omdat mijn motor de oudste uit de OP is.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe vet is dit![]()
Wat was die motorrijder denkende dan? Hij ziet toch dat dat ding op de weg staat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou heb ik het ook wel eens aan de stok met automobilisten, maar dit heb ik dan weer nooit gedaan
http://www.dumpert.nl/med(...)_motorrijder_af.html
Ook wel omdat ik zo'n ding niet altijd bij me heb natuurlijk
Leuk, kom erbij en praat wat mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ link | afbeelding ]
Jij zoekt ruzie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We hadden het over motoren he, zullen we de Kwaaks erbuiten laten
Je breekt mijn hart, telkens als je je mond opent.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We hadden het over motoren he, zullen we de Kwaaks erbuiten laten
I love you.quote:
Doen ze dat ook bij Easyway ja? Baasquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:04 schreef Daantke het volgende:
Morgen voor http://www.easyway.nl/ een motor transporteren. En het wordt nog mooi weer ook.
Betaald motorrijden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je breekt mijn hart, telkens als je je mond opent.Of het gaat over een sloot of over merk motor.
[..]
I love you.
Ik weet precies waar het ligt. Ergens in een slootquote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Dat hoor je als motorrijder aan te zien komen. Daar gesneden worden is een fout die eerder bij automobilisten voor zou komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat was die motorrijder denkende dan? Hij ziet toch dat dat ding op de weg staat?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij Easyway ja? BaasIk dacht dat dat alleen blikken waren.
Hehe die dingen zijn nog aardig aan de prijs ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Daantke het volgende:
[..]
Blijkbaarhet is een Triumph Tiger trouwens
Dat snap ik wel, maar het is toch een andere motor. En vooral iemand anders z'n motor. Dat is toch altijd spannend neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Daantke het volgende:
Ach het is maar 50 km... en volgens mij ben je als chauffeur altijd via easy way verzekerd voor schade, met 75 euro eigen risico. Ik maak me er niet te druk om, als ik het ook nog spannend ga vinden gaat het zeker niet goed
Ik heb geen eigen motor, dus rij altijd op andermans motorenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:20 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het is toch een andere motor. En vooral iemand anders z'n motor. Dat is toch altijd spannend neem ik aan?
Oh, haha dan is het wat anders ja. Ik heb zelf een motor, dus daar raak je dan aan gewend. Die Tigers zijn wel tof idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen motor, dus rij altijd op andermans motoren
volgens mij is de Div van mijn broer waar ik vaak op rij een 900cc, dus dat maakt ook weinig verschil. En het lijkt me wel een makkelijk berijdbaar model motor, bij een dure supersport had idd even een belletje gedaan dat ze maar iemand anders moeten zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |