abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125699138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb me te lang laten sturen door dingen van vroeger. Dat is mijn kritieke fout geweest. Ik heb het helaas niet eerder in kunnen zien. Gelukkig heb ik nu gekozen voor hulp.

[..]

Denk je dat ik me constant op vroeger wil richten? Denk je dat ik dat leuk vindt? Mijn leven is tot op dit punt goed verprutst ja, maar ik hoop na mijn afstuderen met een schone lei te beginnen.

[..]

Wat zijn die donkere emoties precies?
Mijn verhaal is anders. Ik zit in een rouwverwerkingsproces. Sindsdien is alles anders. Dus kun je niet vergelijken met de jouwe.

Maar toch. Ik heb nu ook last van bepaalde zaken, angsten etc. Ik zoek de confrontatie met mijzelf juist op. Daar leer ik van en ik zoek nu een ander soort normaal. Het normaal van voor het rouwen is niet meer.
pi_125699223
Dat rouwen heeft trouwens ervoor gezorgd, dat ik mij dooderger aan mensen die constant zeiken.
Wat zeiken mag, maar dat eeuwige gekut en gezeik. :r
pi_125699278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef davo1979 het volgende:
Ik ga misshien op kickboxen. Ik heb dit samen met mijn begeleider gesproken doel is om meer zelfvertrouwen te krijgen maar ook frustraties eruit te trainen en zo meer controle te krijgen over mezelf om het zo maar te zeggen. Probleem waar ik een beetje tegaan loop is dat vaak en ik wil niet discriminerend overkomen maar het is een gegeven dat half marokko die sport beoefent. Ze geven hier in dit dorp 2 x per week les (leraar uit spijkernisse) zou het raar zijn als ik vooruit check wat voor mensen daar komen?
Ja. Je zoekt smoesjes, die Marokkanen hoeven je niet boeien, ga gewoon. Doe het.
pi_125699386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja. Je zoekt smoesjes, die Marokkanen hoeven je niet boeien, ga gewoon. Doe het.
Nee het is geen smoesje, heb zn mijn eigen redenen om niet met hun te trainen.
pi_125699536
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Nee het is geen smoesje, heb zn mijn eigen redenen om niet met hun te trainen.
Dan doe je het wel :)
pi_125699710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mijn verhaal is anders. Ik zit in een rouwverwerkingsproces. Sindsdien is alles anders. Dus kun je niet vergelijken met de jouwe.

Maar toch. Ik heb nu ook last van bepaalde zaken, angsten etc. Ik zoek de confrontatie met mijzelf juist op. Daar leer ik van en ik zoek nu een ander soort normaal. Het normaal van voor het rouwen is niet meer.
Okee, nu heb ik niet het idee dat ik momenteel verkeerd bezig ben.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Ambipur het volgende:
Dat rouwen heeft trouwens ervoor gezorgd, dat ik mij dooderger aan mensen die constant zeiken.
Wat zeiken mag, maar dat eeuwige gekut en gezeik. :r
Zou het kunnen zijn dat je nog steeds last hebt van je donkere emoties?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_125699738
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dan doe je het wel :)
Zijn gegronde redenen en dat is wat anders dan smoesjes
pi_125699954
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Okee, nu heb ik niet het idee dat ik momenteel verkeerd bezig ben.

[..]

Zou het kunnen zijn dat je nog steeds last hebt van je donkere emoties?
Je denkt niet dat je verkeerd bezig ben. Oh ja. Daarom dat je je leven wil veranderen en hier op fok je emoties eruit knal. Yup, you're doing a pretty damn good job.

Nee, heb vandaag geen last van donkere emoties. Jij ergert mij enorm. Je zanikt. Toch wel interessant, hoor, zo'n zeikerd als jij, want ik reageer wel nog even.
pi_125700022
quote:
Ik ga misshien op kickboxen. Ik heb dit samen met mijn begeleider gesproken doel is om meer zelfvertrouwen te krijgen maar ook frustraties eruit te trainen en zo meer controle te krijgen over mezelf om het zo maar te zeggen. Probleem waar ik een beetje tegaan loop is dat vaak en ik wil niet discriminerend overkomen maar het is een gegeven dat half marokko die sport beoefent. Ze geven hier in dit dorp 2 x per week les (leraar uit spijkernisse) zou het raar zijn als ik vooruit check wat voor mensen daar komen?
Gast, en ik bedoel dit echt serieus. Wat maakt het nu uit als die hele toko vol marrokanen zit? Het lijkt alsof je er enige angst voor hebt, dus ik zou haast zeggen, als je dat gaat doen daar, je misschien wel meer energie zult krijgen.

Mijn punt is, het moet je van te voren geen reet uit maken of pietje, abeltje, dikke bertha of troela daar aanwezig is. Waarom? Omdat jij er heen gaat, voor jezelf(!) Jij hebt daar in die boxzaal toch niks te bewijzen? Jij komt er voor jezelf, thats it. Wat anderen er van vinden zou aan je reet moeten roesten (dit had ik ff netter moeten zeggen) maar je snapt mijn punt wel.

Ik bedoel het echt positief. Ga er heen, zonder verwachtingen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_125700238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je denkt niet dat je verkeerd bezig ben. Oh ja. Daarom dat je je leven wil veranderen en hier op fok je emoties eruit knal. Yup, you're doing a pretty damn good job.

Nee, heb vandaag geen last van donkere emoties. Jij ergert mij enorm. Je zanikt. Toch wel interessant, hoor, zo'n zeikerd als jij, want ik reageer wel nog even.
Ik meen me te herinneren dat ik heb gezegd dat ik nu een halfjaar bij een studentenvereniging zit en dat ik nu hulp heb gezocht. Ik vind dat dat best wel grote, positieve veranderingen voor mezelf zijn. Ik ben trouwens nu wel weer klaar met emoties eruit knallen. Ik ben alleen nog vragen aan het beantwoorden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 24 april 2013 @ 22:33:38 #161
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125700577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik bedoel het echt positief. Ga er heen, zonder verwachtingen.
Dat dus!
En als kickboksen het niet is dan zijn er nog zat andere vechtsporten waar je uit kunt kiezen en waarin je jezelf flink kunt uitleven.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125702028
quote:
Doen! Is leuk! Vroeger heb ik gekickboxed/thaiboxed en dat was super! Goed voor m'n lijf, m'n rust, en ook zelfvertrouwen omdat je jezelf leert kennen. En als jij van te voren even wil scouten, dan moet je dat gewoon doen. Neem wel wat kleding mee, zodat je indien mogelijk meteen een proefles kan doen. ;)

Zelf sportten m'n broertje en ik ook met Marokkaanse en Turkse gasten, hartstikke leuk! Op de sportvloer ben je allemaal gelijk, dus maak geen punt van nationaliteiten. Sure, er zijn verschillen, zoals dat zij niet naakt door de kleedkamers gaan, dat hun zweet ruikt naar kruiden, maar verder? Nope!

Gewoon doen, hartstikke leuk! ^O^
pi_125704471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat kan je als 4-jarige doen om niet in elkaar geslagen te worden door een groep jongens? Wat kan je als 12-jarige doen om niet alleen te komen te staan? Hoe kom je op die leeftijd zelf achter dingen zonder dat je hulp krijg van buitenaf?
[..]
Dus .. iets wat er gebeurde toen je 12 was .. moet je maar voor het leven getekend hebben? Hmm?

Lijkt me niet eh? Want dan heeft iedereen die een kut jeugd heeft gehad ook een kut toekomst. Dan hebben er een heleboel .. een hele kuttige toekomst tegemoet :P

quote:
Ik bedenk me nu iets. Het kan zijn dat ik wel eens weer naar een reünie van de middelbare school zal gaan, maar alleen als één meisje daar ook aanwezig is. Ik sprak vorig jaar nog een meisje in de trein, die vroeger een klasgenoot van mij was. Ze was 100% anders dan hoe ze vroeger was. (Je moet in je achterhoofd houden dat ik verder niet veranderd ben t.o.v. vroeger)
Vroeger negeerde ze me volledig en hoorde ze bij een groep van die "extraverte alpha meiden" die mij liepen te treiteren en negeren. Eind vorig jaar kwam ik haar dus weer tegen en vertelde ze alles over haar studie, werk, liefdesleven, familie etc. Het gesprek was heel "date-achtig" en ze deed alsof we elkaar al jaren kenden. Ik deed verder wel vriendelijk, omdat zij ook direct heel vriendelijk tegen mij deed. Ik negeerde haar in eerste instantie totdat we uitstapten en toen riep ze "Hey!" en zat ze met haar hand voor mijn gezicht te zwaaien. Met een grote smile vroeg ze "Hey, ken je me nog?". Ik wist haar naam niet meer, maar het gesprek verliep heel goed en ik had het idee dat ze oprecht aardig tegen me deed. In eerste instantie zou je denken "Zie je wel Comp_Lex, ze kunnen wel normaal doen ook al is het 10 jaar later", maar ik vind het vreemd en ergens beangstigend dat mensen zo richting mij kunnen veranderen. Het maakt ze in mijn ogen juist onbetrouwbaar en onberekenbaar. Als ze zo kunnen veranderen dan zijn in mijn ogen "all bets off".
Als ze nou eerst rustig had geëxcuseerd voor haar gedrag (van vroeger) richting mij, dan kon ik me de blijdschap en alles daarna nog wel goed plaatsen, maar dit gebeurde voor mij te spontaan. Het was erg overweldigend. Er is eerder tegen mij gezegd dat zij de schooltijd gewoon heel anders heeft meegemaakt dan ik:
Gast. Echt .. gast my goodness. Echt my fucking goodness. Ik kan hier wel een heel boek gaan schrijven maar hetgeen wat zou helpen is echt een schop onder je hol. En ik bedoel dit niet negatief. Echt niet, positief.

Jij analyseert echt godsgruwelijk veel te veel. Veel en veel en veel te veel. Zij moet zich excuseren? What for? Seriously? What for? Omdat ze je treiterde op school? Move on! Als jij grudges blijft houden bij alle kutte dingen in het verleden kom jij nooit verder. En believe, me, I know. Ik ben zelf beduveld door mijn ex waarvan ik dacht mijn ware liefde in te vinden en ik daar godsgruwelijk veel centen in heb gestoken en ik mezelf daarin gewoon enorm in heb bedrogen. Ik was een enorme idioot en ze heeft me enorm veel pijn gedaan. Moet ik wachten op excuses van haar voor de pijn die ze me aan heeft gedaan? Dan kan ik wachten tot ik 84 ben .. moet ik maar een kut leven gaan hebben tot de hoop dat ze me ooit vergeeft of dat ze zelf met sorry komt?

Life goes on. En ja.. soms krijg je niet de antwoorden die je wil of niet de closure die je zoekt. Is dat kut? Is dat oneerlijk? Well, im sorry, maar het leven is oneerlijk. Ik heb weken lang lopen huilen in bed vanwege die ex. Kneus dat ik was :').

Denk jij ook maar voor een seconde dat ze nog over 10 jaar geleden na aan het denken was? Ik geloof er niks van. Helemaal niks van. Je mag namelijk toch verwachten dat je de afgelopen 10 jaar flink veranderingen hebt gezien.

Toen ik op reis was een aantal dagen geleden kwam ik een leuke gast van Canada tegen. Hij was depressief uit Canada gegaan omdat hij niet een leuk sociaal leven had, geen relatie etc. Depressief etc. Hij is gaan reizen. Hij is niet moeders mooiste, geen sterk fysiek. Maar je kunt wel degelijk uit zijn charisma zien dat hij een stuk sterker is geworden. Vertrouwen, damn. We kwamen elkaar op reis bij toeval tegen en gingen drinken in een pub, en binnen een uur zat er al een flinke chick om z'n nek.

Ik hamer op je, omdat ik namelijk vrij kansloze figuren heb gezien die echt een enorm dikke nerd waren, dik, in de volksmond zou men die gasten lelijk hebben genoemd, gepest, getreiterd etc. Maar al die gasten staan er nu stukken sterker voor. Stukken sterker .. en weet je hoe dat kwam? Omdat ze niet meer gingen zeiken en zeuren en zaniken, maar omdat ze een duik in het diepe gingen doen. Een jongen van onze middelbare school die gepest werd, altijd in zn eentje zat op school met z'n trommeltje. Is in zn eentje naar Australie gegaan om te backpacken ..

Nu hij terug is heeft hij een vriendin, een bruisend sociaal leven en heeft fucking veel plezier. Soms heb je mentaal gewoon echt even een dreun nodig. Uit je comfort zone. Huppaa!

Waarom zouden mensen die je 10 jaar geleden kut behandelden nu nog steeds kut willen behandelen? Zij zijn veranderd en gaan er vanuit dat jij ook bent veranderd. Je moet die verwachting echt uit je hoofd rammen. Waarom zouden ze de excuses moeten aanbieden?

quote:
Het gaat bij mij niet zozeer om de seks, maar meer om maagdzijn op mijn leeftijd en het stigma dat daar aan hangt. Als ik geen maagd ben, dan zou ik me in ieder geval stukken beter voelen. Dan is die druk ook weer weg.
Gast, ik zou je haast het geld geven om naar de raampjes te gaan van de prostituees. Dat is ZO gepiept. Als je echt zo graag wil, wat houdt je dan tegen? Je kunt er zo naar toe, kost niet veel geld en ben je van dat stigma af en, above all, merk je dat wij hier nog gelijk hebben gehad ook. Het stelt niks voor. En ben jij, zoals jij iig denkt, stukken verder.

Echt, ook voor jou is er licht in de tunnel. En you know what, ik heb zelfs nog figuren meegemaakt die er nog veel en veel zwaarder aan tillen dan jij dat deed. Echt, en ook bij die figuren heb ik gezien dat het beter ging. Kap met zeiken en pak life by the balls.

En ik weet het, het is niet makkelijk. Maar probeer het iig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_125704854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Lijkt me niet eh? Want dan heeft iedereen die een kut jeugd heeft gehad ook een kut toekomst. Dan hebben er een heleboel .. een hele kuttige toekomst tegemoet :P
Carl Jung zei:
quote:
I am not what happened to me; I am what I choose to be.
En daar ben ik het wel mee eens. :)
pi_125705106
14 jaar gepest, getreiterd en gekleineerd hier! *O* En weet je wat, ze hebben aardig wat gemist aan mij 8-) Ben nog steeds graag op mezelf, maar heb ook veel leuke vrienden, een geweldige man, een leuke opleiding en geweldige plannen voor de rest van m'n leven samen met m'n man. Denk ik wel eens aan 't verleden? Ja, tuurlijk, ook aan wat ik zelf had kunnen doen om er wat beter in te staan toen, ook aan hoe die mensen die me zo gepest hebben nu zélf in het leven staan en of ze het nog zouden weten/herinneren. En dan denk ik: who cares; heb er niets meer aan om daar bij stil te staan.

Wat s_e zegt: iedereen verandert, geeft dingen een plekje, iedereen heeft dingen gedaan die niet door de beugel konden (hell, zou ook mijn eigen boekje eens open moeten slaan :') ) en iedereen van toen, die nu ook allemaal 28 zijn, moet werken voor de kost, serieus zijn en volwassen doen van tijd tot tijd, net als ik. Denk je dat die nog dagelijks bezig zijn met 'dat puistenjong' uit de 4e? Of dat dikke meisje uit de 2e? Nee, die hebben wel wat beters te doen met hun leven, een leven dat zich in het heden afspeelt en waar ze zélf verantwoording voor dragen.

Betekent dat dat je nergens mee mag zitten? Tuurlijk niet, daar zijn professionele hulpverleners voor als je dat nog doet en wat hulp nodig hebt om dingen te relativeren en een plek te geven, maar zoals ik eerder aangaf: die mensen geven je alleen een duwtje in de richting, je moet 't nog steeds zelf doen.
Ja doei.
pi_125705167
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dus .. iets wat er gebeurde toen je 12 was .. moet je maar voor het leven getekend hebben? Hmm?

[..]

Gast. Echt .. gast my goodness. Echt my fucking goodness. Ik kan hier wel een heel boek gaan schrijven maar hetgeen wat zou helpen is echt een schop onder je hol. En ik bedoel dit niet negatief. Echt niet, positief.

Jij analyseert echt godsgruwelijk veel te veel. Veel en veel en veel te veel. Zij moet zich excuseren? What for? Seriously? What for? Omdat ze je treiterde op school? Move on! Als jij grudges blijft houden bij alle kutte dingen in het verleden kom jij nooit verder. En believe, me, I know. Ik ben zelf beduveld door mijn ex waarvan ik dacht mijn ware liefde in te vinden en ik daar godsgruwelijk veel centen in heb gestoken en ik mezelf daarin gewoon enorm in heb bedrogen. Ik was een enorme idioot en ze heeft me enorm veel pijn gedaan. Moet ik wachten op excuses van haar voor de pijn die ze me aan heeft gedaan? Dan kan ik wachten tot ik 84 ben .. moet ik maar een kut leven gaan hebben tot de hoop dat ze me ooit vergeeft of dat ze zelf met sorry komt?

Life goes on. En ja.. soms krijg je niet de antwoorden die je wil of niet de closure die je zoekt. Is dat kut? Is dat oneerlijk? Well, im sorry, maar het leven is oneerlijk. Ik heb weken lang lopen huilen in bed vanwege die ex. Kneus dat ik was :').

Denk jij ook maar voor een seconde dat ze nog over 10 jaar geleden na aan het denken was? Ik geloof er niks van. Helemaal niks van. Je mag namelijk toch verwachten dat je de afgelopen 10 jaar flink veranderingen hebt gezien.

Toen ik op reis was een aantal dagen geleden kwam ik een leuke gast van Canada tegen. Hij was depressief uit Canada gegaan omdat hij niet een leuk sociaal leven had, geen relatie etc. Depressief etc. Hij is gaan reizen. Hij is niet moeders mooiste, geen sterk fysiek. Maar je kunt wel degelijk uit zijn charisma zien dat hij een stuk sterker is geworden. Vertrouwen, damn. We kwamen elkaar op reis bij toeval tegen en gingen drinken in een pub, en binnen een uur zat er al een flinke chick om z'n nek.

Ik hamer op je, omdat ik namelijk vrij kansloze figuren heb gezien die echt een enorm dikke nerd waren, dik, in de volksmond zou men die gasten lelijk hebben genoemd, gepest, getreiterd etc. Maar al die gasten staan er nu stukken sterker voor. Stukken sterker .. en weet je hoe dat kwam? Omdat ze niet meer gingen zeiken en zeuren en zaniken, maar omdat ze een duik in het diepe gingen doen. Een jongen van onze middelbare school die gepest werd, altijd in zn eentje zat op school met z'n trommeltje. Is in zn eentje naar Australie gegaan om te backpacken ..

Nu hij terug is heeft hij een vriendin, een bruisend sociaal leven en heeft fucking veel plezier. Soms heb je mentaal gewoon echt even een dreun nodig. Uit je comfort zone. Huppaa!

Waarom zouden mensen die je 10 jaar geleden kut behandelden nu nog steeds kut willen behandelen? Zij zijn veranderd en gaan er vanuit dat jij ook bent veranderd. Je moet die verwachting echt uit je hoofd rammen. Waarom zouden ze de excuses moeten aanbieden?

[..]

Gast, ik zou je haast het geld geven om naar de raampjes te gaan van de prostituees. Dat is ZO gepiept. Als je echt zo graag wil, wat houdt je dan tegen? Je kunt er zo naar toe, kost niet veel geld en ben je van dat stigma af en, above all, merk je dat wij hier nog gelijk hebben gehad ook. Het stelt niks voor. En ben jij, zoals jij iig denkt, stukken verder.

Echt, ook voor jou is er licht in de tunnel. En you know what, ik heb zelfs nog figuren meegemaakt die er nog veel en veel zwaarder aan tillen dan jij dat deed. Echt, en ook bij die figuren heb ik gezien dat het beter ging. Kap met zeiken en pak life by the balls.

En ik weet het, het is niet makkelijk. Maar probeer het iig.
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Carl Jung zei:

[..]

En daar ben ik het wel mee eens. :)
Somt het goed samen.
pi_125705792
Ik had al aangegeven dat ik klaar was. Dank jullie wel voor jullie posts.
pi_125705861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had al aangegeven dat ik klaar was. Dank jullie wel voor jullie posts.
:') Comp.. Kom aan ey.
pi_125705965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Comp.. Kom aan ey.
Dat waren vragen die ik aan het beantwoorden was.
pi_125706030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat waren vragen die ik aan het beantwoorden was.
Weetje, ik heb echt, vraag me niet waarom, echt nog wel vertrouwen in je dat je jezelf uit deze misere kunt trekken. Vraag me niet waarom, maar ook jij bent geen kansloos figuur. Jij zit alleen zo knettervast in een bepaald stramien, my goodness. En again, don't get me wrong. Ik zat er zelf ook, ik heb maandenlang in het 'get over your ex' topic geposts hier waar de users op mij liepen te rammen van gast, wordt eens WAKKER.
pi_125706275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weetje, ik heb echt, vraag me niet waarom, echt nog wel vertrouwen in je dat je jezelf uit deze misere kunt trekken. Vraag me niet waarom, maar ook jij bent geen kansloos figuur. Jij zit alleen zo knettervast in een bepaald stramien, my goodness. En again, don't get me wrong. Ik zat er zelf ook, ik heb maandenlang in het 'get over your ex' topic geposts hier waar de users op mij liepen te rammen van gast, wordt eens WAKKER.
Dat ik vast zit klopt helemaal. Ik denk ook wel dat ik het ga redden, maar niet zonder hulp. Ik heb een poosje geleden trouwens in een studie ondersteuningsgroep gezeten en dat beviel me wel. Ik ga morgen regelen dat ik weer in die groep geplaatst word.
pi_125706348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat ik vast zit klopt helemaal. Ik denk ook wel dat ik het ga redden, maar niet zonder hulp. Ik heb een poosje geleden trouwens in een studie ondersteuningsgroep gezeten en dat beviel me wel. Ik ga morgen regelen dat ik weer in die groep geplaatst word.
Again, allemaal leuk en aardig die groepen. En psychologische hulp en anti-depressiva en slaap pillen. En echt, top van je dat je dat gaat zoeken. Maar je kunt daarin(!) niet je antwoord gaan vinden. Jij zult moeten veranderen.

Naar een psycholoog is niet 'per se' werken aan je problemen. Een psycholoog is niet meer dan iemand die aan geeft welke opties je hebt. Dat zeggen wij hier ook. Je zult het toch zelf moeten doen. Anders ga jij echt niet wakker worden. Again, top dat je hulp zoekt en hopelijk maakt dat je enigszins wakker maar ik geloof er geen druif van dat dat hetgene zal zijn wat je wakker zal schudden. Eigenlijk zou iemand je midden in Oost Europa of Azie moeten droppen en dat jij zelf in je eentje de weg terug moet vinden. Ik denk dat dat een wijze levensles voor je zal worden.
pi_125706474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Again, allemaal leuk en aardig die groepen. En psychologische hulp en anti-depressiva en slaap pillen. En echt, top van je dat je dat gaat zoeken. Maar je kunt daarin(!) niet je antwoord gaan vinden. Jij zult moeten veranderen.

Naar een psycholoog is niet 'per se' werken aan je problemen. Een psycholoog is niet meer dan iemand die aan geeft welke opties je hebt. Dat zeggen wij hier ook. Je zult het toch zelf moeten doen. Anders ga jij echt niet wakker worden. Again, top dat je hulp zoekt en hopelijk maakt dat je enigszins wakker maar ik geloof er geen druif van dat dat hetgene zal zijn wat je wakker zal schudden. Eigenlijk zou iemand je midden in Oost Europa of Azie moeten droppen en dat jij zelf in je eentje de weg terug moet vinden. Ik denk dat dat een wijze levensles voor je zal worden.
Ik zal het inderdaad zelf moeten doen. Ik ben benieuwd wat die opties zullen zijn.
pi_125708061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom zou je contact willen vermijden op vrijwilligerswerk?
Het is iets van de afgelopen tijd eigenlijk. Ik merk dat ik veel behoefte heb om 'alleen' te zijn. Dat weten ze daar ook, dus zetten ze me vaak buiten aan het werk. :P

Maar ik praat natuurlijk wel gewoon met mensen die ik tegenkom en dat vind ik dan wel weer leuk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 08:11:51 ]
  donderdag 25 april 2013 @ 09:57:08 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_125709918
Comp, meld je aan bij een psych en ga echt wat doen aan je issues. Leer dealen met het verleden (bijv mbv schematherapie) en ga leven. Het kan echt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')